Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
H. Bruinink
Met de HJSTAR pas krijgt u bij ons weer een super aanbieding alle Hobbydots stickers en Shinny details voor maar 0.55 per stuk ook via ons webwinkel verkrijgbaar.

Ikkie Creatief
De hele maand maart aktie op de Dot&Do en Stitch&Do. 4 pakketten voor 15,- en u ontvangt er gratis enveloppen bij.Verzenden pakket 5,-, verzenden envelop 3,95. Vanaf 30,- gratis verzending.

Uw Hobbymarkt
Met de HJSTAR pas krijgt u deze periode het HJ144 inclusief snijmal voor maar 5,49En Enveloppen 14x14 20stuks voor 1,- WWW.UWHOBBYMARKT.NL

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
 28 maart 2017
Hobbyjournaal 144 verschijnt 24 feb

Atc clowns - ATC / Swap Forum

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Atc clowns - ATC / Swap Forum

Geschreven door: OmaRia64  Bericht voor opstellen voor OmaRia64  26-3-2017 12:41:09
Afbeelding van OmaRia64Gister de atctjes op de bus gedaan hoor wel wanneer je ze heeft ontvangen.
Groetjes van Ria
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  22-3-2017 16:05:30
Afbeelding van KatinkaSorry Ina,

Ik ben helemaal vergeten er een briefje bij te doen.
Inderdaad drie om te ruilen en n voor jou.
Het is heel lang geleden dat ik met ATC swaps meedeed.
Maar ik vond dit zo zielig, zo met zijn drien.
Ooit heb ik een swap georganiseerd met draaiorgels, daar bleven we met zijn tween.
Dat is niet leuk, vandaar dat ik jullie geholpen heb.

Groetjes Carina.
Geschreven door: Bennen-  Bericht voor opstellen voor Bennen-  22-3-2017 15:28:51
Afbeelding van Bennen-Hallo Carina,

jouw clowntjes zijn binnen. Heel leuk!!!!! Bedankt voor het extra kaartje.

Groetjes
Ina
Geschreven door: Bennen-  Bericht voor opstellen voor Bennen-  22-3-2017 15:27:13
Afbeelding van Bennen-Hallo Petra,
fijn dat je ook van de partij bent. Het wordt een volle piste met al die clowns.
Succes en groetjes
Ina
Geschreven door: creabea58  Bericht voor opstellen voor creabea58  22-3-2017 14:41:58
Afbeelding van creabea58hier Creabea doe graag mee

groetjes

Petra
Geschreven door: OmaRia64  Bericht voor opstellen voor OmaRia64  21-3-2017 17:43:25
Afbeelding van OmaRia64Leuk Ina,
Ik heb ze vandaag al zitten maken gaan binnenkort al op de post
Groetjes van Ria.
Geschreven door: Bennen-  Bericht voor opstellen voor Bennen-  21-3-2017 15:39:33
Afbeelding van Bennen-Hallo Ria,

ja natuurlijk ben je welkom en kun je nog meedoen. De sluitingsdatum is pas 12 april.
Ik schrijf je erbij op het lijstje.
Zo zie je maar weer er zijn dus nog wel liefhebbers.

Succes en groetjes
Ina
Geschreven door: OmaRia64  Bericht voor opstellen voor OmaRia64  21-3-2017 11:25:41
Afbeelding van OmaRia64Hoi Ina kan ik ook nog mee doen wel leuk clowntjes..
Groetjes van Ria
Geschreven door: Bennen-  Bericht voor opstellen voor Bennen-  20-3-2017 22:46:58
Afbeelding van Bennen-Hallo Sary,

leuk dat je meedoet. Ik zet je op de lijst.
Mijn adres krijg je via een pb-tje.

