Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Almar Creative
Iedere week een gratis hotfix patroon Meld u via onze website aan op onze facebook pagina en ontvang iedere week een gratis hotfix patroon, ook geschikt voor de hobbydots.

Hobbyshop Mimi
Met de HJSTAR pas krijgt u de verzendkosten gratis 1 week lang van 25 april tot 2 mei

Jan de kaartenman
Met de HJSTAR pas krijgt u i n de maand Mei 2012 10 % korting op sokkenwol bij internetbestelling uw pasnummer vermelden.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

hoe kom ik bij cokkies - Hobby vragen

Geschreven door: creacob  Bericht voor opstellen voor creacob  5-2-2012 15:12:21
Afbeelding van creacobwie kan mijn helpen
mijn computer raakt vol
nu hoorde ik dat je bij cokkies /ik weet niet of ik dit goed schrijf/
maar dat je moest opruimen

gr.coby
Geschreven door: leukmeisje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor leukmeisje  5-2-2012 15:13:32
Afbeelding van leukmeisjeHet heet cookies. En ik zou het ook graag weten.
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  5-2-2012 15:15:47
Afbeelding van inekedc1heb je google chrome als zoekmachine dan moet je op de gereedschapssleutel klikken links naast de zoekbalk.
dan ga je naar extra`s en dan zie je staan browsegegevens wissen.. daar druk je op.. en dan duurt het eventjes en alle koekies zijn weg..
Geschreven door: Hobby Oma  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Hobby Oma  5-2-2012 15:17:54
Afbeelding van Hobby Omadat doe je bij internet opties boven in je scherm op extra en dan internet opties daar kan je dat doen
hoop dat je er zo uitkomt
groetjes Arendje
Geschreven door: leukmeisje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor leukmeisje  5-2-2012 15:19:50
Afbeelding van leukmeisjeBedankt Ineke Ja
Geschreven door: creacob  Bericht voor opstellen voor creacob  5-2-2012 15:24:11
Afbeelding van creacobhallo ineke en arentje

bedankt voor de informatie

gr.coby
Geschreven door: dobbelien  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dobbelien  5-2-2012 15:30:07
Afbeelding van dobbelienop internet is er een handig programmaatje te downloaden dat Easy Cleaner heet. met deze kan je met een simpele klik op de knop cookies, registerfouten en nog veel meer overbodige rommel weghalen.

grjs,

pcbanjer
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  5-2-2012 15:31:15
Afbeelding van CreahannieEn als je daarmee klaar bent heb ik wel deze voor je of deze ,gr Hannie
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  5-2-2012 15:32:20
Afbeelding van inekedc1lekkerrrrrrrrrrrrrr
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  5-2-2012 15:40:40
Afbeelding van CreahannieJij mag er ook van snoepen hoor Ineke
Geschreven door: creacob  Bericht voor opstellen voor creacob  5-2-2012 15:41:05
Afbeelding van creacobdank jullie allemaal voor de informatie

gr.coby
Geschreven door: Pollepelle  Bericht voor opstellen voor Pollepelle  5-2-2012 15:54:27
Afbeelding van PollepelleOmdat het zondag is ook wat luxe koek.
Geschreven door: creacob  Bericht voor opstellen voor creacob  5-2-2012 16:05:45
Afbeelding van creacobdat ziet wel erg lekker uit

gr coby
Geschreven door: gorzeneesje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gorzeneesje  5-2-2012 16:10:37
Afbeelding van gorzeneesjeok ik heb weer iets geleerd van chrome dank je wel

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring