Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Almar Creative
Iedere week een gratis hotfix patroon Meld u via onze website aan op onze facebook pagina en ontvang iedere week een gratis hotfix patroon, ook geschikt voor de hobbydots.

Doetiek Yvonne
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% op reuze breiwolbol van € 19,95, uit 1 bol haal je een trui/stola. Witte zijde roosjes 1,5 cm 12 stuks voor € 1,10. Organza vlinders € 0,45 per stuk in lila, rose geel en wit. 3D vellen 5=4 betalen

Crea Tries Kaarten
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 5% korting op uw complete bestelling, zie website voor meer informatie. Tevens elke maand leuke gratis artikelen extra bij uw bestelling bovenop de korting.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

VOGELkaarten - UITSLAG - Uitdagingen / Wedstrijden

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

VOGELkaarten - UITSLAG - Uitdagingen / Wedstrijden

Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  14-3-2012 13:02:13
Afbeelding van Chaootjeships ik zie nu pas wat hannie gewonnen heeft en welke leuke kaarten er waren gemaakt Ik doe me naam echt eer aan......................
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  5-3-2012 22:34:31
Afbeelding van Jeetje-I-Deetje

Dit is wat in de vlop voor Creahannie is gegaan..............

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  5-3-2012 22:30:42
Afbeelding van Jeetje-I-Deetje Agnesw62 binnenzijde Agnesw62 Anreda B.zweers Caartje Henniebeer
Inekedc1 Ingridbr Ladyruitje Minspin Omaton Silviavs62

Agnes Bvenema Chaootje

Ik heb er weer wat kaarten bijgezet. Het scannen gaat langzaam maar ik doe mijn best om deze week alle kaarten erop te krijgen.

Groetjes, Jackie
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  3-3-2012 19:55:14
Afbeelding van cinemaoh sorry Jackiedat wist ik niet hoor!beterschap !grt tiny
Geschreven door: huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor huisheks  3-3-2012 19:21:14
Afbeelding van huisheksHartelijk gefeliciteerd
een prachtige kaart
liefs brigitta
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  3-3-2012 19:21:11
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeNee, dat niet Tiny..............maar ik geb weer een ontsteking in m`n schouder en daardoor lukt het scannen even niet Sorry!
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  3-3-2012 19:14:31
Afbeelding van cinemahoi dacht dat ik wat gemist had !
maar zijn de foto s met de andere vogeltjes weg gevlogen grt tiny
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  27-2-2012 11:11:41
Afbeelding van Jeetje-I-Deetje Agnesw62 binnenzijde Agnesw62 Anreda B.zweers Caartje Henniebeer
Inekedc1 Ingridbr Ladyruitje Minspin Omaton Silviavs62

Agnes Bvenema Chaootje
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  26-2-2012 23:13:05
Afbeelding van caartjeHannie, Gefeliciteerd

groetjes
carin
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  26-2-2012 13:56:14
Afbeelding van agnesw62gefeliciteerd hannie
Geschreven door: pedicuurtje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  26-2-2012 12:31:22
Afbeelding van pedicuurtjeGefeliciteerd Hannie en Jacky bedankt voor de organisatie hiervan.......Janny
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  26-2-2012 12:24:07
Afbeelding van B.ZweersHannie gefeliciteerd. Mooie kaart Ja Ja Ja

Krijgen we rest ook nog te zien? Nieuwsgierig........
Geschreven door: henniebeer  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor henniebeer  26-2-2012 12:20:06
Afbeelding van henniebeerHannie gefeliciteerd met je prijs en maak er iets moois van he.
gr. Hennie.
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  26-2-2012 11:49:09
Afbeelding van Chaootjegefeliciteerd
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  26-2-2012 11:44:12
Afbeelding van Creahannie ,dat is een leuke verrassing .Ik vind het SUPER leuk , Dankjewel Jackie!!!!!Kijk uit naar mijn prijs,gr Hannie
Geschreven door: jojaco  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jojaco  26-2-2012 11:26:05
Afbeelding van jojacoJammer dat ik het adres niet gekregen heb waar het naar toe moest, ik had en heb ook kaarten klaar liggen met vooral het doel om ze dus aan ouderen te sturen. Ik had een pb-tje gestuurd op 22-2 maar niks meer gehoord van je.

De winnares gefeliciteerd.
gr Jannie
Geschreven door: jazzd  Bericht voor opstellen voor jazzd  26-2-2012 11:11:42
Afbeelding van jazzdGefeliciteerd met je prachtige kaart! Terecht gewonnen :-)
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  26-2-2012 11:08:58
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeHallo Allemaal,

Het was een moeilijke keuze. Er waren 36 kaarten die meededen aan de wedstrijd.
Maar aangezien er maar één de winnaar kan zijn feliciteer ik Creahannie met haar winnende creatie.

Het knutselpakketje komt zo snel mogelijk naar je toe.

Ik zal alle kaarten die mij toegezonden zijn vanaf morgen hier bij plaatsen, moet ze allemaal nog scannen en heb het weekeind bezoek dus dat gaat vandaag even niet lukken.

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Agnes  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Agnes  22-2-2012 15:22:14
Afbeelding van AgnesHallo Jackie,

Heb vandaag een vogelkaart op de bus gedaan, vliegt richting naar jou.

Groetjes Wil
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  22-2-2012 9:48:06
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk heb gisteren weer kaarten binnen gekregen van:

Marjahobby
Sietjehobby en
Slagelse

Dank je wel, dames!

Groetjes, Jackie
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  21-2-2012 17:06:21
Afbeelding van tdkik heb het eindelijk klaar.
maar ik vind het een juweeltje,
en ook heel bijzonder.
hij ligt nu in de bus.
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  19-2-2012 8:26:24
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk heb vrijdag en zaterdag weer een aantal vloppen binnen gekregen. Sorry, had geen tijd om ze te melden. Ze kwamen van:

Caartje
Cinema
Huisheks
Maat
Oorschotje
Silviavs62 en
Vennetje

Bedankt, dames!

Groetjes, Jackie

Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  19-2-2012 8:11:14
Afbeelding van agnesw62natuurlijk jackie, fouten maken is menselijk.
ik kwam er achter omdat ik terug wilde lezen wanneer de kaarten uiterlijk ingeleverd moesten worden, want ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat iedereen er van gemaakt heeft, je zet hier toch straks wel een collage van alle kaarten?
bedankt alvast voor de felicitaties en dus ook meteen de felicitaties terug, voor jouw dochter , die dus morgen jarig is
groetjes agnes
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  19-2-2012 8:04:52
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeFoutje moet kunnen, Agnes En alvast gefeliciteerd met je dochters verjaardag. Mijn oudste is morgen jarig
Ik heb het aangepast

Groetjes, Jackie
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  19-2-2012 7:41:44
Afbeelding van agnesw62hoi jackie, in jouw 1e berichtje staat dat de vogelkaarten vóór vrijdag 25 febr bij jou binnen moeten zijn en dat je dan op zaterdag 26 febr de winnaar bekend maakt, maar t is zondag pas de 26e, dat weet ik zo goed omdat zondag de 26e mijn middelste dochter 16 jr wordt
groetjes agnes
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  17-2-2012 15:42:35
Afbeelding van cinemajackie ! is mijn kaart aangekomen?grt tiny
Geschreven door: Witchy  Bericht voor opstellen voor Witchy  17-2-2012 15:39:43
Afbeelding van WitchyIk wil ook graag mee doen, dus als ik je adres mag !?

Gr
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  17-2-2012 10:53:05
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeJe hebt een pb-tje, Tijnie

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Diesel  Bericht voor opstellen voor Diesel  17-2-2012 10:43:16
Afbeelding van Dieselhallo,

Ik zou nog wel graag mee willen doen, het is dus wel de bedoeling dat je gewoon je eigen naam in de kaart zet als afzender?

groeten trijnie
wil je er in eht postvakje even bij zetten "vogelkaart"
Geschreven door: sietjehobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sietjehobby  16-2-2012 9:53:51
Afbeelding van sietjehobbyKaartje komt eraan Jacky

Sucses !!!!!
Groetjes
Sien
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  16-2-2012 0:23:54
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeJa hoor, was prima verpakt Dus alles is netjes aangekomen.

Groetjes, Jackie
Geschreven door: jazzd  Bericht voor opstellen voor jazzd  16-2-2012 0:08:33
Afbeelding van jazzdmooi! alles in goede orde bij je aangekomen?
Geschreven door: huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor huisheks  15-2-2012 18:56:36
Afbeelding van huisheksHij is gepost
Liefs brigitta
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  15-2-2012 18:52:13
Afbeelding van B.ZweersZie dat mijn vlop binnen is. Heeft de postbode snel gedaan.

Gr. Bep
Geschreven door: oorschotje  Bericht voor opstellen voor oorschotje  15-2-2012 15:20:20
Afbeelding van oorschotjemijn kaart is gepost
in een grote envelop
hoop dat deze WEL aankomt
er zijn afgelopen week weer 3 vloppen kwijt geraakt
wacht dus met spanning af

veel liefs Ada Hartje
Geschreven door: slagelse  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor slagelse  15-2-2012 15:15:57
Afbeelding van slagelseik ga mijn kaart aankomend weekend afmaken en naar je toe sturen Jackie maar
mag ik voor de zekerheid jou adres nog even denk niet dat ik hem nog heb.

Groetjes Ingrid
Geschreven door: sylviavs62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sylviavs62  15-2-2012 14:10:16
Afbeelding van sylviavs62Hallo Jackie,

Ik wil ook meedoen met een vogelkaart.
Mag ik je adres hebben.

Sylvia
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  15-2-2012 14:04:07
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk had vandaag weer een boel leuke post
De vloppen van :

B.zweers
Creamiep
Henniebeer
Jazzd
Minspin
Omaton en
Tientje54 zijn aangekomen
Dank je wel, dames!

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  15-2-2012 13:11:40
Afbeelding van Chaootjeverrek zie nu pas dat mijn kaart binnen is jeetje
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  15-2-2012 13:10:07
Afbeelding van tdkhallo ik ben ook bezig met een kaart , maar die is heel bewerkelijk., dus nog even wachten.
Geschreven door: Vennetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Vennetje  15-2-2012 12:44:16
Afbeelding van VennetjeHallo Jackie,

Wil ook wel meedoen, geef je adres maar dan stuur ik morgen nog een kaartje.

groetjes Hélène
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  15-2-2012 11:54:49
Afbeelding van B.ZweersMijn kaart is gisteren op de post gegaan.

Gr. Bep
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  15-2-2012 11:53:28
Afbeelding van cinemahoi de mijne is ook uitgevlogen! grt tiny
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  15-2-2012 11:39:08
Afbeelding van caartjeHoi jackie

Vandaag zijn de kaarten van mij op de post gegaan

groetjes
carin
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  14-2-2012 9:53:28
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk heb gistermiddag kaarten binnengekregen van :

bvenema, Jokemak en Ladyruitje. Vandaag moet de post nog komen

Groetjes, Jackie
Geschreven door: tientje54  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tientje54  13-2-2012 19:15:12
Afbeelding van tientje54Hallo Jackie en Karin
Mijn vogelkaartje is vandaag op de post gegaan hoor
groetjes Tine
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  12-2-2012 22:12:23
Afbeelding van ingridbrHoi Jackie en Karin
Wil ook hieraan meedoen. Heb de kaart al klaar.
Groetjes Ingrid
Geschreven door: henniebeer  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor henniebeer  12-2-2012 21:59:01
Afbeelding van henniebeerde mijne is ook gepost vandaag, die zul je als het goed is dinsdag krijgen, want op maandag komt er geen post meer tegenwoordig he.
Geschreven door: jazzd  Bericht voor opstellen voor jazzd  12-2-2012 21:44:29
Afbeelding van jazzdje hebt pb, mijn flop gaat morgen op de bus.
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  12-2-2012 21:38:30
Afbeelding van inekedc1hahahah daarommmmmmmmmmmmmmm was tie zo laat.. wat zou dr mee gebeurd zijn???

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring