Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hennie`s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle stempels

t Allergaartje
Met de HJSTAR pas krijgt u oplegvellen Doodey 3 voor 1 euro, Papicolor blokje stempelpapier nu 2,50

Crea Tries Kaarten
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 5% korting op uw complete bestelling, zie website voor meer informatie. Tevens elke maand leuke gratis artikelen extra bij uw bestelling bovenop de korting.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Lichtbak - Hobby vragen

Geschreven door: Mechelke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mechelke  8-2-2012 19:58:09
Afbeelding van MechelkeHoi,

Ik ben op zoek naar een goede lichtbak, hebben jullie suggesties?

Groetjes, Marijke
Geschreven door: Lindos  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Lindos  8-2-2012 20:07:58
Afbeelding van LindosHallo Marijke,

Mijn lichtbak is gemaakt van een bakje waar wijn in verpakt geweest is. Het deksel vervangen door een glasplaat en binnenin een TL lampje. Groetjes, Odette.
Geschreven door: hanzejo  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hanzejo  8-2-2012 20:25:00
Afbeelding van hanzejoIk heb een oude scanner als lichtbak
Groetjes Els
Geschreven door: Mechelke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mechelke  8-2-2012 21:02:29
Afbeelding van MechelkeOdette en Els, bedankt voor de tip!!

Marijke
Geschreven door: Krealinda  Bericht voor opstellen voor Krealinda  8-2-2012 21:18:16
Afbeelding van KrealindaIk heb ook een wijnkistje als lichtbak met een gewone lamp erin en daarop een plexiglas plaat het voordeel is dat het niet snel stuk gaat dan gewoon glas en het werkt prima heb hem al jaren.
Geschreven door: Carretje  Bericht voor opstellen voor Carretje  8-2-2012 21:34:59
Afbeelding van CarretjeOf je pakt een rechthoekige ovenschaal (voor lasagna te maken of zo) en legt hem op z`n kop op je werkblad met een snoer-met-lampje eronder.
Als je klaar bent, schaal in de kast, lampje in een laatje en je hebt geen grote lichtbak op te ruimen ;-)

Groetjes van
Caroline Zonnetje
Geschreven door: Mechelke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mechelke  9-2-2012 11:38:24
Afbeelding van MechelkeDames bedankt voor de tips!!!

Groetjes , Marijke
Geschreven door: Noeshy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Noeshy  9-2-2012 12:21:33
Afbeelding van NoeshyMet die laatste type moet je wel oppassen dat je niet te lang werkt. Die lamp geeft warmte af.
Als je een min of meer handige man hebt, zou ik hem lief vragen er ééntje te maken.
Achteraan in het hout heeft mijn man gaten geboord voor de verluchting. Bovenaan ligt een
melkplaat. Je kunt hem eveneens groter maken dan degene in de winkel.
IK ben echt héél tevreden over mijn lichtbak
Groetjes,
Josiane
Geschreven door: connyvk  Bericht voor opstellen voor connyvk  9-2-2012 12:31:01
Afbeelding van connyvkHet is dat je te ver weg woont,
want anders had je er een gratis af kunnen halen.
verzenden doe ik niet !

Groetjes Conny
Geschreven door: Mechelke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mechelke  10-2-2012 23:30:32
Afbeelding van MechelkeIedereen bedankt voor de tips!!!
Ga mijn charmes eens in de lucht gooien bij manlief.

Groetjes, Marijke

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring