Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u stickervellen 5 voor 2,50 en bij aankoop van 10,- een gratis attentie

Hennie`s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle ponsen,stempels en mallenAanbieding Gemi snij-embossing machine 189,00 Bij aankoop van 20,00 Hobbyjournaal gratisHennie s Hobbyhoek

Hobbyplanet
Deze maand speciaal voor u, de Gemini voor maar 189,99.Knipvellen vanaf 0,30 Dots en Stitch pakketten voor maar 3,50. Interesse in Cricut materiaal? Kijk op onze site bij Cricut.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
 28 maart 2017
Hobbyjournaal 144 verschijnt 24 feb

Prijzen mallen - Hobby artikelen

Geschreven door: cilia  Bericht voor opstellen voor cilia  28-12-2016 9:07:26
Afbeelding van ciliaIk vraag mij wel eens af hoe sommige mensen zulke hoge prijzen durven te vragen voor gebruikte spullen.
Ik zag net iets, 0,79 cent goedkoper dan de nieuw prijs.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn voor 2e hands artikelen.
Geschreven door: punky  Bericht voor opstellen voor punky  28-12-2016 9:31:33
Afbeelding van punkyhet kan wezen dat de mal nooit of bijna niet gebruikt is ,gebeurt bij mij ook wel eens koop een mal en naderhand vind ik hem toch niet zo leuk

Geschreven door: cilia  Bericht voor opstellen voor cilia  28-12-2016 9:32:43
Afbeelding van ciliaHeb ik zelf ook wel eens,
maar dan verkoop ik de mal toch voor minder.
Geschreven door: Beppie16  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beppie16  28-12-2016 9:35:49
Afbeelding van Beppie16Hallo cilia, ik zag zelfs dingen van `ali` die flink duurder waren dan in China En ook nog ex verzendkosten, terwijl je die als je zelf besteld, niet hoeft te betalen.
Maar wie niet waagt, wie niet wint, het vragen van een prijs, en het kopen is vrij. Ook zijn er gewone en- webwinkels die veel duurder zijn dan sommige anderen.

Maar eerlijk is eerlijk. Er staan hier ook vaak prachtige mallen bij, die zo goedkoop zijn dat er bijna altijd al GERESERVEERD op staat als je gaat kijken. Dus de meeste kopers en verkopers hebben het wel door.

Gewoon goed opletten en de nieuwprijs even opzoeken. Fijne dag Een Roosje
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  28-12-2016 9:37:22
Afbeelding van DutchDit mij ook wel eens opgevallen.
Dit is al een poosje terug zag ik stickervelletjes staan voor de zelfde prijs als wanneer je ze nieuw koop.
Ik koop niet vaak 2e hands spullen. Ik spaar liever door voor nieuwe spulletjes.
Maar op marktplaats zijn er handelaren/ marktkoopmensen die spullen verkopen.

Trijnie

Geschreven door: arjanne  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor arjanne  28-12-2016 10:03:48
Afbeelding van arjanneIs helemaal waar Cilia, altijd goed op blijven letten.

Ik stuur je een pb

Deze discussie is overigens al heeeeeeel vaak gevoerd. 😄
Geschreven door: Snuffel  Bericht voor opstellen voor Snuffel  28-12-2016 10:08:01
Afbeelding van SnuffelIk vraag meestal de helft van wat ik betaald hebt + 1 euro, soms weet ik de prijs niet meer zoek ik het op bij de goedkopere hobbywinkels.

Ging even kijken voor de aardigheid, zag er een spelbinder tussen staan, waar ik 2 euro minder voor hebt betaald, echt bizar, denk niet dat er veel verkocht wordt zo.

Geschreven door: siennie  Bericht voor opstellen voor siennie  31-12-2016 21:57:02
Afbeelding van sienniehet is mij hier al een keer opgevallen dat de mallen die bij de action te koop zijn hier duurder verkocht worden als in de action winkels
schandalig vind ik dat

zie ik hier een mal die ik wil kopen dan kijk ik eerst in verschillende web winkels wat de nieuw prijs is en aan de hand daarvan besllis ik of ik koop of niet
is iets 2 euro goedkoper als nieuw dan koop ik liever nieuw

Geschreven door: mari62  Bericht voor opstellen voor mari62  20-3-2017 16:33:50
Afbeelding van mari62Ik vind het erg jammer dat er verschillende mensen steeds meer mallen van Aliexpress hier proberen te verkopen. Dan vragen ze er ook nog eens meer voor dan dat ze bij Ali kosten, waarvan je ze gratis thuis bezorg krijg.
Het kan best dat je een mal hebt die je niet zo leuk vind of niet meer gebruikt. Maar dan kan je hem toch ook voor de zelfde prijs als bij Ali te koop zetten? Als je er op wil verdienen kan je ze beter op markplaats zetten.

Gr. Marianne
Geschreven door: femmie  Bericht voor opstellen voor femmie  20-3-2017 21:20:27
Afbeelding van femmieMarktplaats staat er al vol mee
Geschreven door: ishanah  Bericht voor opstellen voor ishanah  20-3-2017 22:49:46
Afbeelding van ishanahdat is juist wat ik al aan joluka schreef.
niemand weet wat de verkoper voor de alie (of ander merk) mallen betaald heeft.
heb zelf voor de alie boom mal 4.50 betaald, en nee niet bij alie maar op marktplaats.
soms zie ik een mooie mal en heb ik geen zin om 2 maanden te wachten.
zolang duurt het helaas nu bij alie, tenminste bij mij.

verordelen gaat snel, maar een pb sturen en netjes vragen of netjes iets ervan
zeggen kan ook toch?
Geschreven door: Hetje  Bericht voor opstellen voor Hetje  21-3-2017 12:44:56
Afbeelding van HetjeDaarbij hebben de mallen van Alie niet allemaal dezelfde prijs, bij de ene Alie kost een mal b.v. 2.00 en bij de andere Alie kost dezelfde mal 6.00.
Dus je weet nooit wat iemand ervoor heeft betaald!
Het is net zoals Ishanah al zegt, veroordelen gaat snel en hier kost verzenden nu eenmaal geld!
Geschreven door: pedicuurtje  Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  21-3-2017 13:00:31
Afbeelding van pedicuurtjeEn als de persoon in kwestie het er voor over heeft wie zijn wij dan om er tegen te zijn??
Geschreven door: arjanne  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor arjanne  21-3-2017 13:27:51
Afbeelding van arjanneInderdaad ieders eigen verantwoording, zelf op blijven letten en ja inderdaad ook weer prettig als je niet zo lang op je mal hoeft te wachten.

Prijzen mallen - Hobby artikelen

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen Tickets