Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
t Allergaartje
Met de HJSTAR pas krijgt u vierkante enveloppen 0,50 per pakje van 10 stuks.

Hobbyplanet
Ook deze maand krijgt u weer fantastische scherpe prijzen. Dot`s en Stitch set voor maar 3,50. Dotsstickers vanaf 0,50 p/v. Knipvellen vanaf 0,30!!Nu vol op op voorraad: Gemini voor maar 195,00 met vernieuwde matten!

Almar Creative
Op zoek naar voordelige hotfix en/of plak steentjes?Hotfixonline.nl biedt het grootste assortiment van de Benelux.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
Jacobi 29 april 2017
Hobbyjournaal 147 verschijnt 26 mei

Hobbytip(s) van Beppie16 - Tips & Technieken

Geschreven door: Beppie16  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beppie16  21-4-2017 15:43:00
Afbeelding van Beppie16
Zelf herfstblaadjes of mooie zomerse blaadjes maken is heel gemakkelijk. Je hebt er ook niet veel voor nodig:

1 vel printpapier, 1 doosje goedkope waterverf, een kwast, 1 flesje (glans) vernis voor acryl of waterverf, 1 glas water. Plantenspuit.

Maak het vel papier goed nat en maak met 3-5 kleuren vlekken tot het papier vol is (zie foto`s) Met veel geel en rood worden het prachtige herfstbladeren. Met meer verschillende kleuren groen, worden het zomerse blaadjes.
Mengen kun je z op het papier, beetje bruin en groen word donkergroen. beetje geel met groen wordt lichtgroen. Gewoon uitproberen.
Maar in ieder geval worden ze veel mooier dan blaadjes gestanst uit effen geel of groen papier!

De kleuren mogen door elkaar lopen, dus af en toe het papier weer een beetje natspuiten.
Daarna goed laten drogen tot het papier echt krakend hard en wat gebobbeld is. Bijv. met de fhn. Daarna vernissen, weer goed laten drogen. Dan blaadjes uitstansen en HEEL DUN, nerfjes er op tekenen. Succes!

Wat leuk zoveel reacties, er komt nog meer. Simpele en goedkope tips, bedankt!!
Geschreven door: mari62  Bericht voor opstellen voor mari62  21-4-2017 16:15:35
Afbeelding van mari62Wat een leuke tip Beppie16.

Groetjes,
Marianne
Geschreven door: Elsie  Bericht voor opstellen voor Elsie  21-4-2017 19:03:48
Afbeelding van ElsiePrachtig Beppie! Ook mooi voor condoleance kaarten.
Groetjes, Els
Geschreven door: Lien  Bericht voor opstellen voor Lien  21-4-2017 19:31:59
Afbeelding van Liendat ziet er hl mooi uit Beppie bedankt voor je tip. ik ga het zeker ook proberen.
groetjes Lien
Geschreven door: firstgame  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor firstgame  21-4-2017 19:34:28
Afbeelding van firstgameheel mooi!
Geschreven door: TEECEE  Bericht voor opstellen voor TEECEE  21-4-2017 19:52:51
Afbeelding van TEECEEBeppie,

Kort maar krachtig toppie Ja Ja Ja Ja Ja
Geschreven door: adriehobby  Bericht voor opstellen voor adriehobby  21-4-2017 20:01:05
Afbeelding van adriehobbygeweldig Beppie
hartelijk dank voor de tip Ja Ja Ja

jij verdiend een

groetjes Adrie
Geschreven door: Korebloem  Bericht voor opstellen voor Korebloem  21-4-2017 20:56:47
Afbeelding van KorebloemDat is nog eens een goede tip en dat doet me denken aan het HJ van vroeger.
Wat heb ik hier ooit veel bijgeleerd.
Dank je wel Beppie Ja

Groetjes, Els
Geschreven door: pedicuurtje  Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  21-4-2017 21:38:14
Afbeelding van pedicuurtjeWat leuk Beppie.....dank voor het delen....
Ik deed zoiets wel eens met encaustic art bv ook wel eens een bloem.

Fijn weekend........Janny
Geschreven door: everaertch  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor everaertch  22-4-2017 1:33:47
Afbeelding van everaertchDat is heel mooi Beppie
fijn dat je dat wil delen
heel lief Grtjs Christel
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  22-4-2017 4:41:27
Afbeelding van SunchiBeppie dat
Wat een prachtig reultaat

Groetjes Sonja
Geschreven door: monimoni  Bericht voor opstellen voor monimoni  22-4-2017 9:17:38
Afbeelding van monimonischitterende tip Beppie en het zijn prachtige blaadjes, en een leuk ideetje met
de kleinkinderen ook natuurlijk
dank je wel
monique
Geschreven door: cottontail  Bericht voor opstellen voor cottontail  22-4-2017 10:04:21
Afbeelding van cottontailDank je wel voor het delen van deze geweldige tip.
De blaadjes zien er prachtig uit.
Groetjes en een fijn weekend, Marlies
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  22-4-2017 10:16:17
Afbeelding van KatinkaGoed idee Beppie.
De blaadjes kan je ook kleuren met de scheerschuim techniek, zo doe ik het altijd.
Maar met kleurpotloden, of te gekke krijtjes lukt het ook prima.
De blaadjes zijn heel mooi geworden.
Bedankt voor het delen.

Fijn weekend, groetjes Carina.
Geschreven door: i-jerry  Bericht voor opstellen voor i-jerry  22-4-2017 10:30:44
Afbeelding van i-jerrywat een fijn idee om te delen met ons.
Zo zie je maar als deze ideen worden opgehaald dan komt het hier nog goed. Ja
Dit is een idee dat me terug doet herinneren aan mijn schooltijd.
Leuk Beppie dat je dit deelt met ons en zeker voor je tijd en energie die je blijft steken in hj.

Groetjes Hilde en fijn weekend iedereen.

Hobbytip(s) van Beppie16 - Tips & Technieken

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen Tickets