Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Evanos
Met de HJSTAR pas krijgt u Het hobby journaal met knipvel nog steeds voor € 1,00.De hele maand mei 10 % korting op alle wol.

Hobbypatch.be
Bij ons in België ontvang je op zaterdag 5 mei een kans om een gereedschap tas te winnen op vertoon van de HJSTAR pas. We trekken de winnaar op 8 mei. Wij vieren de "Week van de Amateurkunsten" thema HOMEMADE.

Castella Creatief
Bij besteding van € 5,00 krijgt u een stempel. (niet op afgeprijsde art.) Een volle kaart is € 12,50 waard. Deze is niet inwisselbaar voor geld.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Daglichtlamp....oplaadbaar d.m.v. een accu - Hobby vragen

Geschreven door: Susanna  Bericht voor opstellen voor Susanna  3-2-2012 18:34:04
Afbeelding van SusannaWie heeft een oplaadbare daglichtlamp (d.m.v. een accu)? Wat is jouw ervaring met deze lamp? Waarom heb jij gekozen voor een daglichtlamp die je overal kunt gebruiken en daarbij niet afhankelijk bent van een stopcontact direct in de buurt?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes, Susan
Geschreven door: creaels 2  Bericht voor opstellen voor creaels 2  3-2-2012 18:55:44
Afbeelding van creaels 2Hallo Susan,

Ik heb een oplaadbare daglichtlamp en deze bevalt uitstekend. Ik neem deze lamp ook altijd mee op vakantie en heb daar niet altijd een stopcontact in de buurt van waar ik zit en dan kan ik de lamp toch gebruiken. Ook heb je soms in de woonkamer alleen sfeerverlichting, waarbij ik dus niet kan hobbyen dan zet ik de lamp bij mij op een tafeltje en doordat ik een oplaadbare heb hoef ik niet te kijken of er een stopcontact in de buurt is.
Als deze kapot mocht gaan koop ik zeker weer een oplaadbare (ook al is deze wat duurder).

Groetjes Els
Geschreven door: knorretje_47  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knorretje_47  3-2-2012 19:17:02
Afbeelding van knorretje_47Hallo Susan,

Ik heb ook een oplaadbare daglichtlamp, ben er heel tevreden over. Ik neem hem mee op vakantie in de camper, dan kan ik hem altijd en overal gebruiken, ook als we geen electriciteit hebben en als we wel electriciteit hebben, laad ik hem weer op.
Ik vind het fijn om niet afhankelijk te zijn van een stopcontact.

Groetjes en een fijn weekend,
Truus.
Geschreven door: Gerleentje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Gerleentje  3-2-2012 19:27:49
Afbeelding van GerleentjeDames leuk om jullie reacties te lezen .Ik ben ook aan het kijken voor een daglichtlamp .
Ga nu ook ens kijken bij een oplaadbare dat is tijdens het varen ook handig .
Bedankt Groetjes Gerda
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  3-2-2012 19:29:48
Afbeelding van marjan35Doe je er dan ook lang mee voor de accu leeg is?

Groetjes Marjan
Geschreven door: Susanna  Bericht voor opstellen voor Susanna  3-2-2012 19:57:44
Afbeelding van SusannaEen oplaadbare daglichtlamp...hebben jullie een lamp die op batterijen werkt of een lamp die d.m.v. een accu?

Groetjes, Susan

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website