Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Elma`s hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u in september 10% korting op alle clear stamps.VRIJDAG 1 SEPTEMBER CREADAG bij Elma`s hobbyshopEen leuke GOODIE bij besteding vanaf 15. Zolang de voorraad strekt.Miniworkshops en leuke kortingen.

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u pretty paper blocs de tweede voor de halve prijsHobbyshop Annemoontje Ruurlo0573-491261

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand September 10% extra korting op alle artikelen uit de koopjeshoek.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN
Jacobi 23 september 2017

Snijplaten ebosser etc - Stansapparaten en toebehoren

Geschreven door: Lot  Bericht voor opstellen voor Lot  12-9-2017 18:49:28
Afbeelding van LotEen tijdje geleden had iemand een tip gegeven om bij de bouwmarkt een grote transparante plaat te kopen voor de snijmachines.
Die zou je zelf op maat kunnen maken voor vervanging van je snijplaten.
Nu is mijn vraag hoe dik moet die plaat zijn en welk materiaal is het. Er is nogal wat te koop heb ik begrepen.
Misschien kan iemand mij advies geven.
Hartelijk dank.
Vr. gr. Lot
Geschreven door: pedicuurtje  Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  12-9-2017 18:54:02
Afbeelding van pedicuurtjeHallo Lot

Ik heb dat ook eens gekocht en heb toen een plaat van desbetreffende machine meegenomen ter voorkoming van een verkeerde dikte en materiaal. Ook zijn ze daar op maat gesneden toen.

Misschien heb je hier wat aan, succes........Janny
Geschreven door: JakiHobby  Bericht voor opstellen voor JakiHobby  12-9-2017 19:29:18
Afbeelding van JakiHobbyToen ik jaren geleden mijn E bosser kocht,heb ik 5 platen e d er bij gekocht.Ben nog steeds aan m,n eerste plaat bezig.
Het is bij de bouwmarkt ook niet goedkoop zo,n plaat en dan komt het versnijden er nog bij.
Maar in ieder geval succes gewenst.

Groetjes Kitty
Geschreven door: aggie55  Bericht voor opstellen voor aggie55  12-9-2017 22:43:26
Afbeelding van aggie55heb ooit een plaat laten maken voor de dutch doo badoo maar bij het eerste gebruik brak hij direct doormidden was een plaat van 3mm dik
aggie55
Geschreven door: Lot  Bericht voor opstellen voor Lot  13-9-2017 16:32:45
Afbeelding van LotHartelijk dank voor de reacties tot nu toe.
Zou graag weten hoe het materiaal heet.
Er is een keer iemand geweest die het noemde maar ik kan dat nergens terug vinden
vr.gr. Lot
Geschreven door: pedicuurtje  Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  13-9-2017 17:18:53
Afbeelding van pedicuurtjeVolgens mij heet het plexieglas plaat kijk maar eens op google daarbij, doei.......Janny
Geschreven door: Lot  Bericht voor opstellen voor Lot  13-9-2017 19:29:27
Afbeelding van LotDank je wel Janny.
Ik ga zoeken. Gr. Lot
Geschreven door: ScrapCarola  Bericht voor opstellen voor ScrapCarola  14-9-2017 20:25:17
Afbeelding van ScrapCarolaHet is geen plexiglas, dit breekt.
De juiste benaming is Polycarbonaat. Ik ben nog steeds op zoek naar deze plaat van 5,5 mm dik.
De dikte is afhankelijk van de machine die je hebt.
Groetjes Carola
Geschreven door: emilienne  Bericht voor opstellen voor emilienne  14-9-2017 20:37:14
Afbeelding van emilienneik gebruik lexaan plaat
bracht mijn man ooit mee is oersterk en breekt niet zo gauw
weet niet of het te koop is in de bouwmarkt

gr. emi.
Geschreven door: Carretje  Bericht voor opstellen voor Carretje  16-9-2017 16:30:01
Afbeelding van CarretjeLexaanplaat is de goede naam (is de merknaam van polycarbonaat), wordt ook veel gebruikt door Quilters om mallen te maken. Te koop in diverse diktes in de bouwmarkten.
Welke dikte je nodig hebt, hangt af van welke machine je hebt. Ik zou, net als Janny, de originele platen van je machine meenemen, dan kan je goed vergelijken.

Groetjes van
Caroline Zonnetje
Geschreven door: Lot  Bericht voor opstellen voor Lot  22-9-2017 9:22:57
Afbeelding van LotAllemaal heel hartelijk bedankt voor het meedenken en voor de tips.
Ik kan hier verder mee.
Groetjes, Lot

Snijplaten ebosser etc - Stansapparaten en toebehoren

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel De Hobbykrant