Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u nu de tweede mal voor de halve prijs(leuk idee voor Moederdag)Hobbyshop Annemoontje 0573-491261

Zusjes Hobbyhoekje
Met de HJSTAR pas krijgt u alle hobbydots stickervellen per 5 voor € 2,50.Deze aanbieding is ook geldig in de webwinkel www.zusjeshobbyhoekje.nlVermeld u bij opmerkingen uw pas nummer

Hobbyplanet
Dot`s en Stitch pakketten voor maar € 3,50. Stickervellen vanaf € 0,50 p/v. Knipvellen vanaf € 0,30!! Gemini ALLEEN bij Hobbyplanet voor maar €189,99 met 1 gratis extra embossingmat.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
 25 mei 2017
Hobbyjournaal 147 verschijnt 26 mei

Hobbyartikelen - Hobby artikelen

Geschreven door: 3Dsiemp  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor 3Dsiemp  29-4-2017 15:24:39
Afbeelding van 3DsiempTwee 3D en piyramideboeken van Sarah Kay. Mijn doelgroep bestaat niet meer.
Samen voor de prijs van een, 1,95 plus 2,90 portokosten, totaal 4,85. Af (laten) halen kan ook na overleg, dan vervalt de porto.
Boeken voor lieve kinderkaarten met prachtig achtergrond papier. Veel kaarten zijn ook geschikt om een enkel plaatje samen met het achtergrondje te gebruiken. Scheelt heel wat knip- en plakwerk en geeft toch een leuke kaart.
Verder Charms van MD de uiltjes en doosjes scrapmateriaal voor babykaarten.

Belangstelling? graag een berichtje in mijn postvakje.

Geschreven door: m.schouten  Bericht voor opstellen voor m.schouten  6-5-2017 14:54:10
Afbeelding van m.schoutenik heb wat mallen te koop kijk bij mijn profiel misschien zie je er wat tussen
Vandaag he bik er nog wat bij gezet interesse ?
gr matty
Geschreven door: wiesm  Bericht voor opstellen voor wiesm  18-5-2017 11:43:54
Afbeelding van wiesmIk heb mijn mapjes weer gevuld met van alles en nog wat, zoals papier filigraan, inciremallen, papuelamallen en lacémallen. Komen jullie eens kijken.

Hoop dat het hier op de goede plaats staat.
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  18-5-2017 11:53:32
Afbeelding van detoliDit is het topic waarin je berichten kunt plaatsen, als je hobbyspulletjes te koop hebt.
http://www.hobbyjournaal.nl/forum/72663/Hobby-artikelen-te-koop-Particulier-.htm
Geschreven door: *ennovy*  Bericht voor opstellen voor *ennovy*  19-5-2017 10:52:37
Afbeelding van *ennovy*kan iemand mij uitleggen wat je hier dan neer mag zetten.
verkoop heeft idd een aparte topic. maar wat zet je hier dan neer??
het gaat tenslotte om hobbyartikelen!
yvon
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  19-5-2017 16:09:30
Afbeelding van detoliIn principe is het niet de bedoeling dat je hier iets neer zet. Iemand heeft dit topic blijkbaar geopend voor verkoop van hobby artikelen. Er worden wel vaker topics hiervoor geopend en je kunt heel vaak zeggen dat er een speciaal topic voor is, maar mensen willen het blijkbaar niet lezen.
Geschreven door: *ennovy*  Bericht voor opstellen voor *ennovy*  19-5-2017 17:42:38
Afbeelding van *ennovy*ok, bedankt voor je uitleg. ik maak me er verder niet druk om.
en beheer waarschijnlijk ook niet anders hadden ze dit wel gesloten, toch!
gr en een fijne avond yvon

Hobbyartikelen - Hobby artikelen

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen Tickets