Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Castella Creatief
Hobbydots stickers aanbieding. Alle series van de adhesive (de matte, m.u.v. zwart en wit) 5 halen 3 betalen.10% korting op snij- en embossing mallen m.u.v. .de mallen boven de € 20,00 van Marianne Design en Joy crafts

Gunter Creatief
GEMINI snij en emboss machine van 220.- €199.-Spectrum noir markers nergens voordeliger. zie website.Nieuwe mallen van alle grote merken. tot 25% voordeliger.Aanbieding kleurpotloden van 34.95 voor € 21.95 ds24 st.

Hennie`s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle ponsen ,stempels en mallenbij aankoop van € 20,00 hobbyjournaal gratisHennie s Hobbyhoek

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
Jacobi 29 april 2017
Hobbyjournaal 147 verschijnt 26 mei

Zegeltjes - Gezocht en gevraagd - Oproepjes

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Zegeltjes - Gezocht en gevraagd - Oproepjes

Geschreven door: Beka  Bericht voor opstellen voor Beka  26-4-2017 9:29:16
Afbeelding van BekaIk heb 16 zegels voor de hotelactie van AH. Wie wil ze hebben? Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Groetjes,

Trix
Geschreven door: hilbrink  Bericht voor opstellen voor hilbrink  23-4-2017 9:21:13
Afbeelding van hilbrinkgoedemorgen maatjes

bij de Vomar kan je sparen voor een dagje duinrell van af vandaag wie doet daar boodschappen en doet zelf
niets met de zegels,zou je ze dan voor mij willen sparen.porto vergoed ik en kan ik je met iets anders blij maken
hoor ik dat graag

je krijgt de zegels alleen maar bij speciale producten dus niet bij een bepaald bedrag lastig sparen helaas

fijne zondag
ijda
Geschreven door: kippetje01  Bericht voor opstellen voor kippetje01  22-4-2017 1:08:12
Afbeelding van kippetje01Hallo Verzamelaars,

Wie kan mij helpen aan de GLASzegels van de Emté, Ik zou er heel blij mee zijn. Je weet het inmiddels wel, ik geef er uitgestanste malletjes voor.

groetjes en een fijn weekend
Henny
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  21-4-2017 12:21:49
Afbeelding van kreacoWie wil mij helpen de restaurant zegels van A H sparen?
Zodat we weer met onze doel groep uit eten kunnen gaan? Vorig jaar was het ook een groot succes.
Hartelijk bedankt
Groeten Gerrie
Geschreven door: jac13  Bericht voor opstellen voor jac13  19-4-2017 23:43:39
Afbeelding van jac13Ik heb nog 5 volle ah spaarkaarten voor 10 euro korting voor de efteling. Ook heb ik nog 13 volle spaarkaarten van de ah 2de kaartje gratis. Ik hoef er niets voor terug zet je adres in mijn postvakje en welke spaarkaarten en hoeveel dan stuur ik ze naar je toe.

Groetjes Jacqueline
Geschreven door: knutsel50  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutsel50  19-4-2017 8:01:32
Afbeelding van knutsel50Wie spaart de Smurfen van de plus niet
U zou mij daar een groot plezier mee doen
Over de ruil worden we het vast wel eens

Groetjes Hanny
Geschreven door: thea123  Bericht voor opstellen voor thea123  19-4-2017 7:44:30
Afbeelding van thea123wie o wie kan mijn helpen aan deken zegels voor handdoeken
ik zal het zeer op prijs stelen
groetjes van thea
Geschreven door: neeltje m  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor neeltje m  16-4-2017 15:16:38
Afbeelding van neeltje mwie o wie heeft jumbo-dagje uitzegels en doet er niks mee
, dan hou ik me aanbevolen.
om iets met de kleinkinderen te doen.
Geschreven door: kippetje01  Bericht voor opstellen voor kippetje01  16-4-2017 11:26:19
Afbeelding van kippetje01wie wil er nog spaarzegeltjes hebben van de keukenhulpjes, van de PLUS ik heb er nog 31 liggen.
Je kunt ze deze week nog inleveren. Je krijgt nou ook nog dubbele zegels tenminste bij ons.

groetjes en fijne paasdagen

Henny
Geschreven door: hilbrink  Bericht voor opstellen voor hilbrink  16-4-2017 10:12:54
Afbeelding van hilbrinkgoedemorgen hobbymaatjes

lees net dat er bij de plus een aktie van start gaat met smurfen sparen wie spaart ze zelf niet en zou
ze voor mijn dochter voor op de opvang willen sparen,verzendkosten worden door mij vergoed.
vast heel erg bedankt

smurfen mogen niet op de opvang ze zijn te klein !!!

ook gezocht restaurantzegels van de A.H. en jumbo uit munten (voor ons familieweekend)

groetjes ijda
Geschreven door: Mickey23  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mickey23  15-4-2017 11:54:46
Afbeelding van Mickey23Hallo Allemaal,

Wie kan ik blij maken met de moestuintjes van AH. Stuur maar een priveberichtje en over de ruil komen we wel.

Ingrid
Geschreven door: thea123  Bericht voor opstellen voor thea123  11-4-2017 7:43:18
Afbeelding van thea123Hallo beste mensen ik spaar postzegels voor kika
even af scheuren klaar wie gaat me helpen
ik vergoed geen porto kosten
Geschreven door: webjes  Bericht voor opstellen voor webjes  10-4-2017 16:17:12
Afbeelding van webjesWie heeft er een leuk voorbeeld van een doopkaart
Liefst met een plaatje
je van Yvonne Creaties

Dank jullie wel alvast
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  10-4-2017 6:50:18
Afbeelding van detoliHallo allemaal,

Ik spaar de zegels van de EMTÉ voor het glasservies voor onze dochter. Wie heeft er zegeltjes over en doet er niets mee? Dan houd ik me graag aanbevolen. We overleggen wel hoe en wat.

Groetjes, Anja
Geschreven door: kippetje01  Bericht voor opstellen voor kippetje01  9-4-2017 22:53:33
Afbeelding van kippetje01Hallo,

Wie kan mij nog helpen aan K3 nog 12 en 18.

groetjes
henny
Geschreven door: creatoefje  Bericht voor opstellen voor creatoefje  7-4-2017 15:37:01
Afbeelding van creatoefjeWie o wie moet nog tapas zegels van de Coop.
Voor een aan je zelf geadreseerde en gefrankeerde envelop zijn ze voor jou.

Gr.Gea
Geschreven door: marrietje  Bericht voor opstellen voor marrietje  4-4-2017 21:01:16
Afbeelding van marrietjeHallo allemaal ik wil jullie iets vragen op 14 April zijn wij 50 jaar Getrouwd mijn Man en Ik Zouden jullie voor ons een mooie kaart willen stuuren aub naar wisky850(ad)msn.com al veel veel dank daar voor wij zien ze graag tegemoet de kaartjes mvg Maria Knuffels voor ieder een
Geschreven door: parella  Bericht voor opstellen voor parella  27-3-2017 18:42:34
Afbeelding van parellahallo hobby-maatjes,
heb 3x kaart voor hotel overnachting van de AH.
mvg. ella
Geschreven door: marjahobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjahobby  23-3-2017 17:26:35
Afbeelding van marjahobbywie wil er gratis hotelzegels je stuurd mij een envelop met je naam en adres en ik stuur ze retour

stuur mij even een pbtje

groetjes marja
Geschreven door: siennie  Bericht voor opstellen voor siennie  22-3-2017 11:52:52
Afbeelding van sienniegezocht

zegels van poiesz supermarkt en trekpleisterzegels
Geschreven door: sien  Bericht voor opstellen voor sien  18-3-2017 21:28:10
Afbeelding van sienHallo allemaal

heeft iemand het boekje van Joy 6011/0064 en doet er niks mee zou het graag
over willen nemen alvast bedankt .gr sien

Geschreven door: knutseldoos  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutseldoos  18-3-2017 14:12:44
Afbeelding van knutseldoosHallo allemaal.

Ik heb nog 12 spaarkaartjes voor de efteling van AH.
Per spaarkaart 10 euro korting.

.
Groetjes Sjoukje
Geschreven door: Gerrie734  Bericht voor opstellen voor Gerrie734  15-3-2017 17:31:24
Afbeelding van Gerrie734Goede middag hobby maatjes,.

Ik heb een vraagje heeft iemand brei patronen van baby born 45cm,
Wil er voor betalen hoor ik hoor het wel groetjes.

