Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u pretty paper blocs de tweede voor de halve prijsHobbyshop Annemoontje Ruurlo0573-491261

Ikkie Creatief
Met/zonder de HJSTAR pas krijgt u 10 hobbydots voor 5,00, 10 knipvellen voor 6,00, Dot&Do en Stitch&Do 3,75.Beurs: 2 september Lelystad Palazzo 16/17 september Apeldoorn. 29/30 sept/1okt Evenementenhal Hardenberg

Elma`s hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u in september 10% korting op alle clear stamps.VRIJDAG 1 SEPTEMBER CREADAG bij Elma`s hobbyshopEen leuke GOODIE bij besteding vanaf 15. Zolang de voorraad strekt.Miniworkshops en leuke kortingen.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN
Jacobi 23 september 2017

Goede fotolijm - Hobby artikelen

Geschreven door: creantje  Bericht voor opstellen voor creantje  25-8-2017 13:11:35
Afbeelding van creantjeNu de goedkope winkel de geweldige Fotolijm in de wit met geel/witte tube niet meer verkoopt bij ons in de buurt, ben ik op zoek naar een alternatief !!

Jullie advies graag.
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  25-8-2017 13:31:22
Afbeelding van DutchHoi Aad

Ik had altijd de fotolijm van Collall (dit is een blauwe Tube met rode tekst erop)
Maar deze werd heel prijzig. Deze fotolijm is ook heel goed.
Ik ben nu overgestapt op Aurelie fotolijm. Deze werkt perfect.
Ik koop het gewoon bij mijn hobbywinkel. Ik weet dat het ook te koop is bij een webwinkel in Drachten.

Groetjes van Trijnie

Geschreven door: Zwaantje1953  Bericht voor opstellen voor Zwaantje1953  25-8-2017 17:13:26
Afbeelding van Zwaantje1953Ik gebruik geen fotolijm en heb ze van collall en action ebruikt maar op een gegeven moment laten ze allebei los.
Ik gebruik alles lijm.
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  25-8-2017 17:38:25
Afbeelding van Jeetje-I-Deetje
Geschreven door: LINDA 1969  Bericht voor opstellen voor LINDA 1969  12-9-2017 23:39:24
Afbeelding van LINDA 1969Ik gebruik lijmpie voor alles wat ik moet lijmen snijmallen plakparels alles lijm ik er mee je kan het kopen
Op hobby beurzen het is van Olba het werkt perfect en als een beetje smeert niet erg het droogt transparant op
Je hoeft er maar weinig van te gebruiken heb in feb een gekocht nog maar een kwart gebruikt terwijl ik veel kaarten maak
Het kost 7,50 euro per flesje.
Geschreven door: creasaar  Bericht voor opstellen voor creasaar  13-9-2017 10:58:06
Afbeelding van creasaarDe fotolijm van de Action ligt bij de fotolijstjes .
Geschreven door: Piuma  Bericht voor opstellen voor Piuma  13-9-2017 15:58:26
Afbeelding van PiumaFotolijm is niet goed voor kaartjes, die vallen na een aantal weken uiteen, je kan ze zo lostrekken. De Tacky glue is wel goed van de goedkope winkel maar ja die is vochtig dus voor harder papier. Ik gebruik wel de tapijttape van die winkel en voor licht papier (plaatjes bv) de glue-roller
Geschreven door: hamon  Bericht voor opstellen voor hamon  13-9-2017 16:05:30
Afbeelding van hamonIk gebruik alles lijm van creatief art. Is wel prijzig maar heel goed en je doet er heel erg lang mee.
Geschreven door: drever  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor drever  14-9-2017 12:56:27
Afbeelding van dreverDe fotolijm van de goedkope winkel komt helaas niet meer terug
nu toch maar iets anders uitproberen.

groetjes uit
van Vera
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  14-9-2017 13:08:30
Afbeelding van CreahannieJa Creasaar dat weet iedere kaartenmaker wel, maar hij is uit het assortiment bij de Action!!!
Geschreven door: Dragonfly 2  Bericht voor opstellen voor Dragonfly 2  15-9-2017 9:56:34
Afbeelding van Dragonfly 2Hallo,
Ik gebruik altijd houtlijm, droogt ook kleurloos op.
Doe een beetje lijm op een stukje karton en met een coctailprikker doe ik dan de lijm op het te plakken onderdeel.
Groetjes Nel
Geschreven door: JakiHobby  Bericht voor opstellen voor JakiHobby  15-9-2017 12:25:24
Afbeelding van JakiHobbyHeel veel merken geprobeerd,maar voor mij werkt deze super.
Plakt heel goed.

Groetjes Kitty
Geschreven door: claudia25  Bericht voor opstellen voor claudia25  15-9-2017 12:39:48
Afbeelding van claudia25Foto lijm van de hema en anders boekenvoordeel.

Gr claudia25
Geschreven door: Beppie16  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beppie16  15-9-2017 13:24:42
Afbeelding van Beppie16Hallo dames,
Ik gebruik een plastic flesje, wit met blauwe dop. Stick - it Sticky Glue, nooit iets anders gebruikt voor kaarten. 240 ml. 3,95. Bevalt mij goed.
En voor niet goed plakkende stras steentjes: Tesa transparante juniorlijm. Een flesje van 50 gr. Prijs weet ik niet meer want het is zeker al 3-4 jaar in gebruik.

De goedkope dubbelzijdige plakband en ook de rode van Jakkihobby bevalt prima.

Voor smalle en erg kleine stukjes heb ik sinds kort een miniflaconnetje (1,50) dat ik voor de helft vul met lijm, en met een paar druppels water vermeng. Er zit heel een heel spits metalen dopje op dat je met een bijbehorende speld moet afsluiten. Geen andere speld nemen!! Die roesten.

fijne dag nog Een Roosje

Goede fotolijm - Hobby artikelen

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel De Hobbykrant