Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Uw Hobbymarkt
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand april 20% korting op al onze snijmallen. En 20 vierkanten enveloppen 14x14 voor 1,-

Ikkie Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u In de maand april 10% extra op de snijmallen en 15% op de embossingfolders. We zijn aanwezig op Creaweekend Venray. Alle stickers zijn dan 0,50 per vel. Alle soorten knipvellen 0,60 per stuk

Hennie`s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle ponsen ,stempels en mallenbij aankoop van 20,00 hobbyjournaal gratisHennie s Hobbyhoek

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
Jacobi 29 april 2017
Hobbyjournaal 147 verschijnt 26 mei

Wat heb jij vandaag gegeten? - Algemeen forum onderwerp

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Wat heb jij vandaag gegeten? - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  31-3-2017 12:52:48
Afbeelding van DutchGisteren was witte bonen en tomatensaus en aardappelpuree.
Biefstukje erbij en Toetje yoghurt met mandarijn erdoor.
Het smaakte mij lekker.
Vandaag wordt het rode kool met aardappelen en gebakken leverworst.
Toetje is elke dag hetzelfde yoghurt voor mij en mijn broer krijgt vla.
Geschreven door: bloffan  Bericht voor opstellen voor bloffan  31-3-2017 9:42:12
Afbeelding van bloffanVandaag alleen nog maar een sneetje knackebrod met 30+ kaas, vanmiddag boterhammetjes en vanavond wordt het pizza voor mij en m`n zoon en bami voor m`n man.
Geschreven door: Beka  Bericht voor opstellen voor Beka  30-3-2017 16:37:27
Afbeelding van BekaBleekselderij met rijst, tomaat, champignons en hamblokjes.
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  29-3-2017 16:22:11
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeVandaag komen beide dochters en hun aanhang eten. Het menu voor vandaag:Aardappel anders, bloemkool, snijbonen en een gehaktbal.
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  29-3-2017 13:11:30
Afbeelding van Dutchsperzieboontjes met spekjes erdoor en gekookte aardappelen en slavink.
Toetje yoghurt met fruit erdoor.
Geschreven door: wijfie16  Bericht voor opstellen voor wijfie16  29-3-2017 13:10:28
Afbeelding van wijfie16vandaag staat er lunch tosti met currysaus ,avond menu witlof ,nasi,witlof met ham en kaas uit de oven op het menu

en toetje aardbeien vanille ijs, volle yoghurt ,of caramel dubbel vla

groet Lydia
Geschreven door: GeraB  Bericht voor opstellen voor GeraB  29-3-2017 9:21:55
Afbeelding van GeraBVandaag staat er spaghetti met veel groente groenten op het menu.
Als toetje is er dubbelvla

Groetjes Gera
Geschreven door: Tjessie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Tjessie  29-3-2017 0:17:32
Afbeelding van Tjessierunderlapje, gebakken aardappels en sperzieboontjes, voor toe vla.
Geschreven door: Anna P  Bericht voor opstellen voor Anna P  28-3-2017 22:38:03
Afbeelding van Anna Prode kool, aardappels en rundvlees, was smullen
Geschreven door: emilienne  Bericht voor opstellen voor emilienne  28-3-2017 21:32:39
Afbeelding van emiliennenoedels
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  28-3-2017 21:17:02
Afbeelding van kleintjegestoofd witloof met kippenworst en natuuraardappelen
Geschreven door: creasaar  Bericht voor opstellen voor creasaar  28-3-2017 20:26:20
Afbeelding van creasaarVlees, gekookte aardappelen en bloemkoop met kerriesaus. Yoghurt toe
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  28-3-2017 18:01:42
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeRoerbakgroente, gebakken aardappeltjes en krokante kipsnitzel.
Een redelijk gezonde snelle hap dus.
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  28-3-2017 16:10:27
Afbeelding van CreahannieNog niet zoveel.......maar vanavond heerlijk pasta maaltijd met kip en veel groente!!!
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  27-3-2017 20:35:22
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeAardappel, rode kool en rollade
Geschreven door: copycat1  Bericht voor opstellen voor copycat1  27-3-2017 20:13:34
Afbeelding van copycat1Javaanse bami(zelf gemaakt) met gekruide drumsticks
Geschreven door: Beka  Bericht voor opstellen voor Beka  27-3-2017 18:10:14
Afbeelding van BekaPrei met rijst, ham en kaas.
Geschreven door: Tjessie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Tjessie  24-3-2017 21:48:57
Afbeelding van Tjessiekorte lintmacaroni met zelfgemaakte tomatensaus (hoh gehakt, ui, prei, courgette, paprika, champignons, knoflook en andere kruiden, met blikje tomatenpuree en gekruide tomatenblokjes) met geraspte kaas en als toetje vla.
Geschreven door: Beka  Bericht voor opstellen voor Beka  24-3-2017 19:52:48
Afbeelding van BekaPizza met tomaat en kaas.
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  24-3-2017 19:46:12
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk had een maaltijdsalade met tonijn, erg lekker maar teveel, ik kon het niet op
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  24-3-2017 19:02:09
Afbeelding van DutchVanavond heerlijk gegeten, namelijk zelfgemaakt spaghettisaus( gehakt, mager rookspekjes, ui, prei, paprika, tomaatjes, en potje met saus).
Kleine spaghetti en beetje frisse salade erbij.
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  23-3-2017 12:34:41
Afbeelding van DutchHet eten was gisteren lekker. Een houthakkersteak bij de bloemkool gedaan.
Vandaag wordt het spinazie met een gekookt eitje en aardappelpuree of gekookt.
Mijn broer krijgt nog ribkarbonade erbij.
Toetje yoghurt voor mij en voor mijn broer vla met slagroom.

Groetjes Trijnie
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  22-3-2017 22:56:50
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk ben vandaag met mijn vriendin uit eten geweest bij de griek, nog voor mijn verjaardag
Was erg lekker en heel gezellig!
Geschreven door: Pergafreak  Bericht voor opstellen voor Pergafreak  22-3-2017 21:59:17
Afbeelding van PergafreakZelf gemaakte paprikasoep .
Een zelfgemaakte visburger op een broodje met eigengemaakte saus plus gebakken aardappeltjes en een rucola salade.
Dit alles gemaakt door onze dochter.
Geschreven door: Tjessie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Tjessie  22-3-2017 20:00:09
Afbeelding van Tjessiegekookte aardappels, broccoli met kaassaus, kipfilet en voor toe blanke vla en appelkaneelkwark
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  22-3-2017 13:28:22
Afbeelding van DutchVandaag wordt het bloemkool met gekookte aardappelen.
Voor de vlees/ vis moet iets verzinnen.
Geschreven door: enileda  Bericht voor opstellen voor enileda  21-3-2017 19:02:25
Afbeelding van eniledaGroentesoep met brood.
Geschreven door: firstgame  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor firstgame  21-3-2017 19:00:32
Afbeelding van firstgameHeerlijke kerrie rijst
Geschreven door: midas  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor midas  21-3-2017 18:03:00
Afbeelding van midasheb van daag mini pannenkoekjes gegeten
en een banaan toe
Geschreven door: creasaar  Bericht voor opstellen voor creasaar  21-3-2017 17:26:29
Afbeelding van creasaarGekookte aardappelen, witlof met kerriesaus, suddervlees en yoghurt toe.
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  21-3-2017 16:07:45
Afbeelding van DutchVandaag liep mijn dag anders dan gepland.
Mijn broer heeft vanmorgen de groente gehaald.
Ik mag kiezen tussen bloemkool of paksoi en ribkarbonade met gekookte aardappelen.
Toetje Yoghurt(ik) en mijn broer krijgt vla.
Geschreven door: Tjessie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Tjessie  20-3-2017 23:26:36
Afbeelding van Tjessiestamppot kerriezuurkool met rookworst en als toetje bitterkoekjesvla.
Geschreven door: bloffan  Bericht voor opstellen voor bloffan  20-3-2017 16:25:02
Afbeelding van bloffanEen salade van rauwe witlof met stukjes appel, rozijntjes en gehakte walnoten met daarbij een kipfiletje gebakken in een papiertje. Als toet een stukje choc. chip koekjes pudding.
Geschreven door: emilienne  Bericht voor opstellen voor emilienne  20-3-2017 14:53:30
Afbeelding van emilienneik eet vandaag chili con carne
Geschreven door: scapie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor scapie  20-3-2017 14:05:22
Afbeelding van scapieWij hebben heerlijk gegeten

heerlijke witlof,ham,kaas en cordonbleu.....
yoghurt toe.mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  20-3-2017 10:53:54
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk weet nog niet wat ik vandaag eet.......
Het is mijn verjaardag dus ik mag kiezen........
Nou ja, dat mag ik elke dag al, dat heb je als je alleen woont
Maar mijn buik was gisteren een beetje overstuur dus ik denk dat ik maar iets lichts moet verzinnen.....
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  20-3-2017 8:37:47
Afbeelding van DutchVandaag wordt rode bieten of rode kool met bloedworst en aardappelen/ puree.
Als toetje mager yoghurt met banaan erdoor.
Geschreven door: lijdia  Bericht voor opstellen voor lijdia  19-3-2017 19:32:15
Afbeelding van lijdiawij hebben zelfgemaakte nasi gegeten. Heerlijk
Geschreven door: Tjessie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Tjessie  19-3-2017 14:30:43
Afbeelding van TjessieVanavond wordt het biefstuk, gebakken krieltjes, ceasarsalade en als toetje ijs!
Geschreven door: emilienne  Bericht voor opstellen voor emilienne  19-3-2017 13:06:41
Afbeelding van emilienneik hou het vandaag supersimpel en makkelijk
een uitsmijter
Geschreven door: midas  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor midas  19-3-2017 12:44:55
Afbeelding van midasVAN DAAG EET IK
TUINBONEN MET GEBAKKEN KRIELTJES
EN CORDE BLEU
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  19-3-2017 12:22:52
Afbeelding van DutchDit was ook al opgevallen Jacquelien.
Vanmiddag wordt het zalmsalade met gebakken aardappeltjes.
Als toetje Mona pudding met een toetje slagroom.
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  18-3-2017 20:36:40
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeGoh, eet niemand meer iets lekkers? Er is hier al een maand niks meer geschreven........

Ik had vanavond een lekker stukje rundvlees met aardappelpuree en rode kool Erg lekkerrr.....
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  18-2-2017 13:22:17
Afbeelding van DutchVandaag pasta met saus en als toetje yoghurt.
Nu staan de stoofpeertjes op te koken voor morgen.
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  17-2-2017 17:08:54
Afbeelding van kleintjedeze middag waren het vogelnestjes met aardappelpuree, gestoofde bleekselderie en tomatensaus
Geschreven door: creasaar  Bericht voor opstellen voor creasaar  17-2-2017 17:01:04
Afbeelding van creasaarIk ga samen met mijn man heerlijk uit eten.
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  17-2-2017 14:51:08
Afbeelding van DutchGestoofde witlof, gekookte aardappelen en kalkoen.
Toetje yoghurt met verse aardbeien erdoor.
Geschreven door: j.penders  Bericht voor opstellen voor j.penders  16-2-2017 13:28:43
Afbeelding van j.pendersvanavond spinaziestampot en een snitsel
Geschreven door: Dutch  Bericht voor opstellen voor Dutch  16-2-2017 12:16:03
Afbeelding van DutchVanavond wordt het wortelen met vis en aardappelpuree.
Toetje yoghurt.
Geschreven door: bloffan  Bericht voor opstellen voor bloffan  15-2-2017 18:25:54
Afbeelding van bloffanCapucijners met spekjes en gebakken uien en een flinke schep piccalily.

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen Tickets