Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbypatch.be
Bij ons in België ontvang je op zaterdag 5 mei een kans om een gereedschap tas te winnen op vertoon van de HJSTAR pas. We trekken de winnaar op 8 mei. Wij vieren de "Week van de Amateurkunsten" thema HOMEMADE.

Hobbystunter
Met of zonder de HJSTAR pas krijgt u 20% korting op alle mallen van Nellie Snellen. OP=OP

Kleurenfestijn
Met de HJSTAR pas krijgt u bij elke € 10,00 1extra klantekaart stempel. Stempels Marianne Design 15% korting. 10 stickervellen € 5,00 Linnen karton 10 voor € 1,50

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Fototurns - Hobby vragen

Geschreven door: annemie59  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor annemie59  7-2-2012 17:33:11
Afbeelding van annemie59Hallo hobby vrienden,

Ik heb een vraag.
Ik heb bij een bestelling als extraatje een doosje fototurns met brads gekregen.
Nu heb ik geen idee wat ik er mee kan doen.
Heeft iemand tips voor mij?
Bij voorbaat dank!

Annemie
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  7-2-2012 17:35:11
Afbeelding van inekedc1ik zou niet weten wat het is!
hoe ziet het er uit..
brads zijn splitpennen op zijn nederlands..
Geschreven door: annemie59  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor annemie59  7-2-2012 17:42:13
Afbeelding van annemie59Ze zijn ovaal en lopen spits toe. Lijken een beetje op wijzers van een klok.
Geschreven door: Triple  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Triple  7-2-2012 17:46:33
Afbeelding van TripleDe ovalen kun je gebruiken met de splitpennetjes.
Je kunt er een foto of een afbeelding mee vast
zetten op je papier of karton.

Warme groetjes Bep
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  7-2-2012 17:46:43
Afbeelding van creastridIk denk dat je die fototurns met de brads vastzet en daar dan een foto onder kan doen, dus zonder de foto gte beschadigen. Je kunt die turns draaien om de foto dan weer te verwijderen als je dat wilt.

Verder zou ik het niet weten, heb die dingen ooit (jaren geleden) ook eens gekregen samen met brads, (in leuke kleurtjes.)

groetjes,
Astrid
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  7-2-2012 17:47:19
Afbeelding van MiMadeze "wijzertjes"kun je gebruiken als versiering op een kaart.
met een klein splitpennetje (brad) kun je ze vastzetten
drie op een rij
1 wijzend naar een fotootje/plaatje
of foto`s mee vast zetten
Geschreven door: afra  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor afra  7-2-2012 17:53:06
Afbeelding van afraOok leuk in een scrapbook , als een verwijzing van je tekst naar de foto die in die tekst bedoeld wordt
Geschreven door: annemie59  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor annemie59  7-2-2012 18:13:11
Afbeelding van annemie59Dank jullie wel voor de tips!
Heb er al 2 op een kaart verwerkt.

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring