Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Elma`s hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u in september 10% korting op alle clear stamps.VRIJDAG 1 SEPTEMBER CREADAG bij Elma`s hobbyshopEen leuke GOODIE bij besteding vanaf 15. Zolang de voorraad strekt.Miniworkshops en leuke kortingen.

Ikkie Creatief
Met/zonder de HJSTAR pas krijgt u 10 hobbydots voor 5,00, 10 knipvellen voor 6,00, Dot&Do en Stitch&Do 3,75.Beurs: 2 september Lelystad Palazzo 16/17 september Apeldoorn. 29/30 sept/1okt Evenementenhal Hardenberg

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u pretty paper blocs de tweede voor de halve prijsHobbyshop Annemoontje Ruurlo0573-491261

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN
Jacobi 23 september 2017

Knipvel - Hobby vragen

Geschreven door: sprotje  Bericht voor opstellen voor sprotje  13-9-2017 15:07:55
Afbeelding van sprotjeHallo,
Wie weet waar ik kerst knipvellen met eenhoorntjes kan vinden?
Groetjes
Nounika
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  13-9-2017 17:41:39
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk denk dat dat er niet is, Nounika.
Dat wordt dus zelf printen
Voer bij Google afbeeldingen maar eens: "christmas unicorn" in.
Succes!

Jacquelien
Geschreven door: Lientje57  Bericht voor opstellen voor Lientje57  13-9-2017 21:37:23
Afbeelding van Lientje57Ik zou Christmas Squirrel proberen

En er zijn zeker wel knipvellen van. (er vanuit gaande dat je eekhoorns bedoeld)

Groetjes,
Angelina
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  13-9-2017 23:48:45
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeEekhoorntjes zijn er wel op gewoon nederlandse knipvellen, eenhoorns niet
Ik ging er maar vanuit dat ze die zelf wel op Google gevonden zou hebben, Angelina.
Geschreven door: claudia25  Bericht voor opstellen voor claudia25  15-9-2017 11:01:37
Afbeelding van claudia25

Dit zijn knipvellen met een eenhoorn.

Groetjes claudia25

Knipvel - Hobby vragen

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel De Hobbykrant