Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Syta van Gelderen
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op uw internetbestellingen .Kijkt u op onze website waar wij allemaal staan op jaarmarkten www.sytavangelderen.nl waar wij uiteraard ook vele aanbiedingen hebben.

Impy Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 % korting ! Op het gehele assortiment muv boeken, tijdschriften en artikelen waar al korting op is gegeven. SPECIALE AKTIE : Pixel Hobby nu 25 % ipv 10 % !!

De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Hans van pietan weer opgenomen - Minder leuke dingen van het leven

Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  9-2-2012 13:24:49
Afbeelding van CreahannieBahhhhhhhh!!!!!Niet leuk,maar wel te verwachten en ws op dit moment de beste "oplossing " ,groetjes aan hen,Hannie
Geschreven door: candido  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor candido  9-2-2012 16:20:09
Afbeelding van candidoHoi Greta,

Wat naar om te horen maar het is wel beter zo.

Zal van de week weer even een kaartje sturen eerst maken

En voor jou een

Groetjes Louise
Geschreven door: melet  Bericht voor opstellen voor melet  9-2-2012 18:36:55
Afbeelding van meletHoi Greta,

wat vervelend weer voor hun. Was eigenlijk ook wel een beetje te verwachten. Ik denk dat hij beter af is in het ziekenhuis.

Zal wel van de week een kaartje sturen.

Wens ze allebei maar veel sterkte toe.

Groetjes van Marjo
Geschreven door: corbor  Bericht voor opstellen voor corbor  9-2-2012 18:57:53
Afbeelding van corborWat vervelend weer
het zal je maar overkomen,en wanneer komt er een eind aan???
Ik hoop gauw een beetje posetieve berichten te horen.stuur volgende week wel weer een kaartje
Vele kaartjes maken een muur zo vol .
veel sterkte vast voor hun en we steken een kaarsje op bij onze stads heilige Elizabeth
Zij was een gravin en heeft veel voor zieken gedaan,vandaar dat ze heilig verklaart is
groetjes en veel liefs Corrie
Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: marianeke  Bericht voor opstellen voor marianeke  9-2-2012 19:12:10
Afbeelding van marianekeIk zal ook eens een kaart sturen,wat een pech hebben die 2 zeg het zal je maar overkomen.

Marian
Geschreven door: Kiki1973  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Kiki1973  9-2-2012 20:31:43
Afbeelding van Kiki1973Hoi Greta,

Tjonge, wat verschrikkelijk allemaal weer
Wat gebeurt hen toch ook veel. Het zal morgen geen gemakkelijke dag voor hen zijn.
Ik zal een kaart sturen. En hartstikke fijn dat jij ons zo goed op de hoogte houdt Een Roosje

Groetjes Maureen
Geschreven door: Vermoolen  Bericht voor opstellen voor Vermoolen  9-2-2012 20:46:30
Afbeelding van VermoolenHoi Greta

Mijn kaartje is vanmiddag gepost.

groetjes Cobie
Geschreven door: Ans1950  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Ans1950  9-2-2012 22:44:53
Afbeelding van Ans1950Hallo Greta.

Wat vreselijk allemaal.
Wat maken ze samen toch een hoop ellende mee.
Ik zal zeker een kaartje sturen.
Wat ben je toch een goede vriendin voor hun.
Fijn dat je ons op de hoogte wil houden.
Groeten Angelien
Geschreven door: verheijen  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor verheijen  10-2-2012 12:32:22
Afbeelding van verheijenEr gaat een kaartje naar ze toe hoor.
Wat een ellende allemaal voor ze. Bedankt Greta dat jij dit voor hun wil doen.
Sterkte ook voor jou. Trees
Geschreven door: bojoura  Bericht voor opstellen voor bojoura  10-2-2012 15:13:38
Afbeelding van bojouraKaartje is op de bus.
Groetjes en sterkte.
Jolanda
Geschreven door: ri@ setien  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ri@ setien  11-2-2012 12:27:01
Afbeelding van ri@ setienHallo Greta,

Wat een nare berichten toch telkens.
Gister is een kaartje voor beiden op de bus gegaan.
Wil je hen de groetjes doen?

Groetjes van Ria
Geschreven door: jesper  Bericht voor opstellen voor jesper  11-2-2012 13:50:47
Afbeelding van jesperer gaat zeker weer een kaartje naar
hun toe .gr nel
Geschreven door: eekhoorn2  Bericht voor opstellen voor eekhoorn2  14-2-2012 0:53:35
Afbeelding van eekhoorn2 niet niks een teen eraf, heeft hij suikerziekte???
ik heb het al 13 jaar..
veel sterkte toegewenst beide Ja
Geschreven door: freubeltje  Bericht voor opstellen voor freubeltje  14-2-2012 9:00:15
Afbeelding van freubeltjeHet zal misschien vandaag niet lukken, maar eerdaags gaat er een kaartje naar hun toe!
Ik hoop dat het nu toch eindelijk goed komt voor ze.
Groetjes Paula
Geschreven door: omanijntje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor omanijntje  14-2-2012 16:20:27
Afbeelding van omanijntjeIk zal ook een kaartje sturen. Wens hen sterkte. gr. Guusje
Geschreven door: MonaHJ  Bericht voor opstellen voor MonaHJ  14-2-2012 16:54:19
Afbeelding van MonaHJForum verplaatst naar nieuwe groep

Minder leuke dingen van het leven

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring