Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Doetiek Yvonne
Met de HJSTAR pas krijgt u 25% korting op mozaiksteentjes en sjaaltjes garen. Heel veel nieuwe 3-D knipvellen, mooi gecombineerd met scrappapier. Kerst stofjes voor kaarten maken en Aslan, samen 10% korting

M&H Hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u op onze open dag 2 nov 4 stickervellen voor 1 euro 2 knipvellen voor 50 cent 30 nov open dag met kim van endshot.honcoop en ons eigen demo team

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u 15% korting op alle soorten mallen Hobbyshop Annemoontje Ruurlo 0573-491261

Bubble ShooterBubble Shooter
Gem ShopGem Shop
Jewel MysteriesJewel Mysteries
Mahjongg FortunaMahjongg Fortuna
Bejeweled 2Bejeweled 2
Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
 22 november 2014
Hobbyjournaal 117 verschijnt 28 november

Hobbydots patronen - Hobby vragen

Geschreven door: wollys  Bericht voor opstellen voor wollys  15-6-2012 21:25:33
Afbeelding van wollyser zijn hobbydolls boekjes te koop en bij de download pagina staan ook een paar tussen
en er staan eigenlijk altijd patronen in het HJ krantje

groetjes Wolly
Geschreven door: Ingrid0812  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Ingrid0812  15-6-2012 21:30:29
Afbeelding van Ingrid0812Hallo Fetske,
Kijk maar eens bij mijn creaties. Hier staan een aantal patronen op en ook waar ik ze vandaan heb gehaald. Misschien doe je hier leuke ideetjes op voor je babykaarten.
Wens je een fijne avond, een goed weekend en veel dot plezier.
Groetjes,
Ingrid
Geschreven door: Crearama  Bericht voor opstellen voor Crearama  25-6-2012 19:55:21
Afbeelding van Crearamabuiten de gangbare dots patronen kan je ook borduurpatronen
hiervoor gebruiken. Zo ben ik met de dots begonnen

gr. Hermien
Geschreven door: kaartjedaar  Bericht voor opstellen voor kaartjedaar  25-6-2012 23:04:41
Afbeelding van kaartjedaarIk haal mijn hobbydot patronen uit de HJ krant en uit hobbydols boekjes. Er bestaan ook baby patronen kijk maar naar mijn creatie 27. Dit patroon komt uit een HJ krant.
Geschreven door: bianca35  Bericht voor opstellen voor bianca35  25-6-2012 23:22:37
Afbeelding van bianca35Hallo Fetske

ik haal hier ook af en toe iets vandaan

hier de link http://www.glittermotifs.nl/c-1364522-2/20-27-06-2012/

zo als dezen heb ik ooit gemaakt voor iemand die zwanger was

Groetjes Bianca
Geschreven door: scrappie70  Bericht voor opstellen voor scrappie70  5-7-2012 9:36:12
Afbeelding van scrappie70Sinds kort heb ik hobbydots ontdekt, en ben nu alle stickers en boekjes (vooral voor kerst) aan het verzamelen.

Maar nu heb ik een boekje van Rie Kuipers ontdekt van kerst (hobbydots nr 1) en daar staan de nummers van de stickers niet in . Wie kan mij hierbij helpen? Het zijn zulke leuke patroontjes, en ik zou het zonde vinden, als dit boekje op de ruiltafel straks komt in september bij een maatjesdag.

Ik weet dat men al in de 80 zit met de boekjes en patroontjes, maar zoals ik al zei, ik begin pas.

Groetjes, Paola
Geschreven door: kaartjedaar  Bericht voor opstellen voor kaartjedaar  5-7-2012 10:36:43
Afbeelding van kaartjedaarHoi Marion,

Waarschijnlijk bedoel jij een dun boek op a4 formaat met knipvellen en patronen (net zoals de stitching sheets, maar dan voor hobbydots). Bij deze eerste boeken met kerstpatronen zijn volgens mij de stickers van serie 1 en serie 2 gebruikt.

Veel succes.

Hobbydots patronen - Hobby vragen

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website