Geschreven door: Tessa 5-2-2012 19:30:55 |
Hallo Hobby maatjes,
Ik heb een vraagje over stempelen; ik heb een stempel gekregen, maar er zit helemaal niets achter, geen hout, en ook is het geen clear stempel. Nu schijnt er een soort plak spul te zijn wat je er achter kunt plakken?!
Mijn vraag is misschien een beetje onduidelijk, maar hopelijk zijn er toch mensen die weten wat ik bedoel ?
Het is per vel te koop geloof ik?? Alleen weet ik de naam niet, en ook niet waar het te koop is?!
Wie oh wie kan mij helpen??
Groetjes,
Tessa (Alie) |
Geschreven door: Tammy1990 5-2-2012 19:32:19 |
mounting foam heet dat geloof ik. Te koop bij hobbywinkels. |
Geschreven door: marjahobby 5-2-2012 20:05:27 |
het heet EZ mount meestal op beurzen en webwinkels te koop
kijk even op goolge daar staan ook filmpjes op hoe je het moet bevestigen
je kunt de stempels ook met klitteband bevestigen
of als je veel stempelblokken over hebt met aslan op het stempelblok plakken
groetjes marja
|
Geschreven door: Tessa 6-2-2012 10:02:28 |
Dames bedankt voor jullie reactie, ik ga er vandaag mee aan de slag , fijn dat jullie het wisten.
Vriendelijke groetjes,
Tessa (Alie) |
Geschreven door: Kimberly 6-2-2012 14:29:55 |
Als je maar 1 stempel heb en voorlopig geen bij koopt is het misschien voor voorlopig `n goedkopere oplossing om de stempel met dubbelzijdig tape op `n blokje te bevestigen
De stempel kun je er altijd weer af halen als je meer stempels krijgt en er dan ez mount op plakken of tack `n peel op `n block te plakken 
Ik heb `n groot block met tack `n peel bekleed,de andere kant van het block kan ik gewoon gebruiken voor clear stamps of rubber cling stamps omdat tack `n peel doorzichtig is kun je gewoon zien waar je mee bezig bent 
Groetjes,paula |
Dit forum onderwerp is gesloten
In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven