Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
www.Knutselkraam.nl
Met de HJSTAR pas krijgt u Hobbydots stickers voor € 0,49 per stuk.Linnenkaeron vierkant € 1,20 en A5 € 0,99 per 10 vel

Ikkie Creatief
Nieuwe vaste prijzen met ingang van 1 juni:Dot&Do en Stitch&Do € 3,75Knipvellen 10 voor € 6,00 / per stuk € 0,70 - Hobbydots 10 voor € 5,00 / per stuk € 0,605 juni Hulst - 17/18 juni Baby-Fair Breda

Elma`s hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u in juni 10% korting op alle stempels van Marianne Design .Ook zo`n fan van het maken van strandkaarten?Wij maakte zelf 3 paper blocs met mooie strandgezichten.Te koop in onze (web)winkel.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
Bruinink 26 juni 2017
Hobbyjournaal 148 verschijnt 29 juni

Mijn schoonzus. - Oproepjes

Geschreven door: borduurgerda  Bericht voor opstellen voor borduurgerda  24-3-2017 13:11:11
Afbeelding van borduurgerdaMijn schoonzus (73) is gevallen en heeft haar heup op 2 plaatsen gebroken. Nu hebben ze er bouten in gezet. Nu is zij 17 januari ontslagen uit het ziekenhuis en moest naar een verpleeghuis om te revalideren. Maar het ziet er naar uit dat ze daar voorlopig nog een tijd zal moeten blijven, omdat het slecht geneest. Ze deed altijd veel vrijwilligerswerk en is nu van een ander afhankelijk. Ze had 1 zoon die is op 20 jarige leeftijd verongelukt. Daarna kreeg haar man de ziekte van ALS en is ook overleden. Nu wil ik vragen of u haar met een kaartje wil verrassen, dat zal haar erg goed doen.

Groetjes Gerda.
Geschreven door: Vermoolen  Bericht voor opstellen voor Vermoolen  24-3-2017 14:39:06
Afbeelding van VermoolenHoi Gerda

Mag ik het adres, dan stuur ik haar een kaartje.

groetjes Cobie
Geschreven door: dika  Bericht voor opstellen voor dika  24-3-2017 16:25:58
Afbeelding van dikaGeef het adres maar hoor
Gaat er een kaart heen
Gr diny
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  24-3-2017 16:28:55
Afbeelding van CreahannieGeef mij ook het adres maar, ze verdient wel een kaartje,

Gr Hannie
Geschreven door: knutsel50  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutsel50  24-3-2017 16:42:56
Afbeelding van knutsel50Hallo Gerda

Mag ik ook het adres van je schoonzus
Dan stuur ik ook een kaartje

Liefs Hanny
Geschreven door: axelle  Bericht voor opstellen voor axelle  24-3-2017 17:39:11
Afbeelding van axelleKan ik haar adres . Dan stuur ik een kaartje vanuit België.

grts Lieve
Geschreven door: hilbrink  Bericht voor opstellen voor hilbrink  24-3-2017 18:56:28
Afbeelding van hilbrinkHoi Hoi

wat een naar verhaal,hoop dat ze toch snel weer naar huis kan.
als je me een adres doet stuur ik ook een kaartje

groetjes ijda
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  24-3-2017 19:07:08
Afbeelding van DutchHoi Gerda

Als je mij het adres stuur dan komt er een kaartje naar je schoonzus.

Groetjes Trijnie
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  24-3-2017 19:14:37
Afbeelding van caartjeHallo Gerda

Ik wil haar ook een kaartje sturen.
Mag ik haar adres?

Groetjes
Carin
Geschreven door: Beka  Bericht voor opstellen voor Beka  24-3-2017 19:53:59
Afbeelding van BekaGeef mij ook haar adres maar dan stuur ik ook een kaartje.

Groetjes,

Trix
Geschreven door: ymna  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ymna  24-3-2017 21:00:07
Afbeelding van ymnaMag ik ook het adres dan stuur ik een kaartje .

Groetjes Judith
Geschreven door: sietjehobby  Bericht voor opstellen voor sietjehobby  24-3-2017 21:55:34
Afbeelding van sietjehobbyja hoor het kaartje komt zodra ik het adres van je krijg
Geschreven door: jodisito  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jodisito  24-3-2017 22:28:33
Afbeelding van jodisitoStuur mij ook maar het adres
Joke
Geschreven door: everaertch  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor everaertch  24-3-2017 23:27:12
Afbeelding van everaertchStuur mij hem ook maar
liefs Christel
Geschreven door: jesper  Bericht voor opstellen voor jesper  25-3-2017 8:16:23
Afbeelding van jesperals je mij ook het adres geeft stuur ik ook een kaartje naar haar toe.
gr nel
Geschreven door: Marina57  Bericht voor opstellen voor Marina57  25-3-2017 9:05:29
Afbeelding van Marina57Stuur mij ook maar het adres krijgt van mij ook een kaartje. Gr Marina
Geschreven door: sietjehobby  Bericht voor opstellen voor sietjehobby  25-3-2017 10:51:14
Afbeelding van sietjehobbygaat vanmiddag op de bus
Geschreven door: poppenma  Bericht voor opstellen voor poppenma  25-3-2017 12:00:38
Afbeelding van poppenmastuur mij haar adres, ik heb een jaar geleden ook mijn heup gebroken, dus ik weet wat je schoonzus op dit moment mee maakt en ook ik heb kaartjes gehad van hobbymaatjes en dat doet je echt goed vgr Loes
Geschreven door: hermientje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hermientje  25-3-2017 12:02:54
Afbeelding van hermientjeStuur mij ook maar ff adres
Groetjes Ans
Geschreven door: Sjamanka  Bericht voor opstellen voor Sjamanka  25-3-2017 23:02:56
Afbeelding van SjamankaDag, mag ik ook het adres? Want dan stuur ik ook een kaartje.

Liefs Johanna
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  26-3-2017 11:18:32

Het kaartje van je schoonzus gaat morgen op de brievenbus.
Sorry, maar het is wel een gekocht kaartje.
Maar met zorg uit gekozen.
Maar door omstandigheden kom ik niet toe om zelf een kaartje te maken.

Vele groetjes van Trijnie
Geschreven door: Irma v G  Bericht voor opstellen voor Irma v G  27-3-2017 14:32:43
Afbeelding van Irma v GIk wil ook het adres Gerda
Geschreven door: borduurgerda  Bericht voor opstellen voor borduurgerda  27-3-2017 21:36:46
Afbeelding van borduurgerdaLieve allemaal.

Ik wil jullie heel erg bedanken voor de reacties van mijn oproepjes. Ik ben er stil van. En dan ook nog al die pb tjes. Wat zal ze blij verrast zijn. Ik laat het jullie nog weten hoe ze gereageerd heeft.

Veel liefs van Gerda.
Geschreven door: knutsel50  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutsel50  27-3-2017 22:22:02

Ik heb vandaag de kaart voor je schoonzus op de post gedaan

Liefs Hanny
Geschreven door: Dennyboy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Dennyboy  28-3-2017 8:32:37
Afbeelding van DennyboyHallo Gerda
Geef mij haar adres ook maar Ja
Groetjes Henriëtte
Geschreven door: dika  Bericht voor opstellen voor dika  28-3-2017 8:42:41
Afbeelding van dikaHet kaartje gaat vandaag op de bus hoor
Gr diny
Geschreven door: klasien  Bericht voor opstellen voor klasien  28-3-2017 13:08:10
Afbeelding van klasienHallo Gerda,
Stuur haar adres maar dan gaat er een kaartje op de post.

Groetjes Klasien.
Geschreven door: borduurgerda  Bericht voor opstellen voor borduurgerda  7-4-2017 10:15:27
Afbeelding van borduurgerdaLieve allemaal.

Gistermiddag ben ik bij mijn schoonzus geweest. Ik heb alle kaarten bekeken die ze van jullie heeft gekregen. Je had ze moeten zien glimmen. Wat was ze superblij. Of ik jullie heel erg wilde bedanken. Zulke mooie kaarten en zoveel bemoedigende woorden. Het heeft haar zo goed gedaan. volgende week vrijdag moet ze smiddags weer naar de orthopeet. Heel spannend. Of er nu wel iets verbetering is gekomen. Ik laat jullie het dan weten. Nogmaals heel veel dank. Ik zal binnenkort een foto maken van haar. Dan hebben jullie ook een beeld waar je ze naar toe gestuurd hebt.

Veel liefs van ons.
En een goed weekend.
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  7-4-2017 12:15:42

Wat fijn om te horen dat je schoonzus er erg blij mee is.
Geen dank. Ik heb het graag gedaan.
Goed weekend gewenst.

Groetjes Trijnie
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  7-4-2017 12:56:12
Afbeelding van CreahannieFijn om te horen dat ze er zo blij mee is en jij bedankt voor je berichtje,

Fijn weekend,

Gr Hannie
Geschreven door: knutsel50  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutsel50  7-4-2017 16:10:24
Afbeelding van knutsel50Hoi Gerda

Dat is fijn dat ze er erg blij mee is
Heb haar graag een kaart gestuurd
En nog bedankt voor je berichtje

Liefs Hanny
Geschreven door: everaertch  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor everaertch  8-4-2017 0:15:44
Afbeelding van everaertchDag Gerda
ben blij dit te lezen ben blij voor je schoonzus en ook voor jullie
geef je schoonzus de grtjs van mij
liefs Christel
Geschreven door: caroline j  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor caroline j  8-4-2017 12:05:51
Afbeelding van caroline jhallo Gerda geef me haar adres maar dan stuur ik een kaartje naar haar toe groetjes caroline j
Geschreven door: borduurgerda  Bericht voor opstellen voor borduurgerda  11-4-2017 12:49:23
Afbeelding van borduurgerdaIk zou nog een foto plaatsen van mijn schoonzus.

