Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle knipvellen.

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u 15 % korting op al u mallenHobbyshop Annemoontje Ruurlo0573-49126129 Oktober a.s. hobby en creatiefbeurs de Luifel Dorpsstraat 11van 10.00 tot 17.00 uur

Gunter Creatief
Spectrum noir markers 24 pack van 34.95 onze prijs 25.95.Marianne design mallen tot wel 60% kortingook nieuwe mallen tot wel 25% korting alle merkenBig shot,Pressboy, Gemini,Brother scan n cutt.Gunter creatief VOORDELIGER.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN
 19 oktober 2017

beantwoord de vraag van je voorganger - Woordspelletjes

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

beantwoord de vraag van je voorganger - Woordspelletjes

Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  13-10-2017 17:53:09
Afbeelding van kleintjeSeizoenversiering .... nu pompoenen, kastanjes en andere noten, appels, bezem met versiering en maiskolven in de woonruimte als herfsttafereel
rond de Sint liggen er sinaasappelen, mandarijntjes, speculaas en letterkoekjes klaar.

Hoe versier jij ?
Geschreven door: 3Kersjes  Bericht voor opstellen voor 3Kersjes  13-10-2017 7:33:31
Afbeelding van 3KersjesJa, denk het wel. Hou van gezellige hoekjes.

Wat doe jij om het gezellig te maken in je huis ?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  12-10-2017 19:22:45
Afbeelding van kleintjeVoor mij is de winter en de lente de mooiste seizoenen.
Als alles bedekt is met sneeuw is het ook veel stiller en idyllisch.
In de lente priemen de bloemen uit de grond en vogels zijn druk in de weer om hun nest te maken.

Ben je een sfeermens?
Geschreven door: 3Kersjes  Bericht voor opstellen voor 3Kersjes  5-10-2017 21:40:09
Afbeelding van 3KersjesNou, ik moet zeggen dat de Lente me blijer maakt dan een hete zomer bv. Herfst en winter nodigen uit om het binnen nog gezelliger te maken. Die seizoenen hebben dus ook hun eigen charme voor mij.

Welk seizoen maakt jou blij ?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  2-10-2017 16:09:36
Afbeelding van kleintjeMeestal is de dag te kort voor me daar alles veel langer duurt dan voorheen

Voel jij met het wisselen van de seizoenen verandering in je gemoed?
Geschreven door: 3Kersjes  Bericht voor opstellen voor 3Kersjes  28-9-2017 7:27:09
Afbeelding van 3KersjesNee, ik heb meer dan genoeg spullen in huis .

Zijn jouw dagen soms ook net iets te kort voor alles wat je wilde doen ?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  20-9-2017 9:16:00
Afbeelding van kleintjeIk val meestal terug op dezelfde technieken zoals 3D, borduren, stempelen....

Ga jij vaak naar demonstraties of beurzen waar je iets nieuws kan oppikken?
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  19-9-2017 17:26:20
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeNee, die is volledig aan mij voorbij gegaan. Mijn buurmeisje was jarig dus heb ik gefeest

Maak jij elk jaar kerstkaarten met een andere techniek of val je vaak terug op dezelfde techniek?
Geschreven door: creasaar  Bericht voor opstellen voor creasaar  19-9-2017 13:55:50
Afbeelding van creasaarJa, heerlijk.Vandaag schijnt hier al lekker de zon.

Heb jij naar de Troonrede gekeken, geluisterd?
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  19-9-2017 13:39:41
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeDaar heb ik geen mening over

Hoop jij ook op een mooie nazomer?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  30-8-2017 11:05:12
Afbeelding van kleintjeja, de warmte was de laatste dagen teveel.

Wat denk je van dubbelzinnige wetten zoals met de sproeistoffen die particulieren mogen kopen maar niet mogen gebruiken.
Geschreven door: 3Kersjes  Bericht voor opstellen voor 3Kersjes  29-8-2017 10:27:59
Afbeelding van 3KersjesNee, daar zijn we niet zo`n fan van.

Ben je ook blij dat het erop lijkt dat we de meeste hitte hebben gehad ?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  28-8-2017 19:31:05
Afbeelding van kleintjeIk ben nooit naar een theater geweest.

Eet je vaak iets uit een frituur of uit de muur?
Geschreven door: creasaar  Bericht voor opstellen voor creasaar  27-8-2017 22:32:10
Afbeelding van creasaarNiet echt.Ben blij met mijn tuin maar liefst zo onderhoudsvriendelijk.

Ga jij graag naar het theater?
Geschreven door: schotje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor schotje  27-8-2017 20:21:07
Afbeelding van schotjeBen over het algemeen wel bezig met iets.

Houd je van tuinieren?
Geschreven door: 3Kersjes  Bericht voor opstellen voor 3Kersjes  27-8-2017 20:02:15
Afbeelding van 3KersjesNou graag ...... het moet gebeuren, dus de ene dag doe ik het liever dan de andere.

Ben jij altijd een bezig type of kun je ook wel een beetje dagdromen tussen je werkzaamheden door?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  19-8-2017 11:12:39
Afbeelding van kleintjeikzelf moet nog beginnen

kook je graag?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  8-8-2017 14:43:45
Afbeelding van kleintjeja vooral de nieuwere technieken

heb je al kaartjes voor met de kerstperiode?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  26-7-2017 14:07:14
Afbeelding van kleintjeja, ik hou van breien maar kan het nu niet door een probleem met mijn hand en pols

zijn er hobbytechnieken die je nog nooit hebt gedaan?
Geschreven door: Kittekatje  Bericht voor opstellen voor Kittekatje  18-7-2017 14:21:54
Afbeelding van Kittekatjenee, ik hou niet van sport !!

hou je van breien ??
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  17-7-2017 17:33:53
Afbeelding van kleintjeniet echt wat gezondheid betreft, veel moeite met ademen door de warmte en steeds meer moeite om iets te doen.
voor de rest valt het mee.

kijk je naar de tour de France?
Geschreven door: 3Kersjes  Bericht voor opstellen voor 3Kersjes  2-7-2017 11:14:06
Afbeelding van 3KersjesValt mee, op dit moment regent het ook.

Heb je een fijne dag vandaag?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  29-6-2017 10:47:59
Afbeelding van kleintjeals overdag alles dicht blijft en s` avonds laat alles goed goed open wordt gezet is het redelijk te doen

Heeft het bij jullie ook al lang niet meer geregend?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  20-6-2017 23:16:55
Afbeelding van kleintjeneen want ik kan niet tegen de zon.

Kan je uw woonst nog koel houden?
Geschreven door: 3Kersjes  Bericht voor opstellen voor 3Kersjes  18-6-2017 9:35:25
Afbeelding van 3KersjesNee, gelukkig niet. In September een lang weekend motorrijden met ons vriendengroepje.

Hou jij van zonnevakanties ?
Geschreven door: enileda  Bericht voor opstellen voor enileda  12-6-2017 8:16:17
Afbeelding van eniledaIk blijf bijna altijd in ons kikkerlandje.

Ga jij van de zomer nog op vakantie?
Geschreven door: creasaar  Bericht voor opstellen voor creasaar  11-6-2017 22:37:54
Afbeelding van creasaarTot 25 graden heerlijk,maar niet warmer.

Als je op vakantie gaat is dat dan in Nederland of daar buiten?
Geschreven door: 3Kersjes  Bericht voor opstellen voor 3Kersjes  11-6-2017 21:02:59
Afbeelding van 3KersjesNee, we zijn niet uit geweest.

Hou jij van warme temperaturen ? Zonnetje
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  9-6-2017 21:45:46
Afbeelding van kleintjeneen, slaap zeer slecht

ga je uit in het weekend?
Geschreven door: 3Kersjes  Bericht voor opstellen voor 3Kersjes  20-5-2017 6:38:19
Afbeelding van 3KersjesJa, we zijn al eens verhuisd.

Heb je lekker geslapen vannacht ?
Geschreven door: angeliekje  Bericht voor opstellen voor angeliekje  16-5-2017 16:50:31
Afbeelding van angeliekjeik eet niet te zoet en ook niet te zout

Ben jij al weleens verhuisd?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  16-5-2017 14:54:31
Afbeelding van kleintjein potten hebben we nog niets staan en in de tuin zijn de lentebloeiers uitgebloeid
de zomerbloeiers zijn stuk door nachtvorst.

eet je graag zoet of zout?
Geschreven door: 3Kersjes  Bericht voor opstellen voor 3Kersjes  13-5-2017 6:11:17
Afbeelding van 3KersjesNee, wij hebben geen last van droogte. Op dit moment miezert het een beetje.

Heb jij al wat lente/zomerbloeiers in potten staan ? Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  2-5-2017 11:11:25
Afbeelding van kleintjehier is dit ruim 2 jaar aan de hand:
de ouderen komen te overlijden of
gaan naar een rust en verzorgingshuis
en de huizen worden verkocht.

hebben jullie ook last van de droogte? ( men spreekt van regen maar hier valt er niets )
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  21-4-2017 15:24:05
Afbeelding van kleintjede mensen die naast ons wonen zijn zeer wispelturig van aard, soms spreken ze en daarna weken niet meer
de nieuwere mensen in de straat zijn wel vriendelijk.

is er bij u in de buurt veel wissel van bewoners?
Geschreven door: 3Kersjes  Bericht voor opstellen voor 3Kersjes  19-4-2017 7:20:21
Afbeelding van 3KersjesNiet teveel, fleurig boeket op tafel, kussens op de bank en wat hebbedingetjes geven mij genoeg kleur. Geen verschillende kleuren muren bv.

Heb jij ook aardige buren ?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  3-4-2017 14:19:03
Afbeelding van kleintjeik ben een optimist

hou je van kleuren in je interieur?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  26-3-2017 12:39:53
Afbeelding van kleintjeja, teveel om op te noemen

ben je een optimist of een pessimist?
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  19-3-2017 12:38:23
Afbeelding van caartjeJa, ik eet weleens soep als warme maaltijd.

Heb je weleens in het ziekenhuis gelegen?
Geschreven door: 3Kersjes  Bericht voor opstellen voor 3Kersjes  15-3-2017 6:28:39
Afbeelding van 3KersjesJa, we hebben een hond. Ook altijd zo`n huisvriendje gehad vanaf ons trouwen.

Eet je ook weleens alleen soep als warme maaltijd ?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  11-3-2017 20:29:31
Afbeelding van kleintjeja, regelmatig schrijf ik nog een gewone brief maar vroeger was het toch wekelijks meermaals

heb je nu nog / of had je vroeger een huisdier?
Geschreven door: 3Kersjes  Bericht voor opstellen voor 3Kersjes  10-3-2017 11:35:12
Afbeelding van 3KersjesNee, niet meer. Vroeger wel gehad.

Schrijf jij nog weleens een gewone brief aan iemand ?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  6-3-2017 18:50:33
Afbeelding van kleintjeneen

Heb je een dagboek?
Geschreven door: pedicuurtje  Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  4-3-2017 17:59:01
Afbeelding van pedicuurtjenooit....wij houden er niet van.

Kijk jij naar boer zoekt vrouw?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  4-3-2017 17:40:23
Afbeelding van kleintjesoms wel en soms niet; als ik een slechte nacht had vind ik dit vervelend

kijk jij vaak naar films op tv?
Geschreven door: 3Kersjes  Bericht voor opstellen voor 3Kersjes  4-3-2017 5:25:10
Afbeelding van 3KersjesNee hoor, dan krijg je helemaal kasten vol met van alles. Ik heb net met de verhuizing heerlijk opgeruimd, dus dat wil ik graag zo houden.
Nog voorraad genoeg .

Vind jij het vervelend om vroeg wakker te zijn ?
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  3-3-2017 13:50:38
Afbeelding van kleintjewij hebben geen balkon dus.... geen balkonplanten
we hebben wel een grote zonnige tuin met terras.

volg je de laatste trends wat hobbyen ( ivm kaarten maken )is?
Geschreven door: enileda  Bericht voor opstellen voor enileda  3-3-2017 9:12:29
Afbeelding van eniledaNee, met dat kledderweer van afgelopen week niet.

Heb jij al iets gedaan je balkonplanten?
Geschreven door: 3Kersjes  Bericht voor opstellen voor 3Kersjes  3-3-2017 8:17:08
Afbeelding van 3KersjesJa, we hebben gelukkig al ruim 35 jaar een heel hecht vriendengroepje.

Heb jij je was ook al buiten kunnen drogen ?
Geschreven door: angeliekje  Bericht voor opstellen voor angeliekje  3-3-2017 0:11:13
Afbeelding van angeliekjeik vond het altijd wel leuk om te breien maar sinds ik een beroerte heb gehad lukt het mij niet meer helaas.

heb jij veel vrienden waarmee jij lekker kunt praten?

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel De Hobbykrant