Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyplanet
Ook deze maand krijgt u weer fantastische scherpe prijzen. Dot`s en Stitch set voor maar € 3,50. Dotsstickers vanaf € 0,50 p/v. Knipvellen vanaf € 0,30!!Nu vol op op voorraad: Gemini voor maar €195,00 met vernieuwde matten!

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand April 10% korting op mallen m.u.v. de pre-orders & koopjeshoek.

Almar Creative
Op zoek naar voordelige hotfix en/of plak steentjes?Hotfixonline.nl biedt het grootste assortiment van de Benelux.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
Jacobi 29 april 2017
Hobbyjournaal 147 verschijnt 26 mei

Hobby artikelen te koop (particulier)

De opzet van dit topic is dat er alleen eigen overtollige en/of 2e hands hobby spullen te koop mogen worden aangeboden.

Dit topic is alleen bedoeld voor particulieren.
Leden die een (web)winkel hebben of regelmatig handelen via openbare verkoopsites zoals Marktplaats, Ebay e.d.)zijn hiervan uitgesloten

Geen stempelafdrukjes, stansjes, alfabetten, embossing- afdrukken/achtergronden, patronen.
Dit ivm copyright dat op hobby artikelen van toepassing is.

Er mogen maximaal 20 artikelen te koop worden aangeboden. Er mogen dus ook niet meer dan 20 artikelen te koop staan in de fotomap(pen) bij het profiel.
----
Als jij bijv. 10 knipvellen te koop wilt aanbieden en je biedt ze aan voor € 0,25 per stuk dan zijn dat 10 hobby artikelen. Maar biedt je ze nu aan in één koop dus 10 knipvellen voor € 2,50 , dan wordt het gezien als 1 hobby artikel.
----

Geef duidelijk aan wat je te koop aanbiedt in het forum.
Geen eigen creaties, hier hebben we Hobbyjournaal Marktplaats voor.
Zet de afbeeldingen van de artikelen in je fotoalbum(dus niet in bij berichtje) zodat men het daar kan bekijken.
Zet je prijs erbij in je album. Bieden is niet toegestaan.
Er kan 1 bericht per week worden geplaatst.
1 Bericht per profiel toegestaan.
Plaats je een nieuw bericht, kijk dan voordat je het plaatst eerst even via de link -Bekijk de forum bijdragen- bij je profiel, of er nog een oud berichtje in het topic staat, en verwijder aub het oude bericht.. De datum die je daar achter het topic ziet staan is de datum dat je laatste berichtje is geplaatst in dat topic.
Heb je je spullen verkocht, verwijder dan het berichtje. Zo blijft het overzichtelijk in het topic.

Voldoet je bericht niet aan het bovenstaande dan zal je bericht door het team worden verwijderd...

LET OP
Houd altijd de prijzen in de gaten waarvoor de hobby artikelen hier te koop worden
aangeboden.Niet alles wat hier te koop wordt aangeboden, wordt namelijk onder de
adviesprijs(nieuwprijs) verkocht.
Controleer desnoods de adviesprijs(nieuwprijs)(Google).

Heb je een vraag of commentaar op een bepaald bericht dan kan men dit kwijt in het postvakje
en bij twijfels aan het team...
MindyHJ

Hobby artikelen te koop (Particulier) - Hobby vragen

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Hobby artikelen te koop (Particulier) - Hobby vragen

Geschreven door: stoffelina  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor stoffelina  28-4-2017 17:47:41
Afbeelding van stoffelinaIk heb weer mooie snijmallen in mijn fotoboek er bij gezet. Misschien zit er nog iets voor je bij. Ik hoor het dan wel.
groetjes Lineke
Geschreven door: mycreation  Bericht voor opstellen voor mycreation  28-4-2017 15:20:10
Afbeelding van mycreationGoedendag creatievelingen,

In mijn map vind je diverse hobby artikelen waar je niet zonder kunt.
Stempels,
een embossing machine om bloemen mee te maken,
een kralenmolen om leuke armbanden voor uw (klein) dochter te maken,
een apparaat om allerlei doosjes of lijstjes van papier te maken.
Kortom, neem gerust een kijkje. Regelmatig zal ik het aanvullen met nieuwe items.

Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  28-4-2017 7:26:33
Afbeelding van detoliHallo allemaal,

In mijn foto album staan nog enkele hobbyspulletjes te koop, zoals een boek om mandala`s te vouwen met theezakjes, een stempel van Don & Daisy, een stempel Victorian vintage en een multimal.
Misschien zit er nog iets voor je bij. Alles is inclusief verzendkosten.

Groetjes, Anja
Geschreven door: Dutchlady  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Dutchlady  27-4-2017 21:48:47
Afbeelding van DutchladyHallo Allemaal,
Ik heb mijn mapje Te Koop weer aangevuld met 3 mooie stansen.
groetjes,
Ans Een Roosje
Geschreven door: *ennovy*  Bericht voor opstellen voor *ennovy*  25-4-2017 19:09:49
Afbeelding van *ennovy*te koop 1 magneetmap. 5,00
zie fotoalbum
Geschreven door: jelo  Bericht voor opstellen voor jelo  25-4-2017 10:02:38
Afbeelding van jelote koop
maritime mal add10100
heb hem maandag op de markt gekocht voor 8,50
mag weg voor 5,00 ex verzend kosten ik vind hem te groot
GERESERVEERD
Geschreven door: hamafri  Bericht voor opstellen voor hamafri  24-4-2017 12:26:52
Afbeelding van hamafriHallo allemaal

Ik heb stempels te koop voor 1 euro per stempel of setje zie foto`s. De stempels zijn allemaal schoon en in goede staat.
Voor vragen kan je me altijd een pb tje sturen.

Ook heb ik outlined "Hartelijk gefeliciteerd" stickers te koop. Het zijn 5 verschillende velletjes voor 80 cent.

Groetjes, Hannelore
Zonnetje Regenboog Zonnetje Regenboog Zonnetje Regenboog Zonnetje Regenboog Zonnetje Regenboog Zonnetje Regenboog Zonnetje Regenboog Zonnetje Regenboog Zonnetje Regenboog Zonnetje Regenboog Zonnetje Regenboog Zonnetje Regenboog Zonnetje Regenboog
Geschreven door: pieteke  Bericht voor opstellen voor pieteke  23-4-2017 15:08:10
Afbeelding van pietekehallo allemaal
ik heb in mijn fotoalbum weer een aantal mallen staan die mogen verhuizen
kijk op je gemak en ik hoor het dan wel he
groetjes marga
Geschreven door: mari62  Bericht voor opstellen voor mari62  23-4-2017 10:32:26
Afbeelding van mari62Hallo allemaal,

Ik zie alweer verschillende kerstkaarten voorbij komen. Voor de mensen die hier al mee beginnen heb ik nog een nieuw set clearstempels en een paar leuke mallen van Amy Design in mijn map staan.

Groetjes Marianne Zonnetje
Geschreven door: keesje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor keesje  23-4-2017 9:58:32
Afbeelding van keesje

Hoy Hobbyvriendinnen

Er staan nog hele mooie mallen in m,n foto album
kom gerust een kijkje nemen misschien zit er iets voor je bij
groetjes Francien
Geschreven door: Hetje  Bericht voor opstellen voor Hetje  22-4-2017 16:02:27
Afbeelding van HetjeHallo allemaal,

ik heb een paar leuke snijmallen geplaatst!
Misschien vindt jij ze ook leuk en wil je ze van mij overnemen!
Ik hoor het graag, laat maar even weten! Ja

Geschreven door: Dragonfly 2  Bericht voor opstellen voor Dragonfly 2  20-4-2017 15:19:44
Afbeelding van Dragonfly 2Te koop nieuwe snijmal van Elizabeth craft design.
Susan`s Garden Dogwood 1009
Ik heb de verkeerde mal besteld, is echt nieuw, verpakking is nog niet open geweest.
Mag weg voor € 5,99 en € 1,56 verzendkosten.
Foto staat in album, hartelijke groeten Nel

Geschreven door: ishanah  Bericht voor opstellen voor ishanah  18-4-2017 18:42:53
Afbeelding van ishanahhallo

een paar snijmallen zoeken een nieuwe eigenaar, iemand interesse?
veel merksnijmallen van oa; creatable, cheery lynn, spellbinders, creative expressions.
graag reageren via pb en niet onder mijn profiel.

groetjes nicky
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  18-4-2017 16:27:51
Afbeelding van CreahannieHallo allemaal,

Ik heb opnieuw mallen en andere hobbyspullen in mijn map TE KOOP geplaatst Mallen zijn in prijs verlaagd.Verschillende merken oa

Nellie Snellen en Marianne Design en Joy Noor mal. en PM

Kom eens een kijkje nemen misschien is er iets voor je bij, graag via pbtje.

Gr Hannie
Geschreven door: Selten  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Selten  18-4-2017 12:59:02
Afbeelding van SeltenKnipvellen van Disney
Staan in fotoboek
Geschreven door: geagriet  Bericht voor opstellen voor geagriet  18-4-2017 8:30:09
Afbeelding van geagriet2 joy mallen
staan in foto boek
Geschreven door: Crea-Knutsel71  Bericht voor opstellen voor Crea-Knutsel71  17-4-2017 16:46:58
Afbeelding van Crea-Knutsel71Hallo allemaal,
Ik heb weer nieuwe spulletjes voor weinig geld en oude mallen geplaatst en de prijzen aangepast in mijn mapje.
Kom je kijken?? Stuur een berichtje en je krijgt altijd antwoord terug.
Leuke set 1 x gebuikt van 3 mallen CR1356, CR1357, CR1358 samen € 6,50 excl verzendkosten
TE KOOP: Clearstamps TC0839 1x gebruikt € 4,50 excl verzendkosten
TE KOOP: Clearstamps CS0969 1x gebruikt € 6,00 excl verzendkosten
TE KOOP: NIEUW DECORATIE NET leuk voor scrap decoratie mee te bewerken € 4,75 excl verzendkosten
En de rest staat in mijn mapje.

Grt van Judith Ja
Geschreven door: Snuffel  Bericht voor opstellen voor Snuffel  17-4-2017 11:41:49
Afbeelding van SnuffelHoi allemaal,

ik heb weer mijn album gevuld met allerlei mallen en andere spulletjes.

Alles is, tenzij anders vermeld, excl. portokosten, verzenden risico koper.

Groetjes Lia
Geschreven door: elisa462  Bericht voor opstellen voor elisa462  15-4-2017 17:23:07
Afbeelding van elisa462Hoi allemaal
Heb in mijn album staan...

Nieuw Hobby Handig van nr 79 t/m nr 174 zgan 2 grote dozen dus alleen ophalen

Nieuw jonco tafellopers zelf te beschilderen met textielverf 3 stuks.voor 4,50 alle drie
Heb alldeco punch basisstation en 3 bijbehorende ponsen in mijn album staan Nu erg in prijs verlaagd en amper gebruikt zgan voor 11,50 euro samen
En een nieuwe papierschaar van Dahle

En 3 sets
spellbinders voor een lage prijs( nieuw)
Heb nu ook creatief met foto"s 42 stuks creatief met foto`s tijdschriften te koop
Van 2005-2011 nu verlaagd naar 11,50 euro.Nu met enkele cards only tijdschriften erbij...
Hobbyboeken nieuw nu voor 1,25 per stuk
Waxed rozen rood en wit

Mallen van Chrissie( 3 stuks zgan GERESERVEERD) en Mery Cozijnsen Mallen 4 stuks ( alle 4 samen voor 3,50! nieuw met DOEboekje) Heb de prijzen aangepast

Groetjes Elisa
Geschreven door: Inkie  Bericht voor opstellen voor Inkie  15-4-2017 17:00:29
Afbeelding van InkieNieuw in map geplaatst: clearstamps, stansen (snijmallen), chipboard figuurtjes, rub-ons, embossingfolders, staafkraaltjes.
Geschreven door: anitacorsten  Bericht voor opstellen voor anitacorsten  14-4-2017 11:52:43
Afbeelding van anitacorstenIn mijn album staan nog wat handembossing mallen te koop. NU 50% korting op de aangegeven prijs
Ook nog lint en wat andere dingen.
Iemand belangstelling ?

Gr. Anita
Geschreven door: Snoes  Bericht voor opstellen voor Snoes  13-4-2017 15:45:04
Afbeelding van SnoesIk heb in mijn foto album mallen en stempels te koop gezet,

als er iets bij zit voor je , graag een pb

groetjes Anke
Geschreven door: knutselmiep  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutselmiep  13-4-2017 14:09:14
Afbeelding van knutselmiepGoede middag

Ik heb wat snijmallen in mijn fotoalbum te koop gezet.
Prijs staat erbij zonder portokosten.
Als er iets voor je bij zit hoor ik het graag.

Groetjes Bianca
Geschreven door: frutsel150  Bericht voor opstellen voor frutsel150  10-4-2017 16:44:18
Afbeelding van frutsel150Heb 2 mallen te koop weet alleen niet hoe ik de beschijving bij te fotos kan zetten. 3.00 per foto incl verzenden.

groetjes joke
Geschreven door: Macajo  Bericht voor opstellen voor Macajo  10-4-2017 14:59:35
Afbeelding van MacajoHallo allemaal

Heb een aantal malletjes te koop,
O.a. Voor babykaarten, labelsetje, en hoekmal

Graag berichtje via pb.
Mvg. Maria
Geschreven door: kreapeet  Bericht voor opstellen voor kreapeet  10-4-2017 11:35:21
Afbeelding van kreapeetHallo allemaal,

Ik heb een mal van Yvonne te koop.

Groetjes Petra
Geschreven door: arjanne  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor arjanne  10-4-2017 9:34:11
Afbeelding van arjanneHallo allemaal,

Ik heb nog een paar malletjes te koop staan, lage prijzen, Joy en Marianne design. Kom je even kijken?
Fijne dag

Arjanne
Geschreven door: Lot  Bericht voor opstellen voor Lot  7-4-2017 19:31:43
Afbeelding van LotDag allemaal,

Ik heb geen Alie mallen

Omdat ik grotendeels stop met kaarten maken ben ik veel aan het opruimen.

Mijn map is weer bijgewerkt.
Waaronder Marianne design, Spellbinders en andere.
Ook kraaltjes etc.

Zoek je iets? Misschien heb ik dat ook wel.
Papier/knipvellen/bloemen, garens etc.

Zit er iets voor je bij? Of heb je vragen?
Stuur me maar een pb.

Groetjes, Lot
Geschreven door: stoffelina  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor stoffelina  6-4-2017 10:50:12
Afbeelding van stoffelinaIk heb mooie snijmallen in mijn fotoboek gezet. Misschien zit er iets voor je bij. Dan hoor ik dat wel.
groetjes Lineke
Geschreven door: Dragonfly 2  Bericht voor opstellen voor Dragonfly 2  5-4-2017 10:53:24
Afbeelding van Dragonfly 2Te koop een zeer weinig gebruikte 3-delige mallen set.
Spellbinders S4-477
Foto en prijs staat in album.
Hartelijke groeten Nel
Geschreven door: gerry1  Bericht voor opstellen voor gerry1  3-4-2017 19:07:05
Afbeelding van gerry1Hallo Allemaal
Heb een stempel set van Joy te koop
Allemaal auto`s 2 zijn er 1x gebruikt de anderen nog nooit.
Als je interesse hebt doe een pb`tje en kosten 7,50 incl. de verzendkosten
En een bloemrand van MD voor 7,50 incl. verzenden.
En setje mallen voor hand embossing Doe een leuk bod en ze zijn voor jou.
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  3-4-2017 8:59:31
Afbeelding van CreahannieHallo allemaal,

Ik heb opnieuw mallen en andere hobbyspullen in mijn map TE KOOP geplaatst Mallen zijn in prijs verlaagd.Verschillende merken oa

Nellie Snellen en Marianne Design en Joy Noor mal. en PM

Kom eens een kijkje nemen misschien is er iets voor je bij, graag via pbtje.

Gr Hannie
Geschreven door: knutselmiep  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutselmiep  31-3-2017 14:22:40
Afbeelding van knutselmiepHallo Allemaal,

Ik heb mallen in mijn fotoalbum te koop gezet.
Prijs staat erbij zonder portokosten.
Bij interesse graag een berichtje in mijn postvak.

Gropties Bianca
Geschreven door: firstgame  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor firstgame  30-3-2017 14:19:52
Afbeelding van firstgameEven een reaktie op Joluka

Ik snap wat je bedoelt met ali en het doorverkopen hier.
Maar niet iedereen wilt daar bestellen en als de mogelijkheid geboden wordt om ze dan wel hier te kopen die dan wel wat duurder zijn en ook de verzenkosten moeten betalen moet een ieder voor zich weten.
Ik had ook bij ali besteld en blijkbaar dubbel.
Dan probeer ik ze ook te verkopen met verzendkosten.
Dat is toch logisch omdat je in Nederland wel verzendkosten moet betalen.
Maar ieder moet doen wat ze zelf willen.
Kijk er dan niet naar dan kan jij je ook niet ergeren.
En sommige mensen zijn blij met die mallen.
Ze zijn zo wie zo goedkoper dan in Nederland en sommige zijn hier niet eens te koop.
Het is niet lelijk bedoeld maar wilde wel even reageren.
Groetjes Wilhelmina
Geschreven door: Chrissie  Bericht voor opstellen voor Chrissie  30-3-2017 8:15:20
Afbeelding van Chrissie
Geschreven door: arjanne  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor arjanne  26-3-2017 12:17:42
Afbeelding van arjanneHallo allemaal

Viooltjes stans en mask stencil te koop van Craft emotions voor leuke prijs!!
Graag reageren via pb
Geschreven door: de Crom  Bericht voor opstellen voor de Crom  25-3-2017 12:45:07
Afbeelding van de CromHallo allemaal,
ik heb weer heel wat te koop gezet, neem even een kijkje in mijn foto album,
Zit er iets voor je bij of je hebt vragen stuur een pbtje aub
Fijn weekend, groetjes Hanny
Geschreven door: kippetje01  Bericht voor opstellen voor kippetje01  23-3-2017 18:23:07
Afbeelding van kippetje01Hallo allemaal,

Wie heeft er nog lange breipennen liggen nr. 6 en doet er niks meer mee/, Wil je ze gratis afstaan?

groetjes
Henny
Geschreven door: Vlajor  Bericht voor opstellen voor Vlajor  20-3-2017 23:05:34
Afbeelding van Vlajor Ik heb een verhuisdoos vol met
NIEUWE spullen en verpakt
om poppen te maken o.a. 12 pruiken, gezichten`, grote lijfen
benen enz.
ook clown`s koppen en voor poppen
Foto`s kan ik sturen
Voor de hele grote doos 35,00
Geschreven door: Joluka  Bericht voor opstellen voor Joluka  19-3-2017 22:50:52
Afbeelding van JolukaDe boom snijmal van Ali die te koop staat hier voor E 4,00 excl. verzendkosten,
kun je ook kopen bij Ali voor E 2,16 en hij wordt gratis bezorgd. Hier de link;`

https://nl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20170319133138&SearchText=Scrapbooking+Decoratieve+snijmal+Boom

Groetjes, Anneke
Geschreven door: ishanah  Bericht voor opstellen voor ishanah  19-3-2017 21:28:05
Afbeelding van ishanahhallo

heb nog een paar snijmallen te koop van verschillende merken.
interesse? dan graag een pb.

groetjes nicky

PS: mallen worden verkocht zoals ze op de foto staan.
Geschreven door: emilienne  Bericht voor opstellen voor emilienne  19-3-2017 19:20:21
Afbeelding van emiliennehallo dames,

heb nog 2 hobbyposters waarvan een met boekje van sjaak van went nr 67
en een boekje om 12 kaarten te maken van Janneke Brinkman

staan in fotoboek te koop

bij belangstelling graag een pb-tje
Geschreven door: joened  Bericht voor opstellen voor joened  17-3-2017 17:45:38
Afbeelding van joenedte koop
al mijn opkikkerstempels, kijk op mijn site in het fotoalbum
alles voor 18 euro ex. verzenden
groetjes joke
rotterdam
Geschreven door: de Crom  Bericht voor opstellen voor de Crom  17-3-2017 17:34:35
Afbeelding van de CromHallo allemaal,
Ik heb weer nieuwe boekjes in mijn foto boek geplaatst,
8x Cantecleer topper voor € 10,00 incl. verzenden binnen nederland
12x Doe boekjes ook voor € 10,00
Ik hoop dat jullie even een kijkje willen nemen, zit het juiste boekje er niet bij laat het gerust weten want ik heb nog veel meer
Fijn weekend Gr. Hanny
Geschreven door: Ilonka-L  Bericht voor opstellen voor Ilonka-L  12-3-2017 14:09:57
Afbeelding van Ilonka-LHallo allemaal!
Ik heb mega setje met een mix van houten knopen te koop... de setjes bevatten allemaal 150 houten knopen en zijn vergelijkbaar. Alle sets bevatten dus 3 x een 4 cm knoop, 3 x een paasei knoop, 11 x 3 cm knoop enzovoort. Er staan 3 sets in mijn te koop map om een indruk te krijgen hoe de sets er uit zien. Elke set is dus in motief verschillend en iets verschillend in de aantallen van de kleinere ronde knopen. De setjes zijn te koop voor maar €2.50 ( voor een mix set van 150 houten knopen) excl porto. Ik kan nog heel veel setjes maken.
Bij interesse graan een PB-tje.
Nog een fijne en zonnige zondag!
Geschreven door: yerney  Bericht voor opstellen voor yerney  11-3-2017 14:17:33
Afbeelding van yerneyHallo allemaal...
Heb snijmallen en stempels in m`n
fotoboek geplaatst....

Gerdie
Geschreven door: Beka  Bericht voor opstellen voor Beka  9-3-2017 19:39:46
Afbeelding van BekaIk heb nog een paar zandschildermalletjes en wat andere dingetjes te koop staan.

Trix
Geschreven door: coraheikamp  Bericht voor opstellen voor coraheikamp  7-3-2017 13:42:55
Afbeelding van coraheikampHoi ik heb mijn map weer aangevuld Noormallen Marianne mal Joymallen e.d sommige in prijs verlaagd , heb je intresse
alles is in prima staat wel graag een pb

Groetjes Cora
Geschreven door: josenriet  Bericht voor opstellen voor josenriet  6-3-2017 22:12:46
Afbeelding van josenrietMallen en stempels te koop.
Risico en kost verzending voor koper.
Geschreven door: Dragonfly 2  Bericht voor opstellen voor Dragonfly 2  2-3-2017 11:13:13
Afbeelding van Dragonfly 2Te Koop, Mini Perfect Layers.
Ideaal voor scrapbook of om mooie randen om stempelafdrukjes of foto`s te snijden.
Er zijn 8 verschillende maten mogelijk.
Is maar één keer gebruikt, niet mijn ding.
Op you tube diverse demo filmpjes met de layers.
Foto en prijs staan in album,
Hartelijke groeten Nel

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen Tickets