Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Almar Creative
Nieuw binnen! Deze nail art pennen hechten perfect op nagels maar ook op diverse andere ondergronden zoals glas, mica, plastic en kunststof. Deze pennen en nog veel meer nagelproducten en nail art vindt u op www.nageldeco.nl

Gunter Creatief
bezoek onze winkel of webshop nu 50%korting op diverse mallen,emboss folders selectie spellbinders voor de halve prijs scrappapier 10 vel €3,50. aanbieding loep daglichtlamp. en 10% korting in de winkel op de nieuwe art.

Hobbypatch.be
Tot ons verlof vermindering bij aankoop van minimum 5 stickervellen. Bij ons kan je alle Hobbydots stickers los per kleur en per nummer aanschaffen. Breng jullie lijstje mee van missende nummers. Vakantie van 9/3 t/m 4/4/2015.

Bubble ShooterBubble Shooter
Gem ShopGem Shop
Jewel MysteriesJewel Mysteries
Mahjongg FortunaMahjongg Fortuna
Bejeweled 2Bejeweled 2
Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
 6 maart 2015
Hobbyjournaal 120 verschijnt 27 februari

Etalage kaart - Hobby vragen

Geschreven door: lavendel45  Bericht voor opstellen voor lavendel45  2-12-2012 11:53:07
Afbeelding van lavendel45Hallo

Wie kan mijn helpen met een etalage kaart patroon

bvd Lavendel 45
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  2-12-2012 12:02:39
Afbeelding van fantje1959misschien domme vraag maar... wat is een etalage kaart?

groetjes IRene
Geschreven door: anneke152  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anneke152  2-12-2012 13:24:14
Afbeelding van anneke152misscien even bij Google intikken etalage kaart
meestal staat daar ook wel iets bij
groetjes anneke
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  2-12-2012 16:24:40
Afbeelding van SunchiHey
Kijk hier eens even

http://www.12mind.com/~gidzes/templates/zigzag.htm

Ik denk dat je deze kaart bedoelt.(Zig Zag Slice kaart)

Groetjes Sonja
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  2-12-2012 16:28:29
Afbeelding van detoliVolgens mij is het hetzelfde als een trifold shutter kaart.
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  2-12-2012 16:38:47
Afbeelding van SunchiAnja je hebt gelijk, soms wel moeilijk al die verschillende namen voor één en dezelfde kaart,
Groetjes Sonja
Geschreven door: lavendel45  Bericht voor opstellen voor lavendel45  2-12-2012 20:18:51
Afbeelding van lavendel45Etalage kaart

is een soort kaart met een raampje en dan kan je daar door heen kijken
net zo als je in een etalage kijkt

Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  2-12-2012 20:29:46
Afbeelding van devuurvliegLavendel45,

ik heb je een patroontje gestuurd in een pb tje.

Groetjes van Sonja

Etalage kaart - Hobby vragen

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software