Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Elma`s hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u in september 10% korting op alle clear stamps.VRIJDAG 1 SEPTEMBER CREADAG bij Elma`s hobbyshopEen leuke GOODIE bij besteding vanaf 15. Zolang de voorraad strekt.Miniworkshops en leuke kortingen.

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand September 10% extra korting op alle artikelen uit de koopjeshoek.

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u pretty paper blocs de tweede voor de halve prijsHobbyshop Annemoontje Ruurlo0573-491261

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN
Jacobi 23 september 2017

ETTEN-LEURSE MAATJESDAG 10 SEPTEMBER 2017 - Hobbymaatjes Dagen

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

ETTEN-LEURSE MAATJESDAG 10 SEPTEMBER 2017 - Hobbymaatjes Dagen

Geschreven door: marij 54  Bericht voor opstellen voor marij 54  22-9-2017 14:31:41
Afbeelding van marij 54
Ha Toos,

Zie het nu pas staan, kom niet zoveel meer op hj. Maar wij hebben het geld ook weer terug.
Wens je nog beterschap en zie dat je ook naar Cathy wilt komen. Nou dan zien we mekaar
daar weer een keer.
Bedankt en tot de volgende maatjesdag dan maar.

groetjes Marij.
Geschreven door: Catharina  Bericht voor opstellen voor Catharina  14-9-2017 13:07:28
Afbeelding van CatharinaSorry Toos was het gisteren vergeten te zeggen toen ik bij je was maar bij mij is het geld ook terug hoor. Bedankt voor de snelle afhandeling.
Geschreven door: mien-1948  Bericht voor opstellen voor mien-1948  14-9-2017 10:50:47
Afbeelding van mien-1948Hoi Toos,
Fijn dat je je kunt laten verwennen door Ren.
Ik wens jou heel veel beterschap.
En ja ik heb ook mijn geld terug. Liever had ik een leuke maatjesdag gehad maar dat komt hopelijk weer gauw.
Beterschap!
Geschreven door: marjow  Bericht voor opstellen voor marjow  13-9-2017 23:01:43
Afbeelding van marjowHallo Toos,
Fijn dat de boel recht zit. nu kan het mooi aan elkaar groeien.
Over een paar maanden kun je misschien de horlepiep alweer dansen .
Ik had de maatjesdag contant aan je betaald . Zal ik het geld een keertje bij je op komen halen?
Groetjes Marjo
Geschreven door: Incago  Bericht voor opstellen voor Incago  13-9-2017 20:40:20
Afbeelding van Incago
Wat fijn dat het beter met je gaat Toos en dat je weer thuis bent.
Ook ik heb het geld terug ontvangen, dankjewel daarvoor !
Wens je verder beterschap en sterkte

Groetjes Ine
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  13-9-2017 16:32:08
Afbeelding van tdkJa dat w as even gezellig h toos en ik ben weer bijgepraat

Ik wou nog even vragen of iedereen zijn geld terug heeft gehad
Mien en Annie weet ik het
Geschreven door: Catharina  Bericht voor opstellen voor Catharina  13-9-2017 13:56:04
Afbeelding van CatharinaIk ben vanmorgen bij Toos op bezoek geweest. Ze schuifelt met de rolstoel rond om van a naar b te komen. Ren heeft ons voor zien van een lekker bakske thee en voor Toos een lekkere cappeschino. Gezellig bij gekletst want als je net als Toos nu geen kant uit kunt is het fijn als er iemand langs komt.
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  12-9-2017 11:48:16
Afbeelding van JosieHallo Toos,
Fijn!! Dan gaat het weer de goede kant op.
Heel veel geduld en beterschap!!
Groetjes, Ingrid
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  12-9-2017 10:38:34
Afbeelding van tdkIk ben gisteren naar de controle geweest het zat allemaal goed aan elkaar en over 5 weken gaat het gips eraf over 3 weken kan ik het been gaan belasten beetje bij beetje.
Geschreven door: creantje  Bericht voor opstellen voor creantje  11-9-2017 10:00:28
Afbeelding van creantjeToos heel veel dank voor het terugstorten en heel veel sterkte !!!!

aad
Geschreven door: jannie-v-d-g  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jannie-v-d-g  10-9-2017 17:44:29
Afbeelding van jannie-v-d-gToos, ik duim voor je mee. Succes morgen.
Groet Jannie
Geschreven door: Catharina  Bericht voor opstellen voor Catharina  10-9-2017 16:11:12
Afbeelding van CatharinaToos ik zal morgen voor je duimen. Ja
Geschreven door: creantje  Bericht voor opstellen voor creantje  10-9-2017 16:08:06
Afbeelding van creantjeToos, nogmaals heel veel sterkte en we horen graag van je !!!
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  10-9-2017 12:47:19
Afbeelding van tdkhallo aad ik ben weer thuis hoor ,lekker op mijn eigen gehuurde bed . ik lig natuurlijk beneden want ik mag niet staan op mijn poot , als jullie je afvragen welk been het is , de rechtse dat been dat nog geen pijn deed ik ben niet gevallen met mijn fiets maar in de douche uitgegleden de norm is dat de meeste ongelukken thuis gebeuren ik was dan wel bij een ander maar dat is ook binnen,morgen moet ik op controle in het ziekenhuis en daarvan van de foto hangt af wat er zal gebeuren, bedankt voor jullie opbeurende berichtjes en ik houd jullie hier wel op de hoogte
Geschreven door: creantje  Bericht voor opstellen voor creantje  10-9-2017 10:45:02
Afbeelding van creantjeHoi Toos,

Wat een verschrikkelijk bericht, ik ben er erg van geschrokken en denk gelijk weer terug aan mijn val vorig jaar 12 augustus !
Ik wens je heel heel veel sterkte en een spoedig herstel, als we weten waar je verblijft overladen we jou met kaartjes !!

Tot, toi toi he,

groetjes,
aad
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  8-9-2017 21:15:34
Afbeelding van tdkik zal het maar zo doen , ik heb alle die betaald hebben terugbetaald
Geschreven door: Odie  Bericht voor opstellen voor Odie  6-9-2017 21:17:24
Afbeelding van OdieToos ik wens je van hieruit veel beterschap toe.
Hopelijk wordt je vlug de oude
zonder problemen

Succes ermee

Groetjes Ans
Geschreven door: marij 54  Bericht voor opstellen voor marij 54  6-9-2017 16:08:48
Afbeelding van marij 54
Toos wat een pech. We wensen je veel beterschap en hopenlijk dan tot het volgend jaar.
groetjes Marij.
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  4-9-2017 19:54:36
Afbeelding van JosieHallo Toos,

Wat schrik ik hiervan.
Ben je tijdens je fietstocht gevallen??
Heel veel sterkte en beterschap hoor!!

Groetjes, Ingrid
Geschreven door: mien-1948  Bericht voor opstellen voor mien-1948  4-9-2017 19:13:35
Afbeelding van mien-1948Hallo Toos,
Wat moet ik nu lezen? Wat een pech en wat jammer.
Hopelijk ga je gauw weer herstellen.
Heel veel groetjesvan Mien
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  4-9-2017 13:16:15
Afbeelding van tdkDank je allemaal , ik zal het maar ondergaan en de volgende keer beter, Als het goed gaat toos ik lig in het Amphia langedijk op de derde verdieping ,een verzorgingshuis is daar het heet de brug
Geschreven door: devuurvlieg  Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  4-9-2017 12:14:22
Afbeelding van devuurvliegOch Toos wat een pech voor je.
Heel veel sterkte met het niet kunnen lopen nu.
Hoop op een snelle genezing voor je.
Sonja
Geschreven door: Annie74  Bericht voor opstellen voor Annie74  3-9-2017 23:35:59
Afbeelding van Annie74Heel veel beterschap en een spoedig herstel
Geschreven door: jannie-v-d-g  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jannie-v-d-g  3-9-2017 22:40:31
Afbeelding van jannie-v-d-gHeel erg jammer Toos, dat je gevallen bent, heel erg veel beterschap gewenst.
Dat je maar snel mag herstellen.
groet Jannie
Geschreven door: Catharina  Bericht voor opstellen voor Catharina  3-9-2017 20:49:06
Afbeelding van CatharinaToos toch was je vergeten om je voeten op te tillen. Heel jammer dat de maatjesdag niet door gaat maar kan het van jouw kant wel begrijpen. Ik wens je heel veel beterschap toe en hoop dat je snel weer thuis zult zijn. In welk verpleegtehuis ben je opgenomen? Zonnetje Zonnetje
Geschreven door: marjow  Bericht voor opstellen voor marjow  3-9-2017 20:35:32
Afbeelding van marjowO jee Toos, dat is niet zo mooi .
ik hoop dat je spoedig herstelt.
Van harte beterschap en als ik iets kan doen voor je dan bel maar.
Groetjes Marjo Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  3-9-2017 20:16:57
Afbeelding van tdkHallo allemaal ik heb slecht bericht , gisteren ben ik gevallen en mijn knie is op 2 plekken gebroken, ik zit nu in het gips van boven tot onder en ik mag er niet op staan ik ben opgenomen in een verzorgingshuis tehuis en moet daar een aantal dagen blijven ik heb besloten dat de MAATJESDAG NIET DOOR KAN GAAN Als ik thuis ben zal ik al het geld weer terugboeken.de
Geschreven door: Catharina  Bericht voor opstellen voor Catharina  3-9-2017 11:08:36
Afbeelding van CatharinaNog 1 weekje en dan is het zover. Gezellig bij kletsen met hobbymaatjes. Gezellig samen aan de knutsel. Zoals altijd zal er weer een heerlijke lunch zijn en we vallen allemaal in de prijzen. Leuker kun je het niet hebben. Zonnetje Zonnetje Zonnetje
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  2-9-2017 15:23:25
Afbeelding van JosieHoi Toos, leuk je weer gezien te hebben,
Succes met de maatjesdag,
Groetjes, Ingrid
Geschreven door: Catharina  Bericht voor opstellen voor Catharina  2-9-2017 11:27:16
Afbeelding van CatharinaToos die 17 klopt niet hoor. Volgens mij ben jij jezelf vergeten want ik zie op je lijst 18 namen staan.
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  1-9-2017 19:32:31
Afbeelding van tdkJannie vragen staat vrij hoor ik zal eens kikken of ik er een heb

Toos ik heb ze erbij gezet we zijn nu met 17 maatjes
Geschreven door: jannie-v-d-g  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jannie-v-d-g  31-8-2017 13:32:33
Afbeelding van jannie-v-d-gIk heb een vraagje en hoop dat ik die hier mg plaatsen, anders, Toos, verwijder het maar als dat kan.

Heeft er iemand voor mij een ponsje van een klein hulstblaadje van ongeveer 2 cm?
Zou ik die de 10e september even mogen lenen om blaadjes te ponsen?
Of wil er soms iemand voor mij een aantal van die blaadjes uitponsen?
Je zou me er erg mee helpen. Bij voorbaat dank en ik hoop op een reactie.
Groetjes Jannie
Geschreven door: Catharina  Bericht voor opstellen voor Catharina  30-8-2017 10:33:30
Afbeelding van CatharinaIk hoorde van Anneke Setiowati dat zij en Marjo ook van de partij zullen zijn. Gezellig weer 2 bekende die er die dag bij zijn.
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  30-8-2017 8:20:12
Afbeelding van tdkNog nachtjes slapen
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  29-8-2017 17:10:16
Afbeelding van tdkIK ZET HIER EVEN DE ROUTE NAAR DE KWADESTRAAT
A58
Roosendaal

Neem de A58 naar de Oostpoort in Etten-Leur. Neem afrit 18-Etten-Leur vanaf de A58 dan linksaf
Ga verder op de Oostpoort.

Neem links de Bredaseweg en bij de 1ste rotonde rechts Schoonhout en Plantijnlaan en na de rotonde 1ste rechts en 1ste links naar de Kwadestraat.aan de rechtse kant

Smeltkroes De Keen
Kwadestraat 2, 4871 NH Etten-Leur

vanaf breda hetzelfde maar dan van de a 58 rechtsaf de weg verlaten kan ook niet anders he

de poort staat open, rijden naar de wei en daar je auto zetten , de fietsen kunnen van te voren in het rek
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  29-8-2017 11:50:23
Afbeelding van tdkik zal eens gaan aftellen
nog nachtjes slapen
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  29-8-2017 11:46:34
Afbeelding van tdkik heb weer een betaling binnen van mien
Geschreven door: Catharina  Bericht voor opstellen voor Catharina  28-8-2017 6:43:44
Afbeelding van CatharinaMooi plaatje Toos. Het is nu dagen aftellen. Ja Ja
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  27-8-2017 15:03:52
Afbeelding van tdkje was me net voor toos , zal ik maar een leuk plaatje erbij doen

dagen nog
Geschreven door: Catharina  Bericht voor opstellen voor Catharina  27-8-2017 11:27:00
Afbeelding van CatharinaNog 2 weekjes en dan is het zover. De super leuke hobbymaatjes dag in Etten-Leur. Ik kijk er echt naar uit en heb er zin in. Ik ben ook super benieuwd hoe het in de Smeltkroes is. Het is voor mij bijna naast de deur maar ik ben er nog nooit binnen geweest.
Geschreven door: Catharina  Bericht voor opstellen voor Catharina  24-8-2017 12:54:14
Afbeelding van CatharinaHet gaat echt snel h Toos. Ik heb er in ieder geval zin in.
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  24-8-2017 8:21:33
Afbeelding van tdkHet duurt niet lang meer no 2 en een halve week
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  15-8-2017 19:46:05
Afbeelding van tdkik heb je betaling ontvangen hoor marij, je sterretje staat er
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  13-8-2017 12:46:13
Afbeelding van tdkIK HEB HET EVEN NAAR BOVEN GEHAALD .

10 SEPTEMBER MAATJESDAG ETTEN -LEUR ---------- LET OP , ANDERE LOCATIE-----------
We beginnen weer met de inschrijving van de maatjesdag op 10 september in Etten- Leur
Even je naam hieronder geven is voldoende dan zet ik je in een lijst die eronder komt te staan.
We gaan weer leuke spullen maken , maar die zet ik over een paar weken hierbij
Omdat het wijkgebouw waar we altijd zitten aan het verbouwen is, zitten we op een andere locatie.
Dat is
De Smeltkroes,
Kwadestraat 2
4871 NH Etten-Leur

Jullie kunnen binnenlopen of rijden om 10.00 en om 16.30 is het afgelopen.
De kosten zijn 15,00 die je van te voren kan betalen op de rekening die ik jullie geef als jullie zich opgeven
daar zit dan bij ;
3 consumptiebonnen voor koffie of thee en er zit ook wat lekkers erbij, 3 workshops, een lunch, een loterij.
Inschrijven kan tot 3 september en ik hoop dat jullie met veel plezier komen

ik heb besloten dat ik toch net als andere maatjesdagen, om deze keer de mensen van te voren te laten betalen.
Hebben jullie betaald dan is je inschrijving definitief. er komt dan een sterretje achter je naam .
vanaf 2 weken vr de datum van de maatjesdag afmelden is er geen restitutie mogelijk behalve om een goede reden.

Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  13-8-2017 12:44:32
Afbeelding van tdkja hoor mien ik zal het even naar boven halen

zo ik zal eens een tipje oplichten wie er komt voor de workshops
KIM VAN ENDSCHOT KOMT EN DIE MAAKT EEN LEUK DOOSJE

EN SASKIA DOET MET BEHULP VAN EEN HELPSTER EEN KAART MET EEN MANDALA STEMPEL

EN ANNEKE HEEFT MOOIE PAKKETJES MET KAARTEN
dit is het mien
Geschreven door: mien-1948  Bericht voor opstellen voor mien-1948  13-8-2017 10:25:49
Afbeelding van mien-1948Hoi Toos,

Weet je al wat we gaan doen op de maatjesdag?

Groetjes Mien.
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  10-8-2017 21:45:56
Afbeelding van tdkzo ik heb weer een betaling gehad lientje bedankt voor het doorgeven
Geschreven door: Catharina  Bericht voor opstellen voor Catharina  10-8-2017 11:01:46
Afbeelding van CatharinaJeetje Toos dat is me wat. Dames, heren meld je aan voor deze geweldige hobbymaatjesdag. Ja Ja Ja
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  9-8-2017 13:20:18
Afbeelding van tdkWeer eentje afgevallen. Odie kan ook niet komen. .ik moet eens bekijken , hoe we nu verder moeten
Geschreven door: Catharina  Bericht voor opstellen voor Catharina  6-8-2017 10:46:57
Afbeelding van CatharinaDat is jammer Toos. Ik hoop dat er nog wat mensen bij komen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel De Hobbykrant