Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyplanet
Ook deze maand krijgt u weer fantastische scherpe prijzen. Dot`s en Stitch set voor maar 3,50. Dotsstickers vanaf 0,50 p/v. Knipvellen vanaf 0,30!!Nu vol op op voorraad: Gemini voor maar 195,00 met vernieuwde matten!

Castella Creatief
Hobbydots stickers aanbieding. Alle series van de adhesive (de matte, m.u.v. zwart en wit) 5 halen 3 betalen.10% korting op snij- en embossing mallen m.u.v. .de mallen boven de 20,00 van Marianne Design en Joy crafts

Elma`s hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u in april 10% korting op alle clear stamps. Schuift u ook eens een keertje aan bij onze kaartochtend.Iedere dinsdag en woensdag ochtend van 10 tot 12 uur.Alle knipvellen en stickers 5 + 1 gratis.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
Jacobi 29 april 2017
Hobbyjournaal 147 verschijnt 26 mei

Hj niet op pc mogelijk - Website

Geschreven door: Mcred  Bericht voor opstellen voor Mcred  18-4-2017 14:19:32
Afbeelding van McredGoedemiddag allemaal,
Op een of andere manier opend hobbyjournaal heel slecht op mijn pc.
Via de tablet geen problemen.
Maar op de pc doet hj er te lang over om verbinding te zoeken.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen.
Graag een oplossing hiervoor.
Mvgr Ria
Geschreven door: Beppie16  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beppie16  18-4-2017 14:48:26
Afbeelding van Beppie16Ik heb het ook sinds een week, ook op de gewone pc. Op de tablet geen probleem. Wat helpt (geen oplossing) is 10 min. de virusscanner uitschakelen, zodat je even je berichten kunt nalezen bijv.
Geschreven door: geagriet  Bericht voor opstellen voor geagriet  18-4-2017 15:16:49
Afbeelding van geagriethet duurt een eeuwigheid voor ik er een foto op heb,

Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  18-4-2017 15:57:40
Afbeelding van CreahannieJe moet de bestanden van je foto`s ook verkleinen geagriet dan gaat het daarna razend snel!! www.fotoverkleinen.nl
Geschreven door: ishanah  Bericht voor opstellen voor ishanah  19-4-2017 2:04:31
Afbeelding van ishanahgeen problem om deze pagina te openen, zit achter de pc en de pagina opent snel.
heb geen smartphone of tablet kan dus niet vergelijken.
Geschreven door: marianne waarts  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marianne waarts  19-4-2017 4:22:40
Afbeelding van marianne waartsbij mij op de laptop ook gen problemen
Geschreven door: engelinde  Bericht voor opstellen voor engelinde  19-4-2017 10:51:10
Afbeelding van engelindeMcred....Kan zijn,dat je al teveel bestanden op je PC mee draaien op de achtergrond.
Geregeld de PC defragmenteren en schijfopruiming doen.
Ook teveel foto,s op je PC word de PC traag van!
Het is belangrijk de PC te onderhouden,om het goed draaiende te houden.
Geschreven door: Mcred  Bericht voor opstellen voor Mcred  19-4-2017 14:43:52
Afbeelding van McredNee,want alle andere website open wel gewoon.zelfs hobbyjournaal.com
Het ligt echt aan hun site
Gr Ria
Geschreven door: Beppie16  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beppie16  19-4-2017 21:43:32
Afbeelding van Beppie16Klopt Mcred, ik heb net een nieuwe pc, 2 maanden, met extreem veel geheugen, supersnel en volop ruimte. Maar sinds een week of 2 is het mis.
En alleen op de oude HJ. Mijn tip werkt wel, maar is geen oplossing.
Geschreven door: vogel45  Bericht voor opstellen voor vogel45  20-4-2017 10:31:58
Afbeelding van vogel45Ik kan ook niet op de pc komen wel via mijn tablet wie heeft voor mij ook een oplossing. Groetjes anneke
Geschreven door: *ennovy*  Bericht voor opstellen voor *ennovy*  20-4-2017 17:36:06
Afbeelding van *ennovy*ik zie staan dat de site niet veilig is, dat heb ik ook op de hyvesgames. en daar worrd bij meerdere dat aangegeven. ze zeggen dat het door een updat van windows 10 kan komen en google.
facebook waar ik ook zit is wel veilig.gr yvon
Geschreven door: firstgame  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor firstgame  20-4-2017 19:36:27
Afbeelding van firstgameIk heb het ook sinds een week of 2.
Het duurt lang voor ik iets kan doen. Scrollen enz.
Ik heb het alleen met het HJ.
Dan ligt het gelukkig niet aan mijn pc.
Groetjes Wilhelmina
Geschreven door: amok  Bericht voor opstellen voor amok  21-4-2017 12:27:36
Afbeelding van amokGeen enkel probleem, niet met mijn oude pc (windows xp) en ook niet op mijn laptop (windows 10)

Fijn weekend alvast
Geschreven door: Piuma  Bericht voor opstellen voor Piuma  21-4-2017 22:19:15
Afbeelding van PiumaZelf geen probleem, maar weet van iemand anders dat ze het ook heeft

Hj niet op pc mogelijk - Website

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen Tickets