Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand Augustus 10% korting op stempels, m.u.v. de koopjeshoek en pre-orders.

Elma`s hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand augustus 10% korting op alle clear stamps.Bij ons zijn altijd alle knipvellen en stickers 5 + 1 gratis.Iedere dinsdag en woensdagochtend kaart maken voor 5,50.

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u nu borduurgaren metteler 5 voor 5 voor 11,=Hobbyshop Annemoontje Ruurlo0573-491261

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
 17 augustus 2017
Hobbyjournaal 148 verschijnt 29 juni

Nieuwe snijmallen gekocht. - Hobby artikelen

Geschreven door: claudia25  Bericht voor opstellen voor claudia25  11-8-2017 19:15:29
Afbeelding van claudia25Ik heb vanmiddag nieuwe snijmallen gekocht.
Wil je weten waar kijk dan bij mijn profiel.

groetjes claudia25
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  11-8-2017 19:36:36
Afbeelding van B.ZweersDat zijn mooie mallen.
Alleen in mijn filiaal komt nooit wat :`(
De vorige serie nog steeds niet gezien en wat stempels betreft lopen we wel minstens 3 series achter....
Geschreven door: Janna22okt  Bericht voor opstellen voor Janna22okt  11-8-2017 19:41:54
Afbeelding van Janna22oktWauw, mooie sets! Bedankt voor het doorgeven, Claudia.
Hoeveel kost zo`n set?

Groetjes,
Janna22okt
Geschreven door: Odie  Bericht voor opstellen voor Odie  12-8-2017 0:34:24
Afbeelding van Odieeer zijn acht verschillende sets
kosten 2.78 per stuk
veel plezier ermee

groetjes Ans
Geschreven door: Janna22okt  Bericht voor opstellen voor Janna22okt  12-8-2017 7:53:06
Afbeelding van Janna22oktBedankt voor de info, Ans!

8 verschillende sets?! Wie heeft er foto`s van de andere 4?

Groetjes,
Janna22okt
Geschreven door: Snuffel  Bericht voor opstellen voor Snuffel  12-8-2017 10:17:34
Afbeelding van SnuffelNou ieder geval al wat oudere mallen gelukkig....................die heb ik allang. Jammer op deze manier gaan er zoveel echte hobbywinkels naar de...........? Ik zal er niets kopen, maar voor de kleine portemonnee prima te doen.
Geschreven door: Odie  Bericht voor opstellen voor Odie  12-8-2017 11:32:12
Afbeelding van Odiedit zijn ze alle acht

groetjes Ans

Deze zijn wel betaalbaar dus waarom niet??
Geschreven door: elisa462  Bericht voor opstellen voor elisa462  12-8-2017 14:47:44
Afbeelding van elisa462Ik heb 2,78 betaald
Geschreven door: hilbrink  Bericht voor opstellen voor hilbrink  12-8-2017 15:30:51
Afbeelding van hilbrinkik heb er net ook 3 gekocht ook voor 2,78 heb me netjes ingehouden en ze niet allemaal gekocht..

hier in purmerend waren ze niet wel in wormerweer,moesten we toevallig zijn
Geschreven door: diadu  Bericht voor opstellen voor diadu  12-8-2017 20:52:18
Afbeelding van diaduik heb er ook 5 gekocht ze werken prima
Geschreven door: Janna22okt  Bericht voor opstellen voor Janna22okt  12-8-2017 21:32:14
Afbeelding van Janna22oktBedankt voor het plaatsen van de foto, Ans!

En ja, ik moet heel nodig gaan shoppen....!

Groetjes,
Janna22okt
Geschreven door: creasaar  Bericht voor opstellen voor creasaar  12-8-2017 22:32:39
Afbeelding van creasaarBedankt voor de tip. Ook ik heb ze gekocht.
Geschreven door: Janna22okt  Bericht voor opstellen voor Janna22okt  13-8-2017 11:46:20
Afbeelding van Janna22oktGoedemorgen allemaal,

Op deze zonnige zondag naar de winkel gefietst en alle 8 setjes snij-/embossingmallen gekocht. De ronde stempels met hanen en flamingo`s waren er niet. Wel waren de twinmarkers aangevuld, setjes van 3 stuks.

Groetjes,
Janna22okt
Geschreven door: Han  Bericht voor opstellen voor Han  13-8-2017 11:54:19
Afbeelding van HanHelaas, in Enkhuizen niets van dat al
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  13-8-2017 12:45:02
Afbeelding van B.ZweersGa komende week maar weer eens een poging wagen...
Geschreven door: geagriet  Bericht voor opstellen voor geagriet  14-8-2017 8:32:59
Afbeelding van geagrietJammer Lia , geen leuke reactie,

Kan wel oudere mallen zijn, maar voor diegene die ze
kopen zijn ze nieuw,

Ik haal mijn hobby spullen ook bij de goedkopere winkels.

Fijn dat jij je kunt veroorloven , dat je duren spullen kunt kopen,
Griet
Geschreven door: Snuffel  Bericht voor opstellen voor Snuffel  14-8-2017 9:36:14
Afbeelding van SnuffelHoi Griet,

het is een eerlijke reactie, over een poosje gaan we klagen dat er geen hobbywinkels meer bestaan, rara hoe zou dat nu komen?
Gelukkig kan ik het betalen ja, maar koop er niet zoveel tegelijk hoor, hooguit iedere maand 1, en als er iets mee is krijg ik zo een andere. Het is ieder zijn ding, als je tevreden bent waarom niet?
Voor hobbyspullen is het niet mijn winkel helaas, verder kom ik er ook geregeld.

Groetjes Lia
Geschreven door: pedicuurtje  Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  14-8-2017 9:47:54
Afbeelding van pedicuurtjeIk bedacht net dat je voor een dure mal van bv 20 euro wat ik voor die mooie hartenmal betaald heb hier wel heel wat mallen voor kan kopen, heeft ook wel weer iets....vraag me wel af waarom zo`n mal zo duur moet zijn....

Groet, Janny
Geschreven door: emilienne  Bericht voor opstellen voor emilienne  14-8-2017 13:46:01
Afbeelding van emiliennedan blijven ze exclusief Janny

maar ook de ontwerper en de fabrikant willen een graantje meepikken en de man die de risico`s dragen
en als ze blijven zitten met de spullen omdat ze te duur zijn
betaal je ook voor hoor
en je moet er een bepaald aantal van maken
telt allemaal mee
hij is wel mooi he die hartenmal heb hem ook hoor
o ja en de hobbywinkel moet er ook een bepaald aantal van afnemen
want toen ik het vroeg aan mijn hobbywinkel kon ze hem al niet meer bestellen daar ze op waren
gelukkig had een webwinkel hem nog en via hun er toch een verkregen

gr. emi.
Geschreven door: everaertch  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor everaertch  14-8-2017 14:04:46
Afbeelding van everaertchwelke stempels zijn er uit gekomen in de A winkel

ik vind dat je daar mooi hobby gerief heeft
Waarom iets duurder kopen als je het voor minder kan krijgen
ik schaam me helaas daar niet voor ,ik koop er wat ik er tof vind en dat is meestal heel veel van hobbygerief
Geschreven door: Janna22okt  Bericht voor opstellen voor Janna22okt  14-8-2017 14:17:04
Afbeelding van Janna22oktDeze stempelsets:

Groetjes,
Janna22okt
Geschreven door: creasaar  Bericht voor opstellen voor creasaar  14-8-2017 15:10:12
Afbeelding van creasaarDe stempels helaas nog niet kunnen vinden. Ben nu weer thuis van de vamping dus maar eens in onze eigen winkel kijken.

De mallen heb ik in Kampen gekocht.

Groetjes Ria
Geschreven door: everaertch  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor everaertch  14-8-2017 17:33:34
Afbeelding van everaertchHier heb ik de stempels nog niet gevonden Spijtig
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  15-8-2017 12:55:39
Afbeelding van B.ZweersEn gisteren had ik ook eens een keertje geluk.
Ik heb me ingehouden en er "maar" drie mee genomen
Geschreven door: lijdia  Bericht voor opstellen voor lijdia  15-8-2017 19:52:40
Afbeelding van lijdiaHelaas bij ons waren ze er niet. Ik ga volgende week weer eens kijken.
Geschreven door: marianne waarts  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marianne waarts  17-8-2017 2:51:53
Afbeelding van marianne waartswie breed heb lia laat breed hangen
jij hoef op hobbygebied waarschijnlijk niet ieder dubbeltje om te draaien
jammer dat ik ze ook nog niet in de winkel heb zien liggen want ik ben geen dief van me eigen portemonee

Nieuwe snijmallen gekocht. - Hobby artikelen

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen Tickets