Succes en groetjes
Ina
Geschreven door: 109  Bericht voor opstellen voor 109  20-3-2017 19:57:20
Afbeelding van 109Hallo Ina,

ik ben weer begonnen met kaartjes maken en heb ze net op de post gedaan. Op zoek naar weer een swap zie ik deze voorbijkomen. Ik wil graag meedoen een leuke aanvulling op de clowntjes die ik al heb.
Stuur je nog even je adres want ik weet niet of het nog klopt na zo`n lange tijd niet meegedaan te hebben.
Groeten,
Sary
Geschreven door: Bennen-  Bericht voor opstellen voor Bennen-  20-3-2017 17:39:46
Afbeelding van Bennen-Fijn, nu is het zover rond, dat niemand van zichzelf of 2 kaartjes van 1 persoon krijgt.
Dat is wel zo leuk!!!!
Als de kaartjes er zijn, meld ik dat.

Groetjes
Ina
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  17-3-2017 19:17:07
Afbeelding van KatinkaIk ga morgen kijken of ik nog clowns heb.
Ik beloof niets, maar je hoort nog van me.

Het is gelukt, ik heb 4 clowntjes klaar.
Ina als jij je adres doorgeeft, dan komen ze naar je toe.

Fijn weekend, groetjes Carina.
Geschreven door: Bennen-  Bericht voor opstellen voor Bennen-  17-3-2017 17:50:47
Afbeelding van Bennen-Wie o wie doet er nog mee?
Als er nog 1 bij komt kunnen we ruilen zonder dat elke deelneemster een dubbel kaartje moet ruilen. Als er dus nog 1 bijkomt krijgt iedereen van elke deelneemster 1 kaartje.
Dus wie o wie?
Groetjes
Ina
Geschreven door: Perditta  Bericht voor opstellen voor Perditta  11-3-2017 20:32:56
Afbeelding van PerdittaKom op dames Clowns maken de mensen blij dus meld je aan.
Waar zijn al die leuke mensen gebleven met hun mooie kaartjes.
Fijne zondag allemaal
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  11-3-2017 16:45:06
Afbeelding van B.ZweersHahaha, zie je wel...het helpt.
Wie is de volgende
Geschreven door: Bennen-  Bericht voor opstellen voor Bennen-  11-3-2017 11:15:57
Afbeelding van Bennen-Hallo Hennie,
leuk dat je ook meedoet. Ik begon al te twijfelen of het een geschikt onderwerp was.
Maar gelukkig nog 1 erbij. Fijn!!!!!!!

Prettig weekend en groetjes
Ina
Geschreven door: Perditta  Bericht voor opstellen voor Perditta  10-3-2017 20:26:37
Afbeelding van PerdittaHallo ina,

Ik wil ook meedoen doen de tweede clown is in de piste.

Fijn weekend groetjes Hennie
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  7-3-2017 18:11:27
Afbeelding van B.ZweersAls er 1 clown de piste binnen stapt............
Geschreven door: Bennen-  Bericht voor opstellen voor Bennen-  7-3-2017 15:52:13
Afbeelding van Bennen-Hallo Bep,

leuk dat jij de uitdaging aanneemt. Ik zet je op de lijst. En als er 1 (je weet wel) over de dam is..........

Groetjes
Ina
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  7-3-2017 12:42:42
Afbeelding van B.ZweersJawel hoor, zet mij er maar bij
Geschreven door: Bennen-  Bericht voor opstellen voor Bennen-  7-3-2017 9:32:20
Afbeelding van Bennen-Heeft niemand hier zin in?????????
Geschreven door: Bennen-  Bericht voor opstellen voor Bennen-  2-3-2017 19:41:39
Afbeelding van Bennen-Hallo allemaal,

een nieuwe maand, een nieuwe opdracht: een atc met een clown.
Wie doet er deze keer mee?

Alle technieken zijn toegestaan. Wel elk kaartje in een aparte sleeve en een aan jezelf geadresseerde enveloppe + postzegel.

De sluitingsdatum is 12 april.

Succes en groetjes
Ina

1. ikzelf
2. Bep
3. Hennie
4. Carina kaartjes zijn binnen
5. Sary
6. Ria
7. Petra

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen Tickets