Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbystunter
Met of zonder de HJSTAR pas krijgt u 20% korting op alle mallen van Nellie Snellen. OP=OP

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u dubbele spaarzegels bij uw bestelling. Op 30 Mei 2012 is er een Snuffelmiddag in Terneuzen, alle info over deze middag vindt u in de agenda op www.creapaleis.nl

Cardcreations Arianne
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw gehele bestelling. U kunt uw HJ-STAR nummer invullen bij opmerkingen.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Maten atc waterval - ATC / Swap Forum

Geschreven door: jorka  Bericht voor opstellen voor jorka  5-2-2012 13:46:03
Afbeelding van jorkaHallo, mede creatievelingen.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Ik heb op het hobbyforum, hele leuke en mooie Atc watervalkaartjes langs zien komen.
En ben daar eens op gaan zoeken. Het lijkt mij erg leuk om hier eens een swap voor te organiseren, maar voordat ik dat kan doen zou ik er zelf eerst een paar willen maken.
Maar ik kan nergens op internet een goede omschrijving en maten vinden voor een atc-tje alleen maar voor gewone kaarten.

Kan iemand mij verder helpen aan deze maten en omschrijving??

Al vast bedankt en misschien wel tot een watervalswap.

Groetjes Jolanda
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  5-2-2012 13:55:12
Afbeelding van creastridvolgens mij staan die maten in het atc/swap forum onder technieken.
Geschreven door: jorka  Bericht voor opstellen voor jorka  6-2-2012 19:15:50
Afbeelding van jorkaDank je wel voor deze tip.

Ik heb hem inderdaad gevonden.

Groetjes Jolanda
Geschreven door: jorelta52  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jorelta52  7-2-2012 18:35:30
Afbeelding van jorelta52Hallo Jolanda,

ik maak zelf atc`s
De maten van een atc zijn : 8,9 x 6,4 cm.
hopenlijk heb je hier genoeg aan.
Groetjes van Jeanny
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  7-2-2012 18:37:21
Afbeelding van creastridJeanny,

het gaat niet om de maten van een atc, maar om de maten die je gebruikt om een waterval atc te komen.
Er is een topic waarin diverse soorten atc beschreven worden, dus niet slecht de kaartjes van 8.9 x 6,4 cm.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: jorelta52  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jorelta52  9-2-2012 1:29:00
Afbeelding van jorelta52Hoi Astrid,

zoals Jolanda hierboven beschreef leek het of ze de maat van een atc kaartje wilde weten.
groetjes van Jeanny

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software