Hobbygalerij creativiteitsartikelen Met de HJSTAR pas krijgt u deze maand GRATIS BLOEMEN + STRIKJE van vilt bij aankoop vanaf € 10,00 HOBBYGALERIJ LEVERT U AL MEER DAN 11.000 FIGUREN. Leverbaar in ruim 20 kleuren zelfklevend of opstrijkbaar. NU OOK VILT-KNOOPJES.
Creapaleis Met de HJSTAR pas krijgt u dubbele spaarzegels bij uw bestelling.
Op 30 Mei 2012 is er een Snuffelmiddag in Terneuzen, alle info over deze middag vindt u in de agenda op www.creapaleis.nl
De Mobiele Hobbywinkel Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha
misschien kun je dit even gaan googelen: wolkenlamp kinderkamer, zo kun je ook even bekijken met
wat voor materiaal je de lamp kunt maken, en eventueel een leuk patroontje van wolken downloaden!!
succes ermee!!
Mijn man heeft voor onze kleindochter een syterrenhemel gemaakt.
een plaat blauw geverfd, en daarin allerlei kleine gaaatjes geboord, in de gaatjes kerstlamojes gedaan, aan de achterkant doorgelust ( ik weet geen ander woord) en die aan de wand. Ik zou denken voor een wolkenlamp een wolk tekenen op mdf , daarna uitzagen en net zo iets doen als boven beschreven.
ik hoop dat je iets aan deze tip hebt.
gr. wil