Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyplanet
Deze maand Dots en Stitch pakketjes voor € 3,50Knipvellen vanaf €0,30 per vel.Te gekke krijtjes en gildingwax op het creapektakel in Kampen.

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u een vakantie aanbieding 15% korting op alle hobbyartikelen Hobbyshop Annemoontje 0573-491261

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u dubbele spaarzegels bij de bestelling.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
Bruinink 24 juli 2017
Hobbyjournaal 148 verschijnt 29 juni

Schrijven voor Lyme - Oproepjes

Geschreven door: creaopoe  Bericht voor opstellen voor creaopoe  18-5-2017 20:21:32
Afbeelding van creaopoe💚 Write for Lyme 💚
Alweer de 4de editie! Vanaf vandaag van start. Lamme handjes: let`s go!!!! Schrijf je mee?

Je kan je opgeven via info(ad)bybird.nl of via www.writeforlyme.nl

Write for Lyme is een ( verrassings ) kaartenactie voor chronisch Lyme patienten om ze een enorm hart onder de riem te steken. Alle uitleg (niks ingewikkelds) ontvang je als je je opgeeft of check www.writeforlyme.nl . Wel Lyme, geen Lyme, lelijk handschrift ( Thank god for Greetz ): iedereen kan en mag mee doen, graag zelfs.

De vorige editie zijn er meer dan 2000 kaarten geschreven. Dit keer voor de 2200 gaan!?!? 😘
Geschreven door: Adat  Bericht voor opstellen voor Adat  19-5-2017 12:14:45
Afbeelding van AdatJa hoor , ik doe mee.
Heb zelf een kleindochter van bijna 20 jaar die al 8 jaar deze ziekte heeft en de laatste 2 jaar 24/7 op bed ligt.
Ik weet dus hoe fijn het voor deze mensen is om wat afleiding te krijgen.
Hopelijk doen heel veel mensen met zelfgemaakte of gekochte kaarten mee.

Groetjes;
Ada.
Geschreven door: mari62  Bericht voor opstellen voor mari62  19-5-2017 13:23:37
Afbeelding van mari62Ik heb me ook ingeschreven om mee te doen Ja
Groetjes,
Marianne
Geschreven door: ymna  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ymna  19-5-2017 14:00:27
Afbeelding van ymnaOok ik heb al ingeschreven om mee te doen.
Had er nog nooit van gehoord

Groetjes Judith
Geschreven door: crea-miep  Bericht voor opstellen voor crea-miep  19-5-2017 18:00:14
Afbeelding van crea-miepIk heb me ook opgegeven.
Had er ook nog nooit van gehoord.

De kaart is gepost.

Groetjes Ria.
Geschreven door: Kantje  Bericht voor opstellen voor Kantje  19-5-2017 20:21:46
Afbeelding van KantjeHeb me ook net opgegeven, voor het eerst dat ik hiervan hoor...
Groetjes Rita.
Geschreven door: Marina57  Bericht voor opstellen voor Marina57  20-5-2017 9:40:05
Afbeelding van Marina57Ook ik heb me opgegeven. Had er ook nog nooit van gehoord. Heb gisteren alle gegevens al binnen gekregen.

Groetjes Marina
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  20-5-2017 14:41:09
Afbeelding van B.ZweersIk heb me ook aangemeld.
Goed idee Ja
Geschreven door: ansje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ansje  20-5-2017 19:06:20
Afbeelding van ansjeik meld me ook aan

gr ans
Geschreven door: corriea  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor corriea  20-5-2017 19:19:48
Afbeelding van corrieaIk heb me aangemeld.

