Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u pretty paper blocs de tweede voor de halve prijsHobbyshop Annemoontje Ruurlo0573-491261

Elma`s hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u in september 10% korting op alle clear stamps.VRIJDAG 1 SEPTEMBER CREADAG bij Elma`s hobbyshopEen leuke GOODIE bij besteding vanaf € 15. Zolang de voorraad strekt.Miniworkshops en leuke kortingen.

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand September 10% extra korting op alle artikelen uit de koopjeshoek.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN
Jacobi 23 september 2017

20 ste maatjesdag Regio Eindhoven in Best 29 oktober 2017 - Hobbymaatjes Dagen

Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  10-9-2017 19:19:45
Afbeelding van JosieHallo Allemaal,

Zondag 29 oktober 2017 organiseer ik de 20ste hobbymaatjesdag in Regio Eindhoven in Best.
Deze dag is VOL!! Maar wie nog wil komen kan ik op de reservelijst zetten.
Het thema van deze feestelijke dag is "knippen"

Workshops en verkoop pakketten aanmelden voor deze dag kan via de topic of via een PB Hobbyjournaal of in prive mail die de deelnemers van nu al hebben van mij.

Er zijn al wat workshops gereserveerd door maatjes die nu met vakantie zijn.. Graag jullie begrip hiervoor

Kosten € 15,00 p.p inclusief zaalhuur, iets lekkers bij de koffie en bij de thee een lunchbuffet
Tot 15 oktober 2017 kan je nog afzeggen met restitutie inschrijfgeld daarna is restitutie niet meer mogelijk i.v.m. de organisatie.
Het adres is:
Basisschool de Klimboom. Paardenhei 1 in Best

- Wil je gebruik maken van de maatjestaxi van en naar station Best – school .. dan graag even doorgeven met inschrijven.
De kosten zijn € 1,00 per rit en die graag afrekenen bij de chauffeur
In een noodgeval kan je op de dag zelf vanaf 9.00 uur bellen met: 06-37192383
Tot nu toe 5 personen

Er is in de buurt van de school goed en gratis te parkeren.

Het programma,
•De zaal is vanaf 10.00 uur open en om 16.30 uur wordt de dag weer afgesloten. De hobby maatjesdag wordt om 10.30uur geopend.

Standaard Materialen voor deze workshops zijn. Snijmat, Snijmesje, 3D schaartje, vloeibare lijm, potlood, lineaal, gum foamtape 2 mm en 1mm dik .dubbelzijdig tape, vouwbeen
Rilpen
Materialen die je extra moet meenemen staan bij de workshops vermeld. Kijk hier goed naar en zorg dat je ze bij je hebtop de maatjesdag….het zijn vaak maar eenvoudige dingen maar oh. zo belangrijk on goed de workshop te kunnen volgen
Ik vraag jullie geduld. Vrijdag ben ik met spoed ingestuurd naar het ziekenhuis en ben met spoed geopereerd. Ik moet nog veel rusten, maar zal de reacties voor workshops zo snel mogelijk boeken en zal dat dan ook aan jullie laten weten..
Programma:

10.45 uur workshop A “Mica cadeaudoosje met mannen kaart. “door Silvia van Tol max 9 personen Kosten € 2,50 Zelf meenemen .3D schaartje, dubbelz. Sticky tape/foam, liniaal, rilpen, vouwbeentje gewone schaar.

1 plaats vrij 3 Verkoop workshop pakketten. 1 Verkoop mica sheets 1 pakket. 5 stuks € 3,00

VOL,!!!10.45 uur workshop B “ rechthoekig doosje” door Miranda max 9 personen Kosten €2,50

Doorgeven bij inschrijven een kerst of een gewoon doosje. Pakketkeuze aan de tafel
Extra meenemen: Rilpen of scorebord
2 Verkoop pakketten

10.45 uur workshop C “ Een mannenkaart” door Corrie Meijvogel. Max 9 personen kosten € 2,50 Pakketkeuze aan de tafel
Extra meenemen: Schaar, lijm, foamkussentjes.

