Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Evanos
Met de HJSTAR pas krijgt u Het hobby journaal met knipvel nog steeds voor € 1,00.De hele maand mei 10 % korting op alle wol.

Joke`s Hobbyhoekje
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei bij iedere bestelling een verrassingspakketje. Bij de Opmerkingen kunt u uw pasnummer vermelden.

Hennie`s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle stempels

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Hoera eindelijk weer eens - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: emilienne  Bericht voor opstellen voor emilienne  7-2-2012 21:23:25
Afbeelding van emiliennehoera eindelijk weer eens een leuk borduurtje

heb het al uitgeprint en voorbereid kan ik het morgen op mijn cluppie lekker borduren
en danthuis in elkaar plakken

alleen het vintageplaatje heb ik niet maar daar verzin ik wel iets op
goede reden om ff langs de hobbywinkel te gaan
Geschreven door: CreaSan  Bericht voor opstellen voor CreaSan  7-2-2012 22:45:19
Afbeelding van CreaSanmmm misschien ook om te zetten naar een dotspatroon??
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  7-2-2012 23:17:06
Afbeelding van CreahannieDat is het beste idee ,want als borduurpatroon vind ik het persoonlijk helemaal niks ,gr Hannie
Geschreven door: anniebeers  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anniebeers  7-2-2012 23:20:44
Afbeelding van anniebeersHij is leuk. Heb de kleine kruisjes vervangen door kraaltjes te borduren. Morgen zal ik de kaart wel plaatsen eerst even donker karton halen. gr annie
Geschreven door: anniebeers  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anniebeers  8-2-2012 22:20:57
Afbeelding van anniebeersIk heb de kaart bij mijn creaties gezet. Met kraaltjes . Wel de horizontale steek maar vertikaal een kraaltje. gr annie
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  8-2-2012 22:53:04
Afbeelding van MisscacyPrachtig, opgeslagen en ga ik zeker ook eens uitproberen!
Gr. Catherine

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring