Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u de tweede mal voor de halve prijs de prijs wordt aan het eind door ons berekend Hobbyshop Annemoontje Ruurlo 0573-491261

Hennie`s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle ponsen en stempels bij aankoop van 20,00 Hobbyjournaal gratis.

De hobbyvlinder
In de maand april krijgt u 25% korting op al het effen A4 papier, 20% korting op onze vilten feeststickers en 15% korting op diverse cheery lynn design snijmallen.

Bubble ShooterBubble Shooter
Gem ShopGem Shop
Jewel MysteriesJewel Mysteries
Mahjongg FortunaMahjongg Fortuna
Bejeweled 2Bejeweled 2
Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
 24 april 2014
Hobbyjournaal 110 verschijnt 25 april

Vraagje puzzel opsturen - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: Goofy  Bericht voor opstellen voor Goofy  25-5-2012 20:40:50
Afbeelding van Goofyeven een vraagje over het opsturen van de zweedse puzzel
zien jullie dat hoe die opgestuurd moet worden

Groetjes Maria
Geschreven door: Dutchlady  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Dutchlady  25-5-2012 21:09:43
Afbeelding van DutchladyHallo Maria,

Nee, die voor de Zweedse puzzel staat er niet bij en... die van de Quizwoordzoeker klopt volgens mij niet, ik krijg er echt een
heel ander woord uit...
Ik heb Avon gemaild maar... nog geen antwoord ontvangen...

groetjes Ans
Geschreven door: MindyHJ  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor MindyHJ  25-5-2012 21:18:57
Afbeelding van MindyHJAls je hier bij de link -Oplossingen insturen- kijkt, zie je tussen -Giant Sudoku- en -Sudoku (bovenste rij)
-Cijferpuzzel- staan. Dit moet volgens mij de -Zweedse puzzel- zijn.
Als je hier nl. op klikt zie je dat de prijzen en het aantal hokjes voor de oplossing kloppen met die van
de Zweedse puzzel.
Ik zal het aan de redactie doorgeven om de naam te veranderen, maar dit zal dan waarschijnlijk pas na de Pinksteren gebeuren aangezien er nu niet op kantoor wordt gewerkt.
Maar de oplossing kan dus gewoon worden ingestuurd.

Groetjes

Rita
HJ Team
Geschreven door: maris76  Bericht voor opstellen voor maris76  27-5-2012 10:21:16
Afbeelding van maris76ook ik krijg bij de quizwoordzoeker krijg ik ook een heel ander antwoord..
groetjes mariska
Geschreven door: MiaDamen  Bericht voor opstellen voor MiaDamen  27-5-2012 13:01:30
Afbeelding van MiaDamenIk heb het doorgegeven aan swiers en nu moet je wachten na de Pinksteren.
En dan zal het wel lukken.
Geschreven door: bianca1963  Bericht voor opstellen voor bianca1963  28-5-2012 9:35:43
Afbeelding van bianca1963ik krijg ook heel iets anders bij de quizwoordzoeker
Geschreven door: jokia  Bericht voor opstellen voor jokia  28-5-2012 9:57:18
Afbeelding van jokiadat van de Zweedse puzzel heb ik wel gevonden maar inderdaad van de quizwoordzoeker weet ik het antwoord wel maar komt niet overeen met de vakjes dus dat wordt afwachten dan maar

Geschreven door: hobby 57  Bericht voor opstellen voor hobby 57  28-5-2012 11:11:30
Afbeelding van hobby 57Hoi Maatjes,

Ook ik puzzel graag maar waar vind ik ze?

Groetjes Truus
Geschreven door: M@rtine  Bericht voor opstellen voor M@rtine  31-5-2012 13:25:44
Afbeelding van M@rtineDames de Quizwoordzoeker is aangepast zodat de oplossing kan worden ingestuurd
groetjes Martine
Geschreven door: annette3d  Bericht voor opstellen voor annette3d  1-6-2012 22:16:02
Afbeelding van annette3dIk zie dat de quizwoordzoeker nog niet is aangepast.
Het derde woord bevat teveel hokjes.

Groetjes Annette
Geschreven door: annette3d  Bericht voor opstellen voor annette3d  9-6-2012 22:14:06
Afbeelding van annette3dHet is nog steeds niet veranderd de quizwoordzoeker
Geschreven door: Anke-Jan  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Anke-Jan  10-6-2012 22:41:08
Afbeelding van Anke-JanBij mij niet hoor ik heb hem woensdag ingevuld en het paste precies. Hebben jullie de oplossing niet goed.

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring