Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
t Allergaartje
Met de HJSTAR pas krijgt u oplegvellen Doodey 3 voor 1 euro, Papicolor blokje stempelpapier nu 2,50

Kleurenfestijn
Met de HJSTAR pas krijgt u bij elke € 10,00 1extra klantekaart stempel. Stempels Marianne Design 15% korting. 10 stickervellen € 5,00 Linnen karton 10 voor € 1,50

Evanos
Met de HJSTAR pas krijgt u Het hobby journaal met knipvel nog steeds voor € 1,00.De hele maand mei 10 % korting op alle wol.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Wat zou de reden zijn? - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: 3Dsiemp  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor 3Dsiemp  6-2-2012 20:29:05
Afbeelding van 3DsiempWat zou toch de reden zijn dat er zoveel lid zijn van HJ maar die vervolgens op geen enkele manier iets van zich laten horen of zien.
Is mijn woonplaats een slecht voorbeeld of is dat standaard? Een hele lijst met leden waarvan een handjevol iets bij het profiel heeft ingevuld of creaties laat zien. De rest plaatst zelden een nieuwe creatie of nog erger, soms een heel jaar niet op HJ geweest.

Zelf heb ik me er in het begin ook schuldig aan gemaakt, de eerste maanden wist ik niet hoe het allemaal werkte. Maar het leuke is toch juist het samen genieten van wat er zoal gefreubeld wordt.
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  6-2-2012 20:39:38
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeAls je deze site bezoekt zonder ingelogd te zijn dan krijg je bij bepaalde onderdelen de mededeling dat je lid moet zijn om dit deel van de site te kunnen bekijken. Dus melden mensen zich aan................uit nieuwsgierigheid?, vinden vervolgens niks spectaculairs en gebruiken het daarna nooit weer

Het zou misschien handig zijn als zo`n profiel na 6 weken of zo automatisch verwijderd werd, dan hadden we héél wat minder `spook`leden

Groetjes, Jackie
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  6-2-2012 20:43:31
Afbeelding van inekedc1nou liever NIET na 6 weken.. ik ben soms wel eens een paar maanden zonder pc..
Geschreven door: bianca35  Bericht voor opstellen voor bianca35  6-2-2012 20:46:51
Afbeelding van bianca35Hallo

ik ben het met Jakie eens alleen niet naar 6 weken maar gewoon naar een jaar weg halen
er zijn meer kijkers dan die op HJ zitten

Groetjes Bianca
Geschreven door: hanzejo  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hanzejo  6-2-2012 20:48:37
Afbeelding van hanzejoMaar Ineke .jij hebt toch creaties bij jouw profiel staan.Dan word je toch niet verwijderd

I k ben het met Sonja en Jackie eens..................Degene die niets bij hun profiel hebben staan
al na een korte periode verwijderen
Zo houd je de echte hj ers over

Bianca......Je word nu al na 1 jaar verwijderd

Groetjes Els
Geschreven door: pedicuurtje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  6-2-2012 20:55:15
Afbeelding van pedicuurtjeIk kan me er totaal niet druk om maken er blijven genoeg actieve leden over ....
Dit vind ik iets waar het team overgaat.....
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  6-2-2012 21:20:56
Afbeelding van MiMawel wat bot zeg, na 6 weken verwijderen
als je slim bent weet je tegen die tijd wel hoe het hier werkt
maar lang neit iedereen heeft er behoefte aan om zijn/haar leven te delen met iedereen
en het invullen van alles is op vrijwillige basis
immers iedereen kan het lezen

stel je voor je krijgt een uitkering,
en dan vinden ze hier info van ouw
over wat voor spulletjes je allemaal koopt en wat je allemaal maakt
dat gebruiken ze dna weer tegen je

jaja dit is natuurlijk enigszins overdreven voorbeeld

maar invullen van info hier is niet verplicht

Geschreven door: riluna  Bericht voor opstellen voor riluna  6-2-2012 21:25:50
Afbeelding van rilunaIk vind ook als je een jaar niets hebt gedaan dan er maar af al weet je niet wat de reden is maar 1jaar is een mooie datum om te verwijderen
groetjes van Rita
Geschreven door: siennie  Bericht voor opstellen voor siennie  6-2-2012 21:26:45
Afbeelding van siennieik ben het helemaal met pedicuurtje eens

ik kon tot een tijdje terug ook geen creaties e.d plaatsen, wist niet hoe ik dat moest doen en had er toen ook nog geen aparatuur voor
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  6-2-2012 21:28:02
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeNee hoor Marja, helemaal niet bot. Ik bedoel dan dus ook echt de profielen van mensen die zich 6 weken geleden hebben aangemeld, géén persoonlijke informatie hebben ingevuld, Géén creaties hebben geplaatst, Nóóit in een topic hebben geschreven, met andere woorden : De lege en ongebruikte profielen. En daar zijn er hier echt een paar duizend van!

Groetjes, Jackie
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  6-2-2012 21:29:53
Afbeelding van creastridIk denk dat een deel zich aanmeldt om inderdaad het e.e.a te bekijken. Ze zoeken iets speciaals via google en worden dan doorverwezen naar het hobbyjournaal, dus om verder te kijken meld je je aan, maar hebt verder geen idee dat zo een profiel verder blijft bestaan.
Weten vaak niet eens meer dat ze zich aangemeld hebben, want hun interesse ligt waarschijnlijk op een ander vlak.
Geschreven door: pascalle23  Bericht voor opstellen voor pascalle23  6-2-2012 21:34:51
Afbeelding van pascalle23ik ben iedere dag op het hobbyjournaal creaties kijken en kijken wat anderen voor leuks te vertellen heb maar omdat ik me daarvoor niet hoef aan te melden doe ik dat ook niet. dus ben ik ook volgens de site nooit online.
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  6-2-2012 21:42:07
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeMaar jij hebt ook geen leeg profiel, Pascalle.
En als jij een reactie wilt plaatsen of een creatie dan log je wel in
Jij behoort dus niet tot de categorie `lege profielen`

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Swier  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Swier  6-2-2012 21:45:12
Afbeelding van SwierDit is nu al zo vaak ter sprake geweest in topics.

Maar hierbij nogmaals:

Als een profiel een jaar niet is gebruikt wordt het verwijderd.
En niemand is verplicht om persoonlijke informatie in te vullen, creaties te plaatsen en/of te reageren in topics.

Groetjes
Rita
HJ Team

Geschreven door: Neloos  Bericht voor opstellen voor Neloos  7-2-2012 0:54:41
Afbeelding van NeloosDit klopt niet
BVen net bij iemand wezen kijken, (omdat ze mij een berichtje had gestuurd), maar heeft er totaal niets opstaan
En is al 6 jaar lid
Gr Nel
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  7-2-2012 1:01:30
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeWat klopt er dan niet, Nel?

Groetjes, Jackie
Geschreven door: omanijntje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor omanijntje  7-2-2012 1:54:23
Afbeelding van omanijntjeIk kan me er ook niet druk om maken.
Mijn man heeft zich zelfs eens aangemeld, om mij te plagen.
Jongste zoon en dochter ook, alleen om kaartjes en foto`s van moesje te bekijken.
Als je een jaar niet ingelogd hebt, ga je er sowieso uit. Gr. Guusje
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  7-2-2012 7:55:40
Afbeelding van marjanuisHet kan ook een andere reden hebben: ik had mijn moeder aangemeld bij het hobbyjournaal omdat ze niet wist hoe dat moest (80 jaar)....daarna is ze vergeten om op tijd in te loggen en zo....naar een maand of 2 vroeg ik haar hoe het beviel op het HJ....ze snapte het niet en ging wel steeds kijken, maar dan anoniem....dus heb ik opnieuw voor haar aangemaakt, de oude kon niet meer gebruikt worden.....dat ging goed en nu is ze er heel blij mee. Na ongeveer 8 maanden of zo kwam ik er achter dat haar 1e account, die helemaal leeg was, nog bestond. Daarop heb ik gemaild aan HJ dat dit moest verdwijnen omdat het niet gebruikt wordt....en ik ben er van uitgegaan dat dat toen ook gebeurd is, het account is nu weg. Maar op mijn 1e mail aan het HJ dat het account verwijderd moest worden omdat er nu per ongeluk 2 waren is nooit iets mee gedaan.

En zo zullen er meer zijn waar het mis is gegaan en men dan maar een nieuwe aanmaakt, bijvoorbeeld omdat het wachtwoord is vergeten....

Groet, Marja
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  7-2-2012 8:41:33
Afbeelding van MiMaik neem aan dat je bij niet gebruiken bedoeld: laatste keer hier: 1 jaar geleden

en niet er staat niets bij het profiel.

en ja als je een jaar terug hier voor het laatst was dan mag je van mij zeggen: weg ermee
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  7-2-2012 14:26:39
Afbeelding van inekedc1jaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. daar zijn ze weerr.. te pas en te onpas.. de wormen en maden!!!
Geschreven door: ritje  Bericht voor opstellen voor ritje  7-2-2012 14:30:03
Afbeelding van ritjeIesdereen moet toch zelf weten of ze er creaties op zetten. Ben blij dat andere mensen naar die van jou kijken en complimentjes geven. Maar laat ieder in zijn waarde. Het hj is niet voor zeurders maar voor hobbyisten.
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  7-2-2012 14:36:44
Afbeelding van creastridVolgens mij is de vraag Wat zou de reden zijn?
Inderdaad zijn er heel veel die zich aangemeld hebben en vanaf die datum niet meer geweest zijn, en tja mogen we ons dan misschien afvragen waarom dat zou zijn?
Wat heeft dat te maken met normen en waarden? Of met zeurders en hobbyisten?
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  7-2-2012 14:38:47
Afbeelding van marjanuisJuist Astrid, om vanwege de vraag heb ik een reactie geplaatst, dat is dus 1 reden....
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  7-2-2012 14:43:40
Afbeelding van creastridMijn reden staat er ook al bij, je kunt namelijk bij het zoeken op google een link krijgen naar het HJ en om dat dan te kunnen zien, moet je je aanmelden en als je het dan bekeken hebt en het is niet wat je bedoelde, dat denkt men er niet aan zich ook weer af te melden en dan staat je daar voor minimaal een jaar als aangemeld.
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  7-2-2012 15:08:47
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeNee Mima, met niet gebruiken bedoel ik dus ook écht niet gebruiken! En dus niet laatste keer hier: 1 jaar geleden.

Als ik me vandaag aanmeld als nieuw lid en ik log daarna 6 weken niet meer in dan staat er dus op 20 maart bij mijn profiel : laatste keer hier: 42 dagen geleden. Het zijn die profielen die volgens mij gewoon verwijderd kunnen worden. Waarom zou je daar een jaar mee wachten? Het zijn mensen die gewoon vergeten zijn dat ze lid zijn geworden of die hun wachtwoord niet meer weten en toen maar een nieuw profiel hebben aangemaakt. Waarom zou je dan een jaar wachten voordat je zo`n profiel verwijderd? Omdat het dan lijkt alsof je meer leden hebt?

Ik heb het dus niet over de leden die al langer lid zijn en 6 weken niet online komen Die moeten natuurlijk gewoon blijven.

