Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbygalerij creativiteitsartikelen
Met de HJSTAR pas krijgt u deze maand GRATIS BLOEMEN + STRIKJE van vilt bij aankoop vanaf € 10,00 HOBBYGALERIJ LEVERT U AL MEER DAN 11.000 FIGUREN. Leverbaar in ruim 20 kleuren zelfklevend of opstrijkbaar. NU OOK VILT-KNOOPJES.

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u dubbele spaarzegels bij uw bestelling. Op 30 Mei 2012 is er een Snuffelmiddag in Terneuzen, alle info over deze middag vindt u in de agenda op www.creapaleis.nl

De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Wolkenlamp - Hobby vragen

Geschreven door: johan  Bericht voor opstellen voor johan  7-2-2012 9:35:27
Afbeelding van johanwie weet hoe ik een wolkenlamp voor de kinderkamer kan maken????
Geschreven door: janca  Bericht voor opstellen voor janca  7-2-2012 9:43:42
Afbeelding van jancaWat is een wolkenlamp ?
Geschreven door: Petra65  Bericht voor opstellen voor Petra65  7-2-2012 9:43:47
Afbeelding van Petra65Hoi Johan,

misschien kun je dit even gaan googelen: wolkenlamp kinderkamer, zo kun je ook even bekijken met
wat voor materiaal je de lamp kunt maken, en eventueel een leuk patroontje van wolken downloaden!!
succes ermee!!

groetjes Petra
Geschreven door: omawil  Bericht voor opstellen voor omawil  7-2-2012 16:41:52
Afbeelding van omawilMijn man heeft voor onze kleindochter een syterrenhemel gemaakt.
een plaat blauw geverfd, en daarin allerlei kleine gaaatjes geboord, in de gaatjes kerstlamojes gedaan, aan de achterkant doorgelust ( ik weet geen ander woord) en die aan de wand. Ik zou denken voor een wolkenlamp een wolk tekenen op mdf , daarna uitzagen en net zo iets doen als boven beschreven.
ik hoop dat je iets aan deze tip hebt.
gr. wil
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  8-2-2012 0:12:39
Afbeelding van marjan35 Bedoel zoiets?

Ik heb em in de verkoop, als je interesse hebt dan hoor ik het wel

Groetjes Marjan

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring