| HJSTAR Aanbiedingen | Erik Peters Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting aan de Hobbykraam! Ma: Heino - Di: Zwolle AA landen - Wo: Zwolle Zuid - Do: Meppel - Vr: Zeewolde / Heerde
| Joke`s Hobbyhoekje Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei bij iedere bestelling een verrassingspakketje.
Bij de Opmerkingen kunt u uw pasnummer vermelden.
| AnMaCreatief Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei een korting van 5% op uw gehele bestelling.
Vermeld bij `Opmerkingen` uw HJSTARpas-nummer. De korting wordt verrekend op de definitieve factuur.
|
  |
Geschreven door: creastrid 7-2-2012 20:01:35 | Hallo allemaal,
Helemaal in de ban van de Pearl maker, maar niet om pareltjes mee te maken, want dat lukt me niet echt goed. Ze worden namelijk niet allemaal even groot en daar kan ik dan niet tegen. Dus moest ik iets anders bedenken, want ik heb toch wel een aantal kleuren.
Dus maar even wat gekledder, het leuke is dan dat de pearlmaker een relief laat zien. Is de ene kleur bijna droog even een baantje trekken met een andere kleur, bewerken met een stukje plastic en weer een heel ander relief en zo ontstond volgende atc waarbij ik zowel met de pearlmaker pareltjes maakte als flatback pareltjes gebruikte of deze waarbij ik gebruik heb gemaakt van plaksteentjes.
Wie heeft ook dit gekledder in de vingers of wil het uitproberen? Je kunt natuurlijk ook acrylverf gebruiken, maar dan wel dik en gecombineerd met andere frutsels. Mat je kaartjes, dan worden ze wat steviger.
Maak 3 atc`s (bij voorkeur verschillende) zoals jij ze zelf wilt ontvangen, verpak ze in sleeves en stuur ze naar mij op de gebruikelijke manier.
Ben benieuwd!
groetjes,
Astrd,
Wie doen er mee?
1. Anneke creashop 
2. Jannie creajannie binnen
3. Sonja snoeploos )F`binnen
4. Lidy Lyvaven )F` binnen
ikke | Geschreven door: creashop 8-2-2012 21:30:09 | leuk Astrid,
ik hou wel van kledderen hoor, ha,ha,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 
liefs Anneke | Geschreven door: creastrid 8-2-2012 21:32:07 | Haha, ja Anneke, ik ben ook een enorme kledderkont als het moet, dus hoop op veel kleddersters .
liefs,
Astrid | Geschreven door: creajannie 8-2-2012 21:37:08 | Astrid.................
Mag ik met jullie mee kledderen? 
Heerlijk even dat gevoel of je weer klein bent 
Groetjes
Jannie  | Geschreven door: creastrid 8-2-2012 21:43:37 | Hoi Jannie,
natuurlijk mag je mee komen kledderen, ik ga je gauw op de lijst zetten.
Enne, voor alle anderen: ook zonder crea voor je naam mag je meedoen hoor.
groetjes,
Astrid | Geschreven door: creastrid 14-3-2012 20:18:43 | Hoi jannie,
je kaartjes zijn binnen, hoor.
Dat je het vond tegenvallen komt omdat je te zuinig met je gekledder bent, hahahaha.
groetjes,
Astrid | Geschreven door: creastrid 14-3-2012 20:19:27 | Niemand meer in voor gekledder, kan ook met acrylverf. Kom maar op, laat zien hoe goed je in kledderen bent.
groetjes,
Astrid | Geschreven door: superlotje 14-3-2012 20:39:45 | Hoi Astrid,
Je kaartjes zijn bijzonder mooi, maar ik waag mezelf niet aan het gekledder, tot de volgende swap.
Groetjes Marijke. | Geschreven door: snoeploos 15-3-2012 9:38:49 | Astrid,
Ik wil wel mee kledderen hoor!!!!
Ik Kledder ze graag.
Sonja | Geschreven door: creastrid 15-3-2012 11:11:05 | Hoi Sonja,
ik ga je er bij zetten, leuk dat je ook hier meedoet,
groetjes,
Astrid | Geschreven door: creajannie 15-3-2012 12:22:26 | Oké Astrid...............
Ik ga oefenen met kledderen. 
Maar dan met verf.
Groetjes
Jannie  | Geschreven door: Lyvaven 15-3-2012 19:19:17 | Wat raar dat ik deze swap nu pas zie Kledderen is mijn lust en mijn leven 
Ik heb maar 3 pearlmakers, dus ik denk dat ik er een combinatie van maak met acrylverf.
Dus als jullie me missen in het weekend.........dan zit ik te kledderen 
Groetjes, Lidy  | Geschreven door: creastrid 15-3-2012 19:26:55 | Hoi Lidy,
welkom bij de kledderclub, oh, het is ook zo leuk om te doen, en ik maak per kaartje ook maar gebruik van 3 pearlmakers, hoor.
Ik ga je op de lijst zetten, en als het mooi weer is, lekker buiten gaan kledderen, hoor.
groetjes,
Astrid | Geschreven door: Lyvaven 5-4-2012 19:55:12 | Mijn kaartjes zijn vanmiddag op de post gegaan. Ik hoop dat ze aankomen 
Groetjes, Lidy  | Geschreven door: creastrid 5-4-2012 20:24:56 | Lidy,
ik ga niet voor de bus liggen, want dat is buiten mijn huis, en daar is het te koud voor, maar hoop inderdaad dat ze aankomen, alhoewel ik eigenlijk niet mag mopperen.
groetjes,
Astrid | Geschreven door: creastrid 25-4-2012 22:13:07 | Hoi Lidy,
je kaartjes zijn er hoor, vergeten te melden.
en Sonja, ook die van jou zijn binnen komen vallen.
groetjes,
Astrid | Geschreven door: creastrid 25-4-2012 22:13:58 | Hallo swapsters,
is er niemand meer die aan deze leuke swap mee wil doen, gewoon kledderen!!
groetjes,
Astrid |
Swap "gekledder", einddatum 1-5-2012 - ATC / Swap ForumU bent niet ingelogdHeeft u nog geen eigen profiel? Gratis aanmelden
|