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Gerja60  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Gerja60  7-2-2012 15:37:38
Afbeelding van Gerja60Ook ik heb mij in 2008 aangemeld omdat ik van een vriendin die hier zat ervan hoorde en daarna er niet zoveel mee gedaan en ik denk dat ik sinds 2010 hier pas wat actiever ben.
Oké als mijn profiel verwijderd was, had ik wss een nieuwe aangemaakt, maar zoals gezegd..
Hoe vaak is het niet als je wat bij google zoekt je naar het HJ wordt verwezen en dan is het wel handig dat je wachtwoord hebt!!
En ach die "slapers"zitten mij niet in de weg hoor!

grt Gerja
Geschreven door: dorien  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dorien  7-2-2012 15:40:07
Afbeelding van dorienMensen,
Waarom zouden ze ze moeten verwijderen???
Daar heb je toch geen last van???
Jullie maken mij niet wijs dat je alle 207494 leden altijd langs gaat.Wat er acceptabel is moeten we maar aan het team overlaten.Dat zijn onze zaken niet.
Zelf heb ik al heel lang bijna geen kaartjes meer gemaakt.,gewoon door diverse privézakenwaar ik hier niet over uitwijd.
Zelfs voor mijn kinderen geen eigengemaakt kaartje dit jaar.helaas,maar het komt heus wel weer.Langzaam maar zeker moet het weer een keer lukken.Tot die tijd kom ik alleen maar kijken en indien mogelijk iemand helpen.

groetjes,Thea
Geschreven door: GiBa  Bericht voor opstellen voor GiBa  7-2-2012 16:27:47
Afbeelding van GiBaIk snap de vraag wel.
Ik ga zelf ook wel eens kijken bij mensen uit mijn woonplaats
en als je dan bij meedere mensen ziet dat ze al meer al 100 dagen of langer niet zijn geweest.
Of er staat helemaal niets bij hun profiel, denk ik ook wel eens jammer.
Maar ja het staat ze vrij om zich aan te melden.

Groetjes Giny
Geschreven door: 3Dsiemp  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor 3Dsiemp  7-2-2012 16:39:24
Afbeelding van 3DsiempHallo allemaal,

De meningen verschillen en dat mag natuurlijk. Niemand is verplicht om actief mee te doen, maar waarom dan lid zijn? Alleen maar kijken kun je volgens mij ook zonder.
Wat je bij je profiel invult mag je toch zelf weten. Denk dat niemand zit te wachten om te weten welke schoonmaat je hebt en of je veel geld uitgeeft aan je hobby.
Van mijn kant was het gewoon een vraag en niet stekelig bedoeld of zo. Maar als ik zie hoeveel mensen er in mijn woonplaats lid zijn dan denk ik: misschien woont er wel een HJ-lid in dezelfde straat en dan zou het toch leuk zijn als je eens kon kijken wat die zoal maakt. Je hoeft niet met iedereen contact te hebben, maar een paar maatjes vind ik wel leuk om dingen mee te delen zeker als je meer dingen gemeen hebt.

Groetjes allemaal en geniet nog van de mogelijkheden hier

Sonja

Geschreven door: dayala  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dayala  9-2-2012 8:54:32
Afbeelding van dayalaik heb toevallig ongeveer een jaar geleden iemand geholpen om hier lid te worden,ze kon toen niet met de pc overweg ,nu inmiddels wel maar ze is nooit meer op het hj geweest,zulke mensen zijn er dus ook en het profiel blijft dan maar gewoon ongebruikt
Geschreven door: Anneke1937  Bericht voor opstellen voor Anneke1937  9-2-2012 9:04:22
Afbeelding van Anneke1937Omdat niet leden hier op Hj gewoon kunnen lezen heb ik dus de indruk dat er zich dan ook aanmelden als er hier wat te halen valt. Zoals bij een loterij, gratis spullen weggeven ect ect of dat ze zelf iets willen verkopen van hobbyspullen. Als hun dat dan allemaal is gelukt zie je ze ook nooit meer.
Geschreven door: CreaSan  Bericht voor opstellen voor CreaSan  9-2-2012 13:39:42
Afbeelding van CreaSanik had mijn vader lid gemaakt, die was echter zijn wachtwoord kwijt en niet opgevraagd, en ik zie m nu ook niet meer bij mij in mijn hjmaatjeslijst staan, denk dus dat ie verwijderd is

groetjes Sandra
Geschreven door: Zwaantje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Zwaantje  9-2-2012 14:10:41
Afbeelding van Zwaantjehet is gewoon nieuwsgierigheid daar houd ik het op,voor mij mogen ze wel verwijderd worden. sommige zijn al meer dan 300 dagen niet online ook uit mijn stad nou ja mijn stad
en volgens mij kan je niets meer voordat je online bent, pas weer lezen op het HJ

gr.greetje
Geschreven door: elhobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor elhobby  9-2-2012 14:27:57
Afbeelding van elhobbyVan mij mogen ze ook verwijderd worden..Als ze echt niets geplaatst hebben en gereageerd hebben en al 258 dagen niet hier geweest...hopla de bezem er door heen..
Geschreven door: henniebeer  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor henniebeer  9-2-2012 14:34:08
Afbeelding van henniebeermisschien dat de site dan ook sneller wordt zonder de loze leden?
gr. hennie.
Geschreven door: Tasha  Bericht voor opstellen voor Tasha  9-2-2012 14:53:03
Afbeelding van TashaMij maakt het echt niets uit of ze nu wel of niet reageren
als mensen het nu leuk vinden om ideetjes op te doen
is het toch alleen maar positief?

Ik heb een tijdje op een sieradenforum gezeten en heb daar ook nooit gereageerd
maar zat me wel altijd aan die die mooie creaties te vergapen
en ook om ideetjes op te doen, alhoewel ik nooit precies hetzelfde namaakte
maar wel mijn eigen kleuren en stijl.

En dat zal voor die mensen die nooit reageren
misschien ook wel een reden zijn, ik heb er echt geen moeite mee.
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  9-2-2012 14:59:50
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeDat maakt mij ook niks uit hoor Evelien. Maar daar ging het hier ook niet om. Niet reageren is iets anders dan nooit meer terugkomen nadat je een profiel hebt aangemaakt.

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  9-2-2012 15:00:13
Afbeelding van HuismusTasha, ik denk niet dat men hier bedoelt dat je nergens op reageert, maar dat je een profiel aanmaakt en dan nooit meer op de site komt.
ook bij mijn woonplaats staan mensen waarbij staat dat ze de laatste keer 303 dagen geleden op de site zijn geweest.
Men kan natuurlijk ook wel kijken en alles (behalve de afgeschermde rubrieken en weblogs) lezen zonder in te loggen. dus waarom dan een account aanmaken en nooit meer terugkomen?
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  9-2-2012 15:13:43
Afbeelding van MisscacyIk trek het mij eigenlijk niet aan... Vind het hier reuze gezellig en doe leuke ideetje op.
Daar gaat het mij om. Willen die mensen verder niet terugkomen... hun probleem, niet?

Gr, Catherine
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  9-2-2012 15:19:26
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeNou nee Catherine, daar zullen ze vast geen probleem mee hebben, degenen die er last van hebben zijn de leden die bij hun eigen woonplaats willen zoeken naar hobbymaatjes want die komen dus ook de loze profielen tegen.

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Tasha  Bericht voor opstellen voor Tasha  9-2-2012 16:37:20
Afbeelding van TashaHuismus en Jackie

Sorry, ik heb het even door elkaar gehaald,
niet reageren of niet meer komen is inderdaad wat anders

Groetjes Evelien
Geschreven door: Rebecca85  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Rebecca85  9-2-2012 20:43:27
Afbeelding van Rebecca85ik snap niet waarom jullie zo druk om maken.wat andere doen.
op hj niemand heb er last van dat hun een profiel hebben en niks er opzetten.
accepteer het dat er zulke mensen er zijn en ga er niet wakker van liggen.

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring