Hobbypatch.be Bij ons in België ontvang je op zaterdag 5 mei een kans om een gereedschap tas te winnen op vertoon van de HJSTAR pas. We trekken de winnaar op 8 mei. Wij vieren de "Week van de Amateurkunsten" thema HOMEMADE.
Almar Creative Iedere week een gratis hotfix patroon
Meld u via onze website aan op onze facebook pagina en ontvang iedere week een gratis hotfix patroon, ook geschikt voor de hobbydots.
Creapaleis Met de HJSTAR pas krijgt u dubbele spaarzegels bij uw bestelling.
Op 30 Mei 2012 is er een Snuffelmiddag in Terneuzen, alle info over deze middag vindt u in de agenda op www.creapaleis.nl
Goedenavond allemaal. Ik wil graag een circle side step card maken maar ik wil graag aan de onderkant schulpen maken maar hoe doe ik dit. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Het is dan net of het is uitgestanst met een grote ronde nestabilitie.
Oh ik hoop toch zo dat jullie dit weten. Ik heb al zitten te kijken op Internet maar overal beschrijvingen van de kaart maar niet hoe ze de onderkant hebben gedaan. Groetjes Carla.
Type bij google circle side step in en je zien heel veel van deze kaarten.
Bij sommigen staat een beschrijving er van.
De schulpjes worden met de grote nestabilities gemaakt.
kaart vouwen zo als je die wilt hebben met trapjes en dan met de geschulpte ronde nestabilitie
de vorm snijden.