Verkoop pakketten

10.45 uur workshop C1 “Een kaart kerstklok” door Corrie . kosten € 3,00
Extra meenemen: Schaar, lijm, foamkussentjes. Pakketkeuze aan de tafel

6 plaatsen vrij

10.45 uur Workshop D“ cadeauverpakking incl. snoepjes ”door Caroline Max 9 personen kosten € 3,50 extra meenemen: Dubbelzijdig tape. en eventueel (distress) inkt en een sponsje om randjes te bewerken- Prijs is incl. de snoepjes Pakketkeuze aan de tafel

2 Plaatsen vrij Geen verkoop mogelijk

VOL!!!! 10.45 uur workshop E “Note boekje” door Veerle ( Veertie) Max 9 personen Kosten €3,50

Bij inschrijven doorgeven vintage of bloemen
Zelf nog meebrengen: GROTE schaar (dus geen 3D schaartje) – vouwbeen – snijmes – meetlat – dubbelzijdige tape liefst van 9mm breed !!!!! (heel belangrijk) – Baby (billen) doekjes.
3 Verkoop pakketten

10.45 uur workshop F “kaart met Olba bloemen” door Monique . Max 8 pers. Kosten € 1,50 Pakketkeuze aan de tafel

6 Plaatsen vrij 3 Verkoop pakketten

10.45 uur workshop G “ Bloemenkaart met mallen” door Silver Max 9 personen kosten €2,00
Zelf meenemen Lijm, schaartje , snijmat, liniaal en snijmesje

3 Plaatsen vrij 5Verkoop pakketten

We gaan lekker lunchen!!!!!

13.30 uur workshop H ” Cadeau envelop voor hem en voor haar ” door Silvia Max 9 personen Kosten €2,50 keuze uit antiekgoud metallic of antraciet metallic doorgeven bij inschrijven

Zelf meebrengen: liniaal, schaartje, metallicstift voor stiksellijntjes, rolletje plakband, dubbelz. Stickytape/foam.
1 plaats vrij
5 Verkoop pakketten / graag opgeven en verkoop enveloppen 20 stuks 2,00 graag opgeven welke kleur of gemengd.

13.30 uur Workshop I “ Theezakjesboekje ”door Miranda Max 9 personen kosten € 3,00
Keuze uit kerst of een gewone workshop doorgeven met inschrijven. Pakket keuze aan de tafel. Extra meenemen: Rilpen of scorebord

1 Plaatsen vrij 4 Verkoop pakketten

13.30 uur workshop J “Een kaart kerstklok” door Corrie max 9 personen . kosten € 3,00
Extra meenemen: Schaar, lijm, foamkussentjes. Pakketkeuze aan de tafel

1 plaats vrij
6 Verkoop pakketten

13.30 uur workshop K “ Schuif/ labelkaart” door Caroline max 9 personen kosten €2,50
Extra nodig tape van maximaal 6 mm en eventueel (distress) inkt en een sponsje om randjes en het geëmboste deel te bewerken.

De pakketten hebben allemaal andere plaatjes. Pakketkeuze aan de tafel
3 Plaatsen vrij Verkoop niet mogelijk

13.30 uur workshop L “Note boekje” door Veerle ( Veertie) Max 9 personen Kosten €3,50

Bij inschrijven doorgeven vintage of bloemen
Zelf nog meebrengen: GROTE schaar (dus geen 3D schaartje) – vouwbeen – snijmes – meetlat – dubbelzijdige tape liefst van 9mm breed !!!!! (heel belangrijk) – Baby (billen) doekjes.
1 Plaatsen vrij Verkoop pakketten

13.30 uur workshop M“ Feestversiering Fles”door Diny 8 personen Kosten € 2,50

7 Plaatsen vrij 2 Verkoop pakketten

VOL!! 13.30 uur workshop N” Zilveren kerstrozen” door Moon Max9 personen kosten € 2,00
Zelf meenemen Lijm, schaartje , snijmat, liniaal en snijmesje

6 Verkoop pakketten

14.45 uur Workshop O “Geld cadeau envelop en kerstboom cadeau envelop.” door Silvia Max 9 personen Kosten € 2,50 Pakketkeuze aan de tafel
Zelf meenemen. 3D schaartje dubbelz. Foam/tape. Vouwbeentje, liniaal en Rilpen

5 Plaatsen vrij 3 Verkoop pakketten
Verkoop enveloppen 20 stuks voor 2,00 gemengd.

VOL!!! 14.45 uur Workshop P“ Theezakjesboekje” door Miranda Max 9 personen kosten € 3,00
Keuze uit gewone kaart of kerstkaart doorgeven bij inschrijven. Pakketkeuze aan de tafel…
Extra meenemen: Rilpen of scorebord

2 Verkoop pakketten

14.45 uur Workshop Q“ De Herfstkaart”door Corrie Max 9 personen kosten €3,00
Even open slaan…….
Extra materialen meenemen; fotolijm, Schaar, Rilpen, Mesje, Foamkussentjes
Pakketkeuze aan de tafel

4 Plaatsen vrij 1 Verkoop pakketten

VOL!! 14.45 uur Workshop R “ Een doorkijkkaart met mos ”door Caroline Max 9 personen
kosten € 2,80 incl. de mos Pakketkeuze aan de tafel. Extra meenemen : Dubbelzijdig tape.een eventueel (distress) inkt en een sponsje om randjes te bewerken-

Verkoop is niet mogelijk.

14.45 uur Workshop S “ bloemen pop up kaart”door Veerle Max 9 personen kosten € 2,50
Extra mee te nemen materialen Foam tape van 1mm en 2mm dikte – hele sterke lijm en een rood en blauw viltstift. Doorgeven A=Geel of B=Blauw

1 Plaatsen vrij 7 Verkooppakket mogelijk doorgeven bij Inschrijven A=Geel en B=Blauw

14.45 uur Workshop T “ Feestelijke fles met Olba bloemen” door Diny Max 8 personen kosten € 2,50

6 Plaatsen vrij 1 Verkoop pakketten

VOL!!
14.45 uur Workshop U “ Een sjieke bloemenkaart” Door Silver Max 9 personen kosten € 2,00 Zelf meenemen Lijm, schaartje , snijmat, liniaal en snijmesje

42Verkoop pakketten

Nog even “napraten” en lekker eten?
Na de Hobby maatjes dag is er een mogelijkheid te genieten van een Buffet bij Chinees Indisch restaurant “Hang Chow” Hortensiastraat 2 in Eindhoven. Reserveren in deze topic of in de mail naar Ingrid. Je hebt de keuze uit 2 soorten soep en meer dan 50 (bij )gerechten .Kosten € 12,50 exclusief de drankjes en zijn voor eigen kosten.(Let op deze prijs niet overmaken met het inschrijfgeld, maar in het restaurant zelf afrekenen) Tafels zijn voor ons gereserveerd tot 19.00 uur. Max. 30 personen kunnen hier voor inschrijven. Vol=Vol. . Plaatsen vrij

Met medewerking van
- Directie school
-* Jos- Buffet
-* Arjan- Buffet
-* Martijn- Buffet
-* Dennis- Buffet
- *Ab- Buffet
-*Poul- Buffet
-*Henk Weijmans fotograaf
-*Henk
-* Vincent

-* Ingrid- Buffet
-* Natascha
-* Rosette
-* Silvia van Tol
-* Veerle ( Veertie)
-*Corrie Meijvogel
-* Miranda Slagboom ( Miranda10
-* Monique
-* Diny van Eerd
- *Caroline Cards

-*Silver
*-Moon
-*Marian( makangraag) -E-K-S
-*Sannie
-* Ans-A-M- Buffet
-*Kitty Schutert-I-S
-*Hilda Zuidema -I-S
-*Annie Band-F-N-T
-*Ingrid Verweij ( Mickey 23)-I
-*Wilmie extra stoel -L-U

-*Marian( Maijke) -L-U
-*Mia -L-U
-*Nel-L-U
-*Jolanda-L-U
-*Marie- Jose-L-U
-*Monique Buyle-D-L-O
- Godelieve -B-L-P
-*Mariska( MariskES)- Buffet- Q
-*Ina Vermaat- Buffet- Q
-*Sylvia van Heusden- Buffet -G - H-Q

-*Tonia Brans-J-R-B
-*Sandy( Sandy26) B-J-R
-*Marja ( Maj 64) J-N-U
-*DinyJ-P-B
-*Toos Koenders-A-H-O
-*Jane vd Heuvel-G-N
-*Petra Pijper-N
-*Ans ( Vers)
- *Hanny ( hannyvl ) -G-K-R
-*Adeline ( Enelida)-C1

-*Rianne( Riannegriet)
-*Grietje
-*Tiny Kierkels( Fien 48) _A-K-P
-*Betsie Knapen -A-K-P
-*Louisa Visser-A-K-P
-*Hennie ( hennie8)
-*Toos ( Toos 734
-*Anja( Anjajan)-B-J-R.
-*Marja Donker--D
-* Noor-D

-*Anita ( Gerry)-E-H -S
-*Sonja ( Teddy beertje)-A-J-R
-*Vivke—D-M-U- Buffet
-*Monique Sroobands -E-N-U- Buffet
-*Rita Hauwaerts-E-G-U- Buffet
-*Christien-E-J-P-R- Buffet
-* Yvette-E-R--S
-* Vera-E--R-S
-* Frieda ( friedl)-G-K
-*Gerda ( Gerda wv)-A-H-O

-*Anny van Rijswijk_D-I-R
-*Nelly Mulder-D-R
-*Wilma van Oort-E-J-P
-*Jaqueline Slooter -D-I
-* Ineke( Inespride)
-* Tiny ( Tiny) -G-N-P
-* Bertha -G-N=P
-* Maria(MWEA65)
- * Ineke Toonen
- *Judith ( Judith233) B-L-P

-* Lajla ( Lajla) -C-H-T
-*Annemiek( Annenita)-E-I-S
-*Anita( Annefemke)-A-H-O
-* Gea ( Trikewoman) -B-H-S
-* Franka vdRiet-C1-Q
-* Sandra Smeenk( By Josa) -B-I-Q
- *Corrie ( Cofra)-F-N

Deze dag is vol!! degene die toch wil komen kan op de reservelijst gezet worden.
Groetjes, Ingrid

Geschreven door: trikewomans  Bericht voor opstellen voor trikewomans  11-9-2017 9:08:32
Afbeelding van trikewomansGoeiemorgen Ingrid. Ik geef je bij deze mijn workshops door voor ik mn spullen pakken voor de vakantie . Ik wil graag workshop B. H. S. Ik hoor je snel weer. Gr Gea
Geschreven door: Maijke  Bericht voor opstellen voor Maijke  11-9-2017 10:58:41
Afbeelding van MaijkeHoi Ingrid.
Wat weer een geweldig programma.
Ik heb samen met mijn vriendinnen het programma bekeken.
Monique heeft gekozen voor J-F-T.
Ik zelf graag L (bloemen). en workshop U.
De andere dames, Nel Mia, Jolanda en Marie-Jose daar krijg ik vandaag nog bericht van.
Dus je kunt vandaag nog een berichtje van mij verwachten.
We hebben in ieder geval heel veel zin in 29 oktober.

Lieve groetjes van Marian en ook van de andere dames.
Geschreven door: Maijke  Bericht voor opstellen voor Maijke  11-9-2017 11:20:40

Daar ben ik weer.
Heb inmiddels bericht van de andere dames.
Jolanda L (bloemen) en U.
Marie-Jose L(bloemen) en U.
Nel L(bloemen) en U.
en Mia ook L(bloemen) en ook U.
Hoop dat dit voldoende voor je is, anders hoor ik het wel.

Gr. Marian
Geschreven door: Maijke  Bericht voor opstellen voor Maijke  11-9-2017 13:18:31

Ne we zullen niet alleen beppen, maar ook ons uiterste best doen bij de workshops.

Groetjes Marian.
Geschreven door: Cofra  Bericht voor opstellen voor Cofra  11-9-2017 13:21:02
Afbeelding van CofraHallo Ingrid,
Ik wil meedoen aan de workshops no F om 10.45 uur,
en de workshop N om 13.30 uur.
Groetjes Corry
Geschreven door: hannyvl  Bericht voor opstellen voor hannyvl  11-9-2017 14:42:40
Afbeelding van hannyvlHoi Ingrid ik wil mee doen met de workshop nr. K. nr. G. nr.N. Nr.R
Geschreven door: hannyvl  Bericht voor opstellen voor hannyvl  11-9-2017 15:12:03
Afbeelding van hannyvlHoi Ingrid, zie dat workshop N en K op de zelfde tijd zijn, dan wil ik die van Moon N laten vervallen die zie ik toch elke week.
Hopelijk lukt dat nog.
Gr. Hanny
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  11-9-2017 15:37:30
Afbeelding van JosieHallo Corrry, De workshops zijn geboekt hoor.
dank je wel.

Hallo Hanny, grappig je hier terug te zien. Ik heb je op de workshoplijsten G-K-R gezet.. dank je wel.
Groetjes, Ingrid
Geschreven door: Mickey23  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mickey23  11-9-2017 16:03:02
Afbeelding van Mickey23Hallo Ingrid

Ik wil me graag opgeven voor de workshop I om 13.30 uur theezakjesboekje en dan de gewone.
En we zien elkaar op de maatjesdag.

Groetjes Ingrid en Henk
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  11-9-2017 16:17:13
Afbeelding van JosieHallo Ingrid,
Staat op de lijst van Miranda,
Dank je wel!!
Tot dan,
Groet, Ingrid
Geschreven door: ByJosa  Bericht voor opstellen voor ByJosa  12-9-2017 12:25:10
Afbeelding van ByJosaHallo Ingrid

ik wil graag me opgeven voor de workshops B kerst I gewoon en Q groetjes Sandra
Geschreven door: Lajla  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Lajla  12-9-2017 12:54:48
Afbeelding van LajlaHallo Ingrid,
Ik zou ook nog bij C 1xkopen en ook bij H 1xkopen en je moet voor mij inplaats van Q de H en de T invullen.
En ook nog van judith+nickname is Judith 233 in plaats van 44.
Groetjes Lajla
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  12-9-2017 13:10:16
Afbeelding van JosieHallo Sandra,
Is geregeld voor je.. Dank je wel.

Hoi Lajla dus Q haal ik weg en heb je bij H en T bijgezet Dan wordt het dus -C-H-T
en de pakketten gereserveerd.
Dank je wel.
Groetjes, Ingrid
Geschreven door: lowietje10  Bericht voor opstellen voor lowietje10  12-9-2017 13:56:23
Afbeelding van lowietje10Hallo Ingrid,

We dachten dat Tiny Kierkels het al had doorgegeven.
10.45 workshop E 3x
13.30 ". K 3x
14.45. ". S. 3 x
Dus voor Tiny Kierkels,
louisa Visser,
Betsie Knapen.

Vr. Gr. Louisa Visser

Geschreven door: gerry  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gerry  12-9-2017 14:09:45
Afbeelding van gerryhallo ingrid

ik wil me nog even voor workshop H van 13.30 opgeven
dan wil ik de damesenvelop maken van antiekgoud metallic
en de herenenvelop kopen en die van antraciet metallic
dan wil ik workshop J een kooppakket van workshop P een kooppakket en
van U een kooppakket
bij deze alvast bedankt weer en

groetjes anita
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  12-9-2017 15:16:48
Afbeelding van JosieHallo Anita,
Dank je wel.
Dat worden dan -E-H-S met de verkoop -H-J-P-U
Geboekt!! groetjes, Ingrid
Geschreven door: gerry  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gerry  12-9-2017 15:26:43
Afbeelding van gerryhallo ingrid

ja klopt bedankt

groetjes anita
Geschreven door: lowietje10  Bericht voor opstellen voor lowietje10  13-9-2017 9:47:56
Afbeelding van lowietje10Hallo Ingrid,

Graag wil ik opgehaald worden vanaf station Best. Hoe laat kan dat? Dan kan ik mijn reis plannen.

Groetjes,
Louisa Visser
Geschreven door: Lajla  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Lajla  13-9-2017 13:40:41
Afbeelding van LajlaHallo Ingrid,
Zou je zo vriendelijk willen zijn voor Judith die nu op vakantie is de letters willen veranderen in C,J en R.
Voor zover ik de mail terug kon halen en de plaatjes die zij mij gestuurd had.
Dank je wel er voor.
Groetjes Lajla
Geschreven door: Judith233  Bericht voor opstellen voor Judith233  15-9-2017 12:56:04
Afbeelding van Judith233Hallo Ingrid,

Ik zag dat Lajla mijn workshops heeft veranderd. Dit is niet de bedoeling. Alles staat goed hoor.
Ik had mij ingeschreven voor de workshops van Miranda B en P. De L erbij is prima.

Ik moet nog wat aanvullende gegevens doorgeven. Ik sta al ingeschreven voor de workshops.
B gewoon doosje. L bloemen. P gewone kaart
Als het niet duidelijk is dan hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Judith
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  15-9-2017 13:26:09
Afbeelding van JosieHallo Judith,
Dank voor je reactie. je hebt verder een PB van mij gehad,
Fijn weekeinden en groetjes, Ingrid

Monique en Godelieve, dank voor jullie reacties. alle workshops zijn geboekt. tot 29 oktober,Groetjes, Ingrid
Geschreven door: MarisKoEs  Bericht voor opstellen voor MarisKoEs  18-9-2017 16:48:15
Afbeelding van MarisKoEshoi hoi,

ik wil graag nog wat verkooppakketjes doorgeven.
B gewoon
G
I kerst
N

verder hebben we er alle 3 heel veel zin in tot dan
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  18-9-2017 17:30:13
Afbeelding van JosieHoi Mariska,
Dank je wel. staan op de lijsten.
Tot dan...
Groetjes, ook aan Ina en Sylvia
ingrid
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  21-9-2017 14:03:49
Afbeelding van JosieHallo Allemaal,
Willen degene die nog pakketten willen kopen dat even doorgeven aan mij?
Groetjes, Ingrid

20 ste maatjesdag Regio Eindhoven in Best 29 oktober 2017 - Hobbymaatjes Dagen

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel De Hobbykrant