Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Doetiek Yvonne
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% op reuze breiwolbol van € 19,95, uit 1 bol haal je een trui/stola. Witte zijde roosjes 1,5 cm 12 stuks voor € 1,10. Organza vlinders € 0,45 per stuk in lila, rose geel en wit. 3D vellen 5=4 betalen

t Krekeltje
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 10% korting. Deze maand clearstamps 20% korting. Koninginnedag geopend van 10.00u tot 15.30u. Extra aanbiedingen op onze kraam.

Hobbypatch.be
Bij ons in België ontvang je op zaterdag 5 mei een kans om een gereedschap tas te winnen op vertoon van de HJSTAR pas. We trekken de winnaar op 8 mei. Wij vieren de "Week van de Amateurkunsten" thema HOMEMADE.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Hobby artikelen

Een vriendelijk verzoek aan iedereen die hier zijn of haar spullen plaatst, zet je afbeeldingen(maximaal 20 artikelen) ervan in je fotoalbum zodat men het daar kan bekijken.
Zet alles in 1 bericht en niet in meerdere berichten achter elkaar.
1 Bericht per profiel toegestaan
Geef duidelijk aan wat je er voor terug wilt hebben.
Haal je bericht weg als je het gekregen hebt, zo houden we het overzichtelijk met elkaar.

Geen stempelafdrukjes, stansjes ed
deze berichten worden dan ook verwijderd.

Hobby artikelen ruilen - Hobby artikelen

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Hobby artikelen ruilen - Hobby artikelen

Geschreven door: angela84  Bericht voor opstellen voor angela84  25-5-2012 12:48:59
Afbeelding van angela84Hallo Hobbymaatjes

Ik heb ook nog een aantal hobbyartikelen: oa ribbelaar, stickervellen, pergamano spul etc alles mag geruild worden voor iets tegen prijsverhouding.
Zou dit wel willen ruilen voor bij MArieke of Yvonne knipvellen, gemeleerd garen, rijstkralen of iets anders kunnen we altijd overleggen

Groetjes Angela
Geschreven door: Heiditjuh  Bericht voor opstellen voor Heiditjuh  24-5-2012 20:22:13
Afbeelding van HeiditjuhHallo,

ik heb nog een aantal borduurbladeren in mn album staan,
die wil ik wel ruilen laat me maar weten wat je te ruil hebt.

Groetjes Heidi
Geschreven door: Kaaaartje  Bericht voor opstellen voor Kaaaartje  24-5-2012 10:45:03
Afbeelding van KaaaartjeHoi allemaal,

Mijn map is weer bijgewerkt met allemaal leuke dingen voor een mooi prijsje.

- Ot en Sien Kerst 3D plaatjes
- Spellbinders mallen
- Stempels
- Cadeautasjes
- Kaarten & Enveloppen
- Lint

Lint, 3D plaatjes en blauwe cadeautasjes kunnen ook geruild worden tegen iets in overleg. De mallen en stempels kunnen alleen worden geruild tegen andere mallen en stempels.

Mocht je vragen hebben, laat dan even een berichtje achter in mijn mailbox.

Groetjes, Karen
Geschreven door: annabel  Bericht voor opstellen voor annabel  23-5-2012 10:27:51
Afbeelding van annabelte ruil 2 borduurboekjes van erica fortgens
bloemen borduren op papier en randen borduren op papier en in dat boekje staan ook wat bloemetjes bij
graag ruilen tegen 3 d boek van studio ligt mannen of vrouwen of boekje joke de vette
of per boekje tegen dmc borduurgaren 20 strengetjes per boekjes in de kleuren kerst rood kerst groen ,paars ,,knalblauw.gemeleerd garen mag ook of .20kerst a4 knipvellen van vogeltjes honden herten .
m.v.g.
annabel
Geschreven door: hobbyfem  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hobbyfem  19-5-2012 19:31:58
Afbeelding van hobbyfemHallo in mijn mapjes heb ik weer mallen gezet heb je een goede ruil dan hoor ik het graag groetjes Fem
Geschreven door: cartouche  Bericht voor opstellen voor cartouche  18-5-2012 10:36:48
Afbeelding van cartoucheHallo Allemaal,

Ik heb deze twee ponsen te ruil
en ik zoek er deze voor

Wie heeft deze en wil met me ruilen???

Groetjes
Olga
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  17-5-2012 10:20:26
Afbeelding van rianneke1Hallo

In mijn fotoalbum heb ik in mijn ruilmap nog wat knipvellen te ruil.
Ik wil graag ruilen tegen iets dat je zelf kunt missen hoor.

Voor vragen mag je me gerust een pb`tje sturen hoor.

GR Rianne
Geschreven door: hildegard  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hildegard  11-5-2012 20:08:43
Afbeelding van hildegardnu ik heb ook borduurzijde van dmc we worden het wel eens als je er intresse voor hebt
groet hildegard
Geschreven door: truusje  Bericht voor opstellen voor truusje  11-5-2012 17:48:24
Afbeelding van truusjehallo allemaal

ik heb mijn ruilmap weer aangevuld
we komwn vast wel met de ruil overeen
gr ria
Geschreven door: pippin  Bericht voor opstellen voor pippin  11-5-2012 16:58:34
Afbeelding van pippinHallo,

Ik heb nog knipvellen, boekjes en kaartkarton met afbeelding van peter rabbit en winnie de poeh te koop staan in mijn fotomap, maar ik wil ze ook graag ruilen tegen knipvellen met kleine afbeeldingen, rood karton, groen karton, halve plakparels, stansjes of wat je verder kan missen.
Geschreven door: Heiditjuh  Bericht voor opstellen voor Heiditjuh  11-5-2012 16:30:01
Afbeelding van HeiditjuhGoedemiddag allemaal.
Op deze mooie vrijdagmiddag heb ik ook weer wat in mn album staan onder te koop,
maar ruilen vind ik ook altijd erg leuk en laat me graag verrassen.
Als er iets voor je bij staat hoor ik het graag.

Groetjes Heidi
Geschreven door: dennyboy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dennyboy  8-5-2012 15:56:16
Afbeelding van dennyboyHallo allemaal

Ik heb wat spullen te koop /te ruil.......houten tekststempels ,cupcake wrapping, ... engeltjespen met toebehoren malletjes enz.
Misschien zit er iets voor je bij
Graag een prive berichtje in mijn postvakje . Groeten Henriëtte.
Geschreven door: Jarina  Bericht voor opstellen voor Jarina  8-5-2012 13:59:58
Afbeelding van JarinaHallo mensen,
ik heb een aantal dingen in mijn mapje `Te koop` staan, deze dingen zijn allemaal ook in overleg te ruil tegen knutseldingetjes!
Groetjes,
Jarina
Geschreven door: Kaaaartje  Bericht voor opstellen voor Kaaaartje  7-5-2012 13:19:03
Afbeelding van KaaaartjeIk heb mijn fotoboek ook aangevuld:
Creatables, Nellie snellen mallen, embossing folders, stempels en meer.

Sommige dingen alleen te koop, maar het meeste ook te ruil.

Leuke vlinderrandmal in de aanbieding. Wie wil er bijv. ruilen tegen een bloemetjes-, blaadjes- of swirlmal.

Groetjes, Karen
Geschreven door: sterre002  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sterre002  5-5-2012 17:01:20
Afbeelding van sterre002 Hallo Knutselaars
Ik heb diverse boekjes van fimo klei .
Wie doet er nog fimo kleien . tegen porto kosten stuur ik je ze toe .
Geef maar even op als je iets speciaals zoekt. Zijn er teveel om
te plaatsen .
dag dag Sterre 002
Geschreven door: pippin  Bericht voor opstellen voor pippin  1-5-2012 21:32:57

Ik heb in mijn map knipvellen, boekjes en specialvellen (achtergrondjes, o.a. disney, paarden zadels, huwelijk).
Ze zijn te koop maar ik wil ze graag ruilen voor knipvellen met kleine motieven een beetje algemeen bijv. bloemen, rood karton, donkergroen karton, diverse kleuren halve plakparels/glittersteentjes of stansjes van bloemen, vlinders, swirls e.d.

Wie weet zit er iets voor je bij. I
Geschreven door: hobbyfem  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hobbyfem  1-5-2012 19:19:35
Afbeelding van hobbyfemHallo allemaal alles in mijn boekjes is te ruil hoor. Als je iets ziet doe dan eventjes een mail en we komen er wel uit hoor . Ik vul mijn boekjes geregekld aan Groetjes Fem
Geschreven door: Heiditjuh  Bericht voor opstellen voor Heiditjuh  29-4-2012 19:53:31
Afbeelding van HeiditjuhIk heb in mn album 2 embossingmallen en 16 borduurblad staan.
Ze zijn te koop maar ruilen tegen wat leuks mag ook altijd.
Ben net weer begonnen met kaarten te maken dus kan van alles gebruiken
wat betreft kaartenmaken.
Wacht rustig je berichtje af.

Groetjes Heidi
Geschreven door: maroef  Bericht voor opstellen voor maroef  27-4-2012 17:30:08
Afbeelding van maroefHoi,hoi

Ik heb hier een flexmarker liggen, kleur groen (G367 CHARTREUSE) , je maak mij blij met bedeltjes, bloemetjes, scrappapier enz.

Groetjes Matty
Geschreven door: Pesber  Bericht voor opstellen voor Pesber  26-4-2012 1:03:09
Afbeelding van PesberHallo,

Ik ben op zoek naar wintersport embellisment. Wie heeft wat liggen en wil dat ruilen tegen ander embellishment c.q. stickertjes of voor een klein prijsje. In sneeuwvlokken ben ik al voorzien en wanten en sokken ook.

Alvast bedankt.
Ellen
Geschreven door: truusje  Bericht voor opstellen voor truusje  25-4-2012 22:47:41
Afbeelding van truusjeik heb nog 6 lentezegels liggen//ge reserveerd

ook heb ik nog knipvellen

ook heb ik nog 2,a 300 borduurpatronen

ik wil deze graag ruilen tegen tekststempels,
gr ria
Geschreven door: Edith  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Edith  24-4-2012 13:04:50
Afbeelding van Edithspullen wat in mijn fotoalbum staan mogen ook geruild worden
zolang portokosten gelijk blijven
wat ik kan gebruiken is scrappapier/papieren scrapbloemen/ splitpennen
of doe een leuk voorstel

groetjes
edith
Geschreven door: pippin  Bericht voor opstellen voor pippin  23-4-2012 14:28:08

Ik heb net wat boekjes en knipvellen in mijn fotoalbum geplaatst.
Ze zijn te koop maar ik wil ze ook ruilen voor halve plakparels, eyelets in verschillende metaalkleuren en hoekembosmallen voor met de hand.

Qua knipvellen heb ik o.a. Morehead, Jan Jans en de kinderen, Marij Rahder en Peter Rabbit.
Ook wat specialvellen (randjes, achtergrondjes e.d.) van o.a. Disney Peter Pan en Ariel.
Geschreven door: max1948  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor max1948  16-4-2012 15:11:58
Afbeelding van max1948Hallo knutseldames

Ik heb nog een aantal knipvellen waar ik niets mee doe.
Misschien kan ik hier iemand anders blij meemaken.
het zijn er 6 w, o,2 met elfjes,1 baby,en 3 andere .
en nog 5 dezelfde transparante knipvellen met beertjes.
.
Ik zou dit wel willen ruilen voor kaartkaton of borduurgaren van chrissie of wat je anders hebt.
Kijk gerust eens in mijn fotoboek.

graag hoor ik van je vr, gr, Jannie
Geschreven door: Heiditjuh  Bericht voor opstellen voor Heiditjuh  16-4-2012 12:40:20
Afbeelding van Heiditjuhik heb nog een aantal foto`s in mn map staan,
ik wil ze graag ruilen voor kaartmaak spullen.
Als je ergens belang bij hebt hoor ik het graag.
Tevens heb ik ook nog borduurbladeren.die staan niet op de op de foto.
Die wil ik ook wel ruilen.

Groetjes Heidi
Geschreven door: Kaaaartje  Bericht voor opstellen voor Kaaaartje  13-4-2012 17:00:38
Afbeelding van KaaaartjeIk heb te ruil:

- 3D/piramide boekje Winnie de Pooh voor 12 kaarten.
- mal (zie fotoboek)
- Pergamanoboekje M47 (zie fotoboek)
- Eline`s Words Stempels met de tekst: Birthday Wishes, Welcome little one, Zwanger.....gefeliciteerd! en hier komt het Huwelijksbootje!
- Stevig Vintage/Nostaltisch kaartkarton (zie fotoboek) GERESERVEERD
- Stevig Vogeltjes kaartkarton (zie fotoboek)
- 3D/Piramide knipplaatjes van bloemen ed.

Zit er iets bij wat je wilt hebben, laat het me dan weten. We komen er vast wel uit!

Groetjes, Kaaaartje
Geschreven door: dika  Bericht voor opstellen voor dika  8-4-2012 16:42:13
Afbeelding van dikahallo allemaal
ik heb weer leuke dingetjes te ruil: leuke plaatjes om kaarten op te sieren voor 3D
o.a bloemen,winter,vogelhuisje etc.zie fotoalbum
verder een mal met 4 bijbehorende velletjes fuchia`s
en diverse boekjes

ruilen tegen een leuke verrassings envelop:
wat vind ik leuk:
o.a :hobbydots,plakparels,bloemen en strikjes,lintjes,stansjes,bloempailletten,rijstekraaltjes,crissiegaren
kortom alles wat leuk is om kaarten mee op te vrolijken. er is vast wel iets in de kast wat je kunt missen a.u.b geen 3D plaatjes!

heb je belangstelling dan graag reactie via pbtje
diny

Geschreven door: angela33  Bericht voor opstellen voor angela33  6-4-2012 19:25:29
Afbeelding van angela33hoiii maatjes

ik ben naar een aantal dingen op zoek ... naar een tekststempel van marianne design met de tekst ...omdat jij heel bijzonder bent .
en met de tekst ..lieve groetjes . wie doet deze weg voor de verkoop of te ruil .

en ik zoek een creatables lr 0214 het is een rand . en een hekje nummer lr 0205. wie heeft deze voor me in de aanbieding .
ik hoor het graag .

liefs angela
Geschreven door: angela33  Bericht voor opstellen voor angela33  30-3-2012 15:20:44
Afbeelding van angela33ik ben op zoek naar een stempel met een olifant ik wil hem grust ruilen in mijn fotoboek staan leuke spulletjes ..

gr angela
Geschreven door: Edith  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Edith  28-3-2012 19:03:41
Afbeelding van Edithin mijn fotoboek heb ik een x aantal dingen te koop staan
maar deze mogen ook geruild worden
dus als je wat ziet en wat leuks in de aanbieding heb voor mij
laat het mij weten

groetjes
Edith
Geschreven door: hobbyclown  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hobbyclown  26-3-2012 15:42:19
Afbeelding van hobbyclownHallo hobby maatjes ik heb in mijn foto album een aantal hobby spullen staan die ik wel wil ruilen .
kijk gerust even of er wat bij zit we komen er wel uit groetjes rinus (hobbyclown)
Geschreven door: jasja  Bericht voor opstellen voor jasja  25-3-2012 19:56:48
Afbeelding van jasjahoi maatjes
ik ben opzoek naar hobbysdols nummer 18 iris plus / irisvouwen
heb ter ruil knipbvellen, lintjes, stickervellen, kerststempels, pergamanostiften in doos, eigengemaakte kaartjes,
sleutelhangers, misschien iets anders wat u zoekt
als u hem kwijt wilt voor een redelijke prijs komen we er vast wel uit
gr jasja
Geschreven door: max1948  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor max1948  25-3-2012 14:41:13
Afbeelding van max1948Hallo hobbyisten.

Ik heb nog een paar boekjes om te ruilen.
ik wil ze wel ruilen voor bloemenplaatjes, kaartkarton.

kijk gerust eens in mijn fotoalbum.

groetjes Jannie
Geschreven door: dini  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dini  23-3-2012 21:04:58
Afbeelding van diniik heb nog 2 boekjes te ruil.
Het grote ornarenboekvan Din van der Lustgraaf e van Hobby mee.de broderiekaarten van Annelies Karduks eventueel met een mal. daar wil ik graag een paar velletjes van Nel van Veen voor terug. nr. 2269 of een paar hobbydots stickers no 11
Geschreven door: Frutclub  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Frutclub  21-3-2012 22:47:37
Afbeelding van FrutclubMijn grootste hobby is borduren maar je kan niet alles op hangen.
Dus ik heb een heleboel borduurwerkjes liggen waar niets mee gedaan wordt.
Misschien is er hier iemand die er een goed doel voor weet.
Ik vind heel veel leuk dus misschien kunnen we iets ruilen en anders een mooie kaart vind ik altijd leuk.

Groetjes Klara
Geschreven door: ina1111  Bericht voor opstellen voor ina1111  18-3-2012 14:43:07
Afbeelding van ina1111
hallo allemaal
Ik heb een vraagje voor een ander deze man schilderd graag Artistieke voorstellingen maar heeft een erg oud boek wie o wie heeft er toevallig een boek liggen
we komen er wel uit

gr ina
Geschreven door: liann  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor liann  15-3-2012 10:56:31
Afbeelding van liannHallo allemaal,

Ik heb diverse artikelen in mijn mapje staan die ik wel zou willen ruilen en/of verkopen waaronder een Big Shot Embos- en snij machine

Heb je intersse dan hoor ik graag van je via een berichtje in mijn postvakje.

Groetjes Lian
Geschreven door: ids  Bericht voor opstellen voor ids  12-3-2012 20:01:02
Afbeelding van ids goedenavond kijk ook even in mijn profiel misschien is er nog iets voor je bij groetjes tea
Geschreven door: freubeltje  Bericht voor opstellen voor freubeltje  5-3-2012 11:08:00
Afbeelding van freubeltjeHeb een stempelset van Ollifant (nieuw) te koop staan en een borduurmal van Nellie Snellen
Deze kunnen ook geruild worden tegen Penny Black stempels.
Groetjes Paula
Geschreven door: tweety  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tweety  26-2-2012 12:37:05
Afbeelding van tweetyHoi mede hj-ers,
ik heb een aantal arrtikelen in mijn te koop mapje gezet, maar een leuke ruil is natuurlijk ook een optie, kijk maar of er iets wat je zou willen hebben en doe een ruil voorstel, we komen vast tot een deal

Annabella
Geschreven door: Lynda  Bericht voor opstellen voor Lynda  26-2-2012 12:19:55
Afbeelding van LyndaIk heb verschillende boekjes van pergamao in mn mapje staan.
Ze mogen geruild of worden.....
T liefste tegen clear stamps, mogen oudere zijn (wel nog in goede staat natuurlijk).

Als er een liefhebber is.... zie ik graag een pb verschijnen.

Gr Linda
Geschreven door: 7*hobby  Bericht voor opstellen voor 7*hobby  22-2-2012 17:13:48
Afbeelding van 7*hobbywie heeft er zo 3d knipvellen
r
nummer 1

nummer 2
nummer 3
n ummer 4

nummer 5 alle deze nog van clown knipvellen

Ik heb nu wat nummers neer gezet dit zijn mev eigen nummers zo kan ik ze hoe veel ik alle van paar
ik heb bloemen knipvellen nog wat kerst 3d knipvellen met mus erop

kom en ruil met mijn zet even nummrt bij alles er éentje heb v

Groetjes eva
Geschreven door: ids  Bericht voor opstellen voor ids  19-2-2012 19:22:10
Afbeelding van idsik heb ook wat in mijn foto boek gezet ga maar snel kijken gr tea
Geschreven door: marleentje  Bericht voor opstellen voor marleentje  19-2-2012 19:17:15
Afbeelding van marleentjehallo hobbymaatje
hou je van koopjes???????? kopen of ruilen voor nel v veen knipvellen
kom even in mijn fotoboek kijken
groetjes marleen
Geschreven door: Jolanda en Denise  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jolanda en Denise  16-2-2012 13:10:40
Afbeelding van Jolanda en Deniseik heb ook nog diverse te ruil of te koop.

ruil komen we er wel altijd uit.

groetjes jolanda.
Geschreven door: iepies  Bericht voor opstellen voor iepies  12-2-2012 16:50:09
Afbeelding van iepieswie heeft er belangstelling voor cadeau/bloemlabels. Ik heb ze voor iedere gelegenheid. Ook goed te gebruiken voor de scrapbookers.
Neem gerust een kijkje in mijn fotoboek.
Geschreven door: MaartjeMes  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor MaartjeMes  3-2-2012 16:37:14
Afbeelding van MaartjeMesik heb nog wat hobby spulletjes te ruil mischien kunnen we een deal maken groetjes maartje
Geschreven door: Fenicia  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Fenicia  3-2-2012 12:02:12
Afbeelding van FeniciaDoor dat ik het moet doen met een overlevingsloon (is erg weinig hier in België) heb ik spijtig genoeg erg weinig spulletjes om mooie kaartjes en albummetjes te maken. Daarom zou ik graag een materiaalswap willen doen met iemand. Zelf heb ik erg veel soorten en maten van knoopjes, lintjes en kantjes, stofjes en een hoop andere leuke spulletjes die ik wil ruilen in een swap. Als je interesse heb, stuur dan maar een berichtje om verder af te spreken. ~_^
Hier volgt alvast mijn lijstje om het makkelijker te maken met de swap:~_^
- favoriete kleur: geel (maar andere heldere/pastel kleuren mogen gerust ook)
- favoriete voorwerp: meerminnen (maar elfjes enzo zijn ook welkom )
- favoriete stempselsoort: transparante stempels (die van Action, Kruidvat en Boekenvoordeel heb ik allemaal al )
- favoriete maaksels: kaarten en mini-albums
- ben verzot op ponsen en die-cuts (zoals die van spellbinders )
- heb ik voldoende van: stofjes, lintjes, knopen
- heb ik liever niet: knipvellen (ben ze eigelijk al wat beu)

Hopelijk hoor ik snel iets van jullie.

Groetjes

Fénicia
Geschreven door: naald  Bericht voor opstellen voor naald  3-2-2012 11:39:46
Afbeelding van naaldwie kan mij helpen aan kleurige lapjes katoen v.a. 10x10 cm?
Ik wil ze best ruilen tegen borduurgaren van d.m.c.

Willy
Geschreven door: freubeltje  Bericht voor opstellen voor freubeltje  2-2-2012 10:59:21
Afbeelding van freubeltjeIk heb stempels vanhet merk Ollyfant (nieuw, nooit gebruikt) en een borduurmal van Nellie Snellen te koop staan.
Ik wil deze ook ruilen tegen Penny Blackstempels.
Groetjes Paula

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software