Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u nu borduurgaren metteler 5 voor € 5 voor 11,=Hobbyshop Annemoontje Ruurlo0573-491261

Ikkie Creatief
Met/zonder de HJSTAR pas krijgt u 10 hobbydots voor € 5,00. Knipvellen 10 voor € 6,00 en de DOT&DO en STITCH&DO € 3,75 per stuk. Beurs: 11/12 augustus Purmerend - 20 augustus Leiden.

Elma`s hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand augustus 10% korting op alle clear stamps.Bij ons zijn altijd alle knipvellen en stickers 5 + 1 gratis.Iedere dinsdag en woensdagochtend kaart maken voor € 5,50.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
 17 augustus 2017
Hobbyjournaal 148 verschijnt 29 juni

Sjaak van Went bedankt - Bedankt

Geschreven door: hilbrink  Bericht voor opstellen voor hilbrink  9-2-2017 14:36:01
Afbeelding van hilbrinkik wil deze topic heel graag open voor sjaak,wil hem graag heel hartelijk bedanken voor al de prachtige borduur
patronen de afgelopen jaren wat zullen we je gaan missen.heb zelf ooit eens op een beurs sjaak persoonlijk ontmoet
een bijzonder aardige en hulpvaardige man. sjaak wens je alle goeds voor de toekomst met alles wat je nog gaat doen

hartelijke groetjes ijda
Geschreven door: Goofy  Bericht voor opstellen voor Goofy  9-2-2017 14:44:14
Afbeelding van GoofyIk vindt het heel erg dat Sjaak stop met Hobbyjournaal
ik koop eigenlijk het HJ voor de borduurpatronen van Sjaak.
Sjaak heel veel dank voor de mooie patronen en ik hoop dat je
toch ergens anders met nieuwe patronen komt

groetjes maria
Geschreven door: roxanna  Bericht voor opstellen voor roxanna  9-2-2017 14:58:22
Afbeelding van roxannaIk vind het ook jammer dat Sjaak stop,bedankt voor alle mooie patronen.

Groetjes Roxanna
Geschreven door: ceciel  Bericht voor opstellen voor ceciel  9-2-2017 15:32:50
Afbeelding van cecielOok van mij heel erg bedankt! ik zal je echt gaan missen want je bent mijn favoriete ontwerper! Hoop op een andere manier toch nog aan wat patroontjes te komen. Het beste met je Sjaak
Geschreven door: everaertch  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor everaertch  9-2-2017 16:13:50
Afbeelding van everaertch

bedankt Sjaak voor de mooie Patronen
Geschreven door: emilienne  Bericht voor opstellen voor emilienne  9-2-2017 17:18:09
Afbeelding van emilienneook ik heb sjaak in het echt ont moet een sympatieke man

bedankt voor alle patronen die je gemaakt hebt
Geschreven door: deparo  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor deparo  9-2-2017 17:36:06
Afbeelding van deparoSjaak bedankt voor alles Nu alleen te koop bij n......hoekje Gelukkig vinden we daar nog je mooie patronen
Geschreven door: creapuntje  Bericht voor opstellen voor creapuntje  9-2-2017 18:29:35
Afbeelding van creapuntjesjaak jammer dat je stopt bedankt
Geschreven door: Yvonne38  Bericht voor opstellen voor Yvonne38  9-2-2017 19:02:08
Afbeelding van Yvonne38Erg jammer. Ik zal niet vaak meer de stich en do sets, hobbyjournaal, hobbyzine etc meer kopen. Ik ben een groot fan van Sjaak zijn patronen. Sjaak, gelukkig stop je niet met patronen maken. We weten onze wegen wel

Groetjes Yvonne
Geschreven door: Anneshobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Anneshobby  9-2-2017 21:00:09
Afbeelding van AnneshobbyOntzettend jammer dat Sjaak stopt. Ook ik ben een groot liefhebber van zijn patronen.

Sjaak, bedankt voor alle mooie patronen in al die jaren en wens jou heel veel succes
in de toekomst.

Groetjes, Anne Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: Rina 60  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Rina 60  9-2-2017 21:15:41
Afbeelding van Rina 60Sjaak, wat heb je ons verwend met je mooie borduurpatonen. Hartelijk dank voor al dat moois, waarmee je ons heerlijk hebt laten genieten.
We gaan je verschrikkelijk missen.

Heel veel geluk en plezier in je verdere leven.

Gr. rina
Geschreven door: mvgeest  Bericht voor opstellen voor mvgeest  10-2-2017 8:57:39
Afbeelding van mvgeestSjaak, wel jammer dat jij stopt
Ik ben fan van jouw borduurpatronen die zijn heel mooi
Ik zal jouw borduurpatronen missen

gr Myriam

Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  10-2-2017 9:16:11
Afbeelding van kleintjeDank u wel Sjaak
voor je inzet en mooie patroontjes.
Hopelijk laat je gezondheid je niet in de steek.
veel succes in de toekomst
Geschreven door: vosje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor vosje  10-2-2017 10:00:37
Afbeelding van vosjeHallo Sjaak
Ook ik wil je bedanken voor al die prachtige patronen
die je jarenlang voor ons hebt ontworpen
Ik zal ze zeker gaan missen !!!
Veel succes in de toekomst

Groetjes Gerda Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: verzamelen  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor verzamelen  10-2-2017 14:02:24
Afbeelding van verzamelenSjaak bedankt voor de mooie patronen.
Als ik het hj kocht knipte ik de patronen van jou er uit.
Deze plastificeerde ik zodat ik ze vaker kon gebruiken.
Als nog bedankt.

Veel succes en het allerbeste voor de toekomst

Gr. Bep
Geschreven door: hobby-tiny  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hobby-tiny  10-2-2017 14:17:20
Afbeelding van hobby-tinyhoi sjaak
bedankt voor alle mooie patronen die je voor ons heb gemaakt
het was een groot plezier om ze te borduren
het gaat je goed en heel veel succes met alles wat je nu gaat doen
lieve groetjes van tiny
Geschreven door: Joker46  Bericht voor opstellen voor Joker46  10-2-2017 16:24:59
Afbeelding van Joker46Sjaak, dank je wel voor je schitterende patronen en ideeën in het H J maar ook je bijdrage aan de boekjes van Hobby Dols en Dots

Jammer dat je er mee stopt maar wij begrijpen het. Veel succes met je verdere plannen.
Hoop nog wel eens wat van je te lezen.
Groeten Joke Starreveld
Geschreven door: tinka  Bericht voor opstellen voor tinka  10-2-2017 17:10:26
Afbeelding van tinka hoi sjaak
je hebt de beste borduurpatronen en de mooiste eigenlijk ik hoop dat toch door gaat met ontwerpen van borduurpatronen via iemand anders dan hobbyjournaal misschien kan je andere boekjes gaan ontwerpen of via internet site opzetten waar je ze kan bestellen
of zo
groetjes

tinka Een Roosje
Geschreven door: anneli  Bericht voor opstellen voor anneli  10-2-2017 17:23:57
Afbeelding van annelibeste sjaak
bedankt voor al je schitterende patronen door al die jaren heen ik heb er altijd van genoten hoe jij alles maakte groot respect voor jou.
ik hoop dat jij nog wel boekjes uit blijft geven zodat we toch van jouw patronen kunnen genieten je zal erg gemist worden .
ik wens jou alle goeds toe met wat je verder gaat doen en geniet ervan.
beste groeten van anneli
Geschreven door: Lien  Bericht voor opstellen voor Lien  10-2-2017 19:58:30
Afbeelding van LienSjaak bedankt voor al de prachtige patronen. ze zijn echt mijn favorieten. ik zal ze missen.
Het ga je goed.
hartelijke groet Lien
Geschreven door: romira  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor romira  10-2-2017 19:59:55
Afbeelding van romiraBeste Sjaak,

Wat zullen wij allen jou missen,
je borduurpatronen waren altijd geweldig.
Maar de ware fan van jou zullen je overal volgen.
Veel Succes verder met wat je gaat doen.

Groetjes Lenie
Geschreven door: Kantje  Bericht voor opstellen voor Kantje  10-2-2017 20:19:23
Afbeelding van KantjeBeste Sjaak,
Ken je niet persoonlijk maar geniet altijd van je prachtige borduurpatronen.
Borduur ook nog steeds de oudere patronen.
Zal ze ook gaan missen.
Het ga je goed...
Groetjes Rita.
Geschreven door: Beppie16  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beppie16  10-2-2017 21:28:55
Afbeelding van Beppie16Kan Sjaak dit nog lezen? ik vond hem niet meer terug tussen de leden. Hij gaat wel door (prive) las ik op FB pagina van HJ. dus....veeg je tranen weg en nog even geduld dames. Jullie hoeven Sjaak en zijn patronen nog niet te missen.. Een Roosje
Geschreven door: hilbrink  Bericht voor opstellen voor hilbrink  10-2-2017 22:24:26
Afbeelding van hilbrinkgeen idee of sjaak dit kan lezen,zou leuk zijn voor hem om te weten dat we ieder geval aan hem denken.
misschien kan iemand hem op F.B. laten weten dat deze topic er is.kan het zelf niet doen want zit om prive reden
niet op F.B.

groetjes ijda
Geschreven door: pedicuurtje  Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  10-2-2017 22:44:40
Afbeelding van pedicuurtjek Zal hem dit laten weten IJda......zal hem goed doen....jammer voor HJ dit is een groot gemis....

PS. Heb Sjaak een berichtje gedaan maar zag ook dat er op FB ook een bedank topic is...leuk voor hem....kan niet genoeg zijn toch?

Groet, Janny
Geschreven door: hilbrink  Bericht voor opstellen voor hilbrink  10-2-2017 23:04:40
Afbeelding van hilbrinkhoi Janny

helemaal top bedankt hij verdient het.

groetjes ijda
Geschreven door: pedicuurtje  Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  11-2-2017 10:11:57
Afbeelding van pedicuurtje Namens Sjaak mag ik jullie heel hartelijk bedanken voor alle mooie berichtjes, hij waardeert het zeer en vind het heel leuk
Hij kan niet reageren hier maar leest het wel....

Groeten, Janny
Geschreven door: dini  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dini  13-2-2017 17:04:45
Afbeelding van diniSjaak.
Dank je wel voor alle mooie borduurpatronen.
Het ga je goed, maar ik zal de patroontjes missen!!
Geschreven door: Maria K  Bericht voor opstellen voor Maria K  13-2-2017 22:02:59
Afbeelding van Maria KDank u Sjaak, ik ben ook fan.

Zonder uw patroontjes zal het nooit meer hetzelfde zijn, wanneer ik een patroon zag, wist ik gelijk of ze van u was.
Zo een ontwerper vinden ze niet meer. Bedankt Sjaak, succes met wat u verder nog doet, maar het doet pijn.
Groetjes, Maria
Geschreven door: Steenbok  Bericht voor opstellen voor Steenbok  15-2-2017 8:40:51
Afbeelding van SteenbokHallo Sjaak,

hartelijk bedankt voor all de vele patroontjes van jou!
En nu in mij taal - sorry!
Ich werde deine patroontjes vermissen - doch bin ich froh, dass ich mir in all den Jahren (13) die meisten eingescannt und gespeichert habe.
Ich wünsche dir für die Zukunft alles Gute und viel Gesundheit! Mögen all deine Träume und Wünsche in Erfüllung gehen!

Vele groetjes uit Duitsland, van de oostzee en van mij - Barbara

Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  15-2-2017 13:43:13
Afbeelding van DutchSjaak bedankt voor alle mooie borduurpatronen.
Ik zal de boekjes met jou patronen nog zorgvuldig bewaren en van genieten als ik weer een patroontje van jou gebruik.
Ik wens alle goeds toe.

Groetjes Van Trijnie
Geschreven door: js.schramm  Bericht voor opstellen voor js.schramm  21-4-2017 18:53:08
Afbeelding van js.schrammSjaak ik ben al 15 jaar fan van jou en nu lees ik dat je niet meer op HJ komt wat ik heel jammer vind maar moet het akzepteren ik wens je voor de toekomt alles goede en heeeel Hartelijk bedankt voor de mooie Patronen groetjes van Jenny280

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen Tickets