Groetjes, Corrie
Geschreven door: xx-marjan-xx  Bericht voor opstellen voor xx-marjan-xx  20-5-2017 19:39:42
Afbeelding van xx-marjan-xxOok ik heb me aangemeld.
Groetjes, Marjan
Geschreven door: Sunday877  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Sunday877  21-5-2017 9:07:17
Afbeelding van Sunday877Wat een leuk iniatief,ik had er ook nog nooit eerder van gehoord en dat terwijl ikzelf de ziekte van lyme heb.
Maar ik heb mij dus ook aangemeld hoor.
Groetjes,Joke,
Geschreven door: everaertch  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor everaertch  21-5-2017 23:21:13
Afbeelding van everaertchik heb me aan gemeld
heel mooi dat dat gedaan word k`zie het al zitten
grtjs Christel
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  22-5-2017 7:25:43
Afbeelding van detoliIk wil me ook wel aanmelden, maar misschien een domme vraag. Wat voor kaart stuur je dan? Een zomaar kaartje of een opkikker of....?
Ik vind dat best wel moeilijk en wat schrijf je dan in een kaart?
Had er trouwens ook nog nooit van gehoord.

Groetjes, Anja
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  22-5-2017 12:20:45
Afbeelding van B.ZweersJe krijgt informatie via de mail hoe het in z,n werk gaat
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  22-5-2017 15:59:50
Afbeelding van detoliOké, dank je wel.

Groetjes, Anja
Geschreven door: mari62  Bericht voor opstellen voor mari62  22-5-2017 18:34:35
Afbeelding van mari62Hallo Anja,

Ik heb blanco en beterschap/opkikker kaartjes verstuurd. En geprobeerd er iets persoonlijks op te schrijven aan de hand van de informatie die je krijg.

Groetjes Marianne
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  22-5-2017 21:58:44
Afbeelding van detoliDank je wel. Ik ga me dan ook opgeven.

Geschreven door: Dragonfly 2  Bericht voor opstellen voor Dragonfly 2  23-5-2017 8:20:20
Afbeelding van Dragonfly 2Natuurlijk doe ik mee, heb mij net aangemeld.
Hartelijke groeten Nel
Geschreven door: Vermoolen  Bericht voor opstellen voor Vermoolen  23-5-2017 8:35:02
Afbeelding van VermoolenIk heb mij aangemeld.

groetjes Cobie
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  25-5-2017 19:02:00
Afbeelding van caartjeIk heb mij ook aangemeld.

Groetjes
Carin
Geschreven door: Adat  Bericht voor opstellen voor Adat  16-7-2017 21:12:51
Afbeelding van AdatEven voor al de mensen die hebben mee gedaan.
Mijn kleindochter is ook chronisch lyme patient en ligt 24/7 in bed.
Zij kreeg ook via het schrijven een stapel kaarten met veel lieve woorden er op.
zo blij als zij was met deze afleiding zullen al deze patienten denk ik geweest zijn.
Ze hangen nog steeds in haar kamer.
Ik wil dit even aan jullie laten weten zodat jullie weten waar voor je het deed.
Ik ga in ieder geval aan het eind van het jaar als er weer de nieuwe oproep komt weer mee doen.

Groetjes;
Ada.
Geschreven door: pedicuurtje  Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  17-7-2017 8:30:16
Afbeelding van pedicuurtjeCreaopoe je hebt mij nog altijd geblokt dit is voor mij de reden hier niet aan mee te doen......Janny
Geschreven door: Adat  Bericht voor opstellen voor Adat  17-7-2017 8:35:01
Afbeelding van AdatMaar Janny, dit is toch niet voor creaopoe maar voor mensen en kinderen die niks meer kunnen door dat kleine rot beestje.
Ik zie aan Demi hoeveel plezier ze dat doet als er mensen aan haar denken
Geschreven door: pedicuurtje  Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  17-7-2017 8:49:15
Afbeelding van pedicuurtjeOp een andere manier komt dit echt wel goed Ada......maar niet via iemand die mij blokt.
Geschreven door: ada m  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ada m  17-7-2017 9:59:35
Afbeelding van ada mAangemeld

gr.

Ada
Geschreven door: raaykes  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor raaykes  17-7-2017 11:39:13
Afbeelding van raaykesHallo ik heb me ook zojuist in laten schrijven.
Een mooi initiatief.

Groetjes Gerda

Schrijven voor Lyme - Oproepjes

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen Tickets