Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Elma`s hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand augustus 10% korting op alle clear stamps.Bij ons zijn altijd alle knipvellen en stickers 5 + 1 gratis.Iedere dinsdag en woensdagochtend kaart maken voor € 5,50.

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand Augustus 10% korting op stempels, m.u.v. de koopjeshoek en pre-orders.

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u nu borduurgaren metteler 5 voor € 5 voor 11,=Hobbyshop Annemoontje Ruurlo0573-491261

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
 17 augustus 2017
Hobbyjournaal 148 verschijnt 29 juni

Mallen en Stempels - Algemeen forum onderwerp

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Mallen en Stempels - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: Janna22okt  Bericht voor opstellen voor Janna22okt  13-8-2017 11:45:20
Afbeelding van Janna22oktGoedemorgen allemaal,

Op deze zonnige zondag naar de winkel gefietst en alle 8 setjes snij-/embossingmallen gekocht. De ronde stempels met hanen en flamingo`s waren er niet. Wel waren de twinmarkers aangevuld, setjes van 3 stuks.

Groetjes,
Janna22okt
Geschreven door: emilienne  Bericht voor opstellen voor emilienne  13-8-2017 0:28:05
Afbeelding van emiliennein Hellevoetsluis waren ze wel hoor Caroline heb ze in mijn handen gehad maar niet meegenomen ben geen stempelaarster

heb wel embosmallen gekocht maar de snijmallen ook laten liggen had ongeveer de zelfde van een ander merk
dus ik denk dat je te laat was Caroline
is mooi spul allemaal en inderdaad word je dan hebberig hahaha

gr. emi.
Geschreven door: Janna22okt  Bericht voor opstellen voor Janna22okt  12-8-2017 21:38:18
Afbeelding van Janna22oktBedankt voor het plaatsen van de foto, Ans!

Ja, hebberig word ik hier ook van!

Groetjes,
Janna22okt
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  12-8-2017 15:53:20
Afbeelding van KatinkaHier waren er gister precies 6 van de acht.
Een mevr. kocht er drie en ik had zelf de andere drie.
Maar bij de kassa bedacht ik me, weer 10 euro, het blijft zo met die winkel.
Dus heb ik ze terug gelegd en nu spijt................
Vandaag was er niets meer, ook geen stempels.
Die zijn hier ook niet of nauwelijks geweest.
Ik heb er één gescoord, de flamingo`s.
Dat is wel de mooiste, maar was ook de enigste in de winkel.
Nou ja, goeie reden om iedere dag even te kijken.
Ik woon er tenslotte bijna naast.

Fijn weekend, groetjes Carina.
Geschreven door: joanna63  Bericht voor opstellen voor joanna63  12-8-2017 13:32:18
Afbeelding van joanna63bij onsin belgie zijn de snij mallen nog niet ben er daar straks geweest stijtig
Geschreven door: caroline j  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor caroline j  12-8-2017 13:29:20
Afbeelding van caroline jin Hellevoetsluis hebben ze die niet ik ben gisteren gaan kijken en helaas zit het er niet bij Caroline j
Geschreven door: Odie  Bericht voor opstellen voor Odie  12-8-2017 13:11:02
Afbeelding van OdieHier zijn de ronde stempels ook niet geweest
wel zag ik laatst embossing mallen
en nu mooie snijmallen voor 2.98

Dan wordt ik wel hebberig
groetjes Ans
Geschreven door: Janna22okt  Bericht voor opstellen voor Janna22okt  12-8-2017 8:15:10
Afbeelding van Janna22oktSuper, Carina!

De ronde stempels met hanen en flamingo`s hier ook nog niet in de winkel gezien.

Groetjes,
Janna22okt
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  5-8-2017 15:13:04
Afbeelding van KatinkaIk heb de naam van dit forum gewijzigd, van Mallen en Templates, in Mallen en Stempels.
Ook komt voortaan het nieuwste bericht bovenaan.
Dat lijkt me beter.

Groetjes Carina.
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  3-8-2017 23:17:02
Afbeelding van KatinkaO, wat zijn ze weer mooi, vooral de kippen en de flamingo`s.
Hopelijk komen ze hier ook snel in de winkel.
De mallen en stempels zijn er sinds deze week, terwijl ze al heel lang in het zuiden van het land te koop zijn.
Ik ga morgen direct kijken.
Bedankt voor het delen.

Fijn weekend, groetjes Carina.
Geschreven door: Korebloem  Bericht voor opstellen voor Korebloem  3-8-2017 21:15:09
Afbeelding van Korebloem Ja Ja Ja
Geschreven door: RosaLisa  Bericht voor opstellen voor RosaLisa  3-8-2017 15:06:44
Afbeelding van RosaLisaIk heb deze setjes gisteren bij de bekende winkel gekocht.
Volgens mij zijn dit nieuwe.

Zijn weer lekker goedkoop en leuk.

Groetjes Ria
Geschreven door: everaertch  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor everaertch  28-5-2017 19:55:54
Afbeelding van everaertchAls je ze niet vind Piuma`tje
bij ons hebben ze nog
ik wil ze je dan op sturen
liefs Christel xxxxx
Geschreven door: Piuma  Bericht voor opstellen voor Piuma  28-5-2017 11:34:32
Afbeelding van PiumaBedankt voor de info , dames, de sjablonen heb ik nog niet gezien/gevonden, ga komende week weer kijken
Geschreven door: Korebloem  Bericht voor opstellen voor Korebloem  27-5-2017 18:45:31
Afbeelding van KorebloemHier is een filmpje dat ik gevonden heb :
https://www.youtube.com/watch?v=D2L3ZTapqqc
Geschreven door: clauja08  Bericht voor opstellen voor clauja08  27-5-2017 16:51:22
Afbeelding van clauja08Zijn er ook al mensen die met deze stencils kaarten hebben gemaakt?
En wie wil ze met ons delen?
En ons inspireren?
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  14-5-2017 10:09:35
Afbeelding van KatinkaEn heb je ze ook kunnen kopen in België ?
Geschreven door: everaertch  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor everaertch  14-5-2017 1:38:54
Afbeelding van everaertchIk ben er ook om geweest
Geschreven door: teeke  Bericht voor opstellen voor teeke  5-5-2017 9:33:36
Afbeelding van teekeDankjewel voor de tip,De stencils zijn dunner dan die je in een hobbywinkel koopt.
Maar heeeel goed om mee te werken .Prima.
jose
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  4-5-2017 19:57:53
Afbeelding van KatinkaHoi Marja,

Ze zijn ook eigenlijk al best lang op de markt.
Ik heb al kaartjes gezien halverwege april.
Hier lagen ze gister voor het eerst.
Dus misschien komen ze nog, of weer.

Succes, Groetes Carina.
Geschreven door: hobbymaatje  Bericht voor opstellen voor hobbymaatje  4-5-2017 19:04:01
Afbeelding van hobbymaatjeBij ons vorige week al niet meer voorradig.
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  4-5-2017 18:58:07
Afbeelding van KatinkaJa, die tijd kun je helaas niet kopen.
Ik heb 10 keer per dag 10 minuutjes over, maar dan kan ik geen kaart maken.
Voor een leuke kaart maken, stempelen of kleuren heb ik gewoon een hele middag nodig.
En dat heb ik bijna nooit.
Knippen van plaatjes doe ik altijd beneden tussen de bedrijven door.
Ik heb dus een schoenendoos vol geknipte plaatjes.
Dus ik ken het probleem.

Fijne avond, groetjes Carina.
Geschreven door: Janna22okt  Bericht voor opstellen voor Janna22okt  4-5-2017 18:26:11
Afbeelding van Janna22oktBedankt voor je tip, Carina!
Ik heb zowel de stencils als de mallen-stempelsetjes gekocht.
Nu nog tijd vinden om te knutselen...

Groetjes,
Janna22okt
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  3-5-2017 20:58:32
Afbeelding van KatinkaLijdia,

Wil je dat ik ze voor je koop, als ze er nog zijn ?
De mallen met stempels kosten 1,89 per stuk en de templates 0,67 cent per pakje van 5.
Ik hoor het wel.

Fijne avond.

Groetjes Carina
Geschreven door: lijdia  Bericht voor opstellen voor lijdia  3-5-2017 20:41:29
Afbeelding van lijdiawat een leuke sjablonen en mallen. jammer
dat ik er niet naar toe kan
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  3-5-2017 19:01:15
Afbeelding van B.ZweersJa hoor, maar het is niet MIJN site hoor
ik kijk er alleen op om inspiratie op te doen, hahaha
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  3-5-2017 18:58:14
Afbeelding van KatinkaBep, als je het niet erg vind, dan zet ik jou site ook onder mijn profiel.
Dan kan ik het een beetje in de gaten houden.
Altijd makkelijk als je iets van tevoren weet.
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  3-5-2017 18:54:35
Afbeelding van B.ZweersJa, die dames zijn allemaal demo voor dat merk
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  3-5-2017 18:39:27
Afbeelding van KatinkaBedankt Bep,

Er zijn nog zeker drie sites waar je voorbeelden van de Craft Sensations kunt zien.
Maar ik ben bang dat als ik die links door geef, dat ze verwijderd worden.
Daar krijg je ook van tevoren te zien welke producten in de winkel komen.
Dan heb je een beetje voor kennis en kun je het in de gaten houden.
Ik zet de links wel onder mijn profiel.

Fijne avond, groetjes Carina.
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  3-5-2017 18:22:21
Afbeelding van B.Zweershttps://www.facebook.com/Craft-Sensations-1232003760181593/

weten jullie al dat er een facebookpagina bestaat van Craft Sensations.
er zijn al diverse voorbeelden gemaakt met de masks/sjablonen
En nog eerder op de hoogte van nieuwe spullen
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  3-5-2017 17:40:45
Afbeelding van KatinkaDat klopt Els,

Ik wist het ook niet maar het zijn 5 sjablonen voor 0,67 cent.
Dat is toch echt niet veel.

Succes, groetjes Carina.
Geschreven door: Elsie  Bericht voor opstellen voor Elsie  3-5-2017 17:31:46
Afbeelding van ElsieFijn dat je dit deelt! Ga morgen even kijken. Zijn templates sjablonen?
groetjes,Els
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  3-5-2017 16:49:23
Afbeelding van KatinkaZe hebben weer iets nieuws in onze favoriete winkel templates.

En een nieuwe serie mallen met stempel. Heel leuk.

De naam van de winkel staat bij mijn profiel.

Succes, groetjes Carina

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen Tickets