Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Erik Peters
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting aan de Hobbykraam! Ma: Heino - Di: Zwolle AA landen - Wo: Zwolle Zuid - Do: Meppel - Vr: Zeewolde / Heerde

Joke`s Hobbyhoekje
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei bij iedere bestelling een verrassingspakketje. Bij de Opmerkingen kunt u uw pasnummer vermelden.

AnMaCreatief
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei een korting van 5% op uw gehele bestelling. Vermeld bij `Opmerkingen` uw HJSTARpas-nummer. De korting wordt verrekend op de definitieve factuur.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Swap "gekledder", einddatum 1-5-2012 - ATC / Swap Forum

Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  7-2-2012 20:01:35
Afbeelding van creastridHallo allemaal,

Helemaal in de ban van de Pearl maker, maar niet om pareltjes mee te maken, want dat lukt me niet echt goed. Ze worden namelijk niet allemaal even groot en daar kan ik dan niet tegen. Dus moest ik iets anders bedenken, want ik heb toch wel een aantal kleuren.
Dus maar even wat gekledder, het leuke is dan dat de pearlmaker een relief laat zien. Is de ene kleur bijna droog even een baantje trekken met een andere kleur, bewerken met een stukje plastic en weer een heel ander relief en zo ontstond volgende atc waarbij ik zowel met de pearlmaker pareltjes maakte als flatback pareltjes gebruikte of deze waarbij ik gebruik heb gemaakt van plaksteentjes.
Wie heeft ook dit gekledder in de vingers of wil het uitproberen? Je kunt natuurlijk ook acrylverf gebruiken, maar dan wel dik en gecombineerd met andere frutsels. Mat je kaartjes, dan worden ze wat steviger.
Maak 3 atc`s (bij voorkeur verschillende) zoals jij ze zelf wilt ontvangen, verpak ze in sleeves en stuur ze naar mij op de gebruikelijke manier.

Ben benieuwd!
groetjes,

Astrd,

Wie doen er mee?

1. Anneke creashop Een Roosje
2. Jannie creajannie Een Roosje binnen
3. Sonja snoeploos )F`binnen
4. Lidy Lyvaven )F` binnen

ikke
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  8-2-2012 21:30:09
Afbeelding van creashopleuk Astrid,
ik hou wel van kledderen hoor, ha,ha,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Ja

liefs Anneke
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  8-2-2012 21:32:07
Afbeelding van creastridHaha, ja Anneke, ik ben ook een enorme kledderkont als het moet, dus hoop op veel kleddersters .

liefs,
Astrid
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  8-2-2012 21:37:08
Afbeelding van creajannieAstrid.................

Mag ik met jullie mee kledderen?
Heerlijk even dat gevoel of je weer klein bent

Groetjes
Jannie Een Roosje Regenboog Een Roosje
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  8-2-2012 21:43:37
Afbeelding van creastridHoi Jannie,

natuurlijk mag je mee komen kledderen, ik ga je gauw op de lijst zetten.

Enne, voor alle anderen: ook zonder crea voor je naam mag je meedoen hoor.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  14-3-2012 20:18:43
Afbeelding van creastridHoi jannie,

je kaartjes zijn binnen, hoor.
Dat je het vond tegenvallen komt omdat je te zuinig met je gekledder bent, hahahaha.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  14-3-2012 20:19:27
Afbeelding van creastridNiemand meer in voor gekledder, kan ook met acrylverf. Kom maar op, laat zien hoe goed je in kledderen bent.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: superlotje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor superlotje  14-3-2012 20:39:45
Afbeelding van superlotjeHoi Astrid,

Je kaartjes zijn bijzonder mooi, maar ik waag mezelf niet aan het gekledder, tot de volgende swap.

Groetjes Marijke.
Geschreven door: snoeploos  Bericht voor opstellen voor snoeploos  15-3-2012 9:38:49
Afbeelding van snoeploosAstrid,

Ik wil wel mee kledderen hoor!!!!

Ik Kledder ze graag.

Sonja
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  15-3-2012 11:11:05
Afbeelding van creastridHoi Sonja,

ik ga je er bij zetten, leuk dat je ook hier meedoet,

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  15-3-2012 12:22:26
Afbeelding van creajannieOké Astrid...............

Ik ga oefenen met kledderen.
Maar dan met verf.

Groetjes
Jannie Een Roosje Zonnetje Een Roosje
Geschreven door: Lyvaven  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Lyvaven  15-3-2012 19:19:17
Afbeelding van LyvavenWat raar dat ik deze swap nu pas zie Kledderen is mijn lust en mijn leven
Ik heb maar 3 pearlmakers, dus ik denk dat ik er een combinatie van maak met acrylverf.
Dus als jullie me missen in het weekend.........dan zit ik te kledderen

Groetjes, Lidy Een Roosje
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  15-3-2012 19:26:55
Afbeelding van creastridHoi Lidy,

welkom bij de kledderclub, oh, het is ook zo leuk om te doen, en ik maak per kaartje ook maar gebruik van 3 pearlmakers, hoor.

Ik ga je op de lijst zetten, en als het mooi weer is, lekker buiten gaan kledderen, hoor.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: Lyvaven  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Lyvaven  5-4-2012 19:55:12
Afbeelding van LyvavenMijn kaartjes zijn vanmiddag op de post gegaan. Ik hoop dat ze aankomen

Groetjes, Lidy Een Roosje
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  5-4-2012 20:24:56
Afbeelding van creastridLidy,

ik ga niet voor de bus liggen, want dat is buiten mijn huis, en daar is het te koud voor, maar hoop inderdaad dat ze aankomen, alhoewel ik eigenlijk niet mag mopperen.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  25-4-2012 22:13:07
Afbeelding van creastridHoi Lidy,

je kaartjes zijn er hoor, vergeten te melden.

en Sonja, ook die van jou zijn binnen komen vallen.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  25-4-2012 22:13:58
Afbeelding van creastridHallo swapsters,

is er niemand meer die aan deze leuke swap mee wil doen, gewoon kledderen!!

groetjes,
Astrid

Swap "gekledder", einddatum 1-5-2012 - ATC / Swap Forum

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software