Groetjes Gerrie.
Geschreven door: creamax  Bericht voor opstellen voor creamax  15-2-2017 19:08:31
Afbeelding van creamaxWie wil mij helpen sparen voor de Plus keukenhulpjes?

Alvast bedankt, Nel
Geschreven door: jossy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jossy  7-2-2017 21:19:49
Afbeelding van jossyhallooo,
heeft soms iemand ne Double Do die stuk is en heeft de blauwe platen
er nog van liggen , ik heb een blauwe plaat die in twee is gebarsten ,
dan wil ik ze graag van jou overnemen , over de prijs zullen we het wel eens zijn
graag antwoord in mijn postbus
groetjes jossy
Geschreven door: siennie  Bericht voor opstellen voor siennie  7-2-2017 21:04:08
Afbeelding van sienniewie doet er niets met de zegeltjes die je bij trekpleister kunt sparen??
je kunt mij er blij mee maken

gr siennie
Geschreven door: creamax  Bericht voor opstellen voor creamax  7-2-2017 11:06:23
Afbeelding van creamaxwie wil mij helpen sparen voor de plus keukenhulpjes?
Geschreven door: wijfie16  Bericht voor opstellen voor wijfie16  2-2-2017 9:29:11
Afbeelding van wijfie16ik zoek de spaar zegels van hoogvliet voor keukenhulpjes
Geschreven door: Basberende  Bericht voor opstellen voor Basberende  1-2-2017 11:18:30
Afbeelding van BasberendeHallo,

Ik ben op zoek naar 1 vomar bioscoopzegel in ruil daarvoor heb ik 116 Alessi zegels van Deen. Deze kunt u tot 28 februari 2017 in leveren.

Groetjes Annie
Geschreven door: creasaar  Bericht voor opstellen voor creasaar  28-1-2017 19:31:13
Afbeelding van creasaarIk zoek voetbalplaatjes voor mijn kleinzoon van FC Groningen. Worden bij boodschappen gegeven bij de COOP in de provincie
Groningen.

Postzegels worden natuurlijk vergoed.

Geschreven door: wijfie16  Bericht voor opstellen voor wijfie16  27-1-2017 23:32:56
Afbeelding van wijfie16Ik zoek nog pannen zegels van de ah wie owh wie kan mij helpen aan de zegels

iedereen heel erg bedankt voor de pannen zegels
Geschreven door: jannie-v-d-g  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jannie-v-d-g  26-1-2017 17:15:13
Afbeelding van jannie-v-d-gIk zoek nog pakketzegels van de plus, helaas krijg ik mijn kaart niet vol.
Ik hoop dat nu eens iemand mij wil helpen.
Bij voorbaat dank
groet Jannie
Geschreven door: gompy19734  Bericht voor opstellen voor gompy19734  20-1-2017 13:28:29
Afbeelding van gompy19734Wie heeft ahpannenzegels heb alleen de wok nodig
Ik hoor het graag
Gre
Geschreven door: creacurly  Bericht voor opstellen voor creacurly  17-1-2017 11:55:17
Afbeelding van creacurlyWie kan ik blij maken met pannenzegels van AH,
ik heb een volle kaart .

gr.
Ingeborg
Geschreven door: anja1985  Bericht voor opstellen voor anja1985  16-1-2017 10:27:05
Afbeelding van anja1985 Ik ben op zoek naar zegels voor Boodschappen pakket van de emte. Ik spaar voor iemand die het goed kan gebruiken. Alleen krijgt ik het niet vol.
Verzendkosten worden uiteraard vergoed.
Geschreven door: MagdaB  Bericht voor opstellen voor MagdaB  15-1-2017 18:32:02
Afbeelding van MagdaBWie o wie wil mij helpen sparen of heeft ze voor
mij . Zegels van de spar voor de handdoeken.

Alvast bedankt

Magda
Geschreven door: Frutclub  Bericht voor opstellen voor Frutclub  15-1-2017 17:12:41
Afbeelding van FrutclubIk zou graag het boodschappen pakket van de emtee willen hebben maar ik kom niet aan de 44 zegeltjes.
Wie oh wie heeft er nog zegeltjes over voor mij?
Er komt altijd een zelfgemaakte kaart terug ook de postzegels wil ik vergoeden.

Groetjes Klara
Geschreven door: HHouben  Bericht voor opstellen voor HHouben  15-1-2017 15:42:47
Afbeelding van HHoubenHallo,

Ik heb een volle AHrestaurantkaart,wil hem graag ruilen voor Pipo zegels.
Kaart is geldig tot 29/1.

H. Houben
Geschreven door: sjuul  Bericht voor opstellen voor sjuul  14-1-2017 10:38:50
Afbeelding van sjuul
Wie oh wie
doet niets met de Plus boodschappenpakket zegeltjes ?
Mij doe je er een groot plezier mee .
Postzegels worden vergoed

Vriendelijke groeten Mathilde
Geschreven door: crea-ann  Bericht voor opstellen voor crea-ann  12-1-2017 0:07:03
Afbeelding van crea-annHallo Lieve mensen.
Ik spaar pannenzegels van de AH voor m`n kleindochter, wie o wie wil me helpen.
Geschreven door: Lenie LKK  Bericht voor opstellen voor Lenie LKK  7-1-2017 13:40:09
Afbeelding van Lenie LKKGevraagd: Coop bestek zegels! Ik ben er heel erg blij mee en bereid er een kleine vergoeding voor te betalen.
Natuurlijk betaal ik ook de verzendkosten. Alvast heel erg bedankt!
Geschreven door: Beka  Bericht voor opstellen voor Beka  4-1-2017 10:09:02
Afbeelding van BekaIk heb nog pannenzegels van AH. Wie kan ik er een plezier mee doen? Ik hoef er niets voor terug te hebben.

Trix

De zegels zijn vergeven. Ik kan het berichtje niet verwijderen want ik zie het prullenbakje niet.
Geschreven door: Arja  Bericht voor opstellen voor Arja  24-12-2016 12:11:40
Afbeelding van Arjawie kan mijn helpen aan een kort verhaaltje over ik heb een hekel aan kerst .
Ik heb dat een keer gehoord en vond dat zo leuk maar ik ben het kwijt
het gaat over
:ho ho
ho die kerstman vind ik maar zo zo zo en aan het end van het ver haal is ik ben een kalkoen
wie o wie kan mijn helpen
Arja
Geschreven door: marjocor  Bericht voor opstellen voor marjocor  28-11-2016 14:39:42
Afbeelding van marjocorhallo allemaal
ik kreeg een prijs gewonnen met een puzzel,bedankt
marjocor
Geschreven door: MiaDamen  Bericht voor opstellen voor MiaDamen  19-11-2016 14:32:52
Afbeelding van MiaDamenHallo maatjes
Wie wil mijn helpen met pannen zegeltjes van A H voor mijn kleindochter
IK wil er best wat voor terug geven ik heb veel mallen voor stansjes te draaien..
ik hoor het graag groetjes
Geschreven door: Huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huisheks  14-11-2016 22:30:15
Afbeelding van HuisheksHallo allemaal,

ik spaar de zegels voor het boodschappenpakket van de plus. Helaas lukt het mij
dit niet om alleen te doen.
Over de ruil komen we vast wel uit.
Liefs Brigitta
Geschreven door: Wibi  Bericht voor opstellen voor Wibi  14-11-2016 15:17:14
Afbeelding van WibiGoede dag. Wie wil me helpen met bestek zegels van de coop. Ik heb nog restaurant zegels dagjes uit zegel van ah en sesamstraat zegels van coop. Ook nog vers zegels voor het coop boek. Groet wibi
Geschreven door: Huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huisheks  8-11-2016 20:09:37
Afbeelding van HuisheksHallo
Ik zoek voor mij zelf spaarzegels voor het boodschappenpakket van
de Plus. Wie help mij mij kaart vol te maken.
Over de ruil komen we wel uit

liefs Brigitta
Geschreven door: mieke1946  Bericht voor opstellen voor mieke1946  1-11-2016 21:52:21
Afbeelding van mieke1946Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen die eventueel bij een te organiseren maatjesdag in Medemblik,in april 2017, een workshop willen geven.Misschien zijn er creatieve mensen die die uitdaging wel aandurven.
wie reageert ????

Mieke Huijsen-Alberding
Geschreven door: Huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huisheks  1-11-2016 20:35:07
Afbeelding van HuisheksHallo
Ik zoek de zegels voor het boodschappenpakket voor de Plusmarkt.
Het pakket is voor mezelf. In mijn eentje gaat het niet lukken...

liefs Brigitta

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen Tickets