Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle knipvellen.

Gunter Creatief
Spectrum noir markers 24 pack van 34.95 onze prijs 25.95.Marianne design mallen tot wel 60% kortingook nieuwe mallen tot wel 25% korting alle merkenBig shot,Pressboy, Gemini,Brother scan n cutt.Gunter creatief VOORDELIGER.

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u 15 % korting op al u mallenHobbyshop Annemoontje Ruurlo0573-49126129 Oktober a.s. hobby en creatiefbeurs de Luifel Dorpsstraat 11van 10.00 tot 17.00 uur

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN
 19 oktober 2017

Hobby artikelen weg te geven (particulier)

Deze topic is alleen bedoeld voor particulieren.
Leden die een (web)winkel hebben zijn hiervan uitgesloten

Geen stempelafdrukjes, stansjes, alfabetten, embossing- afdrukken/achtergronden, patronen.
Dit ivm de copyright die op deze producten van toepassing is.

Zijn de spullen vergeven dan graag het bericht weghalen. Zo blijft het hier overzichtelijk.

Geen reacties plaatsen in dit topic

1 Bericht per profiel toegestaan

Hobby artikelen weg te geven(particulier) - Hobby artikelen

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Hobby artikelen weg te geven(particulier) - Hobby artikelen

Geschreven door: borduurgerda  Bericht voor opstellen voor borduurgerda  12-10-2017 15:41:35
Afbeelding van borduurgerdaIk heb hier 46 vellen die uit mijn hobbykaart komen. Wie kan ik er een plezier mee doen. De beschrijvingen heb ik niet meer.
Graag verzendkosten vergoed tenzij iemand ze voor het goede doel gebruikt.

Groetjes Gerda.

Niet meer reageren. ik heb ze niet meer.
Geschreven door: mari62  Bericht voor opstellen voor mari62  8-9-2017 18:01:08
Afbeelding van mari62Gereserveerd! (Ik kan het bericht niet verwijderen. Er staat geen prullenbakje meer)
Hallo,
Ik heb nog 18 A5 en 7 A4 kerst knipvellen met nog wat aangebroken vellen. Ook zitten er nog 1 nieuw (20vel ) en 2 aangebroken blokjes deco cardstock bij. Zie de foto`s in mijn gratis map.
Het hele pakketje mag gratis weg voor een liefhebber. Ik wil wel graag de verzendkosten vergoed hebben. Totaal weegt het 440 gram. Dit betekent 3,90 verzendkosten.
Bij interesse graag een pb`tje.

Groetjes,
Marianne
Geschreven door: Bloem  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bloem  26-8-2017 17:52:23
Afbeelding van BloemWie kan ik blij maken met versch. hobbybladen o.a:
Kerstkaarten special, Hobbyzine hobby handig,
Mijn creatieve hobby, creatief met kaarten,
Starform wenskaarten met stickers.
Totaal 11 stuks.
Gratis ophalen.
Verzenden E 6,95.
Geschreven door: everaertch  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor everaertch  9-8-2017 9:19:28
Afbeelding van everaertchIk heb het klein Rudolf per ongeluk dubbel gekocht ik heb hem nog niet geopend het was 4,65
ik stuur hem aan die prijs naar je toe ,geen verzending kosten
Geschreven door: firstgame  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor firstgame  26-5-2017 9:46:16
Afbeelding van firstgameKan ik iemand blij maken met verschillende blaadjes van MD the collection?
Geschreven door: cvs74  Bericht voor opstellen voor cvs74  3-5-2017 16:40:53
Afbeelding van cvs74
Geschreven door: Mieke  Bericht voor opstellen voor Mieke  14-4-2017 17:50:40
Afbeelding van MiekeEen grote curver box vol met 15x15 dessinpapier, (box wil ik graag houden) en een grote box kaartenkarton, GRATIS af te halen in de Achterhoek, in s-Heerenberg. Mijn adres geef ik via een pb. Wie het eerste komt, het eerste maalt.....
Er heeft al iemand gereageerd, dus de dozen zijn weg!!
Geschreven door: woodyss  Bericht voor opstellen voor woodyss  12-4-2017 13:02:55
Afbeelding van woodyssGratis af te halen Knittax Breimachine

met dubbelbed.

groetsjes Geke
Geschreven door: josklos  Bericht voor opstellen voor josklos  12-4-2017 12:23:21
Afbeelding van josklosWie woont er in de buurt van Gouda en gebruik een lichtbak voor embossen, Hobbydots
en eventueel andere dingen.
Ik heb een grote lichtbak +/- 40 x 60 cm
Bij interesse kan ik een foto opsturen, alleen serieuze berichten
Geschreven door: DAXAMA  Bericht voor opstellen voor DAXAMA  22-2-2017 10:56:37
Afbeelding van DAXAMAHallo allemaal,

ik heb nog 10 enveloppen liggen met in ieder ongeveer 25 3D knipvellen.
heb ze gekregen van iemand die er mee stopte.
er zit van alles in, heb ook plaatjes voor een COMMUNIE
de knipvellen zijn gratis, alleen wil ik graag de verzendkosten terug, afhalen kan ook.
iemand interesse stuur maar een pbtje.

Groetjes Ine Een Roosje
Geschreven door: albregts  Bericht voor opstellen voor albregts  14-1-2017 16:22:38
Afbeelding van albregtsHallo, wie kan ik blij maken met hand embossingmallen? Het zijn er 27. Ze wegen bij elkaar 596 gram. Tegen verzendkosten van 3,95.

Groetjes, Amanda

Ze zijn verzegd.
Geschreven door: MagdaSchagen  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor MagdaSchagen  7-1-2017 13:47:03
Afbeelding van MagdaSchagenBelangstelling voor het zelf bouwen van poppenhuizen? Kijk dan even naar het berichtje op het desbetreffende onderwerp.
MagdaSchagen.
Geschreven door: naald  Bericht voor opstellen voor naald  3-1-2017 16:30:25
Afbeelding van naaldHallo lezers van Hj

Ik heb een grote map vol met patronen voor borduurkaarten e.a.
Deze map kocht ik bij de kringloop voor mijn 88 jarige zonnebloemgast maar
zij kan het niet goed meer zien
Dus geef ik de map weg aan een liefhebber die deze kaarten maakt
Kom hem maar bij mij halen
Stuur me een pb en dan spreken we af

groetjes Willy

Geschreven door: keej1953  Bericht voor opstellen voor keej1953  6-12-2016 0:52:39
Afbeelding van keej1953Hallo weggevers.Misschien heeft U iets aan mijn tip.ook ik had vele oude hobbybladen van Ariadne -de doe- kreaplus- breibladen oude H.Handigs.wat ik heb gedaan is de echte interessante mooie ideeen eruit gehaald de rest weggedaan over heb ik een niet zo`n hoge doos met nog eens te willen doen ideeen.Misschien heeft U hier wat aan. Jade tip
Geschreven door: RosaLisa  Bericht voor opstellen voor RosaLisa  26-11-2016 17:00:34
Afbeelding van RosaLisa
Geschreven door: els55  Bericht voor opstellen voor els55  26-10-2016 16:31:12
Afbeelding van els55
Geschreven door: tompoes  Bericht voor opstellen voor tompoes  18-10-2016 15:12:50
Afbeelding van tompoes
Geschreven door: agnesw62  Bericht voor opstellen voor agnesw62  13-10-2016 16:31:12
Afbeelding van agnesw62GRATIS te downloaden: Mijn zelfgemaakte knipvellen. ALLEEN voor EIGEN gebruik, dus NIET voor de verkoop.
Als het knipvel van je keuze er niet tussen staat, vraag t dan gerust aan me en dan maak ik t. Ook maak ik knipvellen van uw eigen foto`s. Met een knipvel kun je meerdere 3D en/of piramide kaartjes maken. Hier onder een voorbeeld. Mijn andere knipvellen kun je bekijken op mijn facebook-site Aggies Knipvellen https://www.facebook.com/groups/1015515861809480/
Geschreven door: vitesse  Bericht voor opstellen voor vitesse  20-7-2016 11:42:36
Afbeelding van vitesseHallo,

Ik heb nog heel veel loom elastiekjes. Doe er niets meer mee. Is er iemand die ze wil hebben? Op te halen in Arnhem, maar kan eventueel ook verzonden worden. Wordt dan pakketpost. Tegen betaling van de verzendkosten stuur ik het naar je toe.

Graag een PB als u interesse heeft.

Geschreven door: keej1953  Bericht voor opstellen voor keej1953  16-7-2016 1:20:48
Afbeelding van keej1953Ik heb een aantal lappen stofjes voorop kaarten doosjes kussentjes dakpannen deed ik zelf wie kan ik er blij mee maken de verzendkosten
moet U zelf bekostigen.
DEZE ZIJN GEGEVEN.

Geschreven door: Arina  Bericht voor opstellen voor Arina  2-7-2016 13:32:30
Afbeelding van Arina
Geschreven door: kniertje55  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kniertje55  11-2-2016 12:54:29
Afbeelding van kniertje55Wie kan ik blij maken met Lace mallen, boekjes over Lace.

Incire mallen en boekjes.

Irisvouwen mallen en boekjes.

Stuur een pb je kunt ze voor een prikkie bij mij ophalen.

Groetjes Lia
Geschreven door: wijfie16  Bericht voor opstellen voor wijfie16  8-2-2016 16:31:34
Afbeelding van wijfie16Hobbyjournaal vanaf 80 tot nu gezocht.
Hobbydols borduren gezocht vanaf 72 tot nu
card deco knipvelen gezocht
stickers
Geschreven door: arjanne  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor arjanne  5-2-2016 21:00:46
Afbeelding van arjanneHallo iemand intereresse?

Tegen verz. Kosten
Groet Arjanne
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  9-1-2016 12:24:06
Afbeelding van CreahannieHallo allemaal,

Wie doe ik een plezier met de Marianne nr 21 t/m 25. Wel zijn de verzendkosten voor jou,

Ze zijn voor de eerste reactie,

De Marianne Boekjes zijn vergeven!!!!

Gr Hannie
Geschreven door: creamax  Bericht voor opstellen voor creamax  16-11-2015 20:49:03
Afbeelding van creamaxMijn schoonmoeder heeft theezakjes, gratis af te halen in Dordrecht.
Graag een PB als je interesse heb.

Groetjes Nel
Geschreven door: Crea-Knutsel71  Bericht voor opstellen voor Crea-Knutsel71  9-11-2015 14:54:11
Afbeelding van Crea-Knutsel71
Geschreven door: Mickey23  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mickey23  29-10-2015 15:28:03
Afbeelding van Mickey23Hallo Allemaal,

Ik heb verschillende pyamide boekjes in mijn album staan, wil alleen de verzendkosten vergoed hebben. Laat maar weten of je het wilt hebben.

Geschreven door: frutsel  Bericht voor opstellen voor frutsel  29-10-2015 15:00:32
Afbeelding van frutselHallo Maatjes, ik heb nog een lading hobbyjournaal vanaf het begin , als je in de buurt woont en belangstelling hebt,
gratis afhalen. opsturen wordt te duur en anders naar noppes(3 dozen)
ook i doos met verzameld papier van enveloppen om iris vouwen of andere knutsels. te maken.
Ook gratis ophalen. eerst een pb. zodat ik weet wie en wanneer kunnen afspreken.

groetjes Frutsel
Geschreven door: iebel  Bericht voor opstellen voor iebel  2-10-2015 11:04:53
Afbeelding van iebelTegen verzendkosten of af te halen.... een ordner met perkament patronen. Wie kan ik blij maken?

Groet Iris (zie fotoboek).

Pas verzendkosten 6,95
Geschreven door: albregts  Bericht voor opstellen voor albregts  29-8-2015 17:38:58
Afbeelding van albregtsTegen verzendkosten. Hobby dols 35. Er staan kerst borduurpatroontjes in.

Groetjes, Amanda
Geschreven door: Sjorske  Bericht voor opstellen voor Sjorske  20-7-2015 21:31:38
Afbeelding van SjorskeGratis af te halen Doeboekje Sierprikken. En Creations christmastime. En Ornare. Kerstkaarten.👍🏼👍🏼👍🏼
Geschreven door: hinnie  Bericht voor opstellen voor hinnie  3-6-2015 16:15:45
Afbeelding van hinnieik heb mijn hobbybladen uitgezocht o.a. Krea plus(bestaat niet meer) mijn hobbyblad en mijn creatieve hobby allemaal van zo`n 10 jaar geleden.
iemand belangstelling??? wel ophalen

ze hebben intussen een andere bestemming gekregen
Geschreven door: MWEA65  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor MWEA65  28-4-2015 23:40:08
Afbeelding van MWEA65Hallo,
Het kleurboek is al aan iemand toegezegd.
Gr. Maria
Geschreven door: anv1987  Bericht voor opstellen voor anv1987  9-4-2015 6:33:40
Afbeelding van anv1987Weg gegeven aan een vorige buurvrouw !
Geschreven door: mariemary  Bericht voor opstellen voor mariemary  21-3-2015 12:24:33
Afbeelding van mariemaryhallo hobby dames
ik heb nog veel plastieke hoesjes liggen
met 24 gaatjes er in
dus voor grote map
leuk om vellen 3d plaatjes in te bewaren

het enge wat ik graag wil zijn de verzend kosten

groetjes mary
Geschreven door: albregts  Bericht voor opstellen voor albregts  27-12-2014 18:17:20
Afbeelding van albregtsTegen verzendkosten(1.28):

Hobby Dols 35 Stitch `n` Scrap Christmas Cards with Ann`s Paper Art

Met vriendelijke groet, Amanda
Geschreven door: belja  Bericht voor opstellen voor belja  18-11-2014 16:34:57
Afbeelding van beljaIk heb heel veel hobbyjournaals vanaf nr 1 de liefhebber mag ze op komen halen.

groetjes Belinda
Geschreven door: verschoorh  Bericht voor opstellen voor verschoorh  5-11-2014 10:42:11
Afbeelding van verschoorh Zonnetje Zonnetje ZonnetjeHallo,
Wie kan ik blij maken met enkele platen van de DDXL. Tegen verzendkosten komen ze naar U toe.

Groetjes Hetty

inmiddels vergeven
Geschreven door: pussycat  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pussycat  4-8-2014 16:41:04
Afbeelding van pussycatWie heeft er interesse in pergamano patronen heb nog 6 ordners vol
graag ophalen.

groetjes Jo

Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  30-6-2014 13:41:11
Afbeelding van Creahannie Stempels, 3 houten en een ander setje. Tegen verzendkosten, zie map weg te geven.

Gr Hannie
Geschreven door: Frutclub  Bericht voor opstellen voor Frutclub  29-6-2014 12:39:12
Afbeelding van FrutclubWie heeft er een goede bestemming voor kant en klare borduurwerkjes?
Mijn grote hobby is borduren op zowel stof als papier maar nu heb ik weer zoveel stoffen borduurwerkjes liggen en ik kan ze toch niet allemaal zelf ophangen.
Als iemand een goede bestemming weet mogen ze ze gratis hebben.
Alleen als ze opgestuurd moeten worden heb ik graag de verzendkosten terug.

Fijne zondag en groetjes Klara.
Geschreven door: knutseloma  Bericht voor opstellen voor knutseloma  4-6-2014 17:39:49
Afbeelding van knutselomaHallo allemaal
Ik heb nog drie doosjes met groene thee zakjes
Wie wil ze graag hebben
Je kan ze bij mij komen halen of ik stuur ze naar je toe
Maar dan komen er kosten bij van de postzegels ik kan ze in een grote envelop doen
Ik hoor het wel groeten tineke
Geschreven door: hildevb  Bericht voor opstellen voor hildevb  20-2-2014 19:35:07
Afbeelding van hildevbIk heb enkele behangboeken die wegmogen, wie wil deze ?
Eventueel kan ik ze meebrengen naar de maatjesdagen in etten-leur, eindhoven of puurs, laat maar horen.
Eerst is eerst !
Geschreven door: anniebeers  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anniebeers  29-1-2014 22:11:29
Afbeelding van anniebeers1 doos theezakjes. Het zijn de oude soort. Ik kan ze opsturen maar dan zijn de kosten voor U. Als u naar de hobby beurs in Hardenberg gaat of naar Assen dan kan ik ze meenemen. Dan komen er verder geen kosten aan. gr annie
Geschreven door: elhobby  Bericht voor opstellen voor elhobby  21-10-2013 20:24:42
Afbeelding van elhobbyIk heb hobbyjournaals weg te geven...van nr 1 tot 100...ook doos vol nieuwe knipvellen en verschillende soorten karton en stickervellen..bv voor verzorgings huis ...alles moet wel opgehaald worden ivm met porto...is veel en zwaar,,wie kan ik blij maken???

Het is al beloofd aan iemand,,
Geschreven door: Jarina  Bericht voor opstellen voor Jarina  4-7-2013 19:42:23
Afbeelding van JarinaIk heb de volgende nummers van HJ weg te geven:
19
20, 22, 27, 28, 29
30, 31, 32, 33, 37, 38, 39
40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49
Ze zijn allemaal heel.
Gratis op te halen of verzendkosten voor eigenrekening (bij brievenbuspost mag ook zegels gestuurd worden).

Groetjes,
Jarina
Geschreven door: gerdaatje  Bericht voor opstellen voor gerdaatje  25-5-2013 19:20:31
Afbeelding van gerdaatjeHeel veel blanco Cd`s
Tegen portokosten of ophalen.
Anders gaan ze de container in.
Geschreven door: inga  Bericht voor opstellen voor inga  9-2-2013 8:02:56
Afbeelding van ingaGoededag allemaal,

ik heb een hele stapel HJkrantjes Zelfs nr 1 zit er nog bij ook basteljournaals Wie wil die hebben en kan ze ophalen bij mij. Ik wil er niets voor hebben een glimlach is genoeg

JaJaJa En die kreeg ik, dus gereserveerd voor YVONNEJaJaJa

Ik hoop echt dat ik ze niet in de papierbak hoef te doen

Lieve groetjes
Geschreven door: aap  Bericht voor opstellen voor aap  17-10-2012 14:19:18
Afbeelding van aapHallo, Wie wilt er iets met fimo gaan maken ?
Ik heb nog wat fimo klei.
Als je in de omgeving woont van Gennep kan je het gratis ophalen.
Groetjes Ine

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel De Hobbykrant