Groetjes Gerda.
Geschreven door: Piuma  Bericht voor opstellen voor Piuma  11-4-2017 16:50:07
Afbeelding van Piumamooie foto, geef het adres maar even.
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  12-4-2017 12:37:34

Wat een leuke foto van je schoonzus en nu heb er een beeld bij waar toe mij kaartje gegaan.
Ik stuur nog wel een kaartje naar je schoonzus. Zou je mij het adres nog een keer kunnen geven.

Groetjes Trijnie
Geschreven door: borduurgerda  Bericht voor opstellen voor borduurgerda  17-6-2017 18:24:33
Afbeelding van borduurgerdaHallo allemaal.

Ik ben een tijdje hier niet geweest. Maar Hennie is nog steeds op Norschoten. Haar heup is nul komma nul genezen. Ondertussen is ze hier al een half jaar. Nu is ze gisteren weer geopereerd heeft een hele nieuwe heup gekregen. Ik hoop nu dat het gauw genezen mag. Ze heeft zo ontzettend heimwee naar huis. de operatie is goed geslaagd en ze mag vanavond weer terug naar Norschoten.

Ze was zo ontzettend blij met jullie kaarten. Als ik binnen kwam vertelde ze meteen dat ze weer kaarten had gekregen. Dus nu wil ik vragen, misschien dat jullie nog een keer een kaartje willen sturen.

Ik wens jullie nog een goede avond en morgen een fijne zondag.

Liefs Gerda.
Geschreven door: Dennyboy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Dennyboy  17-6-2017 19:06:44
Afbeelding van DennyboyHallo Gerda
Natuurlijk , zij verdiend een kaartje.
Mag ik het adres ?
Voor jou ook veel sterkte met de bezoekjes aan haar
Groetjes Henriëtte
Geschreven door: jesper  Bericht voor opstellen voor jesper  17-6-2017 19:24:47
Afbeelding van jesperkom nog maar een keer met het adres hoor

gr nel
Geschreven door: Beka  Bericht voor opstellen voor Beka  17-6-2017 20:08:32
Afbeelding van BekaKun je mij het adres ook nog een keertje sturen Gerda?
Geschreven door: dika  Bericht voor opstellen voor dika  17-6-2017 21:55:24
Afbeelding van dikaGeef mij ook maar adres hoor
Weet wat een kaartje kan betekenen
Gr diny
Geschreven door: knutseldoos  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutseldoos  17-6-2017 22:05:58
Afbeelding van knutseldoosHallo gerda.
Zou ik het adres van jou schoonzus mogen, dan stuur ik haar ook een kaartje.
Groetjes sjoukje.
Geschreven door: knutsel50  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutsel50  18-6-2017 7:43:30

Doe mij het adres van je schoonzus ook nog maar
Dan stuur ik haar ook nog wel een kaart

Liefs Hanny
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  18-6-2017 9:04:50
Afbeelding van CreahannieHoi Gerda,

Stuur mij ook svp het adres van je schoonzus, kan ik ook een kaartje sturen,

Lieve gr Hannie
Geschreven door: everaertch  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor everaertch  18-6-2017 17:05:13
Afbeelding van everaertchGoede avon Gerda
mij mag je ook je zus haar adres geven
ik stuur haar een kaart lieve grtjs Christel xxxx

Geschreven door: Froukje25  Bericht voor opstellen voor Froukje25  19-6-2017 9:56:25
Afbeelding van Froukje25Hoi Gerda,
Wat ontzettend vervelend voor jouw schoonzus.
Ik kan mij helemaal inleven in haar situatie.
Wil je mij haar adres nog even mailen?
Lieve groeten,
Froukje
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  19-6-2017 11:43:14

Mag ik nog een keer haar adres, dan komt er een kaartje haar kant op.

Groetjes van Trijnie
Geschreven door: Vermoolen  Bericht voor opstellen voor Vermoolen  19-6-2017 14:00:12
Afbeelding van VermoolenHoi Gerda

Ik heb haar adres nog en ik
zal van de week een kaartje sturen.

groetjes Cobie
Geschreven door: josklos  Bericht voor opstellen voor josklos  19-6-2017 15:15:16
Afbeelding van josklosStuur mij ook maar haar adres dan kijk ik of
ik nog een kaart heb liggen voor haar.
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  19-6-2017 19:39:25
Afbeelding van caartjeHoi Gerda

Ik wil haar ook een kaartje sturen, mag ik haar adres.

Groetjes
carin

Mijn schoonzus. - Oproepjes

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen Tickets