Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha

Hobbystunter
Met of zonder de HJSTAR pas krijgt u 20% korting op alle mallen van Nellie Snellen. OP=OP

Impy Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 % korting ! Op het gehele assortiment muv boeken, tijdschriften en artikelen waar al korting op is gegeven. SPECIALE AKTIE : Pixel Hobby nu 25 % ipv 10 % !!

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Wie kan mij helpen? - Hobby vragen

Geschreven door: danielle15  Bericht voor opstellen voor danielle15  5-2-2012 18:00:03
Afbeelding van danielle15Wie kan mij helpen?

Ik heb nu eindelijk het papier en dergelijk artikelen gevonden maar nu wil ik
de kaart gaan maken op blz 17 van hobbydols 72 staat het verkeerde patroon erin.

Ik ben waarschijnlijk erg laat met deze reactie (zal al wel bekend zijn)!

Maar weet of heeft iemand dit patroon en zo ja waar kan ik deze downloaden of zoiets?

Ik hoor het graag!

Groetjes,

Danielle
Geschreven door: rdv  Bericht voor opstellen voor rdv  5-2-2012 18:13:14
Afbeelding van rdvHallo Danielle

Hier is al veel over geschreven. Volgens mij kon je die terug vinden bij de Download pagina`s.

Groetjes Roelie
Geschreven door: hanzejo  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hanzejo  5-2-2012 18:16:46
Afbeelding van hanzejoHoi Danielle

Zoals Roelie al schreef kun je het ontbrekende patroon downloaden op de downloadpagina
die je hier aan de linkerkant kunt vinden

Groetjes Els
Geschreven door: danielle15  Bericht voor opstellen voor danielle15  7-2-2012 12:35:48
Afbeelding van danielle15Hoi Roelie,

Bedankt, ik heb hem gevonden!

Groetjes,

Danielle

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring