Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Castella Creatief
Bij besteding van € 5,00 krijgt u een stempel. (niet op afgeprijsde art.) Een volle kaart is € 12,50 waard. Deze is niet inwisselbaar voor geld.

Hobbypret
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw aankopen! Gebruik in de webshop code HJ085 De korting wordt dan direct verrekend. U vindt bij ons het grootste assortiment van Do Crafts! Nu ook Atbelle Markers!

Hobbyshop Mimi
Met de HJSTAR pas krijgt u de verzendkosten gratis 1 week lang van 25 april tot 2 mei

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Website geblokkeerd - Website

Geschreven door: josklos  Bericht voor opstellen voor josklos  8-2-2012 18:10:22
Afbeelding van josklosIk krijg vanaf vanmiddag ineens het volgende te zien
als ik inlog op HJ
- om uw computer beter te beveiligen wordt deze website
geblokkeerd voor het weergeven van inhoud met fouten
in de beveiligingscertificaten. -
Daarna moet ik voor opties ergens op klikken.
Had tot nu toe geen probleem. Wie o wie heeft dit ook
gehad??

grtjs jos
Geschreven door: creamiek  Bericht voor opstellen voor creamiek  8-2-2012 18:12:10
Afbeelding van creamiekja ik ook ?????????????

Gr Monique
Geschreven door: jojaco  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jojaco  8-2-2012 18:16:43
Afbeelding van jojacoGewoon toestaan! Dan is er niks meer aan de hand.
Had ik ook.
gr Jannie
Geschreven door: merel  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merel  8-2-2012 18:17:58
Afbeelding van merelHoi

Ik had ook die melding....

Grt. Tonny
Geschreven door: pierot  Bericht voor opstellen voor pierot  8-2-2012 18:19:52
Afbeelding van pierotHeb ik ook vraag mij af wat de bedoeling is had totaal geen problemen. heb nu meer problemen knap waardeloos zo

Geschreven door: knutselkip  Bericht voor opstellen voor knutselkip  8-2-2012 18:37:02
Afbeelding van knutselkipdat heb ik ook eider keer
maar ik doe het maar gewoon
gebuurt niet hoor

gr anja
Geschreven door: thecrow  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor thecrow  8-2-2012 18:52:49
Afbeelding van thecrowja die melding kreeg ook ook
Geschreven door: Hermieneke  Bericht voor opstellen voor Hermieneke  8-2-2012 19:00:39
Afbeelding van Hermienekeeven met je muis in het gele blokje gaan staan, linkermuisknop aan klikken en dan vraagt ie wat je wilt. Kies voor optie waar "weergeven" in staat.
Geschreven door: Ladyruitje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Ladyruitje  8-2-2012 21:14:48
Afbeelding van Ladyruitjeik krijg ook die melding weet niet hoe dat komt een vraag voor het team misschien
Geschreven door: Mickey  Bericht voor opstellen voor Mickey  8-2-2012 21:27:00
Afbeelding van Mickeyik kreeg net ook die melding, hele dag nog niet gehad
Geschreven door: Swier  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Swier  8-2-2012 21:49:01
Afbeelding van SwierIk heb de link van dit topic al doorgegeven aan Jasper.

Groetjes

Rita
HJ Team
Geschreven door: josklos  Bericht voor opstellen voor josklos  9-2-2012 14:17:43
Afbeelding van josklosokébedankt allemaal, ik vind het knap lastig hoor
iedere keer die balk.
Heb op weergeven geklikt, maar hij komt iedere keer
terug.

gr jos
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  14-2-2012 18:59:22
Afbeelding van kleintjeook ik krijg dit veelvuldig te zien.
kleintje
Geschreven door: Beka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beka  14-2-2012 19:02:24
Afbeelding van BekaHoi,

Heb je misschien een andere antivirus-scanner geínstalleerd? Daar ligt het nl. soms ook aan.

Trix

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software