Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha

Het Creatieve Visje – Hobbywinkel - België
Voor het 5-jarig bestaan van de hobbywinkel Het Creatieve Visje krijgt u bij aankoop van minimum 25€ de kans op een korting van 5% tot 20%. Kom een kijkje nemen, de koffie/thee staat klaar.

Crea Tries Kaarten
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 5% korting op uw complete bestelling, zie website voor meer informatie. Tevens elke maand leuke gratis artikelen extra bij uw bestelling bovenop de korting.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Zoek patroon kado-enveloppe - Hobby vragen

Geschreven door: kokkie75  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kokkie75  8-2-2012 11:09:06
Afbeelding van kokkie75hallo ik zoek leuke patroon kado-eveloppe wie dat voor mij heb er wel 1 maar die is meer voor vrouwen gr edward
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  8-2-2012 11:35:34
Afbeelding van agnesw62hoi edward
volgens mij wordt t mannen of vrouwen na wat voor papier/karton je ervoor gebruikt.
als je je patroon maakt met bloemen is t een vrouwen-envelop en voor mannen kun je wat stoerder papier/karton gebruiken, toch?
of kiezen voor blote dames (kijk bij topic "mannen kaarten")
groetjes agnes

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website