Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hennie`s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle stempels

Erik Peters
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting aan de Hobbykraam! Ma: Heino - Di: Zwolle AA landen - Wo: Zwolle Zuid - Do: Meppel - Vr: Zeewolde / Heerde

Castella Creatief
Bij besteding van € 5,00 krijgt u een stempel. (niet op afgeprijsde art.) Een volle kaart is € 12,50 waard. Deze is niet inwisselbaar voor geld.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Kaarten Stichting Semmy - Oproepjes

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Kaarten Stichting Semmy - Oproepjes

Geschreven door: troukie  Bericht voor opstellen voor troukie  24-5-2012 1:33:47
Afbeelding van troukiehoi,

heb je een pb-tje gestuurd.

lieve groetjes.

troukie
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  22-5-2012 17:35:47
Afbeelding van perloloHoi

Wil even laten weten dat ik weer kaarten heb ontvangen van
Tdk en bep75 ik wil jullie bedanken hiervoor ik hoop dat ik ze allemaal kan verkopen!
Gr loes en leanda Ja Ja
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  20-5-2012 18:01:08
Afbeelding van perloloIk wil namens leanda wil (bloem). Bedanken voor haar kaarten
Leanda had er geen tijd voor dus bij deze bedankt!
Het zijn mooie kaarten
Gr loes en leanda Ja Ja
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  20-5-2012 10:31:40
Afbeelding van perloloDat is goed dan zie ik het wel verschijnen de kaarten voor stichting semmy!
Gr loes
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  20-5-2012 9:54:43
Afbeelding van tdkhallo loes. ik heb weer een verzending klaar, ik doe het morgen versturen.
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  19-5-2012 16:00:18
Afbeelding van perloloja hoor vandaag lagen er weer kaarten in mijn bus voor stichting semmy!
en wel van creahannie kei bedankt voor de kaarten

Ja Ja Ja gr loes
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  18-5-2012 21:03:32
Afbeelding van perloloIk wil even laten weten dat de kaarten van yerney
Aangekomen zijn en bedankt voor je donatie
Met vriendelijke gr loes en leanda
Geschreven door: Léanda  Bericht voor opstellen voor Léanda  18-5-2012 9:10:45
Afbeelding van LéandaDinsdag kaarten ontvangen van Ada (ada m) heel hartelijk bedankt,
wij doen ons best weer om ze te verkopen,
groetjes Léanda en Loes
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  16-5-2012 15:51:13
Afbeelding van perloloIk wil laten weten dat de eerste kaarten binnen zijn ze zijn vsb haayema
Bedankt voor je donatie
Gr loes
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  14-5-2012 17:13:23
Afbeelding van perloloIk heb dit van leanda overgenomen ze heeft er geen tijd meer voor
Dus als je nog kaarten willen doneren zou ik heel fijn vinden
Want de kaarten zijn bijna op!
Voor meer onderzoek naar hersenstam kanker bij kinderen
Gr loes
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  13-5-2012 20:51:02
Afbeelding van perloloMaak niet uit ik zie ze wel verschijnen!
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  13-5-2012 19:55:18
Afbeelding van tdkik heb je adres nog hoor, en ik moet er nog wel een paar maken.
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  13-5-2012 12:55:04
Afbeelding van perloloHoi vennetje heb je privé bericht binnen want volgens mij ging er wat verkeerd
Geschreven door: Vennetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Vennetje  13-5-2012 12:42:33
Afbeelding van VennetjeHoi Loes,

Geef mij het adrres maar en zeg even wat voor soort kaarten je wilt hebben.
Ik heb een hele voorraad en anders maak ik er een paar extra.
Hoor het wel.

groetjes en fijne zondag, Hélène
Geschreven door: bep75  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor bep75  13-5-2012 11:56:17
Afbeelding van bep75Hallo Loes heb je voor mij ook het adres maak het wat uit
wat voor kaarten ik heb ook nog kinder kaarten leggen
ik hoor het wel groetjes Bep.
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  13-5-2012 9:51:49
Afbeelding van perloloTOT nu toe hebben ze mij adres om de kaarten te sturen voor stichting semmy want de kaarten raken op.
Gr loes
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  12-5-2012 21:41:04
Afbeelding van perloloHoi toos heb je mij adres nog? (tdk)
Gr
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  12-5-2012 21:37:45
Afbeelding van tdkdat is goed loes. ik ben blij dat je er zoveel heb verkocht,
ik zal er weer een aantal maken en dan stuur ik er nog wel.
Geschreven door: mali  Bericht voor opstellen voor mali  12-5-2012 21:28:25
Afbeelding van maliWil je wel wat kaarten sturen geef je adres maar,
groetjes Truus
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  12-5-2012 20:52:30
Afbeelding van CreahannieJa hoor,ik heb wel weer wat kaarten voor dit mooie doel,maar heb het adres niet meer ,wil je dat even in mijn postvak doen svp???,gr Hannie
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  12-5-2012 20:17:30
Afbeelding van perloloVorige week 100 kaarten verkocht!
Alleen raken ze nu een beetje op.
Misschien heeft er nog iemand kaarten over voor
Stichting semmy
Gr loes
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  4-5-2012 22:39:17
Afbeelding van tdkik ben blij dat ze zijn aangekomen.
en veel geluk ermee.
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  4-5-2012 22:30:17
Afbeelding van perloloIk wil (tdk) bedanken voor haar kaarten en hoop dat we ze allemaal gaan verkopen
Ze zijn mooi
Gr loes
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  24-4-2012 16:59:21
Afbeelding van perloloJa zeker is altijd welkom
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  22-4-2012 23:08:51
Afbeelding van tdkkunnen jullie nog kaartjes gebruiken.
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  16-4-2012 20:48:17
Afbeelding van perloloBij de volgende markt verkopen we
staan bij meedere markten
Gr loes
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  16-4-2012 10:51:08
Afbeelding van CreahannieDit is beterrrrrrrrr!!!!Leuk dat er nu meer kaarten verkocht zijn Ja Ja .Wat doe je nu met de rest van de kaarten?? ,gr Hannie
Geschreven door: Kaaaartje  Bericht voor opstellen voor Kaaaartje  16-4-2012 10:27:25
Afbeelding van KaaaartjeGefeleciteerd!
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  15-4-2012 20:01:36
Afbeelding van perloloVandaag op de markt hebben we 40
kaarten verkocht voor stichting semmy
Gr loes
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  14-4-2012 14:49:47
Afbeelding van perloloJa hoor morgen is het dan ! De tweede poging om wat te verkopen
Gr loes
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  7-4-2012 11:39:19
Afbeelding van CreahannieHoi hoi,

Wat jammer dat de opbrengst de laatste keer zo laag was,ook teleurstellend voor jullie zelf en ik hoop dat het veel beter zal gaan op 15 april.
Fijn dat je ons op de hoogte houdt Ja,gr Hannie
Geschreven door: Léanda  Bericht voor opstellen voor Léanda  7-4-2012 11:00:00
Afbeelding van LéandaHallo allemaal,
Zou jullie op de hoogte houden. AS 15 april sta ik met Loes op een vrije markt in Druten. Wij gaan daar wederom proberen om de kaarten te verkopen. Helaas zeggen we er niet bij dat het voor Stichting Semmy is omdat daar een vergunning voor aangevraagd moet worden. Wel als mensen er naar vragen maar al het geld gaat in een potje en wordt overgemaakt aan de stichting. Loes of ik zal nog laten weten hoeveel we ophalen. Allemaal hele fijne paasdagen,
groetjes Loes en Léanda
Geschreven door: Léanda  Bericht voor opstellen voor Léanda  17-3-2012 18:56:30
Afbeelding van LéandaMet spijt moet ik berichten dat de opkomst vandaag heel slecht was. De meeste mensen hadden natuurlijk het mooie weer in hun hoofd en waren in de tuin bezig. Wij gaan heel snel nogmaals kijken naar een standplaats om de gedoneerde kaarten te verkopen. Het moet goed gaan komen.

We hebben totaal voor € 25,00 verkocht! Volgende keer beter.

Kaartje is ontworpen door Linzo`s en aan ons gedoneerd. Hartelijk dank Linda voor het super mooie ontwerp.

Loes of ik zullen jullie op de hoogte blijven houden van de verkochte kaarten!

Groetjes Loes en Léanda
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  16-3-2012 14:03:21
Afbeelding van perlolohier even de waalkanter oproep dat er markt is voor stichting semmy

morgen is het zover ik hoop dat we een goeie opbrengst krijgen voor stichting semmy

gr loes
Geschreven door: Léanda  Bericht voor opstellen voor Léanda  13-3-2012 20:20:18
Afbeelding van LéandaVandaag is mijn brievenbus weer verwend door kaartjes van Natascha en Crea-miep.
Heel hartelijk bedankt!
Echt super.
We hopen dat we alles verkopen as zaterdag.
Groetjes Léanda
Geschreven door: Léanda  Bericht voor opstellen voor Léanda  11-3-2012 9:15:59
Wil nog even doorgeven van wie ik de kaarten ontvangen had. Sorry beetje laat.
Kaarten zijn van Rita (kantje) en van Lia Posch.
Heel hartelijk dank hiervoor.

We zijn de 400 gepasseerd!!!!! Geweldig

Groetjes Léanda
Geschreven door: Léanda  Bericht voor opstellen voor Léanda  9-3-2012 8:34:55
Afbeelding van LéandaWil even melden dat ik gister weer kaartjes ontvangen heb. Helaas ben ik vergeten om de namen op te schrijven om te bedanken. Dit zal ik morgen even door Loes laten doen, aangezien mijn pc nog problemen geef en ik dit bericht nu op mijn werk schrijf.

Fijn weekend allemaal

groetjes Léanda
Geschreven door: Léanda  Bericht voor opstellen voor Léanda  3-3-2012 8:28:02
Afbeelding van LéandaJa hoor de kaarten blijven binnen stromen.
Gister ontvangen van: Olm, Klasien en Ingridbr.
Allemaal weer heeeeeel hartelijk bedankt!
Liefs Léanda
Geschreven door: Léanda  Bericht voor opstellen voor Léanda  1-3-2012 13:09:28
Afbeelding van LéandaVandaag is er weer post geweest en te weten van Knabbel. Bedankt voor de mooie kaarten!

Groetjes Léanda
Geschreven door: natacha  Bericht voor opstellen voor natacha  1-3-2012 9:15:11
Afbeelding van natachaals ik nog niet te laat ben stuur ik ook hele graag een kaartje
groetjes natacha
Geschreven door: Kantje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Kantje  1-3-2012 8:53:45
Afbeelding van KantjeHallo Léanda,
Wil je even doorgeven waar het is in Druten, hoe laat en wat er verder voor kramen staan?
En mag ik jou adres, komt er ook een kaartje naar je toe.
Groetjes Rita. Een Roosje
Geschreven door: Léanda  Bericht voor opstellen voor Léanda  1-3-2012 8:36:06

Zo het is vandaag 1 maart en nog 16 dagen dan is onze grote dag in Druten met de verkoop van de kaartjes. Loes en ik hopen dat we er heel veel zullen verkopen want de opbrengst gaat naar Stichting Semmy. Wij vinden het echt geweldig dat hier zoveel mensen aan mee doen. We zullen foto`s maken en deze ook plaatsen hier op hobbyjournaal.

Als er nog mensen zijn die kaarten willen sturen, kan en mag altijd.

Allemaal bedankt!!!!!
Groetjes Loes en Léanda
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  28-2-2012 20:37:38
Afbeelding van cinemahoi fijn dat ze zijn aangekomen !
hoop dat er nog veel volgen!!!!!!!!! grt tiny
Geschreven door: Léanda  Bericht voor opstellen voor Léanda  28-2-2012 19:47:19
Afbeelding van LéandaZo computer weer gemaakt
Vandaag weer kaartjes ontvangen van Cinema en Troukie.
Heel hartelijk bedankt.
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  27-2-2012 21:40:49
Afbeelding van ingridbrHoi Léanda
Stuur ff je adres dan kan ik ook wat kaartjes opsturen.
Groetjes Ingrid
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  27-2-2012 21:12:58
Afbeelding van cinemahoi hoi !mijn kaarten zijn onderweg ! groetjes Tiny
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  26-2-2012 17:34:21
Afbeelding van perloloIk hoop dat we de kaarten die we hebben gekregen een goede opbrengst krijgt voor Stichting semmy Regenboog samen met leanda
Gr loes
Geschreven door: perlolo  Bericht voor opstellen voor perlolo  24-2-2012 18:22:35
Afbeelding van perloloIk wil namens leanda omdat haar computer kapot is
adrie60 bedanken voor haar kaarten
Want ik sta met leanda op de markt
Gr loes
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  23-2-2012 16:05:38
Afbeelding van cinemahoi Léanda !
stuur mij ook je adres dan komen er wat naar je toe!
heb je voorkeur?groetjes Tiny
Geschreven door: omaton  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor omaton  23-2-2012 15:36:17
Afbeelding van omatonO sorry Léanda dat ingescande kaartje is van mijn,omaton
Heel veel succes verder.

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring