Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Doetiek Yvonne
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% op reuze breiwolbol van € 19,95, uit 1 bol haal je een trui/stola. Witte zijde roosjes 1,5 cm 12 stuks voor € 1,10. Organza vlinders € 0,45 per stuk in lila, rose geel en wit. 3D vellen 5=4 betalen

Kleurenfestijn
Met de HJSTAR pas krijgt u bij elke € 10,00 1extra klantekaart stempel. Stempels Marianne Design 15% korting. 10 stickervellen € 5,00 Linnen karton 10 voor € 1,50

Hobbypatch.be
Bij ons in Belgi๋ ontvang je op zaterdag 5 mei een kans om een gereedschap tas te winnen op vertoon van de HJSTAR pas. We trekken de winnaar op 8 mei. Wij vieren de "Week van de Amateurkunsten" thema HOMEMADE.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Knipvel - Hobby vragen

Geschreven door: wilmaatje  Bericht voor opstellen voor wilmaatje  5-2-2012 12:09:03
Afbeelding van wilmaatjeHallo hobbymaatjes,

weet iemand van jullie waar ik dit knipvel kan kopen
ik hoop dat iemand mij verder kan helpen,
akvast bedankt,
groetjes Een Roosje
Geschreven door: dorothea  Bericht voor opstellen voor dorothea  5-2-2012 12:12:53
Afbeelding van dorotheahet lijkt op een geprint plaatje. gr thea
Geschreven door: salecie  Bericht voor opstellen voor salecie  5-2-2012 12:33:45
Afbeelding van saleciekomt van googel
vraag maar aan petra 007
groetjes
Geschreven door: rian  Bericht voor opstellen voor rian  5-2-2012 12:44:44
Afbeelding van riannee is geen knipvel
maar de plaatjes kan je van deze site afhalen
http://hicatholicmom.blogspot.com/2009/01/fine-art-friday-women-artist-series.html

groetjes Arianne
Geschreven door: An Johanna  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor An Johanna  5-2-2012 13:56:27
Afbeelding van An Johannaik heb ooit is dat knipvel gekocht , maar weet niet meer van wie die is .
Groetjes An
Geschreven door: bezige-bij  Bericht voor opstellen voor bezige-bij  5-2-2012 15:12:20
Afbeelding van bezige-bijBedankt Arianne,

hele mooie plaatjes,

groetjes Ineke Ja
Geschreven door: CreaDeesje  Bericht voor opstellen voor CreaDeesje  5-2-2012 15:35:21
Afbeelding van CreaDeesjeDit is een afbeelding van Betty Peas Gutmann als ik het zo goed schrijf, maar anders verbeterd google het wel
Geschreven door: Knoopje  Bericht voor opstellen voor Knoopje  5-2-2012 15:39:25
Afbeelding van Knoopjehttp://user.xmission.com/~tssphoto/vt/bpg/large_prints.html

Kijk even op bovenstaande link

Daar staan alle plaatjes van Bessie

gr.Leny Een Roosje
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  5-2-2012 16:02:22
Afbeelding van kaartenanshttp://www.google.nl/search?q=Bessie+Paege+Gutmann&rls=com.microsoft:nl:IE-Address&oe=UTF-8&rlz=1I7PBEA_nl&redir_esc=&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=CiQpT9rzCMmBOsvzhbMC&biw=1280&bih=643&sei=DSQpT_T9IYydOozcmL0C
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  6-2-2012 21:08:38
Afbeelding van marjanuisAls je dit plaatje in google chroome plakt bij afbeeldingen en dan zoeken, zoekt hij bijpassende of dezelfde plaatjes op, zo kom je dan vanzelf bij website die ze nog verkopen.

Groet, Marja
Geschreven door: marianeke  Bericht voor opstellen voor marianeke  6-2-2012 21:11:53
Afbeelding van marianekeIk ben er ook een poss naar op zoekgeweest maar niet gevonden.

Marian Zonnetje
Geschreven door: hobbymaatje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hobbymaatje  6-2-2012 21:31:09
Afbeelding van hobbymaatjeHallo Wilma,

Volgens mij is het een knipvel van TBZ nr 571846 Maar dan staan er wel van die gouden lijntjes op het plaatje met een kandelaar en een bijbel erbij. Heb op het internet gekeken bij de groothandel van TBZ maar het zit niet meer in de collectie.
Hoop dat er op Hj iemand is die het nog voor je heeft zodat je het kan overnemen.
Succes met je verdere zoektocht.

Groetjes, Marja.
Geschreven door: keej1953  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor keej1953  6-2-2012 21:38:34
Afbeelding van keej1953Ik heb ze eens op HJ kunnen kopen maar weet niet meer wie.misschien meld ze zich wel.Kan ook de persoon vd kaart zijn?
suc6
Vr.gr.corrie

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring