Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Castella Creatief
Bij besteding van € 5,00 krijgt u een stempel. (niet op afgeprijsde art.) Een volle kaart is € 12,50 waard. Deze is niet inwisselbaar voor geld.

Het Creatieve Visje – Hobbywinkel - België
Voor het 5-jarig bestaan van de hobbywinkel Het Creatieve Visje krijgt u bij aankoop van minimum 25€ de kans op een korting van 5% tot 20%. Kom een kijkje nemen, de koffie/thee staat klaar.

Cardcreations Arianne
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw gehele bestelling. U kunt uw HJ-STAR nummer invullen bij opmerkingen.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Hollands! helemaal in. - Tips & Technieken

Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  3-2-2012 21:46:33
Afbeelding van creastridHallo allemaal,

Hollands is helemaal in, bijv in Marianne Doe! en de vraag naar delfts blauwe afbeeldingen e.d.
Kocht vandaag bij een supermarkt, zo goedkope, hangop met stoofpeertjes, was erg lekker, maar nog leuker werd het toen in aan weerskanten van die beker deze afbeeldinkjes zag±
Ze zijn doorzichtig, van groot naar klein maar je kunt ze natuurlijk los van elkaar gebruiken.
Per beker heb je dan 6 delftsblauwe tegeltjes.

Dus worden de bekers niet meer weggegooid, maar ............................ juist ja verknipt.

groetjes
Astrid
Geschreven door: Krijomanaf  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Krijomanaf  3-2-2012 21:51:05
Afbeelding van KrijomanafHihihi Astrid,

En dat noemt men dan 2 keer lekker genieten hé ,een keer van de Hangop ,moet uitvinden wat dit is nog...,maar je kan er ook nog eens recyclingatc`s ervan maken ...
Goed idee ,fijn weekend nog ,groetjes Chris
Geschreven door: Roelierex  Bericht voor opstellen voor Roelierex  3-2-2012 23:10:40
Afbeelding van RoelierexVorig jaar heb ik bij een duitse supermarktketen die telkens als beste met de groenten uit de testen komt, al meerdere doosjes verpakkingen waarin bekers toetjes etc stonden, pakken koeken lagen meegenomen. Heb ze net vorige week weggegooid omdat ik ze toch niet gebruikt had en we de logeerkamer (waar ze in de kast lagen) omtoveren naar peutekamer ivm gezinsuitbreiding, zie ik allemaal hollandse stempels en stanzen voorbijkomen in de bladen en op de blogs Nu ligt het echt hollandse thema me niet zo heel erg, dus ben er niet echt helemaal kapot van zeg maar... Geen idee of ze deze verpakkingen nog steeds hebben, maar altijd de moeite van het kijken waard toch?
Groetjes Roelie
Geschreven door: Lien  Bericht voor opstellen voor Lien  13-2-2012 15:08:57
Afbeelding van Lienoh Astrid de tegeltjes uit mijn oma`s schouw, mooi
is de hangop ook lekker? (nooit gehad)
gr Lien
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  13-2-2012 16:28:43
Afbeelding van creastridhangop vind ik erg lekker, ook zonder de peren!
Geschreven door: kaartje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartje  13-2-2012 16:50:04
Afbeelding van kaartjeik maak de hangop zelf yogurt in een theedoek en dan boven een kom hangen
en goed laten uitlekken
heerlijk met alle vers fruit of met honig en crusli
Geschreven door: Roelierex  Bericht voor opstellen voor Roelierex  13-2-2012 16:55:48
Afbeelding van RoelierexMaar dan heb je dus niet die beker met die Hollandse afbeeldingen erop
Groetjes Roelie
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  13-2-2012 16:59:30
Afbeelding van creastridik maakte hem ook altijd zelf, maar nu we met zijn tweetjes zijn niet meer! en ik werd getrokken door het uiterlijk! en zou zelf nooit aan de combinatie peren met hangop hebben gedacht. peren horen bij ons bij perenkugel!

groetjes
astrid
Geschreven door: omawil  Bericht voor opstellen voor omawil  13-2-2012 17:39:58
Afbeelding van omawilastrid wat is perenkugel?
heb er nog nooit van gehoord
gr,wil
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  13-2-2012 17:59:30
Afbeelding van creastridPerenkugel of Kugel met Peren is een joods gerecht, ik zal het bij het kookgtebeuren neerzetten.

groetjes,
Astrid

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring