Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbystunter
Met of zonder de HJSTAR pas krijgt u 20% korting op alle mallen van Nellie Snellen. OP=OP

De Hobbyhoek
Met uw HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op het gehele assortiment, daarnaast krijgt u een presentje bij uw bestelling. Vermeld HJSTAR bij de kortingscode en uw pasnummer bij de opmerkingen.

Het Creatieve Visje – Hobbywinkel - België
Voor het 5-jarig bestaan van de hobbywinkel Het Creatieve Visje krijgt u bij aankoop van minimum 25€ de kans op een korting van 5% tot 20%. Kom een kijkje nemen, de koffie/thee staat klaar.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Wie weet hoe deze gemaakt word. - Hobby vragen

Geschreven door: keej1953  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor keej1953  8-2-2012 23:03:22
Afbeelding van keej1953
Ik zag hem en vind hem erg leuk.
aub pr.v.reactie.
bijv dank corrie
Geschreven door: jojaco  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jojaco  8-2-2012 23:17:47
Afbeelding van jojacoIk heb je een pb-tje gestuurd.
zie bij mijn creaties nr 159
gr Jannie
Geschreven door: kizzybabs  Bericht voor opstellen voor kizzybabs  9-2-2012 2:02:28
Afbeelding van kizzybabshttp://www.youtube.com/watch?v=y7z8SD-k6i8

Hier kan je een filpje bekijken van een dubbele schuifkaart.

groetjes

Marianne
Geschreven door: Vers  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Vers  9-2-2012 8:29:45
Afbeelding van VersIs echt een hele mooie kaart Corrie en na het berichtje van Marianne, ben ik gaan kijken naar de beschrijven. Ga het vast en zeker een keertje proberen.
Dames bedankt hoor.
Groetjes van
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  9-2-2012 8:48:55
Afbeelding van kaartenanswat een leukertje, die ga ik ook eens maken. dank voor de tip Ja Ja Ja

groetjes
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  9-2-2012 9:06:10
Afbeelding van MiMahe dat is een oude bekende
die hebben we een keer gemaakt op een maatjsedag
heb ik toen nog enthousiast een atc van gemaakt
blijft leuk
Geschreven door: teacosy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor teacosy  9-2-2012 11:26:05
Afbeelding van teacosyHoi Corrie,

Op mijn site kun je een vierkante uitvoering vinden, compleet met werkbeschrijving en gratis achtergrondpapier.
http://www.ebbies.nl/workshops/double-slider-card/

Groetjes, Els
Geschreven door: keej1953  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor keej1953  9-2-2012 13:34:43
Afbeelding van keej1953Ja hoor dank jullie wel voorde tips.ik kan ermee aan de slag.
vr.groet corrie

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring