Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Elma`s hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u in oktober 10% korting op alle clear stamps. Elke dinsdag en woensdag kaart maken van 10-12 uur, 5,50. Bij ons altijd alle knipvellen en stickervellen 5+1 gratis.Hobbyjournaal - Stitch&Do - Dot&Do

Gunter Creatief
Spectrum noir markers 24 pack van 34.95 onze prijs 25.95.Marianne design mallen tot wel 60% kortingook nieuwe mallen tot wel 25% korting alle merkenBig shot,Pressboy, Gemini,Brother scan n cutt.Gunter creatief VOORDELIGER.

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle knipvellen.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN
 19 oktober 2017

Goedemorgen Hobbyjournaal

Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen
Ja die lacht de hele dag

Dit topic is bedoelt om een vrolijke, gezellige ochtendgroet te plaatsen voor je maatjes.
Dus probeer je berichtje een beetje luchtig te houden.

De minder leuke dingen of persoonlijke ongemakken kun je van je af schrijven in een weblog
of in een topic bij de forum groep -Minder leuke dingen van het leven-.

Besef ook dat alles wat je schrijft in een topic gelezen kan worden door iedereen,
ook door niet leden

Goedemorgen Hobbyjournaal - Algemeen forum onderwerp

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Goedemorgen Hobbyjournaal - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: janietje  Bericht voor opstellen voor janietje  19-10-2017 9:07:22
Afbeelding van janietje
Goedemorgen Allemaal

Heerlijk geslapen maar dat mag wel na zn drukke dag, de kleinkinderen zijn lekker geslaagd met kleding daarna hier nog mee geluncht
En toen naar mijn oudste dochter peren gebracht even thee gedronken en nog wat boodschappen gehaald en toen naar huis nog lekker op het balkon gezeten
Vandaag de weekboodschappen doen en vanmiddag komt er een buurvrouwtje op de thee dan gezellig bijkletsen en vlak voor het eten lekker vers gebakken kabeljauw halen heerlijk

Iedereen een gezellige dag
Groetjes Rietje
Geschreven door: Gerja60  Bericht voor opstellen voor Gerja60  19-10-2017 9:04:06
Afbeelding van Gerja60Goedemorgen allemaal,

Hee Andrea wat een idee, ga het weekend het meteen proberen..

Wat hebben wij nog mooi weer, nu wat mistig maar het zonnetje probeert er al door te piepen..
Eerste was met voornamelijk spijkerbroeken al schoon, die zo naar boven..
En de was met t shirts draait zijn laatste rondjes, die kan zo naar buiten..
Zo maar eens boven aan de slag, heb tot 12 uur de tijd, dan weer kinderen uit school halen..
Ik vermaak mij wel..

Ik wens ook jullie allemaal een fijne en nuttige dag toe, zieken beterschap en voor hen die het moeilijk hebben, sterkte!!
Groetjes Gerja Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje
Geschreven door: Beppie16  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beppie16  19-10-2017 8:53:20
Afbeelding van Beppie16Goeiemorgen allemaal,

Ik geef niets om het prikken fantje, maar dan `s middags om 2 uur of zo Maar als de wekker rinkelt direct uit bed gaan, wassen/ aankleden en in de auto stappen? Dat is een hele slechte combinatie voor mij. Gewoon een uur (of langer) lekker wakker worden met een kop koffie ligt me veel beter.

De rest van de dag was wel prima hoor, de bovenboel gedaan, gewandeld wat geknutseld, dus ik kijk tevreden terug.

Wij doen het met de stoofpeertjes nu zo; man snijdt ze in vieren en de partjes ontdoe ik van het schilletje, maar dan nog kost dat behoorlijk moeite

Ik bakte vroeger vaak boterkoek creandrea, maar nooit met kokos. lijkt me lekker, net als die speculaaskruiden trouwens.

Je hebt altijd een vol programma prinsje, maar wel gezellig en afwisselend. En scapie, dat is geluk hebben met zo`n garage.Jullie kunnen er weer tegen.

Vanmorgen de keuken een beurtje, en verder zien we weer wel.

Voor iedereen een fijne dag en groetjes van mij Een Roosje
Geschreven door: Sascha1948  Bericht voor opstellen voor Sascha1948  19-10-2017 8:33:45
Afbeelding van Sascha1948Goedemorgen allemaal,
Denk dat ik de krant moet bellen want was later wakker dan normaal,
was ongeveer 7 uur. Maar even liggen lezen en toen het mannetje wakker was
een douchje genomen.
Nu mijn havermoutpapje net op dus we zijn weer fris en fruitig.
Vanmiddag komt onze kapster en die blijft altijd wel een poosje babbelen,
een gezellige meid.
En voor de rest weinig nieuws.

Wens iedereen weer een fijne dag en voor de zieke veel beterschap, groetjes Jannie
Geschreven door: pedicuurtje  Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  19-10-2017 8:28:24
Afbeelding van pedicuurtjeGoedemorgen allemaal.

Even een groet vanuit Kampen, de verpleging kan ieder moment komen en ik was laat op en sliep ook laat vandaar.

Prettige dag allemaal en tot morgen..........Janny
Geschreven door: creandrea  Bericht voor opstellen voor creandrea  19-10-2017 8:12:26
Afbeelding van creandreaGoedemorgen allemaal

Het was gisteren heerlijk weer, dus met kleinzoon een stuk gewandeld.
Vandaag dan weer wat in huis doen. Vanavond oudste zoon te eten. Ik ga jachtschotel maken en iets bakken, maar weet nog niet zeker wat.
Zag laatst een receptje van boterkoek met speculaaskruiden, lijkt me wel wat. Ipv kokos dan maar eens dat er doorheen. Ik zie wel.

Wens jullie een fijne dag
Grietjes,Andrea
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  19-10-2017 5:50:28
Afbeelding van SunchiGoeiemorgen allemaal

Irene Natan geeft vaker over maar volgens mij gewoon omdat hij te vaak eten krijgt maagje raakt over vol maar Olga geeft eten op aanvraag zo noemen ze dat blijkbaar als Natan zich laat horen denkt ze dat het honger is dus die maag krijgt geen rust, ook boertjes laten daar is geen tijd voor maar ik zeg niks meer....want Dr Google weet het toch altijd beter Ik hou alleen mijn hart vast voor het moment (januari) dat het manneke hier alle dagen gaat zijn .. want hij is nu al verwend en ik ga niet hele dagen met hem bezig zijn hij moet ook alleen kunnen spelen. Zorg voor later. Bij de oogarts verliep het zoals verwacht, ogen zijn op 2 jaar achteruit gegaan... dus nieuwe brillen. Ronny n met dubbelzicht voor mij een lees/knutsel bril en n voor de verte. Is er nu net een actie bij brillenwinkel glazen gratis en we krijgen blijkbaar ieder nog 25 terug van ziekenfonds dus een beetje een meevaller.
Gisteren al mijn moed bijeen geraapt moet ik elke keer als ik een tijd niet gefietst heb, een ritje van bijna 25 km gemaakt en lekker de boslucht opgesnoven. Vandaag weer als het kan.
Morgen vertrekken we samen met dochter Christel en haar gezinnetje voor een weekend naar Mierlo ( in de buurt van Eindhoven) maar zoals het er uit ziet zullen we veel binnen zitten, ze voorspellen zoveel regen wanneer we morgen vertrekken hangt van het weer af. We maken er het beste van

Fijne dag allemaal

Groetjes Sonja
Geschreven door: fantje1959  Bericht voor opstellen voor fantje1959  19-10-2017 4:19:31
Afbeelding van fantje1959 allemaal

arme Nathan hopelijk is hij weer opgeknapt wat zei de oogarts? moet je een nieuwe fiets? ( zo noemen wij een bril ook wel ) en heb je nog energie gehad om een stukje te fietsen? knap van Jayden hoor zo goed lopen complimenten
je hebt het er maar druk mee Sascha al die kaarten maar het houd je wel lekker bezig he en het is altijd fijn als iemand je kaarten zo waardeert
heb je weer genoten van je kleinzoon Andrea? het was heerlijk weer dus misschien ook wel tijd om even met hem aan de wandel te gaan?
super garage Ria dat komt niet vaak voor dat je zo meteen geholpen word gelukkig geen boete dus ja dat steeds in en uitpakken lijkt mij ook niets hoor maar nu is het even gedaan en volgend seizoen hoeft je mannetje denk ik niet meer heen en weer te crossen voor de visjes?
lief van je Rietje maar ik begrijp dat je de peren voor je dochters mee kookt vandaar zoveel natuurlijk ik deed het nogal eens voor een vriendin haar man luste ze ook graag en zij kon het niet al snap ik dat nog steeds niet hoor zo lastig is het niet
dat is idd vervelend Beppie zeker als je nuchter moet ben je de dag verder goed doorgekomen?
vervelend Janny dat het zwachtelen ( nog) niet helpt en wat een slimmerd die Daniel om zijn vinger bij oma te laten zien en zijn kleine nichtje moet die vinger natuurlijk ook bewonderen zo klein als ze is
lekker hoor Anneke zelf gebakken cake je had het maar druk met vergaderen en sporten maar wel lekker bezig zo he vervelend dat de poes zich nog steeds niet laat zien maar die heeft waarschijnlijk de tijd van haar leven met alles wat ze kan opjagen en vangen

straks weer om de boodschappen en even bijpraten bij pipa verder niet echt plannen beetje saai wel haha maar vind het wel even lekker een rustig weekje er komt nog genoeg drukte aan einde van de maand

allemaal

groetjes Irene
Geschreven door: prinsje  Bericht voor opstellen voor prinsje  18-10-2017 10:29:22
Afbeelding van prinsjeGoedemorgen allemaal,
Ruikt weer lekker in de keuken cake in de oven.Dochter komt vanmiddag met vriendinnen thuis van mooie trip.
Vanmiddag gym.Gisterenmorgen vergadering van de regio daarna kregen we een rondleiding in Staphorster museum heel mooi.Toen we naar huis gingen nevel met mooie oranje bol als zon apart weersverschijnsel door brand en storm elders.
Maandagavond nog naar de achterburen zeiden dat de poes bij hun was sprong iedere keer binnen.Helaas toen ik kwam zagen ze haar niet meer en tot heden nog niet thuis is ook op herfstvakantie,
Volop bezig in de tuin en man aan het klussen rondom huis en deel.
Wens iedereen een fijne dag en veel gezondheid.
Groeten Anneke,
Geschreven door: pedicuurtje  Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  18-10-2017 10:29:14

Om 7 uur was Jenthe hier al en ze ligt nu voor haar ochtendslaapje in bed dus kan oma even hier schrijven .
Verpleegster kwam goed 9 uur voor Klaas en mijn benen zwachtelen wat nog niet veel helpt ben bang dat de prednison de vochtvasthouder is.
Gisteren kwam Danil nog met z`n moeder want hij had zijn vinger op school tussen een fietskar gekregen en moest ermee naar de dokter,daar hebben ze het verbonden en vrijdag weer laten zien..... toen zei hij oma moet het zien want dan krijg ik een ijsje, natuurlijk zei oma krijg jij een ijsje....hij had me een wit snuitje....straks komen ze even Jenthe de zere vinger laten zien hihi

Verder hier ook geen nieuws, prettige dag en groetjes........Janny
Geschreven door: Beppie16  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beppie16  18-10-2017 9:14:20

Net terug van bloedprikken, pfffff, 18 voor me en maar 1 prikster. Nu ontbijten

een fijne dag voor iedereen groetjes van mij Een Roosje
Geschreven door: janietje  Bericht voor opstellen voor janietje  18-10-2017 9:07:51
Afbeelding van janietje
Goedenmorgen Allemaal

Heerlijk geslapen gisteren de stoofperen geschild en ze lekker op het gemak laten leuren het is jammer dat je zo ver woond Irene anders had ik wel een bakje langs gebracht ik ga zo met mijn middelste dochter en de kinderen winkelen oma trakteert en vanmiddag naar mijn oudste dochter even peren brengen en dan is mijn batterij weer leeg

Groetjes Rietje
Geschreven door: scapie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor scapie  18-10-2017 9:04:58
Afbeelding van scapie
veel gedaan bijna klaar gaan vandaag naar huis.
niks gehobbyt best veel werk en geregeld beentje rechtuit.
nog even langs vrienden hier gegaan gisteravond..was aan het plaatjes knippen.zij blijven nog maand uit.
Ben blij dat alles klaar is want dit jaar was steeds inpakken rijden uitpakken.jammer dat mijn man geen rijbewijs heeft net als bij jou Rietje
maar kon nu toch nog alles doen.
Ik wilde weggaan dacht even de post maandag.
had ik door mijn been APK vergeten kon dure boete krijgen.kon ik mijn garages nummer niet vinden dus reed erheen.
en binnen half uurtje APK gekeurd wat een service he?
mijn rijbewijs morgen halen ben ik weer klaar voor de volgende tijd.
heb niets gelezen maar wens ieder het beste ook de mannen en kids
Groetjes ia
Geschreven door: creandrea  Bericht voor opstellen voor creandrea  18-10-2017 8:52:26

Vandaag komt zaagmans alweer langs, dus weer op de helft van de week.
Wat een aparte zon gisteren, dat zie je niet vaak. Maar de oorzaak is minder leuk.
Gisteren nog naar de markt gefietst voor kaas en lekkerbekken. Het was heerlijk fietsweer, weinig wind.
Vanmiddag oppassen op kleinzoon, ook weer gezellig.
Verder weer niets te melden.

Fijne dag
Groetjes,Andrea
Geschreven door: Sascha1948  Bericht voor opstellen voor Sascha1948  18-10-2017 6:36:24

Eigenlijk niet zoveel te melden vandaag, straks een klein wasje doen
en de bovenboel, dat doen we altijd samen.
Ik heb de 3 kaarten voor pensioen klaar, vind ik altijd moeilijk om te doen.
Nu nog een vraag naar condoleancekaarten . Ik heb al iets gezien om ongeveer
te gaan maken.
En wat kaarten vooruit prikken voor de kerst, de mensen die ze kopen vinden over
het algemeen de patronen van Karin Leusink erg mooi.
Ze zijn ook super om te maken, maar ik moet natuurlijk ook voor Kika aan de slag
want die willen ook graag de kaarten hebben.

Ik wens iedereen weer een fijne dag en voor de zieke veel beterschap, groetjes, Jannie
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  18-10-2017 5:37:41

Weer het begin van een nieuwe dag... wat gaat het toch snel. Gisteren eigenlijk een vrij rustige dag gehad , ook al had ik 2 jongens in huis . Die hebben zich samen goed vermaakt, spelletje spelen , buiten spelen, een film gezien... Natan kwam ook een uurtje hier en daar had ik meer drukte van. Die had last van overgeven... tegen dat hij eindelijk na een uur rustig was en in slaap, kwam Olga hem terug ophalen.
De uitslag van de kermisloop was ook te vinden op internet en Jayden heeft dat heel goed gedaan... 928 lopers en hij eindigde op plaats nr 329 .
Vandaag maar weer wat in huis doen. En om 11 uur moeten we bij de oogarts zijn. Ben benieuwd. Want het lettertype van mijn e-reader moet ik al groter zetten. En tv kijken gaat ook niet meer zo goed. Ouder worden is niet erg maar de gebreken
Als het na de middag nog droog is toch nog eens proberen een kort ritje met de fiets te maken. En dan verder aan de hobby of lezen..

Fijne dag allemaal

Groetjes Sonja
Geschreven door: fantje1959  Bericht voor opstellen voor fantje1959  18-10-2017 4:40:40

irritant he Sonja als het niet lukken wil ik loop ook wel eens te mopperen in mezelf hoor als het niet gaat zoals ik wil lief dat egeltje en wat goed dat je hem even in veiligheid hebt gehouden anders had het wel eens mis kunnen gaan met al die lopers Jayden heeft zich wel vermaakt zeker samen met zijn vriendje bij oma?
fijn dat het goed gaat met Klaas Janny en je extra hulp is ook prettig krijg je toch weer wat meer gedaan in huis he, ik wacht geduldig af op de foto
je kon het idd merken in de slaapkamer dat het warmer was Andrea ik lag op een bepaald moment even te denken om de ven aan te zetten maar ben toch in slaap gevallen ik vind mannenkaarten ook altijd lastig maar af en toe heb je ze bij de hobbydots zitten en ik heb niet zo lang geleden een keer een pakket gekocht met diverse modellenkaarten en plaatjes er bij
je bent weer veel te druk Gerja denk een beetje om je rug lekker is dat he kasten uitbaggeren en ruimte maken je kunt in elk geval het land weer uit als je dat zou willen
je was weer goed bezig dus Beppie ondanks de duffe ochtend wat een actieviteit zeg dat Sahara zand zorgen samen met de as van de bosbranden in Portugal wel voor een mooie zon gisteren maar dat toch liever maar niet he die branden
jeetje Rietje 5kg stoofperen dat is voor een weeshuis ik krijg een kilo nog niet eens geschild daar doe ik een dag over wel jammer want ik lust ze heel graag soms vraag ik pipa of hij ze voor me schilt doet hij gelukkig wel maar dat wil je ook weer niet te vaak vragen he had je nog wandel zin?
dat is mooi Sascha dat je die griepprik ineens mee kon pikken scheelt je weer een bezoekje wij moeten maandag ga samen met de buuf en pipa we hebben allemaal de zelfde arts dus dat is wel makkelijk ik zou er ook niet aan moeten denken om niets om handen te hebben hoor altijd wel iets aan het prutsen al is het maar kleuren in een volwassenen kleurboek kaarten heb ik zoveel in voorraad dat ik daar even de rem op had gezet al ben ik wel weer aan het dotten geslagen had nog aardig wat setjes liggen dus toch maar maken he

gisteren een aparte hulp doet dingen waar je niet om vraagt zoals mijn ontbijtboel afwassen en een schoon fornuis schoonmaken maar vergeet de vloer van de wc en de badkamer .... maar goed op het oog is alles weer netjes en volgende week word het weer goed gedaan
voor vandaag weinig plannen zie wel wat de dag me brengt

allemaal

groetjes Irene
Geschreven door: Sascha1948  Bericht voor opstellen voor Sascha1948  17-10-2017 9:44:44
wel later dan de andere keren maar eerst naar de huisarts geweest en ik kan
vanaf vanavond aan de hormonen.
Gelijk de griepprik gevraagd hoeven we daar niet voor terug, met Ruud is alles weer ok.
Vanmorgen nog wat huishoudelijke klussen doen in huis en denk vanmiddag even naar de stad,
ik wil wat wol kopen om te haken. Ben wel aan kussens bezig waarvan er 2 al klaar zijn en nu nog
2 tegaan. Gaat best snel en stel je voor dat ik moet gaan duimen draaien
Natuurlijk ook nog kaarten maken voor de verkoop bij Aline, ben bezig voor mensen die met pensioen
gaan en ook voor de kerst.
Het is hier somber buiten maar als het droog blijft vind ik het ook prima.

Fijne dag voor iedereen en beterschap voor de zieke, groetjes Jannie
Geschreven door: janietje  Bericht voor opstellen voor janietje  17-10-2017 8:56:41
Afbeelding van janietje
Goedemorgen Allemaal

Als een prinsesje geslapen fijn hoor gisteren mijn was en strijk gedaan de was lekker buiten gedroogd en smiddags weer een flinke wandeling gedaan
Voor vandaag 5 kilo stoofpeertjes schillen en klaar maken en nog een was vouwen en dan vanmiddag kijken of ik nog energie over heb voor een wandeling
Verder hier geen nieuws

Groetjes Rietje
Geschreven door: Beppie16  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beppie16  17-10-2017 8:50:59

Ja dames ik sliep door tot 9 uur en had tot de boterham nodig om een beetje wakker te worden maar `s middags kwam ik toch los. Een paar keukenkastjes schoongemaakt, voor en achter gezeemd en 2 grote wassen van het beddengoed schoon en droog. `s Avonds nog 10 min op de loopband, dus.... toch een dag vol beweging.

Hier was het trouwens benauwend weer hier. `s Nachts mistig en overdag werd de stoep en straat niet eens helemaal droog. Ik zal blij zijn met wat wind en iets koeler weer. En de net gewassen auto is nu oranje van het Sahara zand

Vanmorgen weer de bovenboel en verder weinig plannen gemaakt.

Voor iedereen een fijne dag, groetjes van mij Een Roosje
Geschreven door: Gerja60  Bericht voor opstellen voor Gerja60  17-10-2017 8:43:56

Zondag nog heerlijk een paar km gefietst, natuurlijk over mijn geliefde Veluwe..
Kleuren en geuren waren om te genieten..
Gisterochtend weer stadhuis, mijn ID ophalen en een formulier inleveren voor mijn moeder, daarna weer verslag uitbrengen bij moeder en mijn ochtend alweer voorbij..
`s Middags de stofzuiger erdoor, het sanitair gepoetst en de kledingkast eens ingedoken...
De eerste grote zak is gevuld..
Vanmiddag eens achter de andere deuren kijken

Ik wens een ieder een hele mooie dag toe, zieken beterschap en voor hen die het moeilijk hebben, sterkte!!
Groetjes Gerja Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje
Geschreven door: creandrea  Bericht voor opstellen voor creandrea  17-10-2017 8:17:02

Goed geslapen, ook al is het wel weer warmer in de slaapkamer.
Goed geregeld allemaal met de hulp Janny.
Leuk dat egeltje Sonja. Hoop dat hij nu een veilig plekje heeft.
Irene, ook al genoeg kerstkaarten, hier hetzelfde. Moet alleen eens wat mannenkaarten in voorraad hebben, dat is altijd moeilijker.
Anneke, jullie poes al terecht? Zal lekker geroken hebben dat vlees aan het sudderen.
Nog even bijgeslapen Beppie?
Jannie, fijn dat je nu een goede huisarts hebt, dat is wel belangrijk.
Hier niets te vertellen, dus ik wens jullie allemaal een fijne dinsdag.

Groetjes, Andrea
Geschreven door: pedicuurtje  Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  17-10-2017 7:48:51

Iedereen heeft zich weer prima vermaakt zo te lezen, is de huispoes al terug Anneke? Klaas was dus voor controle er mocht 1 band van de sling af en over 14 dagen maken ze foto`s, het lijkt dus tot zover goed .Gistermiddag visite dus gezellig. Ik kan je m`n bloemenparade niet laten zien Irene heb geen snoertje van `t fototoestel en moet het andere toestel nog opzoeken, heb ik dat dan......maak ik een foto en laat het je zien.`k Denk dat ik ook al aardig opschiet met de kerstkaarten moet wel aan de andere kaarten gaan werken die heb ik niet veel meer.
Nu wachten op de verpleegsters voor Klaas en mij en vanmiddag de extra hulp m`n eigen, heerlijk dat het zo kan allemaal. Danil komt hier uit school tot na het eten.

Prettige dag allemaal ....Janny
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  17-10-2017 5:30:08

Het spelen met de sil ging niet zoals ik wou... een paar kaarten met kerstboom die ik nog verder moet afwerken. Een paar melkpakjes die ook al niet wilden meewerken. en een jurkkaartje. dat op afwerking wacht. `s Middags even met de fiets weg en na 6 km buiten adem ... verkoudheid duurt te lang naar mijn zin. Onverwacht kwamen ze ineens de cv ketel een nazicht geven. Ik had er wel om gevraagd maar ze hadden geen dag en uur doorgegeven. Zijn mensen uit de buurt dus als we niet thuis hadden gewest waren ze terug gekomen. Ik heb ook nog een tijd buiten zitten lezen was te mooi om heel de dag binnen te zitten
`s avonds eerst naar `t dorp om Ruben en Celine aan te moedigen. Dan naar huis daar kon ik dan supporteren voor Jayden die kwam 2 keer voorbij. Maar eerst moest ik een reddingsactie ondernemen er zat een jonge egel in de voortuin en ik zag het al voor me dat het beestje de straat over zou steken terwijl al die lopers voorbij kwamen. We hebben hem zijn vrijheid teruggegeven na de loop. foto is gemaakt met flits en niet zo duidelijk geworden.
Vandaag Jayden hier school last met de kermis altijd 2 dagen vakantie in, zijn vriendje Liam komt tegen de middag want zijn ouders vonden geen andere opvang. Dus zal weer druk genoeg zijn. Maar dat overleef ik ook wel weer. en terwijl ze samen spelen heb ik misschien toch even tijd om kaartjes af te werken, vooral dat jurkkaartje want dat is op bestelling

Fijne dag allemaal

Groetjes Sonja
Geschreven door: fantje1959  Bericht voor opstellen voor fantje1959  17-10-2017 4:14:17

is het slapen nog een beetje gelukt Beppie? vervelend weer hoor je zat in zo`n lekkere slaap flow de laatste dagen hopelijk heb je die nu weer terug
dat is idd niet goed Sascha maar blijven rondlopen met klachten dus sleur hem maar gewoon mee jij veel succes met je gesprek en de hormonen een huisarts waar je vertrouwen in hebt en die jou serieus neemt is heel belangrijk en dan is afstand geen probleem he
al heb je niet gefietst je beweging heb je dus ook wel gehad Sonja met het lopen en slenteren heb je nog lekker kunnen knoeien met de sil? ben benieuwd wat je aan het maken bent
hoe is de controle van Klaas gegaan Janny waren ze tevreden? wat voor bloem ga je op de kaarten maken? ik doe ook vaak al vast wat meer stansjes draaien hoor ook al staat de ebosser hier altijd klaar voor gebruik veel handiger leuk dat kinderen zich nog steeds op de zelfde manier vermaken als wij vroeger he ik bouwde ok tenten van ouwe lappen
het was weer druk in de schaapskooi Ria maar wel gezellig denk ik zo heb je een goede reis gehad richting camping? hopelijk ok nog even van het weer genoten en niet alleen maar rijden en werken?
tis hier bijna vaste prik dat slechte slapen Rietje ik meld het vaak niet eens meer heb je weer een fijne wandeling kunnen maken met het mooie weer? het word vandaag al weer minder helaas maar goed wat we hebben gehad pakken ze ons niet meer af he
zou mij ook niets lijken hoor Andrea zo als je zoon reizen hou toch wel van een beetje comfort mag best in een caravan zijn maar dan wel een met alles er op en er aan zaterdag had je je meters al gemaakt zo te lezen en ik ben zondag ook thuis gebleven hoor alleen een poosje op de galerij die was die weet ook wat he komt elke week weer terug
ow jee Anneke dat is minder de poes aan de wandel zit ze niet ergens verstopt? ze zijn daar erg goed in weet ik uit ervaring Pluis vind ik soms ook niet en dan ineens staat hij er weer maar waar hij dan was? geen idee

voor vandaag niet veel plannen alleen een hulp ( vreemde mijne heeft een weekje vakantie) en even om postzegels verder zie ik wel wat de dag brengt ik ben klaar met de kerstkaarten heb er inmiddels 100 dus gelijk voor volgend jaar ook nu maar aan het dotten geslagen gewone kaartjes heb ik ook nog niet

allemaal

groetjes Irene
Geschreven door: prinsje  Bericht voor opstellen voor prinsje  16-10-2017 10:43:27
Afbeelding van prinsjeGoedemorgen allemaal,
WE genieten allemaal van het mooie weer.Gisterenmiddag weer mooi tochtje gefietst nu verder in de tuin .
De eerste dahlia`s rooien zijn uitgebloeid .Wasje hangt fijn in de zon vlees suddert .Tussen de middag warm eten dochter heeft vakantie en is met 3 vriendinnen collega`s naar Barcelona.Wij hebben de oppas over hun auto toch voldoende ruimte.
Alleen de huispoes is al sinds zaterdagmiddag 5 uur weg geen fijn gevoel al overal gezocht.
Geniet allemaal van de fijne dag als het kan.
Groeten Anneke.
Geschreven door: creandrea  Bericht voor opstellen voor creandrea  16-10-2017 9:13:10

Alweer een weekend voorbij.
Vrijdagavond alle verhalen van oudste zoon over de reis door Noord/Oost Europa gehoord. Hij heeft het geweldig gehad en wij genoten van de foto`s. Zou niets voor ons zijn zo primitief kamperen, maar hij vindt het leuk.
Zaterdagmorgen naar de kringloop gefietst en `s middags 2 uur gewandeld.
Zondag hadden we allebei geen zin om naar buiten te gaan. Ja, zonde van dit weer h?
Jammer Irene, dat je uitstapje niet doorging.
Vandaag weer aan de slag. De 2de was draait, al een handwasje gedaan, bed afgehaald. Kortom maandagmorgen.
Geen bijzondere dingen vandaag, dus ik laat het hierbij.

Fijne dag
Groetjes, Andrea
Geschreven door: janietje  Bericht voor opstellen voor janietje  16-10-2017 9:03:29
Afbeelding van janietjeGoedemorgen Allemaal

Zeer slecht geslapen tijd liggen lezen en om vier uur vielen de luikjes dicht dus kort maar zo te lezen was ik niet de enige.
Gisteren heerlijk anderhalf uur gelopen en daarna lekker zitten lezen, vandaag ook weer een wandeling maar eerst een was en een strijk
Ria is het vakantie huisje winter klaar aan het maken, Janny ik hoop dat je man goed nieuws mee brengt uit het ziekenhuis, Sonja gaat alleemaar gezellige dingen doen veel plezier, en Irene gaat op de koffie ook gezellig ,

Iedereen een zonnige dag
Groetjes Rietje
Geschreven door: scapie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor scapie  16-10-2017 8:38:09
Afbeelding van scapie 746036[/img allemaal.
fijne koffiebeurt gehad 16 man vrouw en kids en wij nog ,

daarna erg rustig gehouden..beentje rechtuit.
nu naar de camping winterklaar maken.als alles goed gaat Woensdag terug en afgesloten.
misschien komen kids langs.
nu hier alles goed achter laten kom je fijn weer schoon terug.
Heb niet gelezen doe dat op de camping.
wens ieder toe wat jullie nodig hebben!
Fijne dag met hobby!
gr ria
Geschreven door: pedicuurtje  Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  16-10-2017 8:20:12

Hier een goede nou ja aardig goede nachtrust gehad.....met wat op en weer slapen..
Zo te lezen heeft iedereen wel van het mooie weer genoten ....
Gisteren gezellig dagje met Danil die zich vermaakte met een tent te maken van een paar stoelen en een plaid en door het mooie weer konden we lekker op het balkon zitten alhoewel ik ook bezig ben geweest met het maken van een soort bloem voor op de kerst en andere kaarten, een heel stel in het voren zodat ik niet steeds voor eentje de e-bosser hoef te gebruiken.

Zo dadelijk gaat Klaas naar Zwolle voor controle met de buurman, ik kan nog geen schoenen aan ivm dikke voeten/benen dus die worden weer gezwachteld.
Prettige dag en
groetjes.......Janny
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  16-10-2017 6:32:33
Ik ben om kwart over 5 opgestaan na een goei nacht. mag ook wel eens. Gisteren morgen was het al vrij vroeg druk op de markt. De mensen gaan allemaal denken als wij " vroeg gaan want na de middag is het te druk" ja dan verandert de zaak natuurlijk. na 2.5 uur waren we terug thuis. Met de nodige rustmomenten want in een dorp kom je wel altijd bekenden tegen. Toch had ik mijn 10.000 stappen toen al bij elkaar . Fietsen is niet meer gelukt na een slechte nacht en al dat stappen vond ik dat ik rust verdiend had. Lekker buiten met een boek was ook niet slecht.
Het enig dat ik op de markt gekocht heb zijn 2 tafelzeiltjes ( moest even kijken of jullie dat ook zo noemen ) en dan aan de hobbykraam een mal en 2 dotpakketjes. Ronny had zin in kibbeling, en ik keek uit naar churros. dus Ronny mocht de kibbeling alleen eten ..;en ik ... had pech, de churros kraam stond er dit jaar nier scheelde dus heel wat calorietjes hahaha
Vandaag ga ik wat met de silhouette spelen is al weer veel te lang geleden. Vanavond is het hier dan kermisloop in `t dorp. en de kleinkids doen mee. dus moeten we gaan supporteren. Tijden de 5km loop doen ook de brandweerlui in volle uitrusting mee... dat is op zich al een hele prestatie en dit jaar doen ze een ronde extra maar dan om geld op te halen voor progeria kinderen. petje af voor die mannen.
Mijn dag is vandaag gevuld met leuke dingen, mag ook tijdens de kermisperiode

Fijne dag allemaal geniet ven de Zonnetje

Groetjes Sonja

Geschreven door: Sascha1948  Bericht voor opstellen voor Sascha1948  16-10-2017 6:23:05
Afbeelding van Sascha1948Goedemorgen allemaal
Allereerst gaat het met Ruud wel wat beter maar het is iemand die telang wacht om naar
een dokter te gaan. Zijn urine is 2 dagen donkerder geweest dan normaal, als het voor morgen
niet goed is dan trek ik bij de huisarts aan de bel.
Ik moet morgen toch zelf om over wat voor soort hormoon ik krijg en hoe vaak. En hij moet toch
mee omdat het tever is om te lopen, het is aan de andere kant van de stad. Hadden een andere huisarts hier
dichtbij maar die heeft mijn klachten nooit serieus genomen.
Maar nu hebben wij een schat van een vrouw als huisarts.
Straks de boodschappen doen en zal de zoon uit Den Helder ook nog wel bellen, is vaste prik.
En dan vanmiddag maar aan de hobby.

Een fijne dag allemaal en Beterschap voor de zieke, Jannie
Geschreven door: Beppie16  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beppie16  16-10-2017 5:29:31

na een gezellige avond bij de kinderen, maar erna een superslechte nacht
Ik moest vanmorgen eigenlijk bloedprikken en ja hoor......al ruim 2 uren wakker en dus honger ook.
Nu een slaappilletje, 2 biscuitjes en woensdag nog eens proberen

Ik ga nog eens terug naar mijn bed, het zal nu wel lukken met slapen hoop ik.
Een fijne dag voor iedereen en groetjes van mij Een Roosje
Geschreven door: fantje1959  Bericht voor opstellen voor fantje1959  16-10-2017 5:13:35

wat leuk Sascha dat je die persoon nu eens in het echt zag kan me voorstellen dat je dochter zenuwachtig was hoor is niet niets he je eigen zaak openen fijn dat jullie ondanks je mans ziek zijn goed thuis gekomen zijn hopelijk knapt hij snel weer op
was het gezellig op de kermis Sonja? ik ga ook altijd vroeg als ik naar evenementen ga hoor is niets als het zo giga druk is heb je nog een stukje kunnen fietsen?
super Beppie zover lopen dat is dacht ik al heel lang geleden dat je dat lukte dus een felicitatie waard ja het is triest al die jonge levens die zo vroeg ten einde komen Beppie maar je doet er helaas weinig aan
ja dat is een drukke bedoening Rietje met de kleinkinderen over de vloer maar je geniet er nog steeds van dus dat is mooi ben je nog aan de wandel gegaan?

helaas viel mijn uitstapje in het water Arend belde af die had migraine dus zijn we maar hier bij mij thuis gebleven cheffie hier gegeten en nog een fikse portie mee naar huis want ik had natuurlijk een fikse pan met saus gemaakt volgende week doen we het gewoon nog een keertje over dan is Arend jarig en gaan we op verjaarsvisite
voor vandaag geen plannen alleen het standaard bakkie bij de buurvrouw

allemaal

groetjes Irene
Geschreven door: janietje  Bericht voor opstellen voor janietje  15-10-2017 9:45:22
Afbeelding van janietje
Goedemorgen Allemaal

Heerlijk geslapen, hier is de rust weergekeerd gisteren eerst boodschappen gedaan en toen kwamen de meisjes en die wilde naar buiten dusheerlijk gelopen en de speeltuin daar heerlijk gespeeld zijn ander half uur weggeweest en toen zijn ze lekker in de speelkamer bezig geweest toen kwamen opa en papa en mama thuis heb ik broodjes hamburger gemaakt met alles er op en aan en na de koffie gingen ze naar huis en was het rustig hier, vandaag geen plannen het is mooi weer dus misschien een wandeling

Irene geniet in Scheveningen, Sonja gaat fietsen en naar de markt, Jannie hoe gaat het met je man sterkte er mee.

Iedereen een zonnige dag
Groetjes Rietje
Geschreven door: Beppie16  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beppie16  15-10-2017 9:36:41

Wat een reis sascha, zeker als de chauffeur niet fit is, gelukkig had je wat te eten bij je en knapte hij wat op. Leuk dat de opening zo goed en gezellig verliep.

Je hebt het druk sunchi, maar wel met gezellige dingen allemaal, maar ja die muziek he? Daar wordt je alleen al moe van, als je wat ouder bent en moet schreeuwen ipv een gesprek voeren.

Dat klinkt weer gezellig fantje, genieten maar vandaag. Het weer werkt mee.

En scapie gaat in het verre buitenland bestellen? Geduld dan maar Hoewel het altijd goed komt en de een veel vlugger levert dan de ander.

Ik liep gisteren een record 1,5 km in ongeveer 25 minuten, nog geen marathon, maar het begin is er

Ook gisteren las ik hier weer een heel droevig bericht, 2 HJ vrouwen verloren deze week hun nog erg jonge man. Verschrikkelijk, en dan besef je weer eens dat we ondanks al onze kwaaltjes en tegenslagen nog dankbaar moeten zijn.

Nou ik stop weer, mijn nieuws is op. Voor de zieken sterkte en een fijne dag allemaal en groetjes van mij Een Roosje
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  15-10-2017 6:06:20

Laat in bed na het trouwfeest, bijna 2 uur mar dat is bij mij geen reden om langer te slapen kwart over 5 klaarwakker. Gisteren na middag gelukkig een dutje gedaan .... daar merk ik aan dat ik me niet top voel.
Leuk trouwfeest maar die muziek zo luid en ook vaak niet echt mijn genre... gelukkig konden we vluchten naar een zaaltje er naast...
Vandaag kermis in `t dorp met de jaarlijkse grote markt. Die aan beide kanten van de grens staat. We gaan weer vroeg want na de middag is het waarschijnlijk weer "koppen lopen" Ik hoop dat het me vandaag wel lukt om te fietsen want de afgelopen dagen geen puf om een langere toch te maken. Lukt het vandaag ook niet dan zal ik buiten van een boek gaan genieten.

Ik wens jullie een zonnige zondag geniet ervan

Groetjes Sonja
Geschreven door: Sascha1948  Bericht voor opstellen voor Sascha1948  15-10-2017 6:01:58
Weer thuis na een hele leuke dag met de opening van Aline haar winkel, hing een hele gezellige sfeer. Ze ging stuiterend van huis omdat ze toch erg zenuwachtig was, te begrijpen. Heb een hele poos met Christine van den Akker zitten praten en Jeanine Lanen kwam er ook nog bij.
Toen wij in de middag binnen stapte stond er iemand waar ik al meer dan 15 jaar kaarten mee verstuur op verjaardagen. Superleuk en gelijk afgesproken om een bij elkaar af te spreken als we in elkaars buurt zijn. Ze woont toch een 2 uurtjes bij ons vandaan.
De terugreis verliep niet gladjes, normaal 3 uur maar nu 5 uur erover gedaan.Gelukkig voelde hij zich na wat paracetamol in staat te rijden maar 20 km voor huis zei mijn man ik voel mij niet goed, gelukkig een havermoutreep in mijn tas en hij die gegeten en dat ging weer wat beter. Maar we hadden ook 2 uur eerder thuis moeten zijn en hadden we op tijd gegeten. Dus daar werd hij ook niet goed van.
Nu maar vandaag lekker bijkomen van de indrukken van gisteren en mijn 2 Goodybags die ik heb gekregen bekijken.

Voor iedereen weer een fijne dag en geniet van het mooie weer.
Groetjes, Jannie
Geschreven door: fantje1959  Bericht voor opstellen voor fantje1959  15-10-2017 4:37:00

was het een leuke opening Sascha? wat vervelend dat je man grieperig is hopelijk zijn jullie veilig thuis gekomen veel sterkte met je doktersperikelen zal voor je duimen dat het met je ijzer ook goed komt
vervelend Sonja zo`n verkouden hoofd hopelijk werkt de neusspray een beetje heb je een leuk feest gehad?
jullie worden gelukkig goed verzorgd daar Janny met die kleintjes gaat het idd nog heel snel het dat veranderen heeft Daniel lekker geslapen bij oma en opa?
idd een vervelend klusje een auto vanbinnen schoonmaken Beppie je moet je zo in allerlei bochten wringen om overal bij te komen dat is eigenlijk werk voor de jeugd geloof niet dat het ruiter speculaas was hoor bakkersspeculaas staat er op
vervelend Gerja dat gedoe met je rug en ja zo moet je elkaar idd de werkjes door helpen he het word vandaag ook prachtig weer dus je kunt vast wel een stuk fietsen geniet er maar van
geen logees op de camping tijdens de herfst vakantie Ria? het is nog wel even een paardaagjes genieten denk ik met dit mooie weer het houd tot woensdag aan als ik het goed gezien heb daarna is het echt afgelopen is het nog gelukt allemaal met bestellen? fijn he schone ramen ik hoop dat ze hier ook snel weer komen zit maar tegen die druipers aan te kijken van de vorige keer dus ik moet ze even flink aan hun jasje trekken

vandaag lekker naar Scheveningen poosje van de zon genieten in de tuin daar en misschien belanden we ook nog wel op het strand al mogen de honden er officieel nog niet op dat is pas op de 23ste ik neem eten mee maak straks een lekkere pan pasta saus en dan hup mee die kant op hoeft Arend niet te kokkerellen cheffie gaat mee dus ik hoef niet met een busje of zo alleen maar in de auto stappen en gaan

allemaal

groetjes Irene
Geschreven door: scapie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor scapie  14-10-2017 18:23:02
Afbeelding van scapie allemaal!
Ga zo met manlief hartige hap kopen voor morgen koffiebeurt .cakes bakt hij.
maandag morgen tot woensdagmiddag naar de camping afsluiten.
eindelijk gister de glazenwasser heerlijk!!!
heb gelijk bij voordeur ze ook gedaan.
savonds kwamen Margriet met haar man aan .zij wandelen graag en is een mooie rit door de duinen naar ons dan over dorp terug.
Man belde gister af voor het eten ging met de baas naar Breda visjes kopen.had net zuurkool voor hem en sla voor mij ...dus krijgt hij het nu.Irene bedankt !ben er nog niet uit maar vandaag gaat het weg.
Janny Sterkte..ik kreeg weer antibiotica hoefde niet gezwachteld .Sonja ook Sterkte hoop je vanavond gezellig hebt .en niet zieker wordt.Gerja ook samen Sterkte we hebben echt een ziekenboeg hier h?
Jannie jij met je man..niks leuk h dat ze zover wonen hebben wij met oudste dochter zie ze weinig maar heb op andere manieren goed contact.
dit voor alle die het nodig hebben!
Andrea geniet van kleinzoon en Beppie houd zich rustig.Rietje heeft ook op camping afgesloten nu nog wat manswerk.Anneke heeft het leuk druk. Rina werkt denk???
Allemaal een fijn weekend met hobby!
Groetjes ia
ps had vekeerd gedrukt
Geschreven door: Gerja60  Bericht voor opstellen voor Gerja60  14-10-2017 12:01:33

Na een pijnlijke donderdag ging het gisteren alweer beter, toch nog maar afspraak bij fysio gemaakt..
Maar zij is druk, kan volgende vrijdag pas terecht..
Wij, Krak en Mik helpen elkaar erdoor..

Samen de kattenbakken gedaan, hij de boodschappen ik de stofzuiger..
En zo kruimelen wij aan, ook wel lachen hoor..

Ook morgen hopen wij op mooi weer en willen dan fietsen..
Zo maar eens een route op de Veluwe uitstippelen...

Ik wens een ieder een goed weekend toe, zieken beterschap en voor hen die het moeilijk hebben, sterkte!!
Groetjes GerjaZonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje
Geschreven door: Beppie16  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beppie16  14-10-2017 9:50:10

Na alweer een lange nacht Hoewel ik nooit aan 1 stuk slaap 3 - 4 x eruit is al jaren vaste prik, of ik nu veel of weinig drink `s avonds. Maar slaap je wel direct weer in of niet, dat is het probleem soms.

Nou fantje, die had wel een heel leuke, brutale kop, ik was echt dol op hem. Ik lijk nu meer op vaderskant en dat is ook niet alles Maar ja wat wil je op mijn leeftijd, ha, ha. Zit pipa aan de Ruijter speculaas? onze dorpstrots, die gaan werkelijk de wereld rond.

Goede reis en beterschap Sascha. en toch een gezellige dag hopelijk. En sunchi, hopelijk een gezellig feest en ook beterschap.

Dat moet een prachtige reis geweest zijn creandrea. Kunnen jullie nog mee-genieten van de foto`s en zijn verhalen.

Hier nu echt rustdag vandaag, want gisteren sopten we na het hh werk, ook de auto vanbinnen en dat is altijd vermoeiend in zo`n kleine ruimte. De buitenkant doen we in de wasstraat de laatste jaren, gemak dient de mens.

Voor de zieken sterkte en verder een fijne dag, groetjes van mij Een Roosje
Geschreven door: Lotus  Bericht voor opstellen voor Lotus  14-10-2017 9:17:33
Afbeelding van Lotus

Hallo
wie heeft deze mal en gebruikt hem niet meer wil hem graag voor een leuk prijsje overnemen

groetjes Diny

Geschreven door: pedicuurtje  Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  14-10-2017 8:12:56
Afbeelding van pedicuurtjeGoedemorgen allemaal

Jammer Jannie dat je dochter zover weg woont `k had er best bij willen zijn bij die winkelopening gefeliciteerd en een hele gezellige dag gewenst. Niet te vaak overslaan hier te schrijven hoor, dan wordt het groepje weer zo klein.Sonja beterschap dat de neusspay je maar helpen mag.
Lekker h Irene dat je zo weer terug kan naar die winkel doen ze nooit moeilijk over....
Gisteren een drukke dag dag gehad met hulp, verzorging voor Klaas en om mij te zwachtelen intake gesprekken daarvoor, en heel gezellig Jenthe, die je na een week weer wijzer ziet prachtig....
Zo dadelijk komt de verpleegster weer voor ons beiden en tegen de avond komt Danil een nachtje logeren....
Ik hou het kort moet gedoucht zijn voor het zwachtelen....

prettige dag allemaal en groetjes.......Janny
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  14-10-2017 6:41:25

Een onderbroken nacht maar toch redelijk geslapen. Ook had ik gisteren regelmatig de ogen toe... zo`n dagen wil ik niet te veel hebben. `t Begon rond de middag ogen niet open kunnen houden me beroerd voelen en dat allemaal door dat snotteren.Aan dokter gevraagd een goeie neusspray voor te schrijven verder moet het toch zo genezen. Bloeddruk was ok nu met de medicijnen dus verder blijven slikken.Naar de apotheker gefietst en pfff merkte gelijk dat ik geen ritje moest maken , maar vandaag zal het wel beter gaan zeker. Moet wel want we moeten vanavond naar `t trouwfeest van de oudste van mijn broer. Die is gisteren getrouwd maar `t feest is vandaag.
Van voormiddag is Jayden hier maar als het moet houdt hij zich zelf wel bezig.
Verder niet veel te melden

Fijne dag allemaal

Groetjes Sonja

Geschreven door: Sascha1948  Bericht voor opstellen voor Sascha1948  14-10-2017 6:11:26

Denk niet iedere dag hier meer iets te laten horen maar af en toe.
Zitten nu bij onze jongste zoon, althans ze liggen nog op n oor hier in huis behalve ik natuurlijk weer.
Straks gaan we voor de opening van mijn schoondochter haar winkel om 10 uur. Er komen een paar bekende zoals Jeanine Lanen en Christine van den Akker workshops geven, helaas heeft Sieti van de Hobbydolsboekjes af moeten zeggen wegens een begrafenis.
Helaas zijn wij wel genoodzaakt vandaag nog terug naar huis te gaan wat niet de bedoeling was. Het mannetje is ziek geworden en koortsig. En hij moet nog wel bijna 3 uur terug rijden want als ik moet rijden dan kunnen we gelijk het ziekenhuis in, ik heb geen rijbewijs.
De tandarts was gelukkig tevreden afgelopen woensdag.
Donderdag de Internist niet omdat mijn ijzertekort niet genoeg op pijl komt en ook niet na nu 6 weken pillien geslikt te hebben.
Mag over 2 maanden terug en is het weer gezakt dan gaat hij een planning maken voor een darmonderzoek.
Straks de oudste zoon even inlichten dat hij vanavond onze Misty het konijntje niet hoeft te verzorgen.
Ik ga nu maar de minuutjes tellen of uurtjes misschien dat de rest wakker wordt.

Voor een ieder die het nodig heeft beterschap en sterkte, Groetjes, Jannie
Geschreven door: fantje1959  Bericht voor opstellen voor fantje1959  14-10-2017 4:25:21

ja Sonja dat rechtssysteem moet behoorlijk op de schop ik wil niet zeggen dat ik voor de doodstraf ben maar in dit soort gevallen ga ik toch twijfelen als ze zodra ze de kans weer krijgen weer een meisje ombrengen als ze voor hun leven in de bak moeten zitten kosten ze de maatschappij weer handen vol geld was de doc tevreden over je bloeddruk? lekker wandelen is net zo gezond als fietsen he en de kleine man heeft er ook profijt van en net wat je zegt dat huis dat komt wel weer
wat fijn Janny dat ze die deuren gaan aanpakken wij hebben beneden ook elektrische deuren alleen op de galerij moet het met je sleutel en dat zal wel zo blijven denk ik nu er steeds meer jongere mensen komen wonen hier de oudere verhuizen naar iets van een aanleun woning of overlijden hopelijk krijgt Klaas goede berichten als hij op controle gaat veel sterkte voor hem
ja Rietje het camping seizoen zit er al weer op denk ik? ze hebben wel mooi weer dit weekend om de boel op te breken kan alles droog opgeborgen worden houden Jusk en Lova niet van knutselen?
hou het er maar op dat de wetgeving in ons land achterlijk is Beppie rechters volgens tenslotte ook alleen maar de wet die door de regering word opgesteld en nu helemaal richting Brussel want die zijn de boosdoeners aangaande die resocialisatie dat word verplicht gesteld vanuit Brussel voor elke gedetineerde en niet voor de model gevangene zoals het hier eerst was ik moest ineens denken aan toen ik mijn haar eens extreem kort had geknipt toen ik las dat je op je broer ging lijken ik had een heel kort koppie en toen werd er gezegd je lijkt op J.R Ewing van die serie Dallas
lekker hoor Andrea een zuurkool schotel maar idd niet iedereen lust zuurkool lekker he een stukje wandelen het was er ook wel lekker weer voor als die kleine in zijn wagen onder een dekje ligt je oudste zoon een fijne vakantie gehad of heeft hij moeders eten gemist?

voor vandaag niet al te veel plannen moet alleen even terug naar de gevaarlijke winkel iets terug brengen had ergens ( hier?) iets gelezen over mallen op magnetisch foto papier plakken als opberg systeem maar dat werkt dus voor geen meter zodra je dat oppakt glijden de mallen er af en ik had 5 pakjes meegenomen dus ga er 4 retour brengen met dat geopende pakje verzin ik vast wel iets gisteren ook nog even bij pipa geweest die deed zijn beklag donderdag dat je nergens meer een "gewoon" pak speculaas kon kopen alleen maar die grote in een gouden bakje die heel duur waren nu vraagt hij dat nooit aan mij of ik dat wil meebrengen dus had geen flauw idee dat hij dat wilde dus gisteren ook dat even geregeld en speculaasjes bij hem gebracht was hij weer heel blij mee

allemaal

groetjes Irene
Geschreven door: creandrea  Bericht voor opstellen voor creandrea  13-10-2017 9:00:10

Gisteren gezellig gehad met kleinzoon, hij wordt steeds leuker. En dit keer was het wel weer om te wandelen, dus een stuk gelopen met hem.
`S avonds zuurkoolschotel gegeten, dochter houdt daar van en haar man absoluut niet.
Vanavond komt oudste zoon eten. Hij is weer terug van vakantie, heeft een reis van 3,5week door Oost Europa, Finland en Denemarken achter de rug. Samen met iemand van scouting met de auto. Gelukkig goed gegaan.
Vandaag de laatste boodschappen voor het weekend in huis halen, nog wat in huis werken en dan weekend.

Fijne dag
Groetjes, Andrea
Geschreven door: Beppie16  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beppie16  13-10-2017 8:56:29

Het wakker worden wil hier nog niet lukken gek genoeg.

Wat fijn pedicuurtje dat het wat beter gaat, en dat je wensen allemaal vervult worden, als jij nu ook nog opknapt en eens een tijdje zonder prednison zou kunnen, zou het helemaal mooi zijn.
Dat klinkt gezellig janietje, fijn dat je zo kunt genieten van je kleinkinderen.

Mijn haar is heel erg dik fantje dus het is eens extreem uitgedund en de zijkanten erg kort gemaakt, al was ik even bang om `op mijn oudste broer te lijken` zoals Joep vh Hek zo fijntjes opmerkt. Maar nu ik zo mager ben geworden staat dit ook weer erg leuk, al zeg ik het zelf

Haken deed ik zeker 30 jaar geleden voor het eerst en mijn kleedjes van dun vissersgaren zien er nog steeds heel goed uit. Toen hingen die jarenlang in een metalen ring als raamversiering. Als ik nu die leuke dieren zie die gehaakt worden krijg ik wel zin, maar met die handen van mij word het gewoon niets. Dus ik hou het maar bij kaarten maken af en toe.

We hebben allemaal zo onze wensen van het nieuwe kabinet, maar van mij mogen ze voortaan alleen rechters aanstellen die weten wat het is om familie of vrienden te verliezen door zo`n te vroeg vrijgelaten monsters. Zo`n rechter zou niet na 5-6 jaar zeggen: Deze man moet toch weer terug in de maatschappij. Met alle gevolgen van dien. Dit is intussen 10-tallen malen gebeurt maar onze rechters schijnen nog steeds blind en/of achterlijk te zijn. Als je zulke fouten in een `gewone` baan maakt, wordt je op staande voet ontslagen. Helaas deze rechters blijven gewoon zitten.

Vandaag een rustig dagje er staat weinig op het programma. Voor de zieken beterschap en verder een fijne dag en groetjes van mij. Een Roosje
Geschreven door: janietje  Bericht voor opstellen voor janietje  13-10-2017 8:36:39
Afbeelding van janietje
Goedemorgen Allemaal

Goed geslapen gisteren was het gezellig met Cirino naar zwemles en voor vandaag heeft hij een pijamadag gekozen maar ik denk dat we nog wel even naar buiten gaan even een stuk lopen, en vanavond gaat hij weer naar huis, morgenochtend komen Jusk en Lova een dagje hier papa en mama zijn druk en morgenavond eten ze hier allemaal mee en gaan ze weer naar huis,
Dus van knutselen komt niets,
Man en schoonzoon gaan naar Zeeland de caravan afsluiten en de voortent er afhalen dan is daar alles klaar
Zondag maar een rustdag nemen

Iedereen een gezellige dag ook @tiny
Groetjes Rietje

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel De Hobbykrant