Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u dubbele spaarzegels bij de bestelling.

Hobbyplanet
Deze maand Dots en Stitch pakketjes voor 3,50Knipvellen vanaf 0,30 per vel.Te gekke krijtjes en gildingwax op het creapektakel in Kampen.

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u een vakantie aanbieding 15% korting op alle hobbyartikelen Hobbyshop Annemoontje 0573-491261

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
Bruinink 24 juli 2017
Hobbyjournaal 148 verschijnt 29 juni

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Maatjesdag in het Noorden/Winschoten - Hobbymaatjes Dagen

Geschreven door: schorpioen  Bericht voor opstellen voor schorpioen  23-5-2012 14:21:41
Afbeelding van schorpioenDeze topic wordt nu gesloten
Geschreven door: schorpioen  Bericht voor opstellen voor schorpioen  22-5-2012 23:37:51
Afbeelding van schorpioen Tineke uit Vriescheloo heeft verrassend veel kaarten gekregen Ja en langs deze weg wil zij ieder heel hartelijk bedanken
het doet je goed als je ziek bent.

(Deze topic mag gesloten worden)
Geschreven door: leukmeisje  Bericht voor opstellen voor leukmeisje  22-5-2012 8:34:38
Afbeelding van leukmeisjeMarja, wat verschrikkelijk. Inderdaad wie had dat kunnen bedenken. Nu wachten in onzekerheid hoe het verder gaat. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte, kracht en liefde toe. Ghanese groeten Jeannette
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  22-5-2012 7:35:47
Afbeelding van MiMadames bedankt
ik zal vandaag of morgen een blog of forum maken waarin ik jullie op de hoogte houdt.
dan kunnen jullie daar reageren
zodat jullie hier weer met elkaar verder kunnen over jullie plannen,
zoals het hoort

hier geen veranderingen

lieve groetjes marja
Geschreven door: Sirius344  Bericht voor opstellen voor Sirius344  22-5-2012 0:24:50
Afbeelding van Sirius344

Lieve Marja en familie

Heel veel sterkte , en ik hoop dat alles goed komt .

liefs Nel
Geschreven door: schorpioen  Bericht voor opstellen voor schorpioen  21-5-2012 23:11:28
Afbeelding van schorpioenlieve Marja en familie leden

Ik wens jullie heel veel sterkte met elkaar en mocht je tijd en de moed hebben hoop ik dat je ons op de hoogte kan houden.

Lieve groeten Irma

Geschreven door: Hillegonda  Bericht voor opstellen voor Hillegonda  21-5-2012 21:50:17
Afbeelding van HillegondaMarja, heel veel sterkte met je zoon. Wat vreselijk en we hadden zo`n mooie dag gehad met zijn allen, groetjes en liefs Nelly. Kus
Geschreven door: silverwing  Bericht voor opstellen voor silverwing  21-5-2012 17:44:41
Afbeelding van silverwingMarja,

Wat een vreselijk nieuws.
Heel veel sterkte voor jou en je verdere familie.

Lieve groetjes,
Anita
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  21-5-2012 17:32:44
Afbeelding van etjeLieve Marja ,dat is vreselijk nieuws, ik wens jou en je familie heel veel sterkte,en als iemand mij het adres van Marja wil doorgeven heel graag.
hoop snel op betere berichten
Geschreven door: Willemien  Bericht voor opstellen voor Willemien  21-5-2012 15:42:21
Afbeelding van WillemienMarja, hier zijn geen woorden voor. Wat een rotbericht!
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat hier snel betere berichten komen te staan over je zoon.

Willy
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  21-5-2012 15:05:55
Afbeelding van MiMalieve dames

wie had gedacht dat ik na die mooie inzameling voor het RMD hier zelf gebruik van moet gaan maken

afgelopen zaterdag heef onze 21 jarige zoon een ernstige hersenbloeding gehad. Wij zijn nu bij hem in zwolle. de komende dagen wordt erg spannend of en hoe hij wakker wordt. ik probeer jullie op de hoogte te houden

vanaf morgen slapen we dus in een RMD huis

marja
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  21-5-2012 14:31:29
Afbeelding van etjezo ,allemaal aan het zonnebaden
ik heb iets geregeld met Mieke hoor,
En met chantal voor een ruimte
dus Twinkling H2O,s kom maar
We gaan dus alleen daarmee aan de gang
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  17-5-2012 10:23:04
Afbeelding van etjeGoedemorgen,
eindelijk een zonnetje,zal niet lang duren ben ik bang,maar we zien hem
Tja de tijd ,ik werk niet ,kan niet zoveel huishouding,dus dan maar spelen
Irma snoept de tijd bij elkaar denk ik
Wat maakt ze mooie kaarten he,en dat mooie gaat ze mij ook leren lief he,
Ik heb de foto,s nog eens weer bekeken,en ik bedenk me,ik weet niet meer wie ,wie is
Van veel dames niet
Weet niet waar ik allemaal mee heb gesproken
Geschreven door: Renske50  Bericht voor opstellen voor Renske50  17-5-2012 9:15:48
Afbeelding van Renske50Zo Irma je word nog super met je kaarten heel mooi geworden zeg

En Etje die van jou is ook heel mooi geworden waar halen jullie de tijd vandaan
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  16-5-2012 17:47:20
Afbeelding van etjeMooie foto,s Akkie
Als ik zo alles bekijk mag niemand klagen toch?
Ik zie allemaal tevreden gezichten
Zoals jullie aan mijn profielfoto kunnen zien,ik heb de eerste kaart gemaakt met de twinkle20h
En ik vind hemzelf goed geworden,
Ook ben ik vanmiddag bezig om Irma na te apen met een vintage kaart en iets gebruiken uit de goodiebag
Geschreven door: akkie  Bericht voor opstellen voor akkie  16-5-2012 15:45:54
Afbeelding van akkieHallo dames

Allemaal prachtige foto`s EINDELIJK heb ik die van mij er ook op gezet
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  16-5-2012 13:15:50
Afbeelding van etjeIrma wat een leuk idee,
Inderdaad had ik dat zakje ook,
even zien wat ik fabriceer,
Ik heb mn eerste kaart af die ik gemaakt heb met de twinkle h20
en deze is gelukt ,ik plaats hem nog wel,
Geschreven door: schorpioen  Bericht voor opstellen voor schorpioen  16-5-2012 11:29:18
Afbeelding van schorpioenLeuke foto`s Maria en Nel er waren toch best veel fotograven op deze dag.

ja ja ik had gister tijd om een kaart te maken
ik heb hier materiaal bij gebruikt die we hebben gekregen zaterdag, het zat in een rose tule zakje en veertjes zaten in een ander zakje.

wie herkent het materiaal??

klik op de foto zodat je het beter kan zien
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  16-5-2012 11:02:01
Afbeelding van JosieHoi Nel,
Leuke foto,s Ja Ja Ja Ja

groetjes, Ingrid
Geschreven door: Sirius344  Bericht voor opstellen voor Sirius344  16-5-2012 10:52:25
Afbeelding van Sirius344Hallo Allemaal

Ook ik heb nog wat foto,s geplaatst , van deze hele gezellige dag

groetjes Nel
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  16-5-2012 10:50:37
Afbeelding van etjeIk verheug me ook op volgend jaar.
Doen we het weer over
We zijn al aan het voorbereiden
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  15-5-2012 23:49:35
Afbeelding van JosieHoi Jolanda,
ben nog even bij je foto,s gaan snuffelen.
Leuk!!!
Ze geven goed de sfeer van die dag aan he??

grotjes, Ingrid
Geschreven door: creanda  Bericht voor opstellen voor creanda  15-5-2012 23:18:33
Afbeelding van creandaIk heb nog een paar foto`s in mijn album gezet.

Groetjes,
Jolanda
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  15-5-2012 17:51:23
Afbeelding van etjeJa graag foto,s
Eigenlijk vond ik alles wel mooi, had zelf ook graag een zeepje gemaakt, het ontbrak me aan de tijd
Geschreven door: silverwing  Bericht voor opstellen voor silverwing  15-5-2012 17:37:12
Afbeelding van silverwingIk heb zeepjes gemaakt. Was erg leuk om te doen. Mijn dochter zei toen ik thuis kwam..... Oh gaan we dat ook een keer doen??
Dat leek haar wel wat, net zo als het metallic doekje, nou zeg maar doek. Ook die vond ze erg mooi en ik vond het ook erg leuk om te doen. Ga het dus ook wel weer een keer doen. Ik heb ook nog mee gedaan aan iris vouwen. Hier had ik al wel veel van gezien , maar nog nooit zelf gedaan. Nou ik vond het erg leuk om te doen en ook dat ga ik vaker doen. Eerst wat patronen daar van opzoeken. Ik zal deze week nog wel even foto`s bij mijn creatie`s zetten, van wat ik heb gemaakt bij de workshops.

Knutsel groetjes,
Anita
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  15-5-2012 16:37:06
Afbeelding van etjedeze topic is voor de maatjesdag,
En niet voor een discussie wel of geen workshop
Wat ik erover wil zeggen is, je kan ook zelf het organiseren in kleine kring en dan waar je interesses liggen ,kan je zelf invullen
Als ik zover ben zal ik een topic openen,maar niet in deze topic
En ik wil graag iets met Twinkling H2O daar ging het ook over trouwens, iemand die mee wel doen stuurt me maar een pb.
En dan zien we het vervolg wel.
Hier gaan we verder met de maatjesdag,
Nog lang niet iedereen heeft gereageerd,en of ze het mooi of niet mooi vonden
Wie heeft er ook zeepjes gemaakt?
Wie heeft met de workshop van de hobbyhoek meegedaan?
Reacties?
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  15-5-2012 13:51:19
Afbeelding van etjeDit was helemaal mijn bedoeling niet,
Wij hebben wat potjes Twinkling H2O gekocht ,en daar wilde ik graag meer over weten vandaar mijn optie ,
Omdat ik weet dat dit een nieuwe techniek is ,en er een paar meiden dit mooi vonden,
Maar verder ga ik niks organiseren hoor,
Het was gewoon een voorstel en verder had het geen bedoelingen,
Nou ja misschien zoals Irma zei eens per maand een middag samen knutselen
Maar ik ga geen workshops of dergelijke organiseren,
Ik weet dat Mieke erg met haar gezondheid tobt vandaar dat ik ook eerst met haar wil spreken over de Twinkling H2O omdat ik haar persoonlijk ken,
En natuurlijk zijn er veel meer technieken en stempels,
dan zou je een workshop in Sleen kunnen gaan?
volgens mij is daar een hele grote stempelwinkel en die heeft vast ook workshops,
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  15-5-2012 12:09:24
Afbeelding van etjeDames ik moet eerst alles nog met Mieke bespreken,en waarschijnlijk heb ik al een ruimte ,in ieder geval een optie
Ik ben er mee bezig dus even geduld
Ben bezig in Oude Pekela maar Mieke heeft ook 2 kleine kinderen,en ze gaat naar Beatrixoord,dus eerst eens kijken of ze dit wel kan doen
En wil doen
En meer kleuren kan je zo bestellen toch?
Ook dat zouden we samen kunnen doen ,dan kost het maar 1x verzendkosten ,ik weet niet hoeveel thea aan verzendkosten vraagt
Geschreven door: Willemien  Bericht voor opstellen voor Willemien  15-5-2012 10:48:08
Afbeelding van WillemienIk vind het ook leuk om een workshop te volgen bij Mieke. Maar dan zou het leuk zijn, als er ook wat meer kleuren te koop zijn dan alleen de basiskleuren. Als dat ook te realiseren zou zijn? Heeft Lamain geen zaaltjes te huur? En we komen toch niet allemaal uit Winschoten dus..... is Veendam een optie? In het Dukdalf kun je goedkoop terecht. Ik organiseer er voor mijn werk wel eens een cursus. Goedkoopste zaaltje daar is 9,00 per dagdeel (max. 12 personen). Een iets groter zaaltje 16,00 per dagdeel. Dat is te doen, toch?
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  15-5-2012 10:08:47
Afbeelding van etjeIk ga eerst met Mieke praten,en dan zal ik een topic openen,we moeten wel de ruimte hebben he,ergens
Er zijn wel zaaltjes maar die kosten wat
Geschreven door: silverwing  Bericht voor opstellen voor silverwing  15-5-2012 7:44:07
Afbeelding van silverwingGoedemorgen allemaal,

Ettie ,ik sluit me bij de woorden van Creanda aan. Ja
Ik hoor het graag als Mieke een workshop houdt.

Knutsel groetjes,
Anita
Geschreven door: creanda  Bericht voor opstellen voor creanda  14-5-2012 23:47:56
Afbeelding van creandaEttie, bedankt voor de verwijzing naar het filmpje. Erg leuk om te zien. Als Mieke een workshop geeft, houd ik me aanbevolen.

Groetjes,
Jolanda
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  14-5-2012 21:53:09
Afbeelding van etjeNee Renske dat is inderdaad jammer
De basiskleuren heb je
en die kan je uitbreiden met zoveel kleuren, ik denk als je thea vraagt krijg je wel advies, en Mieke is ook de beroerdste niet
heb nog wel m
ooi filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=D46lg2WNBrw
Geschreven door: Renske50  Bericht voor opstellen voor Renske50  14-5-2012 21:45:46
Afbeelding van Renske50Hoi hoi Etje
Ik ga er van de week even mee aan de gang lijkt me super wil er nog wel wat bij hebben maar wil eerst vragen welke de meest gebruikte kleuren zijn anders koop je maar in het wilde weg en dat is zonde

He Irma eens in de maand een kaartenclubje is te verweg voor mij sorry hoor
groetjes Renske
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  14-5-2012 20:34:15
Afbeelding van etjeJa Susan onze vakjes staan open,
kon het nog beter dan?
Geschreven door: schorpioen  Bericht voor opstellen voor schorpioen  14-5-2012 20:14:52
Afbeelding van schorpioenSusan dit mag je in onze postvak doen om een discussie forum te voor komen.
Geschreven door: Wester1956  Bericht voor opstellen voor Wester1956  14-5-2012 19:56:06
Afbeelding van Wester1956dan hoop ik ook van de parij te wezen

groetjes aagje
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  14-5-2012 19:49:50
Afbeelding van etjeJa we hebben besloten om in 2013 weer een maatjesdag te doen
Ik heb er een lieve maatjesvriendin aan overgehouden en een mooie keuken
Maar we vonden het zo leuk,dat we zeggen we doen het weer, dus de plannen liggen er alweer.

Of we ook weer zoveel mogen weggeven?de tijd zal het leren,jullie zijn nu vreselijk verwend he
Maar het gaat ook niet om het weg geven toch?
het was toch erg gezellig?
En mieke heeft al gezegd de volgende keer een workshop te willen doen, dus die staat.
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  14-5-2012 19:46:08
Afbeelding van etjeIk heb Mieke al gemaild,
Dat is een super idee Irma
Bij mij mag wel ,maar niet veel ruimte en tja Lucky he

Wie o wie wil nog meer?
Heeft iemand een ruimte voor ons?
Zal ik eens een oproepje doen als er meerderen zijn die dit willen?
Geschreven door: schorpioen  Bericht voor opstellen voor schorpioen  14-5-2012 19:13:25
Afbeelding van schorpioenIk wil ieder NOG 1 KEER bedanken voor de enthousiaste reakties Ja hierdoor hebben Ettie en ik besloten om in 2013 weer een gezellige dag zoals deze te organiseren.

In de HJ krant van deze maand(als er nog een plekje is) kun je een leuk stuk over maatjesdag in het Noorden lezen dit samen met wat foto`s, het is geschreven door Anita (Silverwing)
Geschreven door: schorpioen  Bericht voor opstellen voor schorpioen  14-5-2012 19:00:48
Afbeelding van schorpioendames dames dames
misschien zijn er wel meer dames die dit leuk vinden
of misschien is het een idee om een leuk kaarten groepje te maken die eens in de maand bijv. bij elkaar komen (nu zit ik helaas krap in tijd)
wie oh wie hahahhahahaahha
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  14-5-2012 17:40:44
Afbeelding van etjeZullen we een prive workshop van haar vragen?
Zal haar even mailen
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  14-5-2012 15:43:15
Afbeelding van etjejoa is ook zo
Ja het zijn hele leuke potjes om mee te werken
misschien heeft Mieke nog wat?
het was een aanbieding,
ik wacht nu op penselen en goede papier,
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  14-5-2012 15:13:30
Afbeelding van etjeIk denk net he,
940 euro
we waren met 60 maatjes
Als we hadden geweten wat we nu weten, hadden ze vast allemaal 1 euro meer gedaan,en was het streefbedrag gehaald
Mmmmmmmmmmmmmmmm
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  14-5-2012 15:10:01
Afbeelding van etjenu zorgen dat het streef bedrag er snel is,
Beterschap Anneke
EN Renske ik ben even aan het kleuren geweest ,mooi hoor,maar nog niet zoals het moet zijn,zal wel te nat zijn, even juf Mieke vragen,
Al doende leert men zeg ik altijd
Dus de mannen hebben goed opgepast, lekker bbq
Wij hebben afgesproken dat we met 14 dagen met de mannen uit eten gaan, die stumperds hebben veel te verduren gehad, eerst met de keukens, toen met de maatjesdag ,waar we vaak voor op pad waren
Daarmee sluiten we voor dit jaar af,maar we zitten alweer te broeden hoor,
Het word een verslaving
Of jullie niet meer?
Geschreven door: Renske50  Bericht voor opstellen voor Renske50  14-5-2012 13:27:35
Afbeelding van Renske50Ja Nel dat denk ik eerder hahaah
Geschreven door: Sirius344  Bericht voor opstellen voor Sirius344  14-5-2012 12:20:28
Afbeelding van Sirius344Of hadden de mannen op elkaar gepast , Renske ?
Ben gisteren ook weer goed thuis gekomen
Dus op naar de volgende keer !!!!!!!

groetjes Nel
Geschreven door: Renske50  Bericht voor opstellen voor Renske50  14-5-2012 12:04:06
Afbeelding van Renske50Hoi hoi
Ik ben weer boven water hobbymaatjes dag in winschoten wil ik voor geen goud missen zooooooooooooooooooo gezellig en je leert er ook nog wat hahahaha
Ja en ik had de hoofd prijs gewonnen bbq bij Irma haar man had op mijn man gepast hahaahahahah dus moest hem even wel op halen bij de oppas (grapje)
Nu Irma en Etje volgend jaar maar weer
Groetjes Renske
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  13-5-2012 22:49:13
Afbeelding van etjeMooi bedrag hoor,
dankzij Jo haar mooie outfit
En de verkoop met opbieden ging ook goed, vooral het bord he Crien
rammeldepam
Geschreven door: silverwing  Bericht voor opstellen voor silverwing  13-5-2012 22:14:51
Afbeelding van silverwingIk zit nog na te genieten van gisteren.
Alle gekregen spulletjes nog eens bekeken...
Ik heb ook wat foto`s van de maatjes dag in mijn foto album gezet.

Knutsel groetjes,
Anita

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen Tickets