Geschreven door: Susanna 3-2-2012 18:34:04 |
Wie heeft een oplaadbare daglichtlamp (d.m.v. een accu)? Wat is jouw ervaring met deze lamp? Waarom heb jij gekozen voor een daglichtlamp die je overal kunt gebruiken en daarbij niet afhankelijk bent van een stopcontact direct in de buurt?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes, Susan |
Geschreven door: creaels 2 3-2-2012 18:55:44 |
Hallo Susan,
Ik heb een oplaadbare daglichtlamp en deze bevalt uitstekend. Ik neem deze lamp ook altijd mee op vakantie en heb daar niet altijd een stopcontact in de buurt van waar ik zit en dan kan ik de lamp toch gebruiken. Ook heb je soms in de woonkamer alleen sfeerverlichting, waarbij ik dus niet kan hobbyen dan zet ik de lamp bij mij op een tafeltje en doordat ik een oplaadbare heb hoef ik niet te kijken of er een stopcontact in de buurt is.
Als deze kapot mocht gaan koop ik zeker weer een oplaadbare (ook al is deze wat duurder).
Groetjes Els |
Geschreven door: knorretje_47 3-2-2012 19:17:02 |
Hallo Susan,
Ik heb ook een oplaadbare daglichtlamp, ben er heel tevreden over. Ik neem hem mee op vakantie in de camper, dan kan ik hem altijd en overal gebruiken, ook als we geen electriciteit hebben en als we wel electriciteit hebben, laad ik hem weer op.
Ik vind het fijn om niet afhankelijk te zijn van een stopcontact.
Groetjes en een fijn weekend,
Truus. |
Geschreven door: Gerleentje 3-2-2012 19:27:49 |
Dames leuk om jullie reacties te lezen .Ik ben ook aan het kijken voor een daglichtlamp .
Ga nu ook ens kijken bij een oplaadbare dat is tijdens het varen ook handig .
Bedankt Groetjes Gerda |
Geschreven door: marjan35 3-2-2012 19:29:48 |
Doe je er dan ook lang mee voor de accu leeg is?
Groetjes Marjan |
Geschreven door: Susanna 3-2-2012 19:57:44 |
Een oplaadbare daglichtlamp...hebben jullie een lamp die op batterijen werkt of een lamp die d.m.v. een accu?
Groetjes, Susan
|
Dit forum onderwerp is gesloten
In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven