Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Elma`s hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u in september 10% korting op alle clear stamps.VRIJDAG 1 SEPTEMBER CREADAG bij Elma`s hobbyshopEen leuke GOODIE bij besteding vanaf € 15. Zolang de voorraad strekt.Miniworkshops en leuke kortingen.

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand September 10% extra korting op alle artikelen uit de koopjeshoek.

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u pretty paper blocs de tweede voor de halve prijsHobbyshop Annemoontje Ruurlo0573-491261

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN
Jacobi 23 september 2017

Regels Hobby artikelen gezocht

Geen stempelafdrukjes, stansjes, alfabetten, embossing- afdrukken/achtergronden en patronen.
Dit ivm de copyright die op deze producten van toepassing is.

Deze verzoekjes zullen verwijderd worden.

Opmerkingen en vragen in het bekende postvakje dames en heren, niet via het forum.

Plaats je een nieuw bericht, kijk dan voordat je het plaatst eerst even via de link -Bekijk de forum bijdragen- bij je profiel, of er nog een oud berichtje in het topic staat, en verwijder aub het oude bericht.. De datum die je daar achter het topic ziet staan is de datum dat je laatste berichtje is geplaatst in dat topic.

Haal je bericht weg als je het toegestuurd krijgt of hebt, zo houden we het overzichtelijk met elkaar.
1 Bericht per profiel toegestaan

Hobby artikelen gezocht - Hobby artikelen

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Hobby artikelen gezocht - Hobby artikelen

Geschreven door: kippetje01  Bericht voor opstellen voor kippetje01  23-9-2017 0:03:51
Afbeelding van kippetje01Hallo Knutselaars,

Ik ben voor iemand in Duitsland op zoek naar een ronde pons van 8,5 of 9 doorsnee die het nog goed doet? En wilt U hem ook verkopen dan en wat kost hij dan?
Ook zoekt ze een pons van 3 en 4cm.
Ik hoor het graag van jullie.

groetjes
Henny
Geschreven door: Katwomen  Bericht voor opstellen voor Katwomen  19-9-2017 15:20:44
Afbeelding van KatwomenBep, ik doe je een pbt-je want die stempel is nog wel te koop.
Geschreven door: arjanne  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor arjanne  19-9-2017 14:53:40
Afbeelding van arjanneHoi Pierot,

Stampin up is alleen verkrijgbaar bij een party, ze staan volgens mij niet in de nieuwe catalogus maar ik kan even voor je kijken, als deze stempel niet al te oud is, ik kan het wel bij mijn demonstratrise vragen
Geschreven door: pierot  Bericht voor opstellen voor pierot  19-9-2017 11:34:01
Afbeelding van pierotGoede morgen wie zou mij kunnen helpen aan deze stempel Stampin Up lovely as a tree of weet waar die nog te koop is op internet niets te vinden alleen plaatjes bij voorbaat dank voor de moeite.

Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  16-9-2017 19:23:24
Afbeelding van B.Zweers
Ben nog steeds op zoek naar deze stempels.
Zijn nergens meer te koop in Nederland.
Als iemand ze heeft en kwijt wil, neem ik ze graag over.

groetjes, Bep
Geschreven door: verzamelen  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor verzamelen  16-9-2017 16:56:39
Afbeelding van verzamelen
Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar een snijmal van 2 cm doorsnede. Een cirkel dus.
Of een pons van 2 cm doorsnede. Die gebruik ik als zon als ik kaarten
maak met te gekke krijtjes.

gr. Bep Ja
Geschreven door: caro  Bericht voor opstellen voor caro  13-9-2017 22:08:23
Afbeelding van caroWie zou mij kunnen vertellen hoe dit papier heet om roosjes te kunnen maken het is heel dun .
Geschreven door: BezigeJannie  Bericht voor opstellen voor BezigeJannie  12-9-2017 17:22:18
Afbeelding van BezigeJannieIk zoek magnetische bladen voor snijmallen Ik weet dat ze te koop zijn maar misschien is er iemand die met de hobby is gestopt
en de bladen wil verkopen Het koffertje heb ik wel

Groetjes
Jannie
Geschreven door: arjanne  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor arjanne  12-9-2017 11:30:19
Afbeelding van arjanneMoelejoep,

Volgens mij zijn deze van Marianne Design?
Geschreven door: moelejoep  Bericht voor opstellen voor moelejoep  12-9-2017 10:08:25
Afbeelding van moelejoepWie kan mij vertellen waar ik goudkleurig kaartkarton (zoals vermeld in Hobbydols 71, Silky 12046-4614) of ander goudkleurig kaartkarton kan krijgen?
Geschreven door: Snoes  Bericht voor opstellen voor Snoes  11-9-2017 10:38:28
Afbeelding van SnoesHallo allemaal

Ik ben op zoek naar een Snijmal van een Kruiwagen

Is er iemand die hem heeft en voor een leuke prijs wil verkopen aan mij ?
Stuur me dan svp een PB

groetjes Anke
Geschreven door: mycreation  Bericht voor opstellen voor mycreation  10-9-2017 19:36:44
Afbeelding van mycreationHallo knutselfreaks,

Heeft misschien iemand van jullie ronde blisters over die je niet meer gebruikt? Ze worden ook wel bolmica of bolvensters genoemd.
(plastic bol raampje op je kaart, plastic verpakking).
Wil ze graag overnemen voor een klein schappelijk prijsje.
En ik ben nog op zoek naar de volgende stempels Different Colors gefeliciteerd nummer S00432, stempels van Bildmalarna. Lili of the Valley en Cats on Appletrees. Wil jij ervan af? Stuur mij dan een berichtje.
Geschreven door: Hetje  Bericht voor opstellen voor Hetje  8-9-2017 12:12:51
Afbeelding van HetjeHallo allemaal,

is er misschien iemand die deze stempel nog heeft en er niets meer mee doet?
Zou hem graag willen overnemen!

Ook ben ik op zoek naar deze mal

Hoor het graag!

Groetjes, Hetty
Geschreven door: bekkema  Bericht voor opstellen voor bekkema  3-9-2017 10:38:20
Afbeelding van bekkemaHallo hobbyisten, ik ben op zoek naar de volgende mal: 6002/0381 van het merk joy. Het is een open hart met vlinder een blauwe mal. Misschien wil iemand deze mal verkopen voor een leuk prijsje. Ik weet dat ze nog nieuw te koop zijn ,maar heb een klein budget dus vandaar deze oproep. Gr. Afina
Geschreven door: Jarina  Bericht voor opstellen voor Jarina  25-8-2017 12:39:44
Afbeelding van JarinaHallo allemaal,
ik ben op zoek naar een tweede hands zutter bind it all versie twee (de roze) heeft er iemand een staan en wil hem verkopen?

Of weet iemand nog andere plekken dan Marktplaats waar ik hiernaar kan zoeken, bijvoorbeeld een facebook groep ofzo?
Bedankt alvast,
Jarina
Geschreven door: caroline j  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor caroline j  22-8-2017 16:59:33
Afbeelding van caroline jik ben op zoek naar acht mallen bij Acion bij ons in Hellevoetsluis hebben ze het niet wie wil het kopen van mij .groetjes Caroline j
Geschreven door: Wibi  Bericht voor opstellen voor Wibi  12-8-2017 14:03:25
Afbeelding van WibiIk zoek loom elastiekjes! Wie heeft er nog wat liggen?wil sleutelhangers maken voor dementerende ouderen aan de rollator Groet wibi
Geschreven door: snoepertje4  Bericht voor opstellen voor snoepertje4  9-8-2017 1:55:52
Afbeelding van snoepertje4Hallo allemaal,

Ik zoek een handpons die een vierkantje kan ponzen van 1,6 bij 1,6
Wie heeft er 1 leggen die er niks mee doet en die ik kan overkopen

Vriendelijke groet

Petra
Geschreven door: crea-miep  Bericht voor opstellen voor crea-miep  7-8-2017 16:04:03
Afbeelding van crea-miepHallo allemaal,

Wie heeft er de stans van CR1386 van MD liggen en doet daar niets meer mee en wil hem voor een zacht prijsje aan mij verkopen.

Groetjes Ria.
Geschreven door: aggie55  Bericht voor opstellen voor aggie55  5-8-2017 18:24:34
Afbeelding van aggie55Vertikale hartelijk gefeliciteerd stempel wie doet er niets meer meee wil hem graag overnemen
Geschreven door: spike3  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor spike3  4-8-2017 2:00:47
Afbeelding van spike3Wie heeft er chalk en grbuikt het niet meer, ik wilde het eens gaan proberen hoe dat werkt.
Geschreven door: gerti-anne  Bericht voor opstellen voor gerti-anne  3-8-2017 8:54:15
Afbeelding van gerti-anneKan iedereen die iets zoekt niet even een foto erbij zetten, het is voor mij en ook anderen denk ik, moeilijk om uit je hoofd te weten welke mal dat bepaalde nummer heeft. Het lijkt mij niet moeilijk om een foto van internet te zoeken die er bij hoort.
Geschreven door: lieke734  Bericht voor opstellen voor lieke734  30-7-2017 15:53:10
Afbeelding van lieke734ik ben op zoek naar de vlinder snijmal. wie heeft het liggen waar die niks meer mee doet of welke merk het is
zodat ik zelf kan bestellen.

zie foto

groetjes angelique
Geschreven door: jelo  Bericht voor opstellen voor jelo  29-7-2017 11:58:35
Afbeelding van jelohallo allemaal
ik zoek nog collectable 1370 en 1369 ook zoek ik nog lr 0275 brievenbus
misschien dat iemand ze van eigenaar wilt laten ruilen graag
ben ze sinds kort allemaal aan het sparen
het zijn de ijsbeer en het eland van collectable
Geschreven door: Thema  Bericht voor opstellen voor Thema  28-7-2017 21:57:36
Afbeelding van ThemaBen op zoek naar een mal,van Marianne design , LR0266. Wie heeft deze mal en wil hem graag wegdoen.

Groetjes .

Heb deze mal ontvangen .
Geschreven door: c.jelles1  Bericht voor opstellen voor c.jelles1  28-7-2017 13:08:21
Afbeelding van c.jelles1Ik ben op zoek naar de volgende mal. Wie heeft hem liggen en doet er niks meer mee? Ik heb al gezocht op het internet en via mijn favoriete webwinkel gevraagd, maar die schijnt uit de handel te zijn.

Alvast bedankt.

Gr Christel
Geschreven door: Lynda  Bericht voor opstellen voor Lynda  23-7-2017 18:24:03
Afbeelding van LyndaMn dochtertje Nikki (creanikki) heef het origamivouwen ontdekt.
Ben opzoek naar origami papier en boekjes voor dr.

Ze heeft nu een boekje van de bieb en gewone vouwblaadjes.

Wie heeft er wat liggen wat niet gebruikt wordt???
Liefs in Eindhoven

Alvast bedankt en groetjes Lynda
Geschreven door: frutsel150  Bericht voor opstellen voor frutsel150  20-7-2017 20:02:35
Afbeelding van frutsel150Wie o wie heeft nog 3d plaatjes van linedansen liggen die ik kan overnemen.

Mvg joke

Geschreven door: elisa462  Bericht voor opstellen voor elisa462  20-7-2017 15:18:44
Afbeelding van elisa462Hoi

Er was laatst iemand die springkaarten mallen zocht heb ze nu te koop staan met bijbehorende borduurmalletjes
Geschreven door: Dennyboy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Dennyboy  19-7-2017 22:43:05
Afbeelding van DennyboyHallo allemaal.

Bedankt ik ben voorzien

Ik ben op zoek naar..................

Wie heeft er liggen en wil er vanaf ???
Graag een berichtje in mijn postvak
Groetjes Henriėtte
Geschreven door: Snoes  Bericht voor opstellen voor Snoes  27-6-2017 18:50:35
Afbeelding van Snoes ik ben op zoek naar de stencil van een koektrommel (jampot) van Dutch Doobadoo.

als iemand hem wil verkopen voor een leuk prijsje, graag een pb
Geschreven door: els55  Bericht voor opstellen voor els55  25-6-2017 20:02:49
Afbeelding van els55wie weet een goed koop bedeltjes adres
ik zoek molentjes voor op en kaart
Geschreven door: Snoes  Bericht voor opstellen voor Snoes  17-6-2017 13:48:58
Afbeelding van SnoesIk ben altijd op zoek naar Collectables van dieren , poezen, eendjes, egeltjes enz.
van Marianne design of Nellie Snellen,

Ook Dutch doobadoo mallen zoals bv de jampot (koektrommel) of de Pop up mal

Geschreven door: prikpen  Bericht voor opstellen voor prikpen  16-6-2017 13:32:39
Afbeelding van prikpenHallo,wie kan ik blij maken met otners vol met pergamano voorbeelden,wegens kleiner wonen ben ik genootzaak ze weg te doen.
ik hoor graag van jullie,want ik vind het zonden om ze weg te gooien.
Groetjes Annie.
Geschreven door: keej1953  Bericht voor opstellen voor keej1953  5-6-2017 19:04:50
Afbeelding van keej1953 ik heb deze tk omdat ik stop vergroot Uw instellingen en U ziet de prijs onder 10.euro iig 75o/o vd nieuwprijs en vele nog nieuw.zie mijn map 1https://link.marktplaats.nl/m1151023799 kijk anders daar alles apart.
Geschreven door: arjanne  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor arjanne  5-6-2017 17:12:32
Afbeelding van arjanneHoi Hetty,

De mal is van Marianne Design.En deze is beplakt met schuim om m er beter uit te kunnen halen, het is al een vrij oude mal.

Groet Arjanne
Geschreven door: RSA anneke  Bericht voor opstellen voor RSA anneke  2-6-2017 15:56:46
Afbeelding van RSA annekeHallo Hobbyvriendinne,

Ik ben op zoek na een 3D plaatje van RUGBY, (niet voetbal) ik kon er 1 vinden bij Jacobi maar zou graag willen horen of jullie al zo iets ergens gezien heb.

Groetjes Anneke (Zuid-Afrika)
Geschreven door: Dennyboy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Dennyboy  1-6-2017 22:17:00
Afbeelding van DennyboyHallo hobbyisten
Ik ben op zoek naar deze mal
Heb je hem misschien niet meer nodig ? Stuur mij dan een berichtje
Groetjes Henriėtte
Geschreven door: petvis  Bericht voor opstellen voor petvis  1-6-2017 21:53:28
Afbeelding van petvisWil toch maar een keer de foto`s die gemaakt zijn in Londen in gaan plakken. Nu ben ik op zoek naar scrappapier en toebehoren (stickers, rub ons etc.) die betrekking hebben op Londen, maar kan niet de juiste spullen vinden. Wie heeft er misschien nog iets liggen of kan tips geven over een winkel die wel spullen over Londen heeft.

Alvast bedankt.

Petra
Geschreven door: kippetje01  Bericht voor opstellen voor kippetje01  31-5-2017 11:27:00
Afbeelding van kippetje01Hallo allemaal
Kan iemand mij aan een cd koffertje helpen waar magneetvelletjes van 10x15 in kunnen en dan 2 rijtjes naast elkaar.

ik hoor het wel

groetjes en een fijne dag
Henny

Geschreven door: bennie  Bericht voor opstellen voor bennie  27-5-2017 20:59:27
Afbeelding van bennieHallo hobbyvrienden zijn er nog mensen die hobbydots hebben liggen en er niets meer mee ddoen.
Zou ze graag tegen een kleine vergoeding over willen nemen .
Groetjes adrie
Geschreven door: mycreation  Bericht voor opstellen voor mycreation  16-5-2017 16:33:19
Afbeelding van mycreationHallo allen,

Heeft een van jullie Magnolia stempels met een schaapje? Bijvoorbeeld. Tilda with Elsie the lamb of Holy sheep.
Mijn vriendin is hier naar op zoek.
Ikzelf verzamel de stempels van Bild Malarna en ben nog op zoek naar Mimosa strawberries en ook naar een afbeelding met een sneeuwpop. Maar geen Tossa! Of stempels van Cats on Appletrees en Different Colors. Voor de clearstempels kan ik ook goed de stempelhulp van We R Memory Keepers gebruiken. En voor het sieraden maken ben ik op zoek naar Miyuki kralen.
Wie wil er afstand van doen tegen een schappelijk prijsje?
Dank voor je reactie.
Geschreven door: Dragonfly 2  Bericht voor opstellen voor Dragonfly 2  4-5-2017 8:21:14
Afbeelding van Dragonfly 2
Het is de mal reflecta RE201 en van nellie snellen
Geschreven door: liliane  Bericht voor opstellen voor liliane  24-4-2017 14:27:41
Afbeelding van lilianeHallo hobbymaatjes,

Ik zoek al geruime tijd de Woodland Branch van Memory Box (= tak van een boom, zonder blaadjes).

Graag een berichtje als je hem wil verkopen. Alvast bedankt!

Groetjes,
liliane
Geschreven door: shine  Bericht voor opstellen voor shine  17-4-2017 12:48:20
Afbeelding van shineHallo Hobbymaatjes.

Wie heeft er toevallig de cupcake embossing folder te koop , of weet waar ik die kan kopen?
We zijn in het bejaardenhuis nu weer met de 3d plaatjes van o .a marianne design bezig waar taartjes opstaan.
Maar met die folder kan je ook zeer leuke kaarten maken..........................

Ik hoor het wel als iemand deze folder te koop heeft.

Een zeer fijne 2e Paasdag toegewenst.

Groeten Yvon
Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: annamop  Bericht voor opstellen voor annamop  24-3-2017 14:02:49
Afbeelding van annamopWie o wie heeft de mal te koop voor een vriendin van mij die hem heel graag wil hebben.
Het is een vierkante mal van Joycraft nr. 1201/0092.
Graag een berichtje in m`n box, mijn naam is annamop ik zie de prijs dan wel en ikzelf zal hem betalen.
groetjes en vast heel erg bedankt
An
Geschreven door: Snoes  Bericht voor opstellen voor Snoes  21-3-2017 14:13:48
Afbeelding van SnoesIk heb al veel snijmallen van Poezen, maar ben altijd op zoek naar andere.
Misschien heb jij er nog een die ik nog niet heb, en wil je die voor een leuk prijsje aan mij verkopen ?
graag een PB
Geschreven door: krassie  Bericht voor opstellen voor krassie  19-3-2017 11:48:42
Afbeelding van krassieHallo Hobbymaatjes,

wie of wie heeft een bolletje gemeleerd acrylgaren, verlopend van wit naar donkergrijs over ? Destijds gekocht bij Kruidvat, maar is nu nergens meer te koop en ik kom tekort.
Je zou me er een groot plezier mee doen. Uiteraard tegen betaling .
Groetjes, Loes.
Geschreven door: creadora  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creadora  18-3-2017 16:13:56
Afbeelding van creadora Hallo .
Wie kan mij helpen aan een knipvel met John Deere tractor of een stikker .

Bedankt.
Geschreven door: sien  Bericht voor opstellen voor sien  18-3-2017 15:09:17
Afbeelding van sienGezocht heeft er toevallig iemand dit boekje of plaatje waar toch niks mee doet wil ik het graag over nemen groetjes sien

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel De Hobbykrant