Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijg u op het linnenpapier a4 0,20 pst nu 10 voor 1,50 hobbyshop annemoontje Ruurlo 0573-491261

Hobbyhoekje de Klein Winst
Met de HJSTAR pas krijgt u bij ons 10 knipvellen voor maar 5,=de nieuwste kerst boekjes van Modern tot clasic ook Anton Pieck op=op kerst blok vierkant en 5 . Ook alleen 5 kleuren groen 5= 3in 1 blok langstrangstr 47 Wijhe

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle knipvellen. M.u.v. de koopjeshoek en pre-orders.

Bubble ShooterBubble Shooter
Gem ShopGem Shop
Jewel MysteriesJewel Mysteries
Mahjongg FortunaMahjongg Fortuna
Bejeweled 2Bejeweled 2
Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
 24 oktober 2014
Hobbyjournaal 116 verschijnt 31 oktober

Vilt snijden - Hobby vragen

Geschreven door: sierra  Bericht voor opstellen voor sierra  19-2-2014 21:27:11
Afbeelding van sierraWeet iemand of je stans bot wordt als je veel vilt wil stansen.

groetjes els
Geschreven door: o-lauwa-o  Bericht voor opstellen voor o-lauwa-o  19-2-2014 21:57:48
Afbeelding van o-lauwa-oIk heb al een aantal keer vilt door mn cuttlebug gedraaid en nog niet gemerkt aan mijn mallen..Dus het moet kunnen zonder dat ze bot worden..

groetjes Laura
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  19-2-2014 22:03:51
Afbeelding van CreahannieNee Els is geen enkel probleem, heb het al vaak gedaan en het gaat perfect!!!!

Gr Hannie
Geschreven door: Anke-Jan  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Anke-Jan  19-2-2014 22:16:17
Afbeelding van Anke-JanStansen worden eerder bot van papier dan van vilt. Je mag dan ook niet met je stofschaar papier knippen. Ik hou dat altijd goed gescheiden.
Geschreven door: sierra  Bericht voor opstellen voor sierra  20-2-2014 10:10:15
Afbeelding van sierraDank jullie wel voor het antwoord dan kan ik gaan stansen
voor de mensen van het verpleeghuis dan maak ik ze ook weer eens blij.

groetjes els

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring