Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
`t Clowntje
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op alle karton.

Hobbypatch.be
Bij ons in België ontvang je op zaterdag 5 mei een kans om een gereedschap tas te winnen op vertoon van de HJSTAR pas. We trekken de winnaar op 8 mei. Wij vieren de "Week van de Amateurkunsten" thema HOMEMADE.

De Hobbyhoek
Met uw HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op het gehele assortiment, daarnaast krijgt u een presentje bij uw bestelling. Vermeld HJSTAR bij de kortingscode en uw pasnummer bij de opmerkingen.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Probleem layered cards - Hobby vragen

Geschreven door: engelbarts  Bericht voor opstellen voor engelbarts  5-2-2012 21:33:27
Afbeelding van engelbartsWie kan mijn helpen.
Ik heb op een hobbybeurs layered cards 2 gekocht en nu wil ik de patroontjes op mijn computer zetten.
Nu blijkt dat er twee dezelfde patroontjes en een andere in zit ipv drie verschillende patroontjes.
Weet iemand toevallig waar ik dit kan melden.

groetjes marcella
Geschreven door: vlindertje  Bericht voor opstellen voor vlindertje  6-2-2012 7:42:52
Afbeelding van vlindertjeLijkt me een vraag voor je hobbywinkel, die weten waar ze ze betrekken en daar hebben ze weer contact met de makers. Succes.
José
Geschreven door: Knoopje  Bericht voor opstellen voor Knoopje  6-2-2012 8:49:05
Afbeelding van Knoopje
De kaarten komen toch van de uitgever van het HJ
Daar gewoon melden.

gr.Leny Een Roosje

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software