Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbypatch.be
HobbyZine en Hobbyzine Plus en het verzamelkaft zijn bij ons ook verkrijgbaar. De week van 1 oktober zal de winkel gesloten zijn.

Elma`s hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand oktober 10% korting op alle soorten verf. Vrijdag 17 oktober houden wij weer een Marianne Dag, een dag vol creativiteit en leuke aanbiedingen. Van harte welkom van 9.30 tot 17.30 uur.

Hobbyhoekje de Klein Winst
Met de HJSTAR pas krijgt u bij ons 10 knipvellen voor maar 5,=de nieuwste kerst boekjes van Modern tot clasic ook Anton Pieck op=op kerst blok vierkant en 5 . Ook alleen 5 kleuren groen 5= 3in 1 blok langstrangstr 47 Wijhe

Bubble ShooterBubble Shooter
Gem ShopGem Shop
Jewel MysteriesJewel Mysteries
Mahjongg FortunaMahjongg Fortuna
Bejeweled 2Bejeweled 2
Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
 21 oktober 2014
Hobbyjournaal 116 verschijnt 31 oktober

Patroon baby sokje en tip gevraagd - Hobby vragen

Geschreven door: lientje  Bericht voor opstellen voor lientje  1-9-2012 12:17:09
Afbeelding van lientjeHallo Allemaal

Ik zie overal zo`n mooi baby sokje (figuurkaart) voorbij komen. Heeft iemand misschien dat patroon voor mij!

En ik heb al een paar van die rompertjes gemaakt met sokjes erin. Maar nu begin in hem een beetje zat te worden.
Heeft er iemand misschien nog leuke ideen om er een ander soort kaart mee te maken. Waar toch leuk die baby sokjes in kunnen?
Of een anders soort kaart waar iets leuks in kan voor een baby?

Alvast erg bedankt voor het meedenken.

Groetjes Evelien
Geschreven door: eltonjohn  Bericht voor opstellen voor eltonjohn  1-9-2012 12:20:31
Afbeelding van eltonjohnmisschien als je google op baby kaarten wat je dan tegen komt ik zou niet zo snel eeenidee hebben

ik heb toen een treinkaartje gemaakt (een locomotief met 2 wagontjes er aan)

dus er zal best genoeg ideetjes zijn maar weet er zelf nu op moment geen 1
of via youtube en dan baby cart making in typen dan kom je ook een hoop ideetjes tegen en een baby sokje kan je vrij wel overal op doen
tis ook maar net afhankelijk hoe groot het sokje is en de kaart waar die op past

succes
Geschreven door: tinuske  Bericht voor opstellen voor tinuske  1-9-2012 13:19:49
Afbeelding van tinuske
Hallo Lientje .

http://www.hetkaartendoosje.nl/
en dan kaartsokje aan de linkerkant bijna onderaan.
Succes ermee.
Geschreven door: lientje  Bericht voor opstellen voor lientje  1-9-2012 15:03:18
Afbeelding van lientjeDank jullie wel allemaal!!!
Geschreven door: eltonjohn  Bericht voor opstellen voor eltonjohn  1-9-2012 15:14:09
Afbeelding van eltonjohngraag gedaan lientje

dankje voor de link tinuske
ben hem aan het maken

Ja
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  1-9-2012 16:01:53
Afbeelding van marjanuiseen tuinbroek of tuinjurk met sokjes....tuinbroek staat bij mijn creaties
Geschreven door: eltonjohn  Bericht voor opstellen voor eltonjohn  1-9-2012 16:05:03
Afbeelding van eltonjohnwow marjan die zijn ook heel leuk Ja

Geschreven door: tinuske  Bericht voor opstellen voor tinuske  1-9-2012 17:18:54
Afbeelding van tinuskeHallo ,
Graag gedaan ,hoor .
Veel plezier ermee .

groetjes Elles
Geschreven door: eltonjohn  Bericht voor opstellen voor eltonjohn  1-9-2012 17:23:05
Afbeelding van eltonjohn

dit is de mijne geworden voor een jongen
ga ook nog een meisje maken lol

zal wel lukken Elles Ja
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  1-9-2012 18:23:31
Afbeelding van marjanuisDank je wel eltonjohn
Geschreven door: lientje  Bericht voor opstellen voor lientje  1-9-2012 18:49:16
Afbeelding van lientjeSuper dames!! ik hem hem net uitgeprint en ga hem morgen proberen te maken!!

Eltonjohn die van jou is heel mooi geworden!!

Marjanuis tuinbroekje of tuinjurk ook een top idee!!
Geschreven door: eltonjohn  Bericht voor opstellen voor eltonjohn  1-9-2012 19:04:25
Afbeelding van eltonjohndankje lien ben beniewd naar de jouw meis

ik heb nu de rose af lol ga ik even plaatsen
Geschreven door: Marianne-Schroyen  Bericht voor opstellen voor Marianne-Schroyen  3-9-2012 10:15:13
Afbeelding van Marianne-Schroyenooo wat leuk te zien dat jullie met mijn sokje aan gang zijn gegaan
geeft voldoening veel plezier ermee
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  3-9-2012 10:20:47
Afbeelding van B.ZweersEn ik heb het patroontje ook opgehaald Ja Ja Ja Ja
Ga er vanavond mee aan de slag

Patroon baby sokje en tip gevraagd - Hobby